Hello! [Jay Jay + Open]

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Hello! [Jay Jay + Open]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Marijn
Member
Hello! [Jay Jay + Open] DPKsfdL
190
Actief
Marijn
BerichtOnderwerp: Hello! [Jay Jay + Open]   Hello! [Jay Jay + Open] Icon_minitimema 1 dec 2014 - 16:44

Een zandkleurige poes liep door de twolegplace. Naast haar waren de twolegnesten en aan de andere kant lag een donderpad. Ze moest uitkijken dat geen twoleg haar zou meenemen, gelukkig waren er niet zo veel. Het was nog vroeg en de zon scheen waterig op haar korte vacht. Er was ook mist in de verte en de wind was koud. Het was leaf-fall en het zou niet lang duren voordat het leafbare zou zijn. Hopelijk ging het niet sneeuwen want voor een rogue zou het lastig zijn om dan prooi te vinden. Marijn wist eigenlijks niet waarom ze hier was. Omdat het op thuis leek? Waarschijnlijk. Ze zuchtte kort en liep verder over de stenen naast het donderpad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay Jay
Member
Hello! [Jay Jay + Open] WlJsk0S
The one who misses this guy <3
356
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Jay Jay
BerichtOnderwerp: Re: Hello! [Jay Jay + Open]   Hello! [Jay Jay + Open] Icon_minitimema 1 dec 2014 - 21:18

Bo was die ochtend al vroeg vertrokken, dus hij was alleen in het huis. Zó saai. Hoe saai wou je het hebben? Jay glipte door zijn kattenluikje en liep rustig naar buiten. Het was best guur vandaag, wat wou zeggen dat hij er dus geen last van zou hebben omdat hij een dikke vacht had. In de verte zag hij echter een poes lopen, zeer jong volgens hem. Rustig liep hij naar de poes die zelf ook aan het lopen was. "Hey kiddo," sprak hij rustig, "Ik heb je hier nooit eerder gezien, nieuw hier?" vervolgde hij op zijn kalme toon.
Marijn
Member
190
Actief
Marijn
BerichtOnderwerp: Re: Hello! [Jay Jay + Open]   Hello! [Jay Jay + Open] Icon_minitimedi 2 dec 2014 - 1:03

Plotseling liep een kater op haar af. Iets kleiner dan de normale Maine Coons, maar met een lange vacht en groenige ogen. Ook wel wat ouder dan haar, hij kende het hier vast goed. "Hey kiddo," sprak hij vriendelijk. Mooi, Marijn moest wat vrienden maken hier op deze onbekende plek. "Ik heb je nooit eerder gezien, nieuw hier?" De zandkleurige kat knikte. "Jep gloednieuw," vertelde ze met een glimlach. "Ik ben Marijn, en jij?" De poes probeerde vrolijk te klinken. Meestal was ze vrolijker maar dat wist hij niet. De Maine Coon zou het vast niet eens merken. Nieuwsgierig wachtte ze op het antwoord van de kater.
Jay Jay
Member
356
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Jay Jay
BerichtOnderwerp: Re: Hello! [Jay Jay + Open]   Hello! [Jay Jay + Open] Icon_minitimedi 2 dec 2014 - 16:45

De poes antwoordde inderdaad dat ze hier nieuw was en vertelde dat ze Marijn heette. "Jay Jay from Coonsvalley, maar noem me maar Jay." zei hij met een glimlachje. "Dus ben je hier net naartoe verhuisd?" Wist hij veel dat ze een rogue was, dat wist hij toch ook niet? Het was niet zo dat hij van iedereen wist waar ze zouden wonen. Ze rook tenminste niet zoals die Clankatten, waar hij ondertussen wel een verschil in kon maken, maar rogue en Kittypet bleef nog best lastig.
Marijn
Member
190
Actief
Marijn
BerichtOnderwerp: Re: Hello! [Jay Jay + Open]   Hello! [Jay Jay + Open] Icon_minitimewo 3 dec 2014 - 13:57

De Maine Coon kater hete blijkbaar Jay Jay from Coonsvalley. Dat was een lange naam zeg. ''Dus ben je net hier naar toe verhuist?'' vroeg Jay toen. Weer knikte de poes. ''Ja. Dus hoe lang woon jij hier eigenlijks al?'' Ook had ze de kater niet eerder gezien, maar zij was nieuw, hij waarschijnlijk niet. Rustig wachtte ze op een antwoord, nieuwsgierig wat de kater ging vertellen.

OOC; had niet zo veel inspi, sorry.
Jay Jay
Member
356
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Jay Jay
BerichtOnderwerp: Re: Hello! [Jay Jay + Open]   Hello! [Jay Jay + Open] Icon_minitimedo 4 dec 2014 - 17:05

''Ja. Dus hoe lang woon jij hier eigenlijks al?'' Jay dacht eventjes na. "Een paar manen." antwoordde hij. "Hiervoor woonde ik een paar straten verderop, bij mijn oude baasjes. Nu woon ik bij hun dochter. Zij is zo'n soort tweebeen die dieren behandeld." vertelde hij rustig verder met een glimlachje. Voor de zekerheid had hij een beschrijving gegeven van wat Bo was, want sommige katten kende de term 'dierenarts' nog niet. "En jouw tweebenen?" vroeg hij vervolgens lichtjes geïnteresseerd.
Marijn
Member
190
Actief
Marijn
BerichtOnderwerp: Re: Hello! [Jay Jay + Open]   Hello! [Jay Jay + Open] Icon_minitimezo 7 dec 2014 - 17:19

Marijn knikte. Een soort tweebeen die dieren behandeld hé? ''Oh ja, ik ben ook wel eens bij zo'n soort tweebeen geweest. Wel vaker eigenlijks,'' vertelde ze. Marijn vond dat niet echt leuk, eerst in zo'n rammelend monster, daarna daar de hele tijd stil moeten zitten en dan weer helemaal terug. Gelukkig was ze daar nu vanaf. ''En jou tweebenen?'' vroeg Jay vervolgens. Hij was duidelijk een kittypet, hij wist veel over tweebenen. ''Mijn tweebenen? Oh uhm,'' de zandkleurige poes ging terug in gedachten. ''Die waren eigenlijk niet zo intressant. Dat waren een kater-tweebeen en een poes-tweebeen. Allebei even oud en ze hadden geen kittens. De kater-tweebeen negeerde me meestal maar hij gaf me wel eten. Hij ging vaak in de ochtend weg en kwam dan ergens in de avond terug. De poes-tweebeen gaf me wel eens aandacht en deed wel dingen met me als kitten, maar eigenlijks deed ik meer met mijn broer en mijn vrienden.''
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Hello! [Jay Jay + Open]   Hello! [Jay Jay + Open] Icon_minitime

Hello! [Jay Jay + Open]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: