Algemene Onzin Topic - Pagina 47

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 25 ... 46, 47, 48, 49, 50  Volgende
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimedi 9 dec 2014 - 20:45

Littlestream schreef:
Tallshadow schreef:
Castle is echt geniaal ook xD Die aflevering waar hij zo mooi zegt "the butler did it!" xD Ik lachte me slap

Tall zou daar echt niet mee om kunnen gaan denk ik Chi xD
Richard is ook gwn een geniaal type. xD Ik moet altijd lachen bij dat begin. Dat hij zo zegt dat er twee mensen fantaseren over moord, maar dat hij degene is die beter word betaalt. :')
Little neither. (A)

Inderdaad xD Mijn familie vind dat ik enorm op hem lijk qua gedrag, er zijn ergere dingen (A)
Well, dat zou über awkward worden dan xD

@Iceviper, gezien je mooie setje zou ik Rc zeggen (:

@ Anita (?) Nee.. Das wel balen :c Moet ik nog kopen, ik heb wel extra cd's met alle extras
Terug naar boven Ga naar beneden
Iceviper
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 DPKsfdL
6
Actief
Iceviper
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimedi 9 dec 2014 - 20:45

Hehe, mooi setje = Riverclan? Waarom zit jij dan niet in de Riverclan Tallshadow? Razz

Maar goed, Riverclan klinkt prima wat mij betreft. Ik zal daar eens de boel op stelten gaan zetten. Of tenminste, proberen.
Littlestream
Member
Chi
3520
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimedi 9 dec 2014 - 20:46

Tallshadow schreef:
Littlestream schreef:
Tallshadow schreef:
Castle is echt geniaal ook xD Die aflevering waar hij zo mooi zegt "the butler did it!" xD Ik lachte me slap

Richard is ook gwn een geniaal type. xD Ik moet altijd lachen bij dat begin. Dat hij zo zegt dat er twee mensen fantaseren over moord, maar dat hij degene is die beter word betaalt. :')
Little neither. (A)

Inderdaad xD Mijn familie vind dat ik enorm op hem lijk qua gedrag, er zijn ergere dingen (A)

@ Anita (?) Nee.. Das wel balen :c Moet ik nog kopen, ik heb wel extra cd's met alle extras
Als dat echt zo is dan wil ik je dolgraag meeten op de meeting. :') Anders ook hoor. (A)
@Iceviper, Riverclan.^-^
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimedi 9 dec 2014 - 20:49

Littlestream schreef:
Tallshadow schreef:
Littlestream schreef:
Tallshadow schreef:

Little neither. (A)

Als dat echt zo is dan wil ik je dolgraag meeten op de meeting. :') Anders ook hoor. (A)
@Iceviper, Riverclan.^-^

Hahaha xD Dan doe ik wel mijn meest Castle-achtige kleren aan (A)

@Iceviper, haha, Thanx! Rc is meer Ice though, dunno, ik krijg dat gevoel bij der, misschien omdat ze op Nightstream lijkt..
Floodfire
Member
Evelynn
504
Actief

CAT'S PROFILE
Floodfire
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimedi 9 dec 2014 - 20:50

@Emma;; Ö ik zat echt met precies die vergelijking!
Iceviper
Member
6
Actief
Iceviper
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimedi 9 dec 2014 - 20:51

Nightstream ja? Ik dacht in de widget te zien dat die tabby was? Of doet mijn beeldscherm spastisch?
Hayden
Member
564
Actief
Hayden
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimedi 9 dec 2014 - 20:51

Floodpaw schreef:
Tallshadow schreef:
'Winterpaw schreef:
Weet iemand een leuke serie of film die ik kan kijken? :3
Ben in het weekend bijna 2 dagen helemaal alleen thuis, ben bang dat de hele dag op WC rondhangen ook saai wordt no offense haha. En het is volgende week ook de laatste week voor de vakantie dus er zijn ook geen toetsen om voor te leren.

Ik houd van die vraag <3
NCIS, Doctor Who, Teen Wolf, Gossip Girl don't judge, Once Upon A Time schijnt goed te zijn, Downton Abbey

Qua Filmseries zou ik Star Wars, Marvel, LotR, James Bond en Die Hard aanraden ^^

DOCTOR WHOOOOOOOO
*springt op en rent daarna weer weg uit randomness ^^*
film
Beautiful Creatures
City of bones (mortal instruments)

Serie-
Nikita
Supernatural
Star gate
Owlflight
Member
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Owlflight

Iceviper schreef:
Hehe, mooi setje = Riverclan? Waarom zit jij dan niet in de Riverclan Tallshadow? Razz

Maar goed, Riverclan klinkt prima wat mij betreft. Ik zal daar eens de boel op stelten gaan zetten. Of tenminste, proberen.
dan zou bijna heel wc in rc zitten c':
ben ik de enige die wil weten wat de tekst in Littlestreams os betekend?
Galebird
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 B95778821aa35d4831181a13c3a2007e
Daanz
278
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Galebird
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimedi 9 dec 2014 - 20:52

Hayden. schreef:
Floodpaw schreef:
Tallshadow schreef:
'Winterpaw schreef:
Weet iemand een leuke serie of film die ik kan kijken? :3
Ben in het weekend bijna 2 dagen helemaal alleen thuis, ben bang dat de hele dag op WC rondhangen ook saai wordt no offense haha. En het is volgende week ook de laatste week voor de vakantie dus er zijn ook geen toetsen om voor te leren.

Ik houd van die vraag <3
NCIS, Doctor Who, Teen Wolf, Gossip Girl don't judge, Once Upon A Time schijnt goed te zijn, Downton Abbey

Qua Filmseries zou ik Star Wars, Marvel, LotR, James Bond en Die Hard aanraden ^^

DOCTOR WHOOOOOOOO
*springt op en rent daarna weer weg uit randomness ^^*
film
Beautiful Creatures
City of bones (mortal instruments)

Serie-
Nikita
Supernatural
Star gate

Films:
The Hunger Games :3
Twilight(is vrij goed)
Harry Potter :')
Acefray
Dorpsslet
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimedi 9 dec 2014 - 20:52

IK BEN THUIS WOEHOE XD and I need myself some Soof xD
Nevermind
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night

CAT'S PROFILE
Rank: Old man
Nevermind

Ik hou van mijn nevertje <3
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow

Owlflight schreef:
Iceviper schreef:

dan zou bijna heel wc in rc zitten c':
ben ik de enige die wil weten wat de tekst in Littlestreams os betekend?

True that
Nee hoor *heeft het al opgezocht* (A)

@Iceviper, gewn de stijl van de plaatjes is the same ^^
Littlestream
Member
Chi
3520
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimedi 9 dec 2014 - 20:53

@Hanna, The past times are so regrettable that tears keep flowing. T is van een liedje dat nu d'r themesong is. ^-^
@Emma, je moet zien hoe je 't opzoekt. Koreaans heeft een hele andere zinsopbouw, en dus laat translate google veel weg. xD
Owlflight
Member
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimedi 9 dec 2014 - 20:55

Littlestream schreef:
@Hanna, The past times are so regrettable that tears keep flowing. T is van een liedje dat nu d'r themesong is. ^-^
@Emma, je moet zien hoe je 't opzoekt. Koreaans heeft een hele andere zinsopbouw, en dus laat translate google veel weg. xD

thanks, had het opgezocht, maar google translate was nogal vaag XD
Galebird
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 B95778821aa35d4831181a13c3a2007e
Daanz
278
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Galebird
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimedi 9 dec 2014 - 20:56

Ik hou van Gale :3 Niet alleen omdat ie me aan THG doet denken c:
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimedi 9 dec 2014 - 20:57

Nogal vaag is underdoing it xD Het kwam er wel ongeveer uit though ^^
Nevermind
Member
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night

CAT'S PROFILE
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimedi 9 dec 2014 - 20:58

Ems je hebt een pb :')
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimedi 9 dec 2014 - 20:58

Oh echt? Is het toevallig diegene in Capital letters? xD
Littlestream
Member
Chi
3520
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream

Je kunt de ondertiteling opzetten. xD Zo voelt ze zich eerder, 't is niet precies wat er gebeurd is maar het heeft zowat dezelfde sfeer/stijl. xD *kijkt naar Nightspark & Ashdrizzle*
Nevermind
Member
Sean
3462
Actief

CAT'S PROFILE
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimedi 9 dec 2014 - 20:59

Tallshadow schreef:
Oh echt? Is het toevallig diegene in Capital letters? xD

... Uhm... Mss? XD
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 47 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 25 ... 46, 47, 48, 49, 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: