|
|
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 dec 2014 - 18:15 | |
| *huilt zachtjes* *kijkt naar de tweede pak fysica* ... ;^; *pakt wiskunde en slaat haarzelf bewusteloos* |
|
| |
Jamie 360 Actief Alone.
Yes, that's the key word,
the most awful world in the English tongue.
Murder doesn't hold a candle to it
and hell is only a poor synonym.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 dec 2014 - 18:16 | |
| - Nevermind schreef:
- *huilt zachtjes* *kijkt naar de tweede pak fysica* ... ;^; *pakt wiskunde en slaat haarzelf bewusteloos*
Don't D: Komt allemaal goed! |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 dec 2014 - 18:18 | |
| - Wanderpaw schreef:
- Nevermind schreef:
- *huilt zachtjes* *kijkt naar de tweede pak fysica* ... ;^; *pakt wiskunde en slaat haarzelf bewusteloos*
Don't D: Komt allemaal goed! *neemt kerstkoekjes uit koekjespot en gooit naar Bo* WAKE UP! (wow ik smijt graag met kerstdingen hier seg, 'smijt kerstkoekjes', 'smijt speculaas', 'smijt kerststokken'..)
Laatst aangepast door Cyber op do 11 dec 2014 - 18:19; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Marieke 199 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 dec 2014 - 18:18 | |
| - 'Dawnpaw schreef:
- Marieke, ik kan het niet aan passen ,dat dingie :/
Ook niet als je de tekst selecteert? |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 dec 2014 - 18:20 | |
| - Spacecore schreef:
- 'Dawnpaw schreef:
- Marieke, ik kan het niet aan passen ,dat dingie :/
Ook niet als je de tekst selecteert? Nope ^^ |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 dec 2014 - 18:21 | |
| - Cyber schreef:
- Wanderpaw schreef:
- Nevermind schreef:
Don't D: Komt allemaal goed! *neemt kerstkoekjes uit koekjespot en gooit naar Bo* WAKE UP!
(wow ik smijt graag met kerstdingen hier seg, 'smijt kerstkoekjes', 'smijt speculaas', 'smijt kerststokken'..) *schiet omhoog* *gooit orbitalen in het rond* *pakt vuur* WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 dec 2014 - 18:22 | |
| *Heef tte veel plezier in kerstsetjes* |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 dec 2014 - 18:25 | |
| Iemand? Klik~Wou nog een topicje voordat ze aangereden word en d'r geheugen verliest. (: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 dec 2014 - 18:26 | |
| - Littlestream schreef:
- Iemand? Klik~
Wou nog een topicje voordat ze aangereden word en d'r geheugen verliest. (: Ik wil zo graag posten met Lurkie ;^; *kijkt naar al haar werk* *kruipt in een hoekje* *rolt zich op* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 dec 2014 - 18:26 | |
| - Nevermind schreef:
- Cyber schreef:
- Wanderpaw schreef:
- Nevermind schreef:
Don't D: Komt allemaal goed! *neemt kerstkoekjes uit koekjespot en gooit naar Bo* WAKE UP!
(wow ik smijt graag met kerstdingen hier seg, 'smijt kerstkoekjes', 'smijt speculaas', 'smijt kerststokken'..) *schiet omhoog* *gooit orbitalen in het rond* *pakt vuur* WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH ö wheoaiejtojogjejflsld wat zijn orbitalen |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 dec 2014 - 18:27 | |
| - Nevermind schreef:
- Littlestream schreef:
- Iemand? Klik~
Wou nog een topicje voordat ze aangereden word en d'r geheugen verliest. (: Ik wil zo graag posten met Lurkie ;^; *kijkt naar al haar werk* *kruipt in een hoekje* *rolt zich op* Liefst wel een gezellig topic D:Awhh, succes! Ik moet eigg ook nog veel studeren. xD |
|
| |
Mathias 105 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 dec 2014 - 18:27 | |
| Lekkere croque boum boum gegeten zit vol verwachtingen voor sleepypaw en beetje voor Blocktail die arrogante zak natuurijk |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 dec 2014 - 18:29 | |
| - Cyber schreef:
- Nevermind schreef:
- Cyber schreef:
- Wanderpaw schreef:
- Nevermind schreef:
(wow ik smijt graag met kerstdingen hier seg, 'smijt kerstkoekjes', 'smijt speculaas', 'smijt kerststokken'..) *schiet omhoog* *gooit orbitalen in het rond* *pakt vuur* WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH ö wheoaiejtojogjejflsld wat zijn orbitalen *schraapt der keel* Dit is de (simplistisch uitgelegd) de weg die de elektronen aflegt rond een atoom. Dit verschilt volgens hoe ze gebonden is als ion met elkaar tot moleculen, zo heb je atoombindingen, ionbindingen en metaalbindingen, elk hebben ze verscheidene technieken en soorten orbitalen die hun energetische waarde bepaald en ook hoeveel enrgie zij hebben, of met andere woorden, of je het kan smelten op hoge temperaturen, etc. Het heeft dus ook eigenschappen, via, via aan je molecule~ Chi, Lurk kan gezellig zijn hoor x3 En tx ^^ |
|
| |
Mathias 105 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 dec 2014 - 18:31 | |
| - Nevermind schreef:
- Cyber schreef:
- Nevermind schreef:
- Cyber schreef:
- Wanderpaw schreef:
- Nevermind schreef:
(wow ik smijt graag met kerstdingen hier seg, 'smijt kerstkoekjes', 'smijt speculaas', 'smijt kerststokken'..) *schiet omhoog* *gooit orbitalen in het rond* *pakt vuur* WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH ö wheoaiejtojogjejflsld wat zijn orbitalen *schraapt der keel* Dit is de (simplistisch uitgelegd) de weg die de elektronen aflegt rond een atoom. Dit verschilt volgens hoe ze gebonden is als ion met elkaar tot moleculen, zo heb je atoombindingen, ionbindingen en metaalbindingen, elk hebben ze verscheidene technieken en soorten orbitalen die hun energetische waarde bepaald en ook hoeveel enrgie zij hebben, of met andere woorden, of je het kan smelten op hoge temperaturen, etc. Het heeft dus ook eigenschappen, via, via aan je molecule~
Chi, Lurk kan gezellig zijn hoor x3 En tx ^^ huh What??? |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 dec 2014 - 18:31 | |
| Me ogen doen gewoonweg zeer van het slapen en de monitor van dit grote lompe ding -.- *Zet monitor wat donkerder* Heey I'm awake and alive again ;p en gaat aan de slag met dat stom verslag -.- *sigh* |
|
| |
Jamie 360 Actief Alone.
Yes, that's the key word,
the most awful world in the English tongue.
Murder doesn't hold a candle to it
and hell is only a poor synonym.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 dec 2014 - 18:32 | |
| - Nevermind schreef:
- Cyber schreef:
- Nevermind schreef:
- Cyber schreef:
- Wanderpaw schreef:
- Nevermind schreef:
(wow ik smijt graag met kerstdingen hier seg, 'smijt kerstkoekjes', 'smijt speculaas', 'smijt kerststokken'..) *schiet omhoog* *gooit orbitalen in het rond* *pakt vuur* WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH ö wheoaiejtojogjejflsld wat zijn orbitalen *schraapt der keel* Dit is de (simplistisch uitgelegd) de weg die de elektronen aflegt rond een atoom. Dit verschilt volgens hoe ze gebonden is als ion met elkaar tot moleculen, zo heb je atoombindingen, ionbindingen en metaalbindingen, elk hebben ze verscheidene technieken en soorten orbitalen die hun energetische waarde bepaald en ook hoeveel enrgie zij hebben, of met andere woorden, of je het kan smelten op hoge temperaturen, etc. Het heeft dus ook eigenschappen, via, via aan je molecule~
Chi, Lurk kan gezellig zijn hoor x3 En tx ^^ Dankje voor de uitleg, snap ik dat ook weer c: |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| - Slenderstep schreef:
- Me ogen doen gewoonweg zeer van het slapen en de monitor van dit grote lompe ding -.-
*Zet monitor wat donkerder* Heey I'm awake and alive again ;p en gaat aan de slag met dat stom verslag -.- *sigh* *Flashback naar topic* xD |
|
| |
| |
| - Nevermind schreef:
- Cyber schreef:
- Nevermind schreef:
- Cyber schreef:
- Wanderpaw schreef:
- Nevermind schreef:
Chi, Lurk kan gezellig zijn hoor x3 En tx ^^ I understand.. *knikt heel debiel* (dus niet) ik hou het gewoon bij: dingen zijn dingen en dingen doen nu eenmaal dingen die ze doen en zijn nu eenmaal dingen die ze zijn >D |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 dec 2014 - 18:34 | |
| Ik snap het (lol) x'D Weet je het gaat gwn zo; Je hebt een grote bol en rond die grote bol zweven kleine bolletjes. Er zijn er die in een cirkeltje errond vliegen en er zijn er ook die er als een acht rond vliegen, de manier waarop ze dit doen is dus anders en die banen noemen we orbitalen. x'D Zonder uitbreiding dan maar x3 |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 dec 2014 - 18:35 | |
| Ezz, jah als je je gsm es zou bekijken zo je weten dat alles van me leven voortdurend om die songs gaat. Comatose, dead inside, monster, not gonna die, awake and alive ;p vraag me af wanneer rise er zal bijkomen ;p hehe |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|