|
|
204 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 20:45 | |
| - Wanderpaw schreef:
- Littlestream schreef:
- Eigg zou er nu zo'n speciale award voor Little moeten komen "I was hit by a monster." d:
En voor de andere katten die dat hebben gehad :3
Ik heb pizza gegeten ;p Maar bij Little is het extra zielig. ;__; |
|
| |
Bo2 165 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 20:45 | |
| - Wolfkit' schreef:
- Wanderpaw schreef:
- Littlestream schreef:
- Eigg zou er nu zo'n speciale award voor Little moeten komen "I was hit by a monster." d:
Ik heb pizza gegeten ;p Maar bij Little is het extra zielig. ;__; En Broken? Ow wacht, niemand gaf om hem omdat hij gemeen is (A) XD |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 20:49 | |
| - Chainreaction schreef:
- Wolfkit' schreef:
- Wanderpaw schreef:
- Littlestream schreef:
Ik heb pizza gegeten ;p Maar bij Little is het extra zielig. ;__; En Broken? Ow wacht, niemand gaf om hem omdat hij gemeen is (A) XD Dezelfde Broken die White naar het camp gedragen heeft omdat Firework "te lui" was? xD |
|
| |
Bo2 165 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 20:50 | |
| - Whitelion schreef:
- Chainreaction schreef:
- Wolfkit' schreef:
- Wanderpaw schreef:
- Littlestream schreef:
Ik heb pizza gegeten ;p Maar bij Little is het extra zielig. ;__; En Broken? Ow wacht, niemand gaf om hem omdat hij gemeen is (A) XD Dezelfde Broken die White naar het camp gedragen heeft omdat Firework "te lui" was? xD Eeyup en die ook Tinder's kleine hartje heeft gebroken :') |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 20:53 | |
| - Wolfkit' schreef:
- Wanderpaw schreef:
- Littlestream schreef:
Ik heb pizza gegeten ;p Maar bij Little is het extra zielig. ;__; PM Maaike, nieuwe award dingetjes vind ze wel leuk :3 |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 20:56 | |
- Whitelion schreef:
- Chainreaction schreef:
- Wolfkit' schreef:
- Wanderpaw schreef:
- Littlestream schreef:
Ik heb pizza gegeten ;p Maar bij Little is het extra zielig. ;__; En Broken? Ow wacht, niemand gaf om hem omdat hij gemeen is (A) XD Dezelfde Broken die White naar het camp gedragen heeft omdat Firework "te lui" was? xD Eeyup en die ook Tinder's kleine hartje heeft gebroken :') jup,he is mean (a) hij draaide helemaal door toen, zelfs ik kreeg er de kriebels van xD -- Ik moet weg, bye o; Morgen ben ik er niet, want dan ben ik op familiebezoek. |
|
| |
Bo2 165 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 20:57 | |
| - Whitelion schreef:
- Chainreaction schreef:
- Whitelion schreef:
- Chainreaction schreef:
- Wolfkit' schreef:
- Wanderpaw schreef:
- Littlestream schreef:
Ik heb pizza gegeten ;p Maar bij Little is het extra zielig. ;__; En Broken? Ow wacht, niemand gaf om hem omdat hij gemeen is (A) XD Dezelfde Broken die White naar het camp gedragen heeft omdat Firework "te lui" was? xD Eeyup en die ook Tinder's kleine hartje heeft gebroken :') jup,he is mean (a) hij draaide helemaal door toen, zelfs ik kreeg er de kriebels van xD -- Ik moet weg, bye o; Morgen ben ik er niet, want dan ben ik op familiebezoek.
Naja daarom liet ik hem een klap geven tegen zijn kop >D Maar White heeft hem bijna vermoord toen hij nog klein was, White heeft hem eig zo gemaakt x'D Bye ^^ |
|
| |
508
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 20:58 | |
| Send her a PM. :3 Plots heb ik inspiratie met Flame. <3 Drama can do wonders haha~ |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 20:58 | |
- Whitelion schreef:
- Chainreaction schreef:
- Whitelion schreef:
- Chainreaction schreef:
- Wolfkit' schreef:
- Wanderpaw schreef:
- Littlestream schreef:
Ik heb pizza gegeten ;p Maar bij Little is het extra zielig. ;__; En Broken? Ow wacht, niemand gaf om hem omdat hij gemeen is (A) XD Dezelfde Broken die White naar het camp gedragen heeft omdat Firework "te lui" was? xD Eeyup en die ook Tinder's kleine hartje heeft gebroken :') jup,he is mean (a) hij draaide helemaal door toen, zelfs ik kreeg er de kriebels van xD -- Ik moet weg, bye o; Morgen ben ik er niet, want dan ben ik op familiebezoek.
Naja daarom liet ik hem een klap geven tegen zijn kop >D Maar White heeft hem bijna vermoord toen hij nog klein was, White heeft hem eig zo gemaakt x'D Bye ^^ Ooh, dat weet ik nog, dat was toen ik m nog neit zo heel lang had, toen 'ie nog helemaal badass was xD Waar bye~ |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 21:01 | |
| - Flamepath schreef:
- Send her a PM. :3
Plots heb ik inspiratie met Flame. <3 Drama can do wonders haha~ Drama is the remedy to inspiration xD Serieus, de posts blijven moeiteloos uit mijn vingers rollen met Inner. |
|
| |
Ez 310 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 21:01 | |
| Ach ik maak zo topics even wat dingentjes doen |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 21:02 | |
| Yay ben klaar, tijd voor deze augurk terug activiteit te geven <'3 |
|
| |
Jamie 360 Actief Alone.
Yes, that's the key word,
the most awful world in the English tongue.
Murder doesn't hold a candle to it
and hell is only a poor synonym.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 21:02 | |
| Bobo, nieuw topic met Never en Wander? |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 21:03 | |
| Yeah sure als jij maakt >D |
|
| |
Jamie 360 Actief Alone.
Yes, that's the key word,
the most awful world in the English tongue.
Murder doesn't hold a candle to it
and hell is only a poor synonym.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 21:04 | |
| |
|
| |
508
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 21:05 | |
| - Innerghost schreef:
- Flamepath schreef:
Plots heb ik inspiratie met Flame. <3 Drama can do wonders haha~ Drama is the remedy to inspiration xD Serieus, de posts blijven moeiteloos uit mijn vingers rollen met Inner. Hahah idd. :3 Altijd als een van m'n katjes door een drama periode gaat, heb ik zoveel inspi met ze. :'D En Inner is echt zielig in het topic met Little. <3 |
|
| |
60 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 21:06 | |
| Toen had ik een evil kitten met een evil teamsong ^^ Ik hou gewoon van dat lied |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 21:14 | |
| - Flamepath schreef:
- Innerghost schreef:
- Flamepath schreef:
Plots heb ik inspiratie met Flame. <3 Drama can do wonders haha~ Drama is the remedy to inspiration xD Serieus, de posts blijven moeiteloos uit mijn vingers rollen met Inner. Hahah idd. :3 Altijd als een van m'n katjes door een drama periode gaat, heb ik zoveel inspi met ze. :'D En Inner is echt zielig in het topic met Little. <3 Jaah, en het topic met Leopardgaze is cute. En ht topic met Flame is heartbreaking. |
|
| |
508
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 21:15 | |
| - Innerghost schreef:
- Flamepath schreef:
- Innerghost schreef:
- Flamepath schreef:
Plots heb ik inspiratie met Flame. <3 Drama can do wonders haha~ Drama is the remedy to inspiration xD Serieus, de posts blijven moeiteloos uit mijn vingers rollen met Inner. Hahah idd. :3 Altijd als een van m'n katjes door een drama periode gaat, heb ik zoveel inspi met ze. :'D En Inner is echt zielig in het topic met Little. <3 Jaah, en het topic met Leopardgaze is cute. En ht topic met Flame is heartbreaking. Haha, wij zijn echt pro in drama. -highfive- Ik vraag me af of één van m'n katten ooit een normale relatie kan hebben, haha naast wolf en shrew dan, al waren die ook niet altijd lief (A) |
|
| |
185 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ▰ Ageless [41 moons when he died] ▰Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 21:16 | |
| - Flamepath schreef:
- Innerghost schreef:
- Flamepath schreef:
- Innerghost schreef:
- Flamepath schreef:
Plots heb ik inspiratie met Flame. <3 Drama can do wonders haha~ Drama is the remedy to inspiration xD Serieus, de posts blijven moeiteloos uit mijn vingers rollen met Inner. Hahah idd. :3 Altijd als een van m'n katjes door een drama periode gaat, heb ik zoveel inspi met ze. :'D En Inner is echt zielig in het topic met Little. <3 Jaah, en het topic met Leopardgaze is cute. En ht topic met Flame is heartbreaking. Haha, wij zijn echt pro in drama. -highfive- Ik vraag me af of één van m'n katten ooit een normale relatie kan hebben, haha naast wolf en shrew dan, al waren die ook niet altijd lief (A) Relaties zijn doomed om dramatisch te eindigen. Kijk maar naar FirexIce(ice sterft), LionxIcy, FlamexInner.. Zoveel relaties sterven hier ;c |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|