Algemene Onzin Topic - Pagina 45

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 24 ... 44, 45, 46 ... 50  Volgende
Scorch
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 DPKsfdL
48
Actief
Scorch
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimeza 6 dec 2014 - 21:45

Ik krijg in februari een macbook ik ben echt excited! Moet voor school en mijn ouders betalen het. Macbook air, 13 Inch CC:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lurkingshade
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimeza 6 dec 2014 - 21:48

Ik geef de pc vrijwillig af ^^ Anders zou ik heel de tijd op de pc zitten... Het is eig gwn om me te beschermen en omdat ik mn punten goed en hoog wil houden ^^ (zit nu in het 5de middelbaar)
Scorch
Member
48
Actief
Scorch
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimeza 6 dec 2014 - 21:49

Oeh, dat zou ik niet kunnen hoor. Ik sta nu 3 onvoldoendes, 'k moet ook wel wat beter gaan presteren ja, anders moet ik naar een lager niveau en dan krijg ik alsnog geen macbook x3
Forestrain
Member
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimeza 6 dec 2014 - 21:50

Lurkingpaw schreef:
Ik geef de pc vrijwillig af ^^ Anders zou ik heel de tijd op de pc zitten... Het is eig gwn om me te beschermen en omdat ik mn punten goed en hoog wil houden ^^ (zit nu in het 5de middelbaar)
Gedisciplineerd O.o
Ik kan dat echt niet. En ik heb m'n laptop nodig voor school, en ik ben daar te koppig voor.
Lurkingshade
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimeza 6 dec 2014 - 21:52

Forestrain schreef:
Lurkingpaw schreef:
Gedisciplineerd O.o
Ik kan dat echt niet. En ik heb m'n laptop nodig voor school, en ik ben daar te koppig voor.

Als ik iets voor school van de pc moet halen vraag ik ernaar, maar dan neemt ze hem terug af en verstopt ze hem ^^ Gwn zeggen, weten dat je het anders toch niet kan x)

Ik ga slapen, bye bye ^^
Innerbreeze
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimeza 6 dec 2014 - 21:52

omg,vraagt er net een jongen uit mijn klas via een chat of die sexy is! ik wou eerst niet antwoorden en daarna zei ik nee.en die zei,'o gewoon,ik mag da toch vragen
Scorch
Member
48
Actief
Scorch
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimeza 6 dec 2014 - 21:53

Slaaplekker! Ik moet ook zo, morgen moet ik al vroeg op (zoals eigenlijk iedere zondag, moet namelijk naar de kerk)
Forestrain
Member
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimeza 6 dec 2014 - 21:53

Lurkingpaw schreef:
Forestrain schreef:
Lurkingpaw schreef:
Gedisciplineerd O.o

Als ik iets voor school van de pc moet halen vraag ik ernaar, maar dan neemt ze hem terug af en verstopt ze hem ^^ Gwn zeggen, weten dat je het anders toch niet kan x)

Ik ga slapen, bye bye ^^
Byehye! C:
Scorch
Member
48
Actief
Scorch
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimeza 6 dec 2014 - 21:54

Jep, ik moet nu gaan. Slaap lekker iedereen en tot morgen ♥
Innerbreeze
Member
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimeza 6 dec 2014 - 21:55

Scorch schreef:
Jep, ik moet nu gaan. Slaap lekker iedereen en tot morgen ♥

Bye! ^^
Snowcrystal
Member
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimeza 6 dec 2014 - 21:58

Nog een post en ik heb alles gehad, dan kan ik weer verder gaan frutten aan dat zoektopic en gaan bedenken wie ik actief wil hebben
Smokebreath
StarClan
Babs
1109
Actief
Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokebreath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimeza 6 dec 2014 - 21:58

Niemand kan Smoke zo nog serieus nemen denk ik. :'D
Dreamer
Member
Marieke
276
Actief
"Please, believe you'll be a dream catcher"

CAT'S PROFILE
Rank:
Dreamer

Smokebreath schreef:
Niemand kan Smoke zo nog serieus nemen denk ik. :'D

hahahaha XD Ik ken die foto Razz
Ghostpaw.
Member
Assie & Lilith >3
252
Actief

CAT'S PROFILE
Ghostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimeza 6 dec 2014 - 21:59

Finally done!
Gelukkig was da laatste stuk alleen maar dingen die 'k moest KUNNEN. niets bijzonders dus ^^

*Telt pagina's* tja, 6 ;3 best veel in vergelijking met bbh...
Snowcrystal
Member
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimeza 6 dec 2014 - 21:59

@Babs
Nooooppppe~
Smokebreath
StarClan
Babs
1109
Actief
Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokebreath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimeza 6 dec 2014 - 22:00

Het is tijdelijk setje omdat ik z'n oude setjes kwijt ben x'D
Innerbreeze
Member
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimeza 6 dec 2014 - 22:09

ik kreeg voor Sinterklaas nieuwe gsm,mijn ma weet dat ik mijn oude niet kan uitstaan,maar die nieuwe kan nog minder dan die eerste!!!!!! grrrrr!! en als ik dat vertel dan..vermoord ze me!i have a problem!!
Quantas
Member
Egen
555
Actief

CAT'S PROFILE
Quantas
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimeza 6 dec 2014 - 22:10

Hahaha dat is nou wat ze noemen, first world problems, zoé!
Dangerkit
Member
The Script
38
Actief

CAT'S PROFILE
Dangerkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimeza 6 dec 2014 - 22:12

Iemand die een lijstje heeft met leuke lettertypes?
Forestrain
Member
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimeza 6 dec 2014 - 22:12

Luxeproblemen lol xD

Zopp, ik heb de activity sheet even bijgewerkt xD
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 45 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 24 ... 44, 45, 46 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: