|
|
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 21:17 | |
| Tsja, eerst was de relatie tussen Flame x Inner het normaalst xD Nu is mijn normaalste Polar x Bright, al is Q nu dus niet meer actief ;-; |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 21:18 | |
| Pf die van Aury en Never verloopt anders vlekkeloos *kuch* |
|
| |
185 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ▰ Ageless [41 moons when he died] ▰Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 21:19 | |
| Aw ;c Uhm ja.. Lion x Icy was eigenlijk mijn enige relatie volgens mij die een beetje spontaan gebeurde xD Voor de rest heb ik volgens mij nog nooit echte officiële relaties daarnaast gehad. |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 21:20 | |
| |
|
| |
508
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 21:23 | |
| Mijn normaalste relatie was die van Twirl x Straw. -kucht even- Dus niet. (A) Echter gebeurde het wel spontaan tussen die twee, en was er niets echt afgesproken. Dat is het leuke eraan. <3 |
|
| |
185 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 21:25 | |
| Nath: Tot nu toe ja~ Chi: hehe, dat was een hele normale relatie |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 21:25 | |
| Volgens mij heb ik geen spontane relaties gehad... Alhoewel. Jawel, met Smoketear, de bijna relatie met Rainpaw, Lotusleaf was spontaan en Lastbreathe ook. Enkel dat ,et Ashlily was afgesproken (maar dat was geen relatie) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 21:26 | |
| Met Aury en Never ging het echt te spontaan, het ene moment zat ze hem te haten en in datzelfde topic hebben ze nog schattig samen gedaan xD En dat is het van relaties, buiten Lake x Crimson, maar dat is gwn plots en Chain x Deter zat er gwn aan te komen, tienerkoppel x3 |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 21:26 | |
| @Chi, wat dacht je dan van Minnow x Frost? (A) |
|
| |
508
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 21:27 | |
| @Linn, ja he. Ze waren hét voorbeeld voor alle jonge tortelduifjes op dat moment. (A) Als hij d'r apprentice niet had vermoord was het misschien nog goed gekomen. xD @Daan, Achja, die hebben ook zo hun probleempjes. (A)
Laatst aangepast door Flamepath op za 13 dec 2014 - 21:27; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
185 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 21:27 | |
| Het is lastig om iets spontaan te doen, sowieso als je vaak met die persoon over skype ofzo praat, dan komt het uiteindelijk wel aan bod xD Chi: Ja hij was zó romantisch! xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 21:29 | |
| Eigenlijk had Smoketear x Rainpaw moeten blijven, dan was Smoketear wss nooit een player geworden, en was hij een toffe warrior geworden.
Maar super goede, gerespecteerde warriors kan ik niet hebben, want ze moeten altijd wel iets hebben xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 21:30 | |
| @Chi, het probleem van Wonder of Minnow haha x'3 En ach, over Fawn kan ik maar beter m'n mond houden (A) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 21:31 | |
| Fawn x Thrushie... Somehow... Well... Het zat er aan te komen, tot Snowynight in beeld kwam xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 21:32 | |
| Poor Fawnie.. Ik heb nog nooit een karakter bespeeld die ergens zo kapot van was x'D En toen kwam Ash.. yeah.. heart-broken-times..
Stiekem houdt ze nog steeds van hen allebei |
|
| |
Aurora Borealis 987 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 21:34 | |
| |
|
| |
204 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 21:36 | |
| Mensen. Little is verbannen geweest door haar moeder, is heel d'r leven zwak en klein geweest, heeft x tal mentoren gehad die haar in de steek lieten, werd verliefd, werd medicine cat apprentice dus die liefde werd onmogelijk, zag haar liefde gestolen worden door iemand anders, werd opnieuw verliefd, maar die zei dat het niet mogelijk was, en uiteindelijk gingen haar twee eerste liefdes met elkaar. Bám. xD En Wolfkit, wat |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 21:37 | |
| - Wolfkit' schreef:
- Mensen. Little is verbannen geweest door haar moeder, is heel d'r leven zwak en klein geweest, heeft x tal mentoren gehad die haar in de steek lieten, werd verliefd, werd medicine cat apprentice dus die liefde werd onmogelijk, zag haar liefde gestolen worden door iemand anders, werd opnieuw verliefd, maar die zei dat het niet mogelijk was, en uiteindelijk gingen haar twee eerste liefdes met elkaar.
Bám. xD En Wolfkit, wat Dat, Dat is pas erg ;-; |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 21:38 | |
| Ik heb altijd maar één koppel per forum ever xD
|
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 21:39 | |
| Allemaal zo'n dramatisch liefdesleven (a) Ik heb Ace met Running xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|