|
|
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 dec 2014 - 17:49 | |
| *Hugz Waz* Sterkte WazBeertje :/ Weet je misschien wanneer de loodjes voor SecretSanta verzonden worden? |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 dec 2014 - 17:53 | |
| Ja euh, als ik mn scriptie af heb wss ^^' Want ik heb die hele lijst verder nie bij kunnen houden dus moet alles effe netjes zetten en dan de namen in een of andere generator of iets dergelijks gaan gooien.
Als iemand zo lief is om alle aanmeldingen van Secret Santa op een rijtje te willen zetten? Dus alle namen (plus account dat erbij staat), dan ben ik die persoon heel dankbaar want dat scheelt me een hele hoop tijd. |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 dec 2014 - 17:56 | |
| Ik zou heel graag willen maar we moeten hier gaan omkleden omdat we uit eten gaan x) Anders zou ik het wel gedaan hebben Waz <3 Succes nog met je scriptie |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 dec 2014 - 18:02 | |
| Meeneemsetjes zijn geupdate. :'3
Post het hier omdat ze niet wilt dubbelposten xD
|
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 dec 2014 - 18:05 | |
| Euh ben moe en pijn. Stomme stage >< |
|
| |
Egen 555 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 dec 2014 - 18:49 | |
| Weet iemand een leuk gerecht voor kerst? Op internet staan van die standaard dingen.. |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 dec 2014 - 18:54 | |
| - Runningvole schreef:
- 'Dawnpaw schreef:
- Ik ga na het eten maar wat studeren *sigh*
Iemand nog even een topic wat ik wel wil aanmaken? c: Trainingstopic komt zo hihi c: Laat enzoOeh okay c: |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 dec 2014 - 18:56 | |
| Mweh nog maar een uurtje voor me samenvattingen ;x Ah ja dan maak ik ze wel gewoon beneden met me oortjes in <33
Heey trouwens c: *gaat deken halen* |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 dec 2014 - 18:56 | |
| *pokes head around the corner* Hey guys |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 dec 2014 - 18:58 | |
| Heey tess Hehe ik heb zin om te tekenen/kleuren ;3 *wink to tess* xD |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 dec 2014 - 19:05 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 dec 2014 - 19:14 | |
| Wiiiiiiiee GMM tickets te koop *Gaat alweer gaan bedelen bij stiefpa ;3* Hopelijk betaalt me pa het dan wel beide terug hoor. €370 is me net iets teveel om te missen. ;3 |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 dec 2014 - 19:15 | |
| EZ, topic wind x dawn? c= |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 dec 2014 - 19:18 | |
| Buns, sure, maak jij of ik? c: -- *Roept in stilte omdat ze kwaad is dat ze niet zelf kan coderen* xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 dec 2014 - 19:22 | |
| Bleh ik moet zwijgen van me ouders omdat ze naar het nieuws over fabiola kijken -.- Wat is er daar nou leuk aan zeg! |
|
| |
Egen 555 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 dec 2014 - 19:22 | |
| Ik wil oook ik verveel me! Vrijwilligers? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 dec 2014 - 19:25 | |
| Wait wait a sec Komaan, is dit nou de stem van bieber die ik hoor, in een lied van skillet? 0.0 - Spoiler:
Dacht al een hele tijd dat ik die stem ergens van herkende, maar weet niet zeker ;3 |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 dec 2014 - 19:34 | |
| |
|
| |
Assie & Lilith >3 252 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 dec 2014 - 19:37 | |
| Buns, tja ze kunnen me g*t likken. Ik heb echt niets met hen :') Ik heb ook wrl geen hekel aan hen, but still, het boeit me niet.
Neeh hé. Nightwish komt niet naar graspop dit jaar D: I mean, komaan, zo'n goeie groep. Vind het echt jammer |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 dec 2014 - 19:39 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |