|
|
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 20:31 | |
| - So I think this is Goodbye:
Vond dit wel toepasselijk :') en wat leuk Furball met effecten xD |
|
| |
Esmee 462 Actief Be a pineapple; Stand tall, wear a crown and be sweet on the inside.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 20:32 | |
| - Tallshadow schreef:
- 'Winterpaw schreef:
- Weet iemand een leuke serie of film die ik kan kijken? :3
Ben in het weekend bijna 2 dagen helemaal alleen thuis, ben bang dat de hele dag op WC rondhangen ook saai wordt no offense haha. En het is volgende week ook de laatste week voor de vakantie dus er zijn ook geen toetsen om voor te leren. Ik houd van die vraag <3 NCIS, Doctor Who, Teen Wolf, Gossip Girl don't judge, Once Upon A Time schijnt goed te zijn, Downton Abbey
Qua Filmseries zou ik Star Wars, Marvel, LotR, James Bond en Die Hard aanraden ^^ Thaaanks! LotR duurt zo lang x'D |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 20:33 | |
| - Tallshadow schreef:
- 'Winterpaw schreef:
Ben in het weekend bijna 2 dagen helemaal alleen thuis, ben bang dat de hele dag op WC rondhangen ook saai wordt no offense haha. En het is volgende week ook de laatste week voor de vakantie dus er zijn ook geen toetsen om voor te leren. Ik houd van die vraag <3 NCIS, Doctor Who, Teen Wolf, Gossip Girl don't judge, Once Upon A Time schijnt goed te zijn, Downton Abbey
Qua Filmseries zou ik Star Wars, Marvel, LotR, James Bond en Die Hard aanraden ^^ *ware fangirl komt omhoog* Supernatural, The walking dead, Arrow, american horror story, Constantine, and what Emma named (vooral de eerste 3) |
|
| |
Marijn (kittypaw) 928 Actief
| |
| - 'Winterpaw schreef:
- Tallshadow schreef:
- 'Winterpaw schreef:
Qua Filmseries zou ik Star Wars, Marvel, LotR, James Bond en Die Hard aanraden ^^ Thaaanks! LotR duurt zo lang x'D
DOCTOR WHO ALL THE WAY!! |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Dat maakt me sad Q :'c Wel very pretty though <3
Haha, maar wel heel goed Esmee >3 |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 20:34 | |
| het is te vroeg om te gaan slapen c': |
|
| |
Marijn (kittypaw) 928 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 20:35 | |
| ik wil photoshop CC for gratis maar torrents wil niet bij mij NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO D: |
|
| |
Esmee 462 Actief Be a pineapple; Stand tall, wear a crown and be sweet on the inside.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 20:35 | |
| Lols thanks guys x'D Word nog lasting :') Yeah I know Emma! Een vriendin van me houdt een Lotr marathon rn, maar ik mocht niet gaan van m'n ouders :c |
|
| |
Lotte 208 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 20:36 | |
| - 'Winterpaw schreef:
- Tallshadow schreef:
- 'Winterpaw schreef:
Qua Filmseries zou ik Star Wars, Marvel, LotR, James Bond en Die Hard aanraden ^^ Thaaanks! LotR duurt zo lang x'D
The Mentalist <'3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 20:37 | |
| Aaaawe.. Das minder Esmee :c M'n vriendin en ik gaan Hobbit en LotR marathon houden zodra ik m'n Hobbit trilogie special box heb (x
INDD MENTALIST! Die was ik vergeten! Net als House en Doctor Tinus btw… Arrow vond ik persoonlijk niet zo goed xD |
|
| |
Evelynn 504 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 20:38 | |
| - Tallshadow schreef:
- 'Winterpaw schreef:
Qua Filmseries zou ik Star Wars, Marvel, LotR, James Bond en Die Hard aanraden ^^ DOCTOR WHOOOOOOOO *springt op en rent daarna weer weg uit randomness ^^* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 20:39 | |
| Wow xD Littlestream is echt pure evil..
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 20:40 | |
| Aah nice Ems. Dokter Tinus heb k al gekeken haha x3 Hm ff kijken waar die Mentalist dinges over gaat |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 20:40 | |
| Castle is ergens ook wel leuk. (A) Als nu iemand het topic van Little x Tall binnenvalt, zou die echt het verkeerde gedacht krijgen. xD edit;; Weet ik toch @Emma. (A) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 20:41 | |
| Castle is echt geniaal ook xD Die aflevering waar hij zo mooi zegt "the butler did it!" xD Ik lachte me slap
Tall zou daar echt niet mee om kunnen gaan denk ik Chi xD |
|
| |
6 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 20:42 | |
| Ben er nog niet achter of ik blij ben met dit plaatje.. Of niet. Nou ja.
Welke clan kunnen jullie me aanraden? |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 20:43 | |
| - Tallshadow schreef:
- Castle is echt geniaal ook xD Die aflevering waar hij zo mooi zegt "the butler did it!" xD Ik lachte me slap
Tall zou daar echt niet mee om kunnen gaan denk ik Chi xD Richard is ook gwn een geniaal type. xD Ik moet altijd lachen bij dat begin. Dat hij zo zegt dat er twee mensen fantaseren over moord, maar dat hij degene is die beter word betaalt. :') Little neither. (A) |
|
| |
534 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 20:43 | |
| - Tallshadow schreef:
- M'n vriendin en ik gaan Hobbit en LotR marathon houden zodra ik m'n Hobbit trilogie special box heb (x
Haha, awesome, good luck! Heb je wel de extended editions van LotR? :p |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 20:44 | |
| - Iceviper schreef:
- Ben er nog niet achter of ik blij ben met dit plaatje.. Of niet. Nou ja.
Welke clan kunnen jullie me aanraden? river of wind c: |
|
| |
Evelynn 504 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 20:44 | |
| - Silverthorn schreef:
- Tallshadow schreef:
- M'n vriendin en ik gaan Hobbit en LotR marathon houden zodra ik m'n Hobbit trilogie special box heb (x
Haha, awesome, good luck! Heb je wel de extended editions van LotR? :p Derp, die heb ik ook met m'n vriendin gehouden. Helaas zonder de derde Hobbit /: MAAR DIE GAAT MORGEN IN PREMIERE *bounces* |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|