Algemene Onzin Topic - Pagina 44

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 23 ... 43, 44, 45 ... 50  Volgende
Quantas
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 DPKsfdL
Egen
555
Actief

CAT'S PROFILE
Quantas
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimeza 6 dec 2014 - 21:05

Awh succes Assie!
Terug naar boven Ga naar beneden
Forestrain
Member
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimeza 6 dec 2014 - 21:06

Lurkingpaw schreef:
Cyber schreef:
yooooooo

haha wow da klonk happy x'd ik hou zoo veel van Cybers nieuw setje <3 alleen jammer dat ik er geen gave naam op krijg --

Laura <'3 *tacklehug*
*springt er nog bovenop*

En, Bodedodo, mogen we eigenlijk al posten met de kits van Lake en Crimson? Want ze moeten nog wel verdeeld worden etc, maar ik wil posten c:
Cyber
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimeza 6 dec 2014 - 21:06

Yoo Bo <'3 *smijt mandarijnen naar je "lalala zak van sinterklaas sinterklaas sinterklaas lalal"* >D
*kijkt gemeen naar Eve en bewerkt haar met een stuk speculaas*

Hazel-wow ik kan niet op je naam komen.. ik vind t zo stom als mensen het niet in hun profiel zetten :'( zo verwissel ik iedereen.  But Heeeey *Plethug, knabbel knabbel aan je oor*

Suc6 (Bad)Ass! <33 ;-;
Hazelnut
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 DQLb1TP
Yanthe
802
Actief
I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!

CAT'S PROFILE
Rank:
Hazelnut
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimeza 6 dec 2014 - 21:08

Yanthe hiero ^^

Hoe gaan je examens? c:
Forestrain
Member
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimeza 6 dec 2014 - 21:09

Cyber schreef:
Yoo Bo <'3 *smijt mandarijnen naar je "lalala zak van sinterklaas sinterklaas sinterklaas lalal"* >D
*kijkt gemeen naar Eve en bewerkt haar met een stuk speculaas*

Hazel-wow ik kan niet op je naam komen.. ik vind t zo stom als mensen het niet in hun profiel zetten :'( zo verwissel ik iedereen.  But Heeeey *Plethug, knabbel knabbel aan je oor*

Suc6 (Bad)Ass! <33 ;-;
Nomnom, speculaas *nomt op koekje en eet Laura ook op*

Yanthe, zal ik een trainingstopic openen btw?
Hazelnut
Member
Yanthe
802
Actief
I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!

CAT'S PROFILE
Rank:
Hazelnut
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimeza 6 dec 2014 - 21:12

Dat mag. Hazel is btw ook nog nooit buiten het kamp geweest xD
Cyber
Member
lau benenkauwer
3305
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimeza 6 dec 2014 - 21:16

Ah kdacht het al wel Yantheke Smile echt mooi setje trouwens!!

Eve, no no no no *stomt Eve in de maag tot ze naar buiten kan klimmen, met de koekjes mee natuurlijk en rent als een malloot weg*

Pfff ja exames, heb net vorige week al Biologie, Godsdienst en Frans gehad ;-; nu volgende week begin ik al direct met Fysica.
Biju?
Peakpaw
Member
15

CAT'S PROFILE
Peakpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimeza 6 dec 2014 - 21:20

Peak post geweldig
Hazelnut
Member
Yanthe
802
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Hazelnut
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimeza 6 dec 2014 - 21:24

Ik heb 4examens achter de rug, nu nog 7 te gaan D:
Kheb al mijn taalvakken volgende week.
Lurkingshade
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimeza 6 dec 2014 - 21:25

Begin er niet over ;^; Ik heb er nog maar 2 gedaan en ik moet eer nog 12 doen...
Snowcrystal
Member
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimeza 6 dec 2014 - 21:29

Jeej nu beginnen aan een variatie aan posts en dan mn search afmaken
Ghostpaw.
Member
Assie & Lilith >3
252
Actief

CAT'S PROFILE
Ghostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimeza 6 dec 2014 - 21:34

Mhm ik krijg pijn aan me hart als ik al die hoofdstukken nog zie...
En ik ben al aan me 5e pagina ;3
*Gaat verder doen*

En nog zo'n 4 hoofdstukken te doen, en dan die andere cursussen nog samen vatten. Ik denk niet dat die het zullen worden vandaag, wil ook nog ff tot rust kunnen komen hoor.
Snowcrystal
Member
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimeza 6 dec 2014 - 21:35

Hmm moet eigenlijk ook nog antwoorden op die onbeantwoordde pb's in mijn inbox xD
komt later wel
Innerbreeze
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimeza 6 dec 2014 - 21:40

Ghostpaw. schreef:
Mhm ik krijg pijn aan me hart als ik al die hoofdstukken nog zie...
En ik ben al aan me 5e pagina ;3
*Gaat verder doen*

En nog zo'n 4 hoofdstukken te doen, en dan die andere cursussen nog samen vatten. Ik denk niet dat die het zullen worden vandaag, wil ook nog ff tot rust kunnen komen hoor.

Jullie kunnen tenminste op de pc terwijl jullie studeren?Als mijn ouders dat zien 'zwaait er wat'
Scorch
Member
48
Actief
Scorch
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimeza 6 dec 2014 - 21:42

Jane schreef:
Riverkit. schreef:
Assieeeeee ben jij ook zo excited voor het geboorte topic van de kittens? Ik ga echt bijna stuk *stuitert rond op de grond*

Wait help es, je naam?
*Knowing so much people isn't always that good ;3*

Mweh 't komt donker D: *turn on the lights*
Riverkit is Loïs C:
Cyber
Member
lau benenkauwer
3305
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimeza 6 dec 2014 - 21:42

Bij mij ook hoor, maar ik zit nog maar in 3de middelbaar >3 dus ik ben klaar met studeren voor vandaag, ik haal morgen wel in wat ik vandaag liet vallen.

En bij mij zwaait er niet enkel wat, ik denk dat ik vermoord zal worden! O.o daarom doe ik het altijd geniepig, benk goed in O:)
Forestrain
Member
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimeza 6 dec 2014 - 21:44

Snowcrystal
Member
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimeza 6 dec 2014 - 21:44

Hmm het is lastig uit te vinden welke acc je actief wil hebben xD
Ghostpaw.
Member
Assie & Lilith >3
252
Actief

CAT'S PROFILE
Ghostpaw.

Zoé, tja, ze weten dat 'k me samenvatting uittyp. Normaal neem ik de laptop dan mee naar me kamer, zodat het beter lukt, maar het is niet evident voor me om met een laptop op me schoot te zitten. Maar ben vandaag de hele tijd beneden gebleven met me oortjes in. Me ouders waren toch weg vandaag voor een paar uren.

Yush nog een paar bladzijde's en het zit er op!
Moet nog maar 9 dingen kennen/doen ;p
Innerbreeze
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimeza 6 dec 2014 - 21:45

Cyber schreef:
Bij mij ook hoor, maar ik zit nog maar in 3de middelbaar >3 dus ik ben klaar met studeren voor vandaag, ik haal morgen wel in wat ik vandaag liet vallen.

En bij mij zwaait er niet enkel wat, ik denk dat ik vermoord zal worden! O.o daarom doe ik het altijd geniepig, benk goed in O:)

Ik kan dat niet geniepig doen,ofwel tablet mee.maar op zo'n geniepig schermpje kan ik niet posten hoor >3 en de pc is een grote bak..
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 44 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 23 ... 43, 44, 45 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: