|
|
204 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 22:46 | |
| - Innerpaw schreef:
- Wolfkit' schreef:
- @Zoe, hoe bedoel je? Misschien dat ik 't voor je kan doen. :3
Als ik op de pc zit,dan lijkt mijn foto niet scherp. Is dat een illusie of? Maar men zegt dat je dan een code moet on vullen,dat deed ik,maar ie lijkt onzuiver nu. Is het een foto die je zelf hebt getrokken met camera of gsm? Aangezien het wel vaker voorkomt dat een foto op de gsm heel scherp lijkt, maar op de computer dan weer heel vaag. |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 22:49 | |
| - Leopardgaze schreef:
- Miep, sorry nath, maaar dat was de laatste post voor vanavond.
Ik ga naar bedje toe :c Good night! Jow geeft niet! Check hoeveel we gepost hebben vandaag! :'3 |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 22:50 | |
| - Wolfkit' schreef:
- Innerpaw schreef:
- Wolfkit' schreef:
Als ik op de pc zit,dan lijkt mijn foto niet scherp. Is dat een illusie of? Maar men zegt dat je dan een code moet on vullen,dat deed ik,maar ie lijkt onzuiver nu. Is het een foto die je zelf hebt getrokken met camera of gsm? Aangezien het wel vaker voorkomt dat een foto op de gsm heel scherp lijkt, maar op de computer dan weer heel vaag. Mijn ava,hij is bewerkt,ik nam de nieuwe code ervan,en nu is ie onzuiver. |
|
| |
204 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 22:52 | |
| - Innerpaw schreef:
- Wolfkit' schreef:
- Innerpaw schreef:
- Wolfkit' schreef:
Als ik op de pc zit,dan lijkt mijn foto niet scherp. Is dat een illusie of? Maar men zegt dat je dan een code moet on vullen,dat deed ik,maar ie lijkt onzuiver nu. Is het een foto die je zelf hebt getrokken met camera of gsm? Aangezien het wel vaker voorkomt dat een foto op de gsm heel scherp lijkt, maar op de computer dan weer heel vaag. Mijn ava,hij is bewerkt,ik nam de nieuwe code ervan,en nu is ie onzuiver. Als je 't plaatje doorstuurt kan ik zien of ik er misschien iets mee kan. :3 Je bedoelt met code waarschijnlijk de url van het plaatje, toch? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 22:57 | |
| - Wolfkit' schreef:
- Innerpaw schreef:
- Wolfkit' schreef:
- Innerpaw schreef:
- Wolfkit' schreef:
Als ik op de pc zit,dan lijkt mijn foto niet scherp. Is dat een illusie of? Maar men zegt dat je dan een code moet on vullen,dat deed ik,maar ie lijkt onzuiver nu. Is het een foto die je zelf hebt getrokken met camera of gsm? Aangezien het wel vaker voorkomt dat een foto op de gsm heel scherp lijkt, maar op de computer dan weer heel vaag. Mijn ava,hij is bewerkt,ik nam de nieuwe code ervan,en nu is ie onzuiver. Als je 't plaatje doorstuurt kan ik zien of ik er misschien iets mee kan. :3 Je bedoelt met code waarschijnlijk de url van het plaatje, toch? Ja,maar op dit moment kan ik het op WC niet doorsturen,kan het op een andere manier? |
|
| |
177 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 22:59 | |
| Twee van mijn vrienden die ik heel lang shipte zijn nu bij elkaar :'D |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 23:01 | |
| |
|
| |
508
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 23:01 | |
| Probeer het anders morgen door te sturen. ^-^ Of de avatar morgen opnieuw in te stellen, maar dan via de computer. Misschien dat het dan al effect heeft, al denk ik niet echt of het verschil uitmaakt dat je 't via de pc of gsm instelt. Nog eens posten met deze kater. :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 23:02 | |
| Haha,oké! Maar moet nu gaan,batterij bijna leeg!! *gromt* |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 23:09 | |
| - Flamepath schreef:
- Probeer het anders morgen door te sturen. ^-^ Of de avatar morgen opnieuw in te stellen, maar dan via de computer. Misschien dat het dan al effect heeft, al denk ik niet echt of het verschil uitmaakt dat je 't via de pc of gsm instelt.
Nog eens posten met deze kater. :3 I'm sorry Chi; Innerghost is opnieuw verliefd ^^" |
|
| |
177 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 23:09 | |
| - Innerghost schreef:
- @Lore; Gefeliciteerd!
Bedankt :') Is er iemand die nog een topic wilt met Smoke? luv him very much |
|
| |
508
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 23:11 | |
| Nath, wat are you doing to my Flame. ;-; |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 23:17 | |
| Ik wil Stormpaw op iemand laten crushen, maar ik heb geen idee wie xD Ja, eigenlijk wel, maar dat is zo cliché xd |
|
| |
508
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 23:18 | |
| - Icyrose schreef:
- Ik wil Stormpaw op iemand laten crushen, maar ik heb geen idee wie xD
Ja, eigenlijk wel, maar dat is zo cliché xd Laat d'r crushen op Flame, dan is 'ie ook niet meer alleen. (A) xD |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 23:25 | |
| - Flamepath schreef:
- Icyrose schreef:
Ja, eigenlijk wel, maar dat is zo cliché xd Laat d'r crushen op Flame, dan is 'ie ook niet meer alleen. (A) xD Yeah, sure xD Een 10 moons old she-cat crushed op een 38 moons old tom xD Not pedo at all xD |
|
| |
508
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 23:28 | |
| - Icyrose schreef:
- Flamepath schreef:
- Icyrose schreef:
Ja, eigenlijk wel, maar dat is zo cliché xd Laat d'r crushen op Flame, dan is 'ie ook niet meer alleen. (A) xD Yeah, sure xD Een 10 moons old she-cat crushed op een 38 moons old tom xD Not pedo at all xD Shht, nee hoor. Compleet normaal. (; Maar ik heb al een ideetje voor hem in m'n hoofd. :3 |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 23:29 | |
| - Flamepath schreef:
- Icyrose schreef:
- Flamepath schreef:
- Icyrose schreef:
Ja, eigenlijk wel, maar dat is zo cliché xd Laat d'r crushen op Flame, dan is 'ie ook niet meer alleen. (A) xD Yeah, sure xD Een 10 moons old she-cat crushed op een 38 moons old tom xD Not pedo at all xD Shht, nee hoor. Compleet normaal. (; Maar ik heb al een ideetje voor hem in m'n hoofd. :3 Ik zie nog wel wat ik ga doen x'D Strompje gooit gewoon d'r charmes in de strijd en ziet maar welke tom als eerste voor d'r valt xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 23:33 | |
| Euhmm... Rowanflame? He isn't so old |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 23:34 | |
| *Kijkt naar pagina van NMBS* *kijkt weg* *kijkt weer terug* Tja sws dat het een lastige dag zal worden :') trein pakken in kortrijk om 10.35u, 2.20 uur heenreis van brugge naar hasselt, en dan pas om 21.30 terug toekomen in kortrijk. *Sigh* hoezo lastige dag aan het plannen? eum tja, dat ik om 20.40 uur nog steeds in brugge ben, en het station niet zo goed ken daar en het donker is en en en ... aagh waar ben ik ook mee bezig. Waarom maak ik me ook zorgen, er is me nog nooit iets overkomen ih station, en dat zal die dag ook zeker niet gebeuren! |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 23:36 | |
| - Innerghost schreef:
- Euhmm... Rowanflame? He isn't so old
Zal dat lukken met dat hele gebeuren met Scarlet? xD Nee, ik heb miss al een plannetje :') |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|