We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 20:45
Littlestream schreef:
Tallshadow schreef:
Castle is echt geniaal ook xD Die aflevering waar hij zo mooi zegt "the butler did it!" xD Ik lachte me slap
Tall zou daar echt niet mee om kunnen gaan denk ik Chi xD
Richard is ook gwn een geniaal type. xD Ik moet altijd lachen bij dat begin. Dat hij zo zegt dat er twee mensen fantaseren over moord, maar dat hij degene is die beter word betaalt. :') Little neither. (A)
Inderdaad xD Mijn familie vind dat ik enorm op hem lijk qua gedrag, er zijn ergere dingen (A) Well, dat zou über awkward worden dan xD
@Iceviper, gezien je mooie setje zou ik Rc zeggen (:
@ Anita (?) Nee.. Das wel balen :c Moet ik nog kopen, ik heb wel extra cd's met alle extras
Iceviper
Member
6 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 20:45
Hehe, mooi setje = Riverclan? Waarom zit jij dan niet in de Riverclan Tallshadow?
Maar goed, Riverclan klinkt prima wat mij betreft. Ik zal daar eens de boel op stelten gaan zetten. Of tenminste, proberen.
Littlestream
Member
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 20:46
Tallshadow schreef:
Littlestream schreef:
Tallshadow schreef:
Castle is echt geniaal ook xD Die aflevering waar hij zo mooi zegt "the butler did it!" xD Ik lachte me slap
Richard is ook gwn een geniaal type. xD Ik moet altijd lachen bij dat begin. Dat hij zo zegt dat er twee mensen fantaseren over moord, maar dat hij degene is die beter word betaalt. :') Little neither. (A)
Inderdaad xD Mijn familie vind dat ik enorm op hem lijk qua gedrag, er zijn ergere dingen (A) Well, dat zou über awkward worden dan xD
@ Anita (?) Nee.. Das wel balen :c Moet ik nog kopen, ik heb wel extra cd's met alle extras
Als dat echt zo is dan wil ik je dolgraag meeten op de meeting. :') Anders ook hoor. (A) @Iceviper, Riverclan.^-^
Tallshadow
Member
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 20:49
Littlestream schreef:
Tallshadow schreef:
Littlestream schreef:
Tallshadow schreef:
Als dat echt zo is dan wil ik je dolgraag meeten op de meeting. :') Anders ook hoor. (A) @Iceviper, Riverclan.^-^
Hahaha xD Dan doe ik wel mijn meest Castle-achtige kleren aan (A)
@Iceviper, haha, Thanx! Rc is meer Ice though, dunno, ik krijg dat gevoel bij der, misschien omdat ze op Nightstream lijkt..
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 20:50
@Emma;; Ö ik zat echt met precies die vergelijking!
Iceviper
Member
6 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 20:51
Nightstream ja? Ik dacht in de widget te zien dat die tabby was? Of doet mijn beeldscherm spastisch?
Hayden
Member
564 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 20:51
Floodpaw schreef:
Tallshadow schreef:
'Winterpaw schreef:
Weet iemand een leuke serie of film die ik kan kijken? :3 Ben in het weekend bijna 2 dagen helemaal alleen thuis, ben bang dat de hele dag op WC rondhangen ook saai wordt no offense haha. En het is volgende week ook de laatste week voor de vakantie dus er zijn ook geen toetsen om voor te leren.
Ik houd van die vraag <3 NCIS, Doctor Who, Teen Wolf, Gossip Girl don't judge, Once Upon A Time schijnt goed te zijn, Downton Abbey
Qua Filmseries zou ik Star Wars, Marvel, LotR, James Bond en Die Hard aanraden ^^
DOCTOR WHOOOOOOOO *springt op en rent daarna weer weg uit randomness ^^*
film Beautiful Creatures City of bones (mortal instruments)
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 20:52
Hayden. schreef:
Floodpaw schreef:
Tallshadow schreef:
'Winterpaw schreef:
Weet iemand een leuke serie of film die ik kan kijken? :3 Ben in het weekend bijna 2 dagen helemaal alleen thuis, ben bang dat de hele dag op WC rondhangen ook saai wordt no offense haha. En het is volgende week ook de laatste week voor de vakantie dus er zijn ook geen toetsen om voor te leren.
Ik houd van die vraag <3 NCIS, Doctor Who, Teen Wolf, Gossip Girl don't judge, Once Upon A Time schijnt goed te zijn, Downton Abbey
Qua Filmseries zou ik Star Wars, Marvel, LotR, James Bond en Die Hard aanraden ^^
DOCTOR WHOOOOOOOO *springt op en rent daarna weer weg uit randomness ^^*
film Beautiful Creatures City of bones (mortal instruments)
Serie- Nikita Supernatural Star gate
Films: The Hunger Games :3 Twilight(is vrij goed) Harry Potter :')
Acefray
Dorpsslet
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 20:53
@Hanna, The past times are so regrettable that tears keep flowing. T is van een liedje dat nu d'r themesong is. ^-^ @Emma, je moet zien hoe je 't opzoekt. Koreaans heeft een hele andere zinsopbouw, en dus laat translate google veel weg. xD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 20:55
Littlestream schreef:
@Hanna, The past times are so regrettable that tears keep flowing. T is van een liedje dat nu d'r themesong is. ^-^ @Emma, je moet zien hoe je 't opzoekt. Koreaans heeft een hele andere zinsopbouw, en dus laat translate google veel weg. xD
thanks, had het opgezocht, maar google translate was nogal vaag XD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 20:58
Je kunt de ondertiteling opzetten. xD Zo voelt ze zich eerder, 't is niet precies wat er gebeurd is maar het heeft zowat dezelfde sfeer/stijl. xD *kijkt naar Nightspark & Ashdrizzle*
Nevermind
Member
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
CAT'S PROFILE Age: 110 moons Gender: Tomcat ♂ Rank: Old man
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 20:59
Tallshadow schreef:
Oh echt? Is het toevallig diegene in Capital letters? xD