|
|
The Script 38 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 dec 2014 - 17:11 | |
| Haha kii Eveylinn :'3 Heb al themesongs/voices, nu beginnen aan de voorsteltopics en straks de setjes maken (A) Ik zoek alleen nog een naam voor een calico poes.. |
|
| |
55 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 dec 2014 - 17:13 | |
| @Yanthe,niemand,niemand wou haar hebben |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 dec 2014 - 17:14 | |
| Mweh nog geen anderhalve pagina en zit al aan 615 woorden ;3 Da zal veel zijn om te herhalen D: |
|
| |
Evelynnetje (: 1324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 dec 2014 - 17:15 | |
| - Dangerkit schreef:
- Haha kii Eveylinn :'3
Heb al themesongs/voices, nu beginnen aan de voorsteltopics en straks de setjes maken (A) Ik zoek alleen nog een naam voor een calico poes.. Burningwhite Leafberry Blueberry Whitepoppy Even wat voorbeeldjes. Blueberry zal wel bezet zijn tho ^^ |
|
| |
Yanthe 802 Actief I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 dec 2014 - 17:16 | |
| Nahw D:
Ik heb ook een Lizardkit x3 |
|
| |
The Script 38 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 dec 2014 - 17:19 | |
| thx voor de suggesties :'3 Is hier iemand die verstand heeft met het goedmaken van codes van professionele sheet/kader sites? Het lukt mij echt niet.. |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 dec 2014 - 17:24 | |
| Yeah finally done. Nu nog zien af te printen en beginnen met PAV -.- uh boooring |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 dec 2014 - 17:26 | |
| - Dangerkit schreef:
- thx voor de suggesties :'3
Is hier iemand die verstand heeft met het goedmaken van codes van professionele sheet/kader sites? Het lukt mij echt niet.. Ik wil het wel proberen? Is het met CSS of niet? Daar ben ik wel belabberd in xd |
|
| |
The Script 38 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 dec 2014 - 17:30 | |
| - Forestrain schreef:
- Dangerkit schreef:
Is hier iemand die verstand heeft met het goedmaken van codes van professionele sheet/kader sites? Het lukt mij echt niet.. Ik wil het wel proberen? Is het met CSS of niet? Daar ben ik wel belabberd in xd No idea wat CSS is maar ja x'D http://shine.b1.jcink.com/index.php?showtopic=19745Dit bv. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 dec 2014 - 17:31 | |
| - Dangerkit schreef:
- Forestrain schreef:
- Dangerkit schreef:
Is hier iemand die verstand heeft met het goedmaken van codes van professionele sheet/kader sites? Het lukt mij echt niet.. Ik wil het wel proberen? Is het met CSS of niet? Daar ben ik wel belabberd in xd No idea wat CSS is maar ja x'D http://shine.b1.jcink.com/index.php?showtopic=19745 Dit bv. Wat wil je dat ik doe? 'T plaatje en de kleur veranderen? Ik wil ook wel zelf een sheet coderen hoor, maar die eorden meestal niet zo mooi c; |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 dec 2014 - 17:33 | |
| Hallo lieve mensen!!! ik ben erweer ^-^ |
|
| |
The Script 38 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 dec 2014 - 17:36 | |
| - Forestrain schreef:
- Dangerkit schreef:
- Forestrain schreef:
- Dangerkit schreef:
Is hier iemand die verstand heeft met het goedmaken van codes van professionele sheet/kader sites? Het lukt mij echt niet.. Ik wil het wel proberen? Is het met CSS of niet? Daar ben ik wel belabberd in xd No idea wat CSS is maar ja x'D http://shine.b1.jcink.com/index.php?showtopic=19745 Dit bv. Wat wil je dat ik doe? 'T plaatje en de kleur veranderen? Ik wil ook wel zelf een sheet coderen hoor, maar die eorden meestal niet zo mooi c; De code van die sheet doet het niet op WC D: Kan je dat verhelpen? |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 dec 2014 - 17:36 | |
| IK VERVEEEL MEEEEEEEEEEEEEE
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 dec 2014 - 17:37 | |
| - Snowcrystal schreef:
- IK VERVEEEL MEEEEEEEEEEEEEE
+1 D: Ik moet naar boven me cursussen gaan halen, maar zo lui D: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 dec 2014 - 17:37 | |
| - Slenderstep schreef:
- Snowcrystal schreef:
+1 D:
Ik moet naar boven me cursussen gaan halen, maar zo lui D: Jij hebt nog genoeg te posten |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 dec 2014 - 17:38 | |
| - Snowcrystal schreef:
- Slenderstep schreef:
- Snowcrystal schreef:
+1 D:
Ik moet naar boven me cursussen gaan halen, maar zo lui D: Jij hebt nog genoeg te posten Ja :/ maar ik post enkel maar tijdens me pauzes door.. wat nog eum, 20 minuten is ;3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 dec 2014 - 17:39 | |
| - Slenderstep schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Slenderstep schreef:
- Snowcrystal schreef:
+1 D:
Ik moet naar boven me cursussen gaan halen, maar zo lui D: Jij hebt nog genoeg te posten Ja :/ maar ik post enkel maar tijdens me pauzes door.. wat nog eum, 20 minuten is ;3 Ik heb helemaal niks te posten.... |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 dec 2014 - 17:40 | |
| - Snowcrystal schreef:
- Slenderstep schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Slenderstep schreef:
- Snowcrystal schreef:
+1 D:
Ik moet naar boven me cursussen gaan halen, maar zo lui D: Jij hebt nog genoeg te posten Ja :/ maar ik post enkel maar tijdens me pauzes door.. wat nog eum, 20 minuten is ;3 Ik heb helemaal niks te posten.... Toch wel ^^ met snowkiller Maar je moet je er niet aan verwachten dat ik terug gauw zal posten :') too busy right now |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 dec 2014 - 17:44 | |
| Ik weet echt niet hoe het kan, sorry Danger :c |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 dec 2014 - 17:46 | |
| - Slenderstep schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Slenderstep schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Slenderstep schreef:
- Snowcrystal schreef:
+1 D:
Ik moet naar boven me cursussen gaan halen, maar zo lui D: Jij hebt nog genoeg te posten Ja :/ maar ik post enkel maar tijdens me pauzes door.. wat nog eum, 20 minuten is ;3 Ik heb helemaal niks te posten.... Toch wel ^^ met snowkiller Maar je moet je er niet aan verwachten dat ik terug gauw zal posten :') too busy right now Wauw dat maakt een totaal van 1 hele post over de weet ik veel hoeveel ik heb Plus die heb ik dus niet gezien, maar die doe ik vanavond dan wel |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|