Algemene Onzin Topic - Pagina 40

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 39, 40, 41 ... 45 ... 50  Volgende
Quantas
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 DPKsfdL
Egen
555
Actief

CAT'S PROFILE
Quantas
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimewo 3 dec 2014 - 0:03

Whaaa teveel leesvoer haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimewo 3 dec 2014 - 0:06

Slenderstep schreef:
Marijn, haha da's zo stom soms :')

Anyway it's done. Ik ben toch maar slapen.
Bye byee c:

Trusten meis Very Happy Ik heb nog even snel gepost bij ons topic, voor als je toch niet kan slapen en je je verveelt Razz
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimewo 3 dec 2014 - 0:07

.Blackkit schreef:
Firekit schreef:
.Blackkit schreef:
Firekit schreef:
.Blackkit schreef:
Citaat :
Maar je studie moest je toch altijd al zelf betalen? xD
Je moet ALLES toch zelf betalen in deze wereld? :')

Dat is echt zo'n zwart-wit opmerking die laat zien dat je inderdaad niet weet hoe het economisch stelsel van Nederland werkt. Voorbeeld 1: kom jij in het ziekenhuis, moet je 7 levensreddende operaties en raak je in coma, dan heb jij een heerlijke zorgverzekering die ervoor zorgt dat je niet alles zelf hoeft te betalen.

@Waz: dat klopt helemaal. Ik weet niet precies hoe het afbetalen gaat werken, omdat ik er niet mee te maken ga hebben (en jij houdt toch ook je stufi?). Het enige wat ik weet is dat voor het hele stufi gebeuren, kon mijn vader zijn schuld in 1x aflossen met super veel korting. Dus ik verwacht idd dat dat soort regelingen weer gaan komen en blijven bestaan Smile
Ja ik heb mn stufi, maar een kamer hebben kost meer dan ik binnen krijg en stel dat ik dat nog elke maand bij elkaar kan schrapen dan heb ik nog mn collegegeld en boekengeld voor de volgende jaren dat ik ook nog bij elkaar moet sparen. Dus zit niets anders op dan bij te lenen (al ga ik wel heel zuinig leven).

Jaa zeker snap ik. Die vraag over stufi was gewoon even een check buiten het lenen om eigenlijk Razz

Je zal idd moeten gaan lenen. Maar zoek even die regels uit over hoeveel er wordt kwijtgescholden als je geen baan kan vinden. Ik kan je namelijk ook aanraden om wel genoeg bij te lenen, zodat je niet op een houtje hoeft te leven. Geldzorgen maken je kapot, en je studententijd is ook een periode waar je echt van moet genieten Smile Als je erachter komt dat er inderdaad 75% wordt kwijtgescholden, zou ik zeker die 50 euro per maand extra lenen als je daardoor gewoon lekker eens een biertje kan bestellen, of je haar weer paars kan verven Smile

Ja ik ben al bezig met uitpluizen en ik heb sowieso alvast wat extra berekend per maand voor mezelf zodat ik ook nog iets kan doen en een beetje buffer heb. Anders zit ik daar ook vast in die kamer en daar worden we niet veel vrolijker van xD

Haha precieeees. Zit je nou ook al bij die peliclub? (ik ben even de officiële naam vergeten xD Maar die met de pelibar) Heb je het daar nog een beetje naar je zin? Smile
Ja ik ben lid van Duivelsei, maar ben nog niet zo vaak geweest aangezien het meestal spelavonden zijn en ik dan of vroeg naar huis moet, of moet regelen dat ik bij iemand kan slapen. En ik heb het zo druk gehad afgelopen tijd dat het gewoon niet goed uit komt. Ben wel van plan vaker te gaan als ik mn kamer heb, das 15 minuutjes fietsen en een van mn huisgenootjes zit daar ook bij.
Marijn
Member
190
Actief
Marijn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimewo 3 dec 2014 - 0:07

Idd Assie dan denk je van ''oh, toch nog maar even drie minuutjes blijven'' xD
Trustenn ;a
Blackpaw
Member
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimewo 3 dec 2014 - 0:09

Firekit schreef:
Ja ik ben lid van Duivelsei, maar ben nog niet zo vaak geweest aangezien het meestal spelavonden zijn en ik dan of vroeg naar huis moet, of moet regelen dat ik bij iemand kan slapen. En ik heb het zo druk gehad afgelopen tijd dat het gewoon niet goed uit komt. Ben wel van plan vaker te gaan als ik mn kamer heb, das 15 minuutjes fietsen en een van mn huisgenootjes zit daar ook bij.

- even die sleur aan tekst weggehaald Razz

Ja moet je zeker doen! Ik heb daar 2(?) keer geweest, en ik vond het onwijs gezellig Smile Wanneer was je ook alweer van plan te verhuizen? Want over 17 dagen begint de kerstvakantie, en dan heb ik tot eind januari vakantie (gnagna), en ben dan grotendeels in Leiden. Dus dan zou je eventueel bij mij kunnen crashen in Leiden als je dan nog niet in je kamer bent Smile
Firedance
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimewo 3 dec 2014 - 0:12

.Blackkit schreef:
Firekit schreef:

Ja moet je zeker doen! Ik heb daar 2(?) keer geweest, en ik vond het onwijs gezellig Smile Wanneer was je ook alweer van plan te verhuizen? Want over 17 dagen begint de kerstvakantie, en dan heb ik tot eind januari vakantie (gnagna), en ben dan grotendeels in Leiden. Dus dan zou je eventueel bij mij kunnen crashen in Leiden als je dan nog niet in je kamer bent Smile

Ik ga misschien niet dit weekend maar dat erna mn muren schilderen en dan rond de vakantie verhuizen als alles een beetje goed loopt. Maaike kan namelijk in de vakantie mn bed brengen met de auto en de rest moet ik nog even regelen met mn ouders en iemand met auto die spullen kan vervoeren enzo. Niet dat ik super veel heb, ben nog steeds aan het verzamelen, maar wel zo handig als je dat niet allemaal in de trein mee moet zeulen. Ik ga wss binnenkort ook even naar een tweedehands meubelzaakje voor wat spulletjes.
Icyrose
Member
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimewo 3 dec 2014 - 0:13

Ik zie overal hier over kamers :c Waz op kamers, Babs die een kamer heeft, Walter die op kamers gaat. Guys, ik wil ook :c *Staart naar rekening* Fine, fine ;w;
Blackpaw
Member
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimewo 3 dec 2014 - 0:15

Firekit schreef:
.Blackkit schreef:
Firekit schreef:

Ik ga misschien niet dit weekend maar dat erna mn muren schilderen en dan rond de vakantie verhuizen als alles een beetje goed loopt. Maaike kan namelijk in de vakantie mn bed brengen met de auto en de rest moet ik nog even regelen met mn ouders en iemand met auto die spullen kan vervoeren enzo. Niet dat ik super veel heb, ben nog steeds aan het verzamelen, maar wel zo handig als je dat niet allemaal in de trein mee moet zeulen. Ik ga wss binnenkort ook even naar een tweedehands meubelzaakje voor wat spulletjes.

Haha verhuizen met de trein is echt een no-go. Dat is waardeloos.
En ja moet je echt doen hoor! Daar kan je hele prima dingen kopen. En bij de ikea hebben ze ook zo'n student starterspakket. Dan heb je een tafeltje van 5 euro, een nachtkastje van 15, een lamp van 3. Dus daar kan je ook altijd nog eens langsgaan als je dingen niet kan vinden. Mooiheid is niet gegarandeerd, maar ach :')
Firedance
WazBeer
12040
Actief

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimewo 3 dec 2014 - 0:16

.Blackkit schreef:
Firekit schreef:
.Blackkit schreef:
Firekit schreef:

Haha verhuizen met de trein is echt een no-go. Dat is waardeloos.
En ja moet je echt doen hoor! Daar kan je hele prima dingen kopen. En bij de ikea hebben ze ook zo'n student starterspakket. Dan heb je een tafeltje van 5 euro, een nachtkastje van 15, een lamp van 3. Dus daar kan je ook altijd nog eens langsgaan als je dingen niet kan vinden. Mooiheid is niet gegarandeerd, maar ach :')

Ah thanks voor de tip! Als ik nog wat mis zal ik daar ook nog wel even kijken. Ik ben niet zo heel moeilijk met mn spullen sws. Ben al blij dat ik echt ziek veel ruimte heb in mn kamer xD
Marijn
Member
190
Actief
Marijn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimewo 3 dec 2014 - 0:17

Ik heb het echt koud, en dat is vreemd want ik zit hier in een deken xD
Icyrose
Member
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimewo 3 dec 2014 - 0:18

Marijn schreef:
Ik heb het echt koud, en dat is vreemd want ik zit hier in een deken xD

Same x'D
Misschien moet ik maar eens naar bed gaan, voordat ik morgen bij mn hoorcollege in slaap val //geeuw
Quantas
Member
Egen
555
Actief

CAT'S PROFILE
Quantas
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimewo 3 dec 2014 - 0:19

Ik wil ook echt op kamers.. Over 7 maandjes gaat ik Very Happy
Marijn
Member
190
Actief
Marijn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimewo 3 dec 2014 - 0:19

@Quinty xD We zijn koudbloedig ;o

Wat vinden jullie beter? Windows 8 of windows 7? ;a
Mijn pc kan switchen tussen die twee.
Blackpaw
Member
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimewo 3 dec 2014 - 0:20

Nou guys, ik ga ook maar eens slapen. Ik ben intussen weer naar Utrecht gereisd omdat ik zo vlak voor m'n tentamens niet teveel lessen wil missen. Ik kan alleen nog steeds niet echt lopen (superlief, een jongen waar ik mee woon kwam me ophalen vanaf het station zodat ik niet zelf hoefde te lopen), dus ik denk dat ik maar naar delen van elke les ga, zodat ik nog verder kan slapen.

Oh en peepz, ik denk dat ik een beetje een crush op iemand begin te krijgen :O
Firedance
WazBeer
12040
Actief

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimewo 3 dec 2014 - 0:20

Ik ga ook maar eens slapen. Morgen 3 hoorcolleges en nog een discussie leiden bij werkcollege. :c
Marijn
Member
190
Actief
Marijn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimewo 3 dec 2014 - 0:21

Trusten iedereen ;3
Icyrose
Member
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimewo 3 dec 2014 - 0:21

Ruud, nee :c Don't make me even more jealous.
De reden waarom ik thuis blijf wonen is puur omdat ik het niet kan betalen en omdat mn opleiding 10 minuten van mn huis is. Maar god wat zou ik graag weg willen hier >>

nja, zodra Walter zn kamer heeft zal ik wss het merendeel van mn tijd toch daar spenderen xD

Also, teruste guys~
Marijn
Member
190
Actief
Marijn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimewo 3 dec 2014 - 0:22

Haha Egen ik zat te twijfelen of ik m'n bericht zou editten en er in zetten, ssssh maak Quinty nou niet nog jaloerser xD
Quantas
Member
Egen
555
Actief

CAT'S PROFILE
Quantas
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimewo 3 dec 2014 - 0:23

.Blackkit schreef:
Nou guys, ik ga ook maar eens slapen. Ik ben intussen weer naar Utrecht gereisd omdat ik zo vlak voor m'n tentamens niet teveel lessen wil missen. Ik kan alleen nog steeds niet echt lopen (superlief, een jongen waar ik mee woon kwam me ophalen vanaf het station zodat ik niet zelf hoefde te lopen), dus ik denk dat ik maar naar delen van elke les ga, zodat ik nog verder kan slapen.

Oh en peepz, ik denk dat ik een beetje een crush op iemand begin te krijgen :O

Slaaplekker Eef! Ik was vandaag nog in Utrecht, op de uithof!
En in de rpg bedoel je of irl?

En saawry Quint, tot die tijd zal ik met je mee leiden, haha!

Sleepwell all!
Marijn
Member
190
Actief
Marijn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimewo 3 dec 2014 - 0:27

Ik had gehoopt dat m'n pc heel warm zou worden en dan m'n hele kamer warm zou maken dat heeft mijn broer wel maar helaas zit ik hier te trillen XD

of de deur staat stiekem nog op een mini kiertje open of zo >.>
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 40 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 39, 40, 41 ... 45 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: