|
|
Egen 555 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 dec 2014 - 21:05 | |
| |
|
| |
Evelynnetje (: 1324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 dec 2014 - 21:06 | |
| - Lurkingpaw schreef:
- Cyber schreef:
- yooooooo
haha wow da klonk happy x'd ik hou zoo veel van Cybers nieuw setje <3 alleen jammer dat ik er geen gave naam op krijg -- Laura <'3 *tacklehug* *springt er nog bovenop* En, Bodedodo, mogen we eigenlijk al posten met de kits van Lake en Crimson? Want ze moeten nog wel verdeeld worden etc, maar ik wil posten c: |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 dec 2014 - 21:06 | |
| Yoo Bo <'3 *smijt mandarijnen naar je "lalala zak van sinterklaas sinterklaas sinterklaas lalal"* >D *kijkt gemeen naar Eve en bewerkt haar met een stuk speculaas*
Hazel-wow ik kan niet op je naam komen.. ik vind t zo stom als mensen het niet in hun profiel zetten :'( zo verwissel ik iedereen. But Heeeey *Plethug, knabbel knabbel aan je oor*
Suc6 (Bad)Ass! <33 ;-; |
|
| |
Yanthe 802 Actief I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 dec 2014 - 21:08 | |
| Yanthe hiero ^^
Hoe gaan je examens? c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 dec 2014 - 21:09 | |
| - Cyber schreef:
- Yoo Bo <'3 *smijt mandarijnen naar je "lalala zak van sinterklaas sinterklaas sinterklaas lalal"* >D
*kijkt gemeen naar Eve en bewerkt haar met een stuk speculaas*
Hazel-wow ik kan niet op je naam komen.. ik vind t zo stom als mensen het niet in hun profiel zetten :'( zo verwissel ik iedereen. But Heeeey *Plethug, knabbel knabbel aan je oor*
Suc6 (Bad)Ass! <33 ;-; Nomnom, speculaas *nomt op koekje en eet Laura ook op* Yanthe, zal ik een trainingstopic openen btw? |
|
| |
Yanthe 802 Actief I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 dec 2014 - 21:12 | |
| Dat mag. Hazel is btw ook nog nooit buiten het kamp geweest xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 dec 2014 - 21:16 | |
| Ah kdacht het al wel Yantheke echt mooi setje trouwens!! Eve, no no no no *stomt Eve in de maag tot ze naar buiten kan klimmen, met de koekjes mee natuurlijk en rent als een malloot weg* Pfff ja exames, heb net vorige week al Biologie, Godsdienst en Frans gehad ;-; nu volgende week begin ik al direct met Fysica. Biju? |
|
| |
15
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 dec 2014 - 21:20 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 dec 2014 - 21:24 | |
| Ik heb 4examens achter de rug, nu nog 7 te gaan D: Kheb al mijn taalvakken volgende week. |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 dec 2014 - 21:25 | |
| Begin er niet over ;^; Ik heb er nog maar 2 gedaan en ik moet eer nog 12 doen... |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 dec 2014 - 21:29 | |
| Jeej nu beginnen aan een variatie aan posts en dan mn search afmaken |
|
| |
Assie & Lilith >3 252 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 dec 2014 - 21:34 | |
| Mhm ik krijg pijn aan me hart als ik al die hoofdstukken nog zie... En ik ben al aan me 5e pagina ;3 *Gaat verder doen*
En nog zo'n 4 hoofdstukken te doen, en dan die andere cursussen nog samen vatten. Ik denk niet dat die het zullen worden vandaag, wil ook nog ff tot rust kunnen komen hoor. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 dec 2014 - 21:35 | |
| Hmm moet eigenlijk ook nog antwoorden op die onbeantwoordde pb's in mijn inbox xD komt later wel |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 dec 2014 - 21:40 | |
| - Ghostpaw. schreef:
- Mhm ik krijg pijn aan me hart als ik al die hoofdstukken nog zie...
En ik ben al aan me 5e pagina ;3 *Gaat verder doen*
En nog zo'n 4 hoofdstukken te doen, en dan die andere cursussen nog samen vatten. Ik denk niet dat die het zullen worden vandaag, wil ook nog ff tot rust kunnen komen hoor. Jullie kunnen tenminste op de pc terwijl jullie studeren?Als mijn ouders dat zien 'zwaait er wat' |
|
| |
48 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 dec 2014 - 21:42 | |
| - Jane schreef:
- Riverkit. schreef:
- Assieeeeee ben jij ook zo excited voor het geboorte topic van de kittens? Ik ga echt bijna stuk *stuitert rond op de grond*
Wait help es, je naam? *Knowing so much people isn't always that good ;3*
Mweh 't komt donker D: *turn on the lights* Riverkit is Loïs C: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 dec 2014 - 21:42 | |
| Bij mij ook hoor, maar ik zit nog maar in 3de middelbaar >3 dus ik ben klaar met studeren voor vandaag, ik haal morgen wel in wat ik vandaag liet vallen.
En bij mij zwaait er niet enkel wat, ik denk dat ik vermoord zal worden! O.o daarom doe ik het altijd geniepig, benk goed in O:) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 dec 2014 - 21:44 | |
| |
|
| |
| |
| Hmm het is lastig uit te vinden welke acc je actief wil hebben xD |
|
| |
Assie & Lilith >3 252 Actief
| |
| Zoé, tja, ze weten dat 'k me samenvatting uittyp. Normaal neem ik de laptop dan mee naar me kamer, zodat het beter lukt, maar het is niet evident voor me om met een laptop op me schoot te zitten. Maar ben vandaag de hele tijd beneden gebleven met me oortjes in. Me ouders waren toch weg vandaag voor een paar uren.
Yush nog een paar bladzijde's en het zit er op! Moet nog maar 9 dingen kennen/doen ;p |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 dec 2014 - 21:45 | |
| - Cyber schreef:
- Bij mij ook hoor, maar ik zit nog maar in 3de middelbaar >3 dus ik ben klaar met studeren voor vandaag, ik haal morgen wel in wat ik vandaag liet vallen.
En bij mij zwaait er niet enkel wat, ik denk dat ik vermoord zal worden! O.o daarom doe ik het altijd geniepig, benk goed in O:) Ik kan dat niet geniepig doen,ofwel tablet mee.maar op zo'n geniepig schermpje kan ik niet posten hoor >3 en de pc is een grote bak.. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|