|
|
105 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 dec 2014 - 23:42 | |
| Meh, ik verveel me maar heb geen zin om een post uit te typen op iPad. Morgen dus veel inhalen.. ;p |
|
| |
»Quinty« 414 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 dec 2014 - 23:43 | |
| - Silvergale schreef:
- Hehe Q xD
Is it true, dat jij en linn niet ver van elkaar wonen? Of ben ik zo fout..
We wonen beide in Limburg ja :') Maar het probleem met Limburg is dat als je naar het Noorden toe wilt, je al ruim 2u bezig bent :') Dus als je dicht bij iemand wilt wonen moet je echt in hetzelfde stuk van Limboland zitten (A) |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 dec 2014 - 23:47 | |
| |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 dec 2014 - 23:48 | |
| - Stormpaw, schreef:
- Silvergale schreef:
- Hehe Q xD
Is it true, dat jij en linn niet ver van elkaar wonen? Of ben ik zo fout..
We wonen beide in Limburg ja :') Maar het probleem met Limburg is dat als je naar het Noorden toe wilt, je al ruim 2u bezig bent :') Dus als je dicht bij iemand wilt wonen moet je echt in hetzelfde stuk van Limboland zitten (A) wahaha da klinkt nogal eens alsof limburg druk is :') Gelukkig is het met de auto maar een half uurtje voordat ik bij bob ben :') de treinen zijn wel een ander verhaal. Voor de aantal keren in me leven dat k al es de trein gepakt heb, heb ik ze meer weten staken en shiz dan something else. Nou ja ik ben upstairs en me tekenkng afwerken. C you guys over 10' ^^ |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 dec 2014 - 0:07 | |
| Ik ga lekker the Maze Runner kijken... en dan waarschijnlijk codes schrijven en layouts bouwen tot ik moe wordt c; |
|
| |
Egen 555 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 dec 2014 - 0:17 | |
| Ik moet eigenlijk nog eventjes posten :O |
|
| |
105 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 dec 2014 - 0:18 | |
| Me too, doe ik morgen wel, i don't like posting from iPad anymore. |
|
| |
Egen 555 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 dec 2014 - 0:26 | |
| Haha dat lijkt me ook niet chill nee, had al wel via iPhone 2 gedaan ofzo, ook niet erg chill. |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 dec 2014 - 0:40 | |
| But Ducky got a heart attack *sobs* Nah ik kijk morgen wel door >-> Nu slapen.
me zus d'r Furby begon lawaai te maken zonder reden ew batterij d'ruit D: |
|
| |
105 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 dec 2014 - 0:41 | |
| - 'Dawnkit schreef:
- But Ducky got a heart attack *sobs* Nah ik kijk morgen wel door >-> Nu slapen.
me zus d'r Furby begon lawaai te maken zonder reden ew batterij d'ruit D: Hahah ik stootte een keer een furby aan midden in de nacht xD Ik had iets van 'ssssst hou je kop hoe zet je dit ding uit ahh?!' xD niemand mocht wakker worden. |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 dec 2014 - 0:42 | |
| Hehe ipod ftw
Ezz, Blijkbaar vind je het echt prettig om me te laten schrikken. De laatste 3 smsjes die k van je kreeg, zat ik net te dromen/staren en was k alleen in een donkere ruimte, ofwel was ik geconcentreerd bezig met me tekening en begint me gsm weer te trillen. Gosh ik doe nog es een hartaanval met die trilfunctie xD |
|
| |
105 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 dec 2014 - 0:43 | |
| - Silvergale schreef:
- Hehe ipod ftw
Ezz, Blijkbaar vind je het echt prettig om me te laten schrikken. De laatste 3 smsjes die k van je kreeg, zat ik net te dromen/staren en was k alleen in een donkere ruimte, ofwel was ik geconcentreerd bezig met me tekening en begint me gsm weer te trillen. Gosh ik doe nog es een hartaanval met die trilfunctie xD Zei de gene die mij gister liet schrikken met dat creepy plaatje in de spoiler XD |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 dec 2014 - 0:44 | |
| - Nightkit.. schreef:
- 'Dawnkit schreef:
- But Ducky got a heart attack *sobs* Nah ik kijk morgen wel door >-> Nu slapen.
me zus d'r Furby begon lawaai te maken zonder reden ew batterij d'ruit D: Hahah ik stootte een keer een furby aan midden in de nacht xD Ik had iets van 'ssssst hou je kop hoe zet je dit ding uit ahh?!' xD niemand mocht wakker worden. Maar me zus raakte h'm niet aan D: Ik zei het tgen me moeder en ze lachte maar toen ze binnen ging bij me zus schoot 'ie weer aan >-< So scared rn xD |
|
| |
Egen 555 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 dec 2014 - 0:45 | |
| Eigenlijk zou ik nu weekend hebben. Hebben ze me 1e uur examentraining gegeven T_T |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 dec 2014 - 0:45 | |
| Night; Omg hahaha Maar serieus smiledog is toch echt cool toch xD I mean, hij doet me aan riley van cod denken
Ezz; ogot furby xD Die goede *kuch* oude kindertijd xd |
|
| |
105 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 dec 2014 - 0:48 | |
| - 'Dawnkit schreef:
- Nightkit.. schreef:
- 'Dawnkit schreef:
me zus d'r Furby begon lawaai te maken zonder reden ew batterij d'ruit D: Hahah ik stootte een keer een furby aan midden in de nacht xD Ik had iets van 'ssssst hou je kop hoe zet je dit ding uit ahh?!' xD niemand mocht wakker worden. Maar me zus raakte h'm niet aan D: Ik zei het tgen me moeder en ze lachte maar toen ze binnen ging bij me zus schoot 'ie weer aan >-< So scared rn xD Ze zijn eng ja. Ik zag n keer n filmpje waarin furby tegen Siri praatte. (Weet je wel, dat app ding waar je kan zeggen wat je telefoon moet doen) In dat filmpje maakte furby lawaai en toen zei Siri 'I do not see kill her in your adres book.' 0.0 RUN |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 dec 2014 - 0:59 | |
| Sinterklaaskoeken<33
Hehe wie zegt dat ik niet genoeg eet! Het is anders wel even mn lunch dat k ah opeten ben xD Okey ja dat houdt nog steeds geen steek. |
|
| |
105 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 dec 2014 - 1:01 | |
| Neen ik heb al honger D: *sighs* But i don't wanna get up -.- |
|
| |
Egen 555 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 dec 2014 - 1:03 | |
| Mn bed is ook al koud. En Assie door jou heb ik nu ook zinin koek.. |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 dec 2014 - 1:04 | |
| Hehe da ken ik helaas :') Ik sprong zonuist in me bed totdat ik me bedacht dat mn gsm nog in me zetel lag. Ja lekker weer uit bed springen om te bedenken dat je gsm in je borstzakje zat -.-
Aah neen heb oprispingen D:
Egen, graag gedaan xD Moet je maar voedsel meepakken naar je bed he xd *heeft nog drinken en speculaas onder der kussens liggen* |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|