|
|
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 dec 2014 - 20:02 | |
| Okey ik ben nu happy ondanks mijn koorts <3 |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 dec 2014 - 20:07 | |
| Ugh, ik ben zo'n ongeduldig persoon xD |
|
| |
190 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 dec 2014 - 20:08 | |
| Guys raad eens waarvanaf ik nu post? ;D
MIJN NIEUWE NON LAGGY PC ;D |
|
| |
» Quinty « 271
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 dec 2014 - 20:46 | |
| Epic Marijn ^^
Ik ken dat Bunny :')
Lang leve de dode taal *sarcasm* xD |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 dec 2014 - 20:47 | |
| - .Echopaw schreef:
- Epic Marijn ^^
Lang leve de dode taal *sarcasm* xD Dit. ben blij dat we traag gingen en dus niet al te veel moeten leren voort examen :') |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 dec 2014 - 20:52 | |
| |
|
| |
» Quinty « 271
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 dec 2014 - 20:52 | |
| - Whitelion schreef:
- .Echopaw schreef:
- Epic Marijn ^^
Lang leve de dode taal *sarcasm* xD Dit.
ben blij dat we traag gingen en dus niet al te veel moeten leren voort examen :') Gimme jouw leraar! Wij hebben nu al 5 So's gehad voor alleen Latijn en ook al een proefvertaling en 1 repetitie, dan ook nog eens een examen voor elke vakantie *dies* Als je het zo opnoemt klinkt het driedubbel zo erg xD Yo Julia ^^ |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 dec 2014 - 20:58 | |
| - .Echopaw schreef:
- Whitelion schreef:
- .Echopaw schreef:
- Epic Marijn ^^
Lang leve de dode taal *sarcasm* xD Dit.
ben blij dat we traag gingen en dus niet al te veel moeten leren voort examen :') Gimme jouw leraar! Wij hebben nu al 5 So's gehad voor alleen Latijn en ook al een proefvertaling en 1 repetitie, dan ook nog eens een examen voor elke vakantie *dies* Als je het zo opnoemt klinkt het driedubbel zo erg xD
Yo Julia ^^ Wel, wij hebben al veel so's gehad hoor xD Alleen woordjes wel, gelukkig :') "Echte" toetsen van Latijn misschien een stuk of 2 :') En het is een vervanger xD Trouwens, een examen hebben we voor ze goed als elk vak 3 keer per jaar, dus das niets speciaals maar wel vervelendHij moet alles van vorig jaar opnieuw uitleggen omdat we vorig jaar echt een prut leerkracht hadden, dus we gaan supertraag :') Maar de toetsen die die geeft zijn echt veel moeilijker dan vorig jaar, en blijkbaar is de normale leerkracht nog moeilijker daarmee :') De helft van de klas gaat sowieso dit jaar niet halen (a) en ik moet gaan, tot morgen c: |
|
| |
» Quinty « 271
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 dec 2014 - 21:03 | |
| Dat klinkt indd niet echt super 100% happy nee Bun o.o Lastig als de leerkracht zo prut is bij de basis, want dat is indd hard nodig..
See you ^^ |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 dec 2014 - 21:05 | |
| Eindelijk wat tijd voor mezelf ^^ |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 dec 2014 - 21:07 | |
| Bob Heb geen zin in morgen ;c Niet in morgen, niet in overmorgen en ook niet in vrijdag ;c heb zin in maandag. Want dan starten de examens ;p gelukkig hebben we echt niet veel te leren, behalve voor bbh dan ;c |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 dec 2014 - 21:08 | |
| Ik begin vrijdag Gen en ik heb tot 16/12 examens, dan heb ik vrij ^^ |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 dec 2014 - 21:09 | |
| Wij ook tot 16 ^^
Zal 'k vragen of ik nog es mag overkomen? ;p Of mss vraag ik wel es aan m'n nicht als ik naar haar mag gaan. Nu ze op kot woont hoor ik der niet vaak meer ;/ |
|
| |
» Quinty « 271
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 dec 2014 - 21:11 | |
| Wij hebben vrijdag Sinterklaas en zijn dan extra vroeg uit *kliert even* Kidding, veel geluk ^^^ |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 dec 2014 - 21:12 | |
| Wij hebben maandag de 15e staking ;p Best onlogisch. Vrijdag tijdens de examens moeten we gewoon op stage een hele dag, maandag zijn we thuis, en dinsdag hebben we 4 uur examen om 2 bloemstukjes te maken -.- |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 dec 2014 - 21:13 | |
| Ik heb elke dag 2 examens normaal inde voormiddag behalve vrijdag dan hebben we ze in de namiddag. 3 examens wiskunde dat word nog wat :'D En we starten met biologie en godsdienst, lekker vroeg opstaan dus om te herhalen xD |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 dec 2014 - 21:14 | |
| Hmm ik moet nog es kijken, er was sws een donderdag waarin we stage hadden ipv vrijdag. *Gaat kijken en rooster afprinten* |
|
| |
Lilith † 87 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 dec 2014 - 21:20 | |
| *Springt op en neer* Jeuuy, mijn blokjes zijn eraf <333 |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 dec 2014 - 21:22 | |
| Zo leuk Lilith c: