|
|
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 23:38 | |
| - Icyrose schreef:
- Innerghost schreef:
- Euhmm... Rowanflame? He isn't so old
Zal dat lukken met dat hele gebeuren met Scarlet? xD Nee, ik heb miss al een plannetje :') Nee wss niet xD |
|
| |
97 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 23:45 | |
| Veel Shadowclan katten online ^^
Black saved Ivy |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 23:55 | |
| Ik ben weg mensen, ik ga een film zien met mn broer en nadien slapen. :3 |
|
| |
Daan 1072 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 23:57 | |
| Omg heeft Inner een nieuwe vlam o.o Poor Flame .-. |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 dec 2014 - 0:00 | |
| Truste people that go away ^^
Hmm okey ik denk dat ik alles heb. Nog ff een lijstje maken om alles te ordenen. |
|
| |
Aiméeeeeeee 1371 Actief I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 dec 2014 - 0:02 | |
| Goh,zo goed is een verhaallijn nog nooit gelopen bij me. Vijf aanmeldingen al.
I love you girls |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 dec 2014 - 0:05 | |
| - Ivypaw. schreef:
- Omg heeft Inner een nieuwe vlam o.o
Poor Flame .-. Zie topic tussen Inner en Leopard in med.cat den <3 |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 dec 2014 - 0:07 | |
| Aimée, let op dat er ook geen jongens zijn he xd
Hmm okey rekening houdend met de verschillende uren van de treinen, de overstappen dat ik zou kunnen moeten nemen, lijkt het me beter om het toch maar niet via een tabel te maken ;3 Eig zou ik dit hier op WC bij meetings willen plaatsen, maar ben niet zeker als gewone leden dat wel mogen ;3 |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 dec 2014 - 0:12 | |
| Leopard en Inner passen gewn super goed bij elkaar <3
Concert was leuk, nog iets gemist? |
|
| |
965 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 dec 2014 - 0:13 | |
| Mockingjay tho O: geschikt avondje uit in Eindhoven hahaha Maar nu zo moe Oeh welk concert Ems?:3 |
|
| |
Like everyone on earth
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 dec 2014 - 0:14 | |
| Jep,dat ik met ongeloof naar het beeld staar.
@Assie, weet ik,maar de aanmeldingen zijn door meisjes gedaan. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 dec 2014 - 0:21 | |
| In 't concertgebouw Soof ^^ Christmas Classics voor de trouwdag van m'n ouders (x Mockingjay goede film? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 dec 2014 - 0:22 | |
| - Tallshadow schreef:
- Leopard en Inner passen gewn super goed bij elkaar <3
Concert was leuk, nog iets gemist? Little is wakker... Inner x Flame hebben heartbreaking topic... Het is overduidelijk dat Leopard x Inner partners worden... Euhh... MOCKINGJAY IS AWESOMEEE |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 dec 2014 - 0:25 | |
| - Innerghost schreef:
- Tallshadow schreef:
- Leopard en Inner passen gewn super goed bij elkaar <3
Concert was leuk, nog iets gemist? Little is wakker... Inner x Flame hebben heartbreaking topic... Het is overduidelijk dat Leopard x Inner partners worden... Euhh...
MOCKINGJAY IS AWESOMEEE Gepost bij Little, dat topic is indd super zielig ;x; en Leopard en Inner? Dat duurde even voor die twee het doorhadden, die ship is perfection <3 Gaaf! Ik ga wel naar de Hobbit <3333 Maar Mockingjay was keuze a la dos |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 dec 2014 - 0:26 | |
| Ems, mockingjay viel best mee. Mooi gedaan en zo hoor, maar vond em niet zo spannend jammer genoeg. Aimée, ja dat ja xD
Hmm zou het eigenlijk toegestaan zijn om een topic bij de meetings te openen? Nu ik er toch mee bezig ben ;x Jaja, natuurlijk zal de oudste van de bende zich weer met alle praktische zaken gaan bezig houden hoor ;p |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 dec 2014 - 0:28 | |
| Liefde neemt z'n tijd :') En ik post zelf morgen weer, weet niet of Chi zelf eerst nog reagere wilt, ofzo ^^
@Assie; wat bedoel je precies? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 dec 2014 - 0:30 | |
| Haha, liefde wel, Shippers niet xD Doe rustig aan ;') Ik heb nog genoeg te posten ^^
Nu ga ik denk ik eerst slapen though, belangrijkste topics volgens mij wel gehad. |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 dec 2014 - 0:33 | |
| damn me broer maakt me stiefva wakker >< Tja docu opslaan en afsluiten zeker ;3
Nath, well ja, ik heb met ezz afgesproken om in de vakantie naar ginds te gaan, om elkaar te meeten zeg maar, maar ondertussen is zeg maar het groepje al wat gegroeid, en dus dacht ik, mss kunnen we er wel een (inter)nationale meet van maken en hier op wc plaatsen? weet alleen niet als 't mag om het hier te plaatsen... |
|
| |
Like everyone on earth
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 dec 2014 - 0:35 | |
| Lijkt mij wel leuk,ik zal echter zelf niet mee kunnen aangezien ik al naar Frankrijk ga |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 dec 2014 - 0:38 | |
| - Silvergale schreef:
- damn me broer maakt me stiefva wakker ><
Tja docu opslaan en afsluiten zeker ;3
Nath, well ja, ik heb met ezz afgesproken om in de vakantie naar ginds te gaan, om elkaar te meeten zeg maar, maar ondertussen is zeg maar het groepje al wat gegroeid, en dus dacht ik, mss kunnen we er wel een (inter)nationale meet van maken en hier op wc plaatsen? weet alleen niet als 't mag om het hier te plaatsen... Je mag het niet zomaar op WC plaatsen als een echte meeting, of iets dergelijks, puur omdat een meeting heel veel met zich mee neemt en stuff. Wel kan je het altijd voorstellen bij de admins. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|