|
|
Egen 555 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 dec 2014 - 14:53 | |
| Omg net te horen gekregen dat ik volgend jaar weer naar Canada ga.. Omfg |
|
| |
Mathias 105 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 dec 2014 - 14:53 | |
| |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 dec 2014 - 14:55 | |
| @Sleepy, okay, strx bij volgende pauze (a) @Daan; maak jij? c: |
|
| |
Egen 555 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 dec 2014 - 14:59 | |
| - sleepypaw schreef:
- lol wrm Canada?
Vakantie |
|
| |
Marieke 276 Actief "Please, believe you'll be a dream catcher"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 dec 2014 - 15:05 | |
| |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 dec 2014 - 15:05 | |
| |
|
| |
D' 201 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 dec 2014 - 15:28 | |
| Wauw dat gaat vlot. Eerste 13 vragen zijn gedaan (was nog het gemakkelijkste stuk) vraag 14-26 had ik al afgeprint, dan nu maar es kijken wat voor vragen ik zelf moet opstellen voor me 2e cursus ;3 Yay ben blij dat het bijna gedaan is stom bedrijfsbeheer. |
|
| |
Evelynnetje (: 1324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 dec 2014 - 15:34 | |
| EINDELIJK OPGESCHOTEN MET DE VOICES Cx
Nu ingrediënten voor koekjes halen... Alsof ik het nog niet druk genoeg heb *sigh* |
|
| |
Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 dec 2014 - 15:41 | |
| Ah veel plezier Egen c:
Hoppa, alle post weer rondgebracht en met veel pijn, moeite en elastieken alle 5 de tassen in 1 keer mee gekregen op het fietsje~! En tot slot ook nog eens een chocoladeletter en nieuwe shirts gehad van m'n Team Coach, mooi want m'n oude postshirt raakte versleten. xD |
|
| |
Evelynnetje (: 1324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 dec 2014 - 15:42 | |
| Mensen (en ander wezens hier), waarom heeft bijna iedereen zo'n ballonnetje in z'n sig? |
|
| |
48 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 dec 2014 - 15:43 | |
| WOULD YOU JUST LOOK AT HER
Met d'r naam gekleurd is ze nog schattiger ♥.♥ I love Scorch! |
|
| |
D' 201 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 dec 2014 - 15:52 | |
| Nawh ik word moe, en moet nog verder doen met boek 2, en de SV's van pav beginnen typen ;3 Eig zou het beter zijn als ik van alle vakken al de SV's typte. Zo kan ik al beginnen met leren een paar dagen op voorhand ipv de namiddag ervoor :') |
|
| |
34 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 dec 2014 - 15:54 | |
| Assieeeeee ben jij ook zo excited voor het geboorte topic van de kittens? Ik ga echt bijna stuk *stuitert rond op de grond* |
|
| |
Isa(2)~ 178 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 dec 2014 - 16:06 | |
| Woepss, volgens mij heb ik met Angel heel wat gemist... Klopt het dat haar beide ouders nu dood zijn? O.o Poor Angel |
|
| |
2533 Actief
| |
| |
| |
D' 201 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 dec 2014 - 16:10 | |
| - Riverkit. schreef:
- Assieeeeee ben jij ook zo excited voor het geboorte topic van de kittens? Ik ga echt bijna stuk *stuitert rond op de grond*
Wait help es, je naam? *Knowing so much people isn't always that good ;3* Mweh 't komt donker D: *turn on the lights* |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 dec 2014 - 16:18 | |
| As! Ik post trouwens niet in het geboortetopic, want ik denk dat ik niet echt meer iets toe te voegen heb met Black totdat Kiek weer heeft gereageerd. MAAR, ik heb nood aan een actief SPT, want ik ben statistiek aan t doen (sorry jongens, maar Mousedung het onderbouwwiskunde vergeleken met dit xD) en soms moet ik even posten om m'n hoofd te legen Aka, heb je nog een andere shadowclanner waarmee we kunnen posten? |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 dec 2014 - 16:22 | |
| Eef, begrijpelijk ^^ En das nou de reden waarom het stom is om een clankitten te spelen. Je kunt niets, je mag niets, in vergelijking tot BC en rogues, waar de kits hun verblijfplaats al gauw mogen verlaten ;x
Anyway ik ben weer ff verder doen. heb nog 4 pagina's waarvan er maar 3 moeten gekend zijn. De laatste is gewoon de facturen en zo opschrijven xD |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 dec 2014 - 16:29 | |
| Ja idd. Daarom ben ik ook van plan om Black bij de volgende ceremonie app te laten worden. Ik wil haar leeftijd nu ook veranderen naar 2 maanden, dan kan ik iig wat meer. Maar ik vind haar ava nu zo schattig D: |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 dec 2014 - 16:33 | |
| Hehe dan doe je dat toch gewoon? dan verander je toch alvast haar leeftijd, maar houdt je nog even die av? Tot slot is ze nog maar een weekje oud in dat ene topic xD wauw, er zit dus zo'n klein (zeer giftig) stofspinnetje in de terrarium van Loki ;3 I mean, komaan, HIJ is zo groot en klimt moeiteloos helemaal naar boven via de glazen wanden xd en dat stomme spinnetje, tja, die's dan weg, maar neen, helaas zijn Chileense vogelspinnen weer geen kannibalen -.- uh hatelijk dat. Wou dat 'k hem die vieze mormels die 's avonds bij ons thuis rondlopen, kon voeren, maar ja :/ - Noem mij een held op sokken, maar dit kleine onnozele ding get the hell out of me, als ie tijdens het douchen op me hand plakt:
Enkel dus vanwege de rooie kleur waarvan ik schrik omdat ik denk dat 'k m'n maandelijkse periode heb ;3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|