ϟ Dealing with the Pain ϟ



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 ϟ Dealing with the Pain ϟ

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lightninghowl
Member
ϟ Dealing with the Pain ϟ DPKsfdL
340
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lightninghowl
BerichtOnderwerp: ϟ Dealing with the Pain ϟ   ϟ Dealing with the Pain ϟ Icon_minitimezo 7 dec 2014 - 12:47


Ooit, bijna zes maanden geleden, had hij zichzelf in het water gegooid. Waarom hij het had gedaan? Daar was de kater zelf nooit zeker over geweest. Het was een daad van wanhoop geweest, die voor hem goed was afgelopen. Hij had zich kunnen herstellen van het bijna verdrinken, zijn ouders waren net op tijd geweest al kon hij zich niet meer voor de gedachte halen wie hem gered had. Sinds die dag had hij zijn geheugen verloren, of in ieder geval, dat was wat hij zei. Echter wist hij alles nog. De dag dat hem alles overkwam was nog zo duidelijk. Hij was alles zat geweest en hij had Runningkit helemaal gebroken. Maar daar had hij spijt van gekregen, zijn hart mocht dan wel klein zijn, maar hij had toch nog een klein beetje gevoel. Tallkit had Running verdedigd en daarna zelfs Wolftail - maar hij had hun vertrouwen weer terug gekregen. Stiekem maar zeker had hij het moment uit hun gedachten gewist. Zij voelden zich nu schuldig om wat met hem gebeurd was en nog steeds deed hij zich voor als de gebroken kater, die niet meer wist wie hij was of waar hij vandaan kwam. Boos op zichzelf omdat hij zijn eigen zaken niet meer op een rij kon krijgen en iedereen maar zei hem te kennen, een broer of zus te zijn of erger nog; dat hij erachter kwam dat Wolftail en Shrewstar zijn ouders waren. Het had lang geduurd voordat hij het had laten inzinken en eigenlijk had hij altijd laten merken dat hij ze nooit echt had geaccepteerd als ouders. Wat als ze tegen hem logen? Dat waren de signalen die de kater afschoot en die waren hard aangekomen bij zijn familie.

"Verdomme!" Kwam er luid klagend uit, terwijl hij met zijn klauwen tegen het hout aansloeg. Allemaal voor de show natuurlijk, want de kater wist maar al te goed dat er iemand naderde. Alsof hij er helemaal klaar mee was pleurde hij zijn achterwerk op de grond en bleef hij zitten. Zijn ogen kwaad vooruit gericht. "ik kan ook niks goed doen," Mompelde hij nog even, zachtjes, maar wel hoorbaar voor degene die naderde.

& Open
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcanewish
StarClan
ϟ Dealing with the Pain ϟ KlwjILQ
Daan ♫
565
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Arcanewish
BerichtOnderwerp: Re: ϟ Dealing with the Pain ϟ   ϟ Dealing with the Pain ϟ Icon_minitimezo 7 dec 2014 - 13:12

De jonge kattin naderde haar muis bijna, maar deze schrok plots op door een kreet die redelijk hard door het woud heen klonk. "Verdomme!" klonk de klagende stem niet ver bij haar vandaan. De poes zag de muis wegschieten en zuchtte toen, besloot het te laten en draaide zich een kwartslag om naar waar het geluid vandaan kwam, "ik kan ook niks goed doen," mompelde de gestalte die daar zag. Ze herkende hem als Lightninghowl, de broer van Tall en Running, eentje die al aardig wat had meegemaakt. Voorzichtig naderde ze hem en zag hem daar zitten, totaal verslagen. "Lightning, gaat het?" vroeg ze toen voorzichtig en kantelde haar kopje een beetje, niet goed wetend wat ze hier nu mee aan moest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightninghowl
Member
ϟ Dealing with the Pain ϟ DPKsfdL
340
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lightninghowl
BerichtOnderwerp: Re: ϟ Dealing with the Pain ϟ   ϟ Dealing with the Pain ϟ Icon_minitimezo 7 dec 2014 - 13:16


Het was gelukt, de poes kwam op hem af en bleef een eindje van hem af staan. Zijn gebroken uiterlijk zou het helemaal voor hem afmaken, ze zou meteen weten waar het om ging en de vraag die hij verwachtte weerklonk al snel in zijn ogen. Hij slaakte een diepe zucht om het effect wat groter te maken, waarna hij zijn kaken op elkaar klemde en zachtjes nee schudde. Meer zei hij niet, zijn lichtgroene ogen gleden over de grond heen, waarna ze bleven rusten bij Arcanewish, een poes waarmee hij vroeger ook kitten was geweest. Hij kende haar niet zo persoonlijk, ze was vast een vriendin van Running. "Waarom hebben ze mij warrior gemaakt?" Mompelde hij. Hij had niet eens zoveel getraind. Was het zijn mentor geweest die gewoon gelogen had om van hem af te komen? Hij was beter af geweest als Elder. Veel kon hij toch niet betekenen voor de clan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcanewish
StarClan
ϟ Dealing with the Pain ϟ KlwjILQ
Daan ♫
565
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Arcanewish
BerichtOnderwerp: Re: ϟ Dealing with the Pain ϟ   ϟ Dealing with the Pain ϟ Icon_minitimezo 7 dec 2014 - 13:20

De kater schudde zijn kop, maar meer kwam er niet uit ook. De poes keek even snel weg en dacht na, wat moest ze hier nu mee? "Waarom hebben ze mij warrior gemaakt?" mompelde de kater vervolgens. De poes kwam wat dichterbij en ging naast hem zitten, stilletjes naar de grond starend. "Omdat ze vonden dat jij er klaar voor was," mompelde ze toen voorzichtig, niet goed wetend wat ze anders zou moeten zeggen. Ze maakten je niet zomaar warrior, daar moest je wat voor gedaan hebben. "Omdat je iets waard bent." Kort richtte ze haar ijsblauwe ogen op de kater, waarna ze weer naar haar gevlekte pootjes keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightninghowl
Member
ϟ Dealing with the Pain ϟ DPKsfdL
340
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lightninghowl
BerichtOnderwerp: Re: ϟ Dealing with the Pain ϟ   ϟ Dealing with the Pain ϟ Icon_minitimezo 7 dec 2014 - 13:36

Hij slaakte een diepe zucht na het horen van haar antwoord en keek voor zich uit, maar lette vanuit zijn ooghoeken wel op de zwartwitte poes naast hem. "Ik blink nergens in uit, ik kan niet goed jagen en vechten zal je vast ook niet goed afgaan als het erop aan zou komen." Mompelde hij. "Soms denk ik dat Shrewstar me gewoon warrior heeft gemaakt omdat ze zich anders voor me moet schamen." Hij keek vervolgens naar zijn poten en sloot zijn ogen. Zou ze zich voor hem schamen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcanewish
StarClan
ϟ Dealing with the Pain ϟ KlwjILQ
Daan ♫
565
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Arcanewish
BerichtOnderwerp: Re: ϟ Dealing with the Pain ϟ   ϟ Dealing with the Pain ϟ Icon_minitimezo 7 dec 2014 - 13:48

"Ik blink nergens in uit, ik kan niet goed jagen en vechten zal je vast ook niet goed afgaan als het erop aan zou komen." De poes kantelde haar kopje en keek hem weer aan. "Soms denk ik dat Shrewstar me gewoon warrior heeft gemaakt omdat ze zich anders voor me moet schamen." De kater keek naar zijn poten en sloot zijn ogen, terwijl Arcane haar blik van hem losmaakte en het bos in keek. "Waarom zou ze zich schamen voor iemand zoals jij? Niemand kan overal goed in zijn, ik kan ook niet goed vechten, helemaal niet zelfs. Als iedereen alles goed zou kunnen dan zou er geen leven meer zijn hier." De poes krulde haar staart om haar poten en wierp een snelle blik op de kater.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightninghowl
Member
ϟ Dealing with the Pain ϟ DPKsfdL
340
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lightninghowl
BerichtOnderwerp: Re: ϟ Dealing with the Pain ϟ   ϟ Dealing with the Pain ϟ Icon_minitimezo 7 dec 2014 - 13:54


Hij had zijn ogen ondertussen weer geopend en deze weer voor zich op de bomen gericht. De poes probeerde hem te troosten en hij wist meteen dat hij haar gevangen had, ze zag hem echt aan als een slachtoffer. "Denk je dat echt?" Mompelde hij zachtjes, terwijl hij ze weer op de poes richtte. Ze had haar ogen weer van hem afgeworpen, ze durfde hem vast niet aan te kijken. "Ik.. weet niet eens zeker of ze wel echt mijn moeder is. Misschien liegt ze wel gewoon.." Hij keek weer voor zich uit en sloeg zijn staart voor zijn poten. "Misschien word ik hier wel gewoon voor de gek gehouden!" Gromde hij. Moodswitch.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcanewish
StarClan
ϟ Dealing with the Pain ϟ KlwjILQ
Daan ♫
565
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Arcanewish
BerichtOnderwerp: Re: ϟ Dealing with the Pain ϟ   ϟ Dealing with the Pain ϟ Icon_minitimezo 7 dec 2014 - 14:00

"Denk je dat echt?" mompelde de kater toen zachtjes. De poes richtte haar blik weer op hem en knikte, anders zou ze het toch niet zeggen? "Ik.. weet niet eens zeker of ze wel echt mijn moeder is. Misschien liegt ze wel gewoon.." mauwde de kater toen. "Misschien word ik hier wel gewoon voor de gek gehouden!" gromde hij toen. "Hé, so what?" mauwde de jonge poes toen, proberend hem kalm te houden. "Waarom zou ze over dat soort zaken liegen?" Eigenlijk wist ze honderd procent zeker dat hij een zoon van haar was. Hij leek immers op Wolftail, Tallshadow en iedereen van die familie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightninghowl
Member
ϟ Dealing with the Pain ϟ DPKsfdL
340
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lightninghowl
BerichtOnderwerp: Re: ϟ Dealing with the Pain ϟ   ϟ Dealing with the Pain ϟ Icon_minitimezo 7 dec 2014 - 14:14

Hij fronste en staarde haar aan. Ongelovig om wat ze net gezegd had. "Waarom niet?" Was zijn antwoord erop. "Het liefst maakte ik me vrij van ze, dat ik ze niet meer hoefde te zien.. want iedere keer als ik ze weer tegen kom dan wordt ik geconfronteerd met dingen waar ik geen weet van hem. Ik wil ze niet leren kennen.." Mompelde hij. "Maar Shrewstar is onze clanleader en ik weet niet hoeveel kittens ze heeft gekregen, maar het zijn er veel." Hij schudde zacht met zijn hoofd. "Misschien liegt ze daarom wel," Hij sloot zijn ogen. "Ze wil gewoon meer kittens hebben maar kan dat niet meer." Hij klemde zijn kaken op elkaar. Misschien zei hij hier iets teveel over, maar hij hoopte dat hij de poes gewoon over kon halen om naar hem te luisteren, hopelijk ging dit spel niet uit de hand lopen, zoals toen bij Runningkit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcanewish
StarClan
ϟ Dealing with the Pain ϟ KlwjILQ
Daan ♫
565
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Arcanewish
BerichtOnderwerp: Re: ϟ Dealing with the Pain ϟ   ϟ Dealing with the Pain ϟ Icon_minitimezo 14 dec 2014 - 11:26

"Waarom niet?" zei de kater terwijl hij haar wat fronsend aankeek. "Het liefst maakte ik me vrij van ze, dat ik ze niet meer hoefde te zien.. want iedere keer als ik ze weer tegen kom dan wordt ik geconfronteerd met dingen waar ik geen weet van hem. Ik wil ze niet leren kennen.." mompelde de kater toen. "Maar Shrewstar is onze clanleader en ik weet niet hoeveel kittens ze heeft gekregen, maar het zijn er veel." Arcanewish keek hem redelijk strak aan, niet goed wetend hoe ze er nu precies op moest reageren. "Misschien liegt ze daarom wel," zei hij waarna hij zijn ogen sloot. "Ze wil gewoon meer kittens hebben maar kan dat niet meer." De kater klemde zijn kaken op elkaar, maar dit keer was het Arcane's beurt om haar kopje te schudden. "Waarom denk je dit allemaal? Waarom zou je zo negatief over je ouders praten?" De poes voelde een lichte flikkering van iets wat veel op jaloezie leek door haar lichaam heen gaan. "Het zijn je ouders, die liegen niet tegen je of je hun zoon bent of niet. Ik denk dat het tijd voor je is om te accepteren wie je bent, en vooral wie je ouders zijn. Wees blij dat jij ze nog hebt." Dat laatste beet ze hem zowat toe, maar zich inhouden kon ze niet meer op dit moment. De zwart met witte kattin stond op en keek naar de kater. Just accept it.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: ϟ Dealing with the Pain ϟ   ϟ Dealing with the Pain ϟ Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
ϟ Dealing with the Pain ϟ
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: