Well hello there [Owlflight+OPEN]

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Dice
Member
Well hello there [Owlflight+OPEN] DPKsfdL
Marijn
226
Actief

CAT'S PROFILE
Dice
BerichtOnderwerp: Well hello there [Owlflight+OPEN]   Well hello there [Owlflight+OPEN] Icon_minitimewo 10 dec 2014 - 19:02

Dice was verder weg van zijn eigen territorium. Hij wilde wat meer Clankatten ontmoeten. De kater liep over de open vlakte, overal rook het naar konijn. Natuurlijk wilde hij wel jagen, zeker nu het leaf-fall was, maar dan zouden poezen hem misschien niet zo leuk meer vinden..Een indringer vinden ze al niks, laat staan een prooisteler. Dice liep verder en voelde de koude wind in zijn vacht. Je kon hier meer voelen dan zien dat het leaf-fall was, want hier waren nou niet cht.. veel bomen. Dice zag met zijn gele ogen een andere kat in de verte. Met een grijns liep hij er op af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Well hello there [Owlflight+OPEN]   Well hello there [Owlflight+OPEN] Icon_minitimewo 10 dec 2014 - 19:18

Owlflight voelde hoe het dorre, hoge gras tegen haar donkerbruine vacht streek. De herfst was aangebroken en de bladeren van de weinige bomen in het territorium zochten hun weg naar de bodem. Als ze een korte vacht had gehad, zou ze het waarschijnlijk koud hebben. Een frisse leaf-fall bries woelde door haar vacht. Ademwolkjes stegen vanuit haar mond op naar de hemel boven haar. De bruine poes hield niet zo van jagen, voornamelijk omdat ze niet echt erg snel was, ze was meer een vechter. Zoekend keek ze om zich heen, maar in de plaats van prooi, vonden haar ogen een onbekende, zwarte kater. De andere kat leek haar ook gezien te hebben. "Wie ben jij?", miauwde Owlflight, har stem klonk neutraal, maar al snel besefte ze dat ze het tegen een rogue had.
Dice
Member
Marijn
226
Actief

CAT'S PROFILE
Dice
BerichtOnderwerp: Re: Well hello there [Owlflight+OPEN]   Well hello there [Owlflight+OPEN] Icon_minitimewo 10 dec 2014 - 19:39

"Wie ben jij?" miauwde de bruine poes. Haar stem klonk echter neutraal, alsof ze eerst wilde zien wat Dice zou doen. De kater glimlachte naar haar. "Gewoon een simpele kater die praat met een mooie poes," miauwde hij vriendelijk terwijl hij zijn gele ogen op die van haar had gericht. "Wat een geluk heb ik daarmee. Je zou me Lucky kunnen noemen. Maar noem me maar Dice, dat is mijn echte naam. " Hij glimlachte en wachtte benieuwd af op de reactie van de poes.
Owlflight
Member
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Well hello there [Owlflight+OPEN]   Well hello there [Owlflight+OPEN] Icon_minitimewo 10 dec 2014 - 20:42

De kater leek niet direct een bedrijging te vormen, maar dit was windclan territorium. Owlflight besloot om toch maar eerst even te luisteren naar wat zijn bedoelingen waaren. "Gewoon een simpele kater die praat met een mooie poes", miauwde de kater, waarbij hij de langharige windclanner rechtstreeks aankeek. "Wat een geluk heb ik daarmee. Je zou me Lucky kunnen noemen. Maar noem me maar Dice, dat is mijn echte naam. ", vervolegde de zwarte rogue. "Wel, dankje", miauwde de bruine tabby. "En wat doe jij op windclan territorium, Dice?", grijnsde de warrior, wanneer ze besefte dat de andere kat geen bedrijging vormde.
Dice
Member
Marijn
226
Actief

CAT'S PROFILE
Dice
BerichtOnderwerp: Re: Well hello there [Owlflight+OPEN]   Well hello there [Owlflight+OPEN] Icon_minitimedo 1 jan 2015 - 10:25

''Wel dankje,'' miauwde ze. ''En wat doe jij op WindClan territorium, Dice?'' vroeg ze vervolgens. Maar natuurlijk, ze is en bleef een Clankat. Alhoewel, dat laatste kon nog wel eens veranderen, maar daar had hij niks mee te maken. Tenzij ze haar Clan wou verlaten voor hem, dan zou zijn spelletje pas goed gaan zeg! Dan kon hij haar breken en ze kon niet meer terug naar haar Clan! Alhoewel, dan zou ze erg ver moeten gaan. Nee, deze poes zou dat niet doen. ''Oh, niks hoor,'' miauwde Dice. ''Gewoon praten met een hele mooie poes.'' De kater liet zijn zwarte neus die van Owlflight voor een seconde aanraken. Daarna stapte hij weer naar achter en glimlachte.

- Laatheid, sorry D: was dit topic vergeten -
Owlflight
Member
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Well hello there [Owlflight+OPEN]   Well hello there [Owlflight+OPEN] Icon_minitimevr 2 jan 2015 - 11:19

"Oh, niks hoor", miauwde de zwarte kater. "Gewoon praten met een hele mooie poes.", vervolgde hij, waarna hij Owlflight neusje even met de zijne aanraakte. "Ik zal je toch moeten vragen om te vertrekken", miauwde de gestreepte warrior, alsof ze het jammer vond om te zeggen. Als ze nu Creamypaw was tegengekomen, zouden ze samen gezellig pratend naar de fourtrees wandelen, wel, ze zou hem waarschijnlijk nooit op een ander territorium tegengekomen aangezien hij de grenzen respecteerde.
Dice
Member
Marijn
226
Actief

CAT'S PROFILE
Dice
BerichtOnderwerp: Re: Well hello there [Owlflight+OPEN]   Well hello there [Owlflight+OPEN] Icon_minitimevr 2 jan 2015 - 16:07

Dice keek teleurgesteld bij de woorden van de poes. ''Wat jammer nou,'' miauwde hij verleidelijk maar teleurgesteld. ''Ik verlaat niet graag mooie katten.'' Echter ging de zwarte kater zitten en legde zijn zwarte staart netjes over zijn poten. ''Maar waarom zou ik moeten vertrekken lieve..'' Hij wilde de naam van de poes zeggen, maar opeens schoot hem te binnen dat hij dat nog niet wist. ''Wat is je naam eigenlijks?'' Hij glimlachte lief. Poezen vonden het leuk als hij hun naam vaak zei. Dat kon natuurlijk niet zonder naam, right?
Owlflight
Member
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Well hello there [Owlflight+OPEN]   Well hello there [Owlflight+OPEN] Icon_minitimevr 2 jan 2015 - 16:47

Dice leek het niet leuk te vinden dat hij moest vertrekken. "Ik verlaat niet graag mooie katten.", charmant hoor, jammer voor hem dat Owlflights gedachten bijna altijd bij een andere kater zaten. "Maar waarom zou ik moeten vertrekken lieve..", De zwarte kater maakte zijn zin niet af. "Wat is je naam eigenlijks?", vroeg Dice vervolgens. "Owlflight", stelde de langharige warrior zichzelf voor. "En als warrior is het mijn plicht om rogues, zoals jij, niet op het territorium te laten",
Dice
Member
Marijn
226
Actief

CAT'S PROFILE
Dice
BerichtOnderwerp: Re: Well hello there [Owlflight+OPEN]   Well hello there [Owlflight+OPEN] Icon_minitimema 5 jan 2015 - 16:25

Clancats will be Clancats, I guess dacht Dice, toen Owlflight nogmaals zei dat hij moest vertrekken. Echter vond Dice het wel jammer dat ze niet in zijn spelletje trapte, of nou ja, waarschijnlijk had ze al een partner. ''Owlflight,'' herhaalde Dice de naam van de poes. ''Klinkt mooi. Jullie Clankatten hebben van die vreemde namen die bestaan uit twee woorden, maar sommige zijn heel mooi. Ken je nog meer mooie namen?'' Hij ging gewoon door met zijn spelletje, complimenten geven. Bovendien leek deze poes het niet erg te vinden. Die laatste vraag leek heel onschuldig maar in zijn hoofd vroeg de kater eigenlijks; ken je nog meer mooie poezen met mooie namen, voor mijn spelletjes? Dice weigerde weg te gaan, hij liet zien dat hij niet zo maar weggestuurd zou worden. Het was haar plicht, maar waarom kon ze dat niet één keertje negeren en gewoon meedoen aan een leuk spelletje? Clankatten..
Owlflight
Member
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Well hello there [Owlflight+OPEN]   Well hello there [Owlflight+OPEN] Icon_minitimewo 7 jan 2015 - 17:26

''Klinkt mooi. Jullie Clankatten hebben van die vreemde namen die bestaan uit twee woorden, maar sommige zijn heel mooi. Ken je nog meer mooie namen?'', hoorde hij de zwarte kater zeggen, nadat hij haar naam even had herhaald. "Ik vind Lionroar wel mooi klinken, en ik kan 'm wel gaan halen als je niet van plan bent om binnenkort te vertrekken", het klonk een beetje kil, die rogue kon hier niet blijven.
Dice
Member
Marijn
226
Actief

CAT'S PROFILE
Dice
BerichtOnderwerp: Re: Well hello there [Owlflight+OPEN]   Well hello there [Owlflight+OPEN] Icon_minitimedo 8 jan 2015 - 14:14

Dice begon langzamer hand te denken dat dit niet zou werken. Als Owlflight niet in haar spelletje zou trappen zou hij haar gewoon vermoorden. Dan had ze pech, straks ging ze aan iedereen in de Clan over hem vertellen. Dan zouden geen van zijn spelletjes meer werken. ''Waarom relaxen jullie warriors niet eens?'' vroeg Dice verleidelijk. ''Altijd maar werken.. heb toch een keer lol en doe mee?'' Hij grijnsde, tot hij plotseling iets bedacht.
''Die Lionroar,'' miauwde hij. ''Is dat soms je partner? Of crush?''
Want als dat zo was zou hij daar misschien iets aanmoeten veranderen.
Owlflight
Member
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Well hello there [Owlflight+OPEN]   Well hello there [Owlflight+OPEN] Icon_minitimema 12 jan 2015 - 18:07

Dice vertelde dat warriors meer moesten relaxen, wat volgens Owlflight gewoon een synoniem was voor verhongeren. "Die Lionroar", miauwde de zwarte kater. "Is dat soms je partner? Of crush?", De bruine tabby schudde haar kop. "Nee, hij is onze deputy, hij zou je zonder pardon uit het territorium jagen, als je niet van plan bent om uit jezelf te vertrekken",
Dice
Member
Marijn
226
Actief

CAT'S PROFILE
Dice
BerichtOnderwerp: Re: Well hello there [Owlflight+OPEN]   Well hello there [Owlflight+OPEN] Icon_minitimedi 13 jan 2015 - 20:12

Weg, weg, weg. Owlflight hield er niet over op. Met een zucht ging hij zitten en sloeg zijn staart om zijn poten. Echter stonden zijn spieren klaar om te vechten en ook zijn ogen strak gericht op de poes. Maar hij liet dit niet zien. ''Laat maar komen die sterke warrior dan,'' grijnsde Dice. ''Of nee, deputy of wat dat ook mag inhouden. Ik wil hem wel ontmoeten. Kan ik hem mooi vertellen dat je een crush op hem hebt, Owly.'' Dice liet zich niet wegjagen. Zijn spelletje mocht dan misschien falen, zo maar vertrekken zou hij niet doen. Zeker niet om een of andere stoere player genaamd Lionroar die alle poezen voorzich zelf houd.
Owlflight
Member
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Well hello there [Owlflight+OPEN]   Well hello there [Owlflight+OPEN] Icon_minitimewo 14 jan 2015 - 13:55

''Of nee, deputy of wat dat ook mag inhouden. Ik wil hem wel ontmoeten. Kan ik hem mooi vertellen dat je een crush op hem hebt, Owly.'', miauwde de zwarte rogue. "Ik heb geen crush op Lionroar", miauwde Owlflight, die langzaamaan wel zin begon te krijgen om haar nagels in Dice's vel te planten. Ze had wel een crush, maar niet op Lionroar, die ze eigenlijk ook nooit persoonlijk had gesproken.
Dice
Member
Marijn
226
Actief

CAT'S PROFILE
Dice
BerichtOnderwerp: Re: Well hello there [Owlflight+OPEN]   Well hello there [Owlflight+OPEN] Icon_minitimevr 16 jan 2015 - 12:25

Wat een intressante informatie allemaal! Ze had geen crush op Lionroar. Er moest iemand anders zijn. ''Wat jammer, hij klinkt als een stoere kater,'' miauwde hij speels naar haar. ''Dus, wie is dan wel je crush?'' Hij grijnsde. ''Kom op, vertel het Dice, hij is vast heel speciaal als je niet eens met andere katers wil flirten. Je bent nu al loyaal aan hem. Snel en loyaal, dat was het WindClanding toch? Schattig. Maar soms flirten is ook niet erg, hij is hier toch niet? Waarom wil je dan geen lol hebben, sweety?'' Wauw, hij praatte best veel voor zijn doen. Hij moest uitkijken dat katten hem niet als zo'n hypere prater gingen zien.
Owlflight
Member
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Well hello there [Owlflight+OPEN]   Well hello there [Owlflight+OPEN] Icon_minitimezo 18 jan 2015 - 18:25

''Wat jammer, hij klinkt als een stoere kater,'' De bruine tabby rolde geïrriteerd met haar ogen. ''Dus, wie is dan wel je crush?'' Hij grijnsde. ''Kom op, vertel het Dice, hij is vast heel speciaal als je niet eens met andere katers wil flirten. Je bent nu al loyaal aan hem. Snel en loyaal, dat was het WindClanding toch? Schattig. Maar soms flirten is ook niet erg, hij is hier toch niet? Waarom wil je dan geen lol hebben, sweety?'', vervolgde Dice. Deze kater begon steeds vervelender en vervelender te worden. "Ten eerste: het is tegen de warrior code. Ten tweede: ik ga niet met willekeurige katers flirten", Ze ontblootte haar klauwen, klaar voor een gevecht als Dice niet snel zou vertrekken.
Dice
Member
Marijn
226
Actief

CAT'S PROFILE
Dice
BerichtOnderwerp: Re: Well hello there [Owlflight+OPEN]   Well hello there [Owlflight+OPEN] Icon_minitimevr 15 mei 2015 - 12:17

Oh, great, nou werd ze boos. Ach, Dice zou zichzelf wel kunnen verdedigen. Hij grijnsde opnieuw. ''Warrior Code,'' herhaalde de zwarte kater. ''Het is niet tegen jullie Code als niemand het weet, toch?'' Daarna richtte hij op het tweede wat ze zei. ''Niet met willekeurige katers? Dus wel met poezen?'' Eigenlijks probeerde hij haar zo veel mogelijk te irriteren. Als deze WindClanwarrior niet mee wilde spelen, zou Dice ook zijn vechtkunsten kunnen laten zien. Misschien mocht ze hem dan.

Latest and shortest post ever D:
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Well hello there [Owlflight+OPEN]   Well hello there [Owlflight+OPEN] Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory-
Ga naar: