We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 dec 2014 - 12:54
@Ezz; Vgm hadden we er alleen eentje van toen ze nog Kitty's waren, dus misschien een nieuwe doen? Oh ja, en ik ging ook nog een topic Lost x Rush maken... Ya mind als t wat later komt? Voel me nu namelijk echt niet lekker :/
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 dec 2014 - 12:59
Slatepaw schreef:
Laura@ Probleem is, als ik zeg: IK HOUD SLATE ACTIEF, dan gaat Maaike huilen want Dog. Als ik zeg: IK HOUD DOG ACTIEF, gaan andere mensen huilen vanwege (insert acc hier) xD
Achh, dan hou je 1 hoofdaccount voor alle spam hier, en met de rest post je alleen in de rpg Maaike is nu zelf ook niet super actief, dus je kan t best rustig aan doen
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 dec 2014 - 13:01
Silvergale schreef:
Aargh er is weer iets mis met me ipod. Me touch screen werkt echt slecht en de letters komen extreem traag achter.
Aargh hopelijk is het geen defect nadat ik me beker met water over me ipod gegooid had gisteren ;x
Ehmz, dat lijkt me best wel een logisch iets :/ Apple producten hebben er trouwens last van als ze een hele lange tijd (weken/maanden) aan staan. Ik had dat ook met m'n macbook. Even opnieuw opstarten, en alles was opgelost
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 dec 2014 - 13:05
Eef, euh geldtvergrendelen ook als uitzetten? Wantin dat geval staat hij meer uit dan aan eig. Breng er de meeste tijd mee door 'snachts en dat zijn amper 3-4 uurtjes aan een stuk. Anderemomenten gebruik ik hm haast niet ;3 toch niet tijdens school, en ook thuis niet als ik op de laptop bezig ben ;p
Buns, veel, echt veel te veel ja xd hoe vaak hij al niet is gevallen en niet beschadigd raakte, hoe vaak ik hem heb mogen binnen brengen voor technische mankementen. Niet normaal cx
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 dec 2014 - 13:12
@Bunny; nice nice! ik moet donderdag juist om rapport met examenresultaten gaan en dan een halve dag meehelpen met iets te organiseren maar voorderest vakantieeee :3