|
|
43 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 dec 2014 - 18:49 | |
| iemand een topicje met Quiver? |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 dec 2014 - 19:01 | |
| Met wind als jij maakt Quiver? c:
|
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 dec 2014 - 19:03 | |
| Buns, tja ik blijf wel iedere keer herhalen dat ik even blij ben met 10 euro hoor. Echt waar hoeveel geld ik krijg maakt me niet uit, maar vind het gewoon overdreven. Soof; idd ja. Vind het gewoon zo stom van me dat ik zo zelden naar der toe ga, ook al woont ze maar aan de andere kant van de gemeente. |
|
| |
43 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 dec 2014 - 19:03 | |
| |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 dec 2014 - 19:06 | |
| @Nath; Y u no post for Scarletbriar *Stare* xD |
|
| |
Yanthe 116 Actief A psy¢opαth is bєttєr than nσ pαth
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 dec 2014 - 19:06 | |
| |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 dec 2014 - 19:13 | |
| Aaaah tickets voor graspop ze beginnen vrijdag al te verkopen. Helaas ben 'k pas laat thuis, en maak ik dus kans dat ze uitverkocht zullen zijn ;3 Ff iemand aanspreken ;p |
|
| |
» Quinty « 271
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 dec 2014 - 19:16 | |
| Ik hoop dat je ze te pakken weet te krijgen Assie >3
Zooooveel zin in vrijdag… Ik hoop maar dat m'n zussen m'n cadeaus waarderen, ze moeten wel ik heb me er potverdorie voor op marktplaats aangemeld en ben toen schaamteloos genegeerd door de verkoper D: Goede experience xD |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 dec 2014 - 19:17 | |
| Ik wordt moe van mn huiswerk T^T Stomme fotografie >> |
|
| |
392 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 dec 2014 - 19:19 | |
| Heeft er iemand in Utrecht zin om mij te helpen bij een project? Ik moest een interview houden in de stad, maar heb dat niet gedaan. -_-' (Heel slim, ik weet het) Dus wil iemand een paar vraagkes beantwoorden?
|
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 dec 2014 - 19:19 | |
| @Lore; als het niet specifiek over Utrecht of Nederland gaat kan ik je wel helpen x3 |
|
| |
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 dec 2014 - 19:20 | |
| Jamie-van drie pagina's terug-: Yeah like really, als je moet nadenken over je ademhaling dan ga je echt half dood. Als ik eraan denk dan ben ik echt zovan; WACHT, nu vergeet ik om te ademhalen D: en dan kan ik niet meer automatisch ademhalen en moet ik eraan denken xD |
|
| |
» Quinty « 271
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 dec 2014 - 19:20 | |
| Dat snap ik Q. Hallo by the way (x
Lore, ik woon dichtbij Utrecht, mag dat ook?
Dat ken ik Linn xD
Oh! Gotta Go guys, Bo op tv >3 |
|
| |
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 dec 2014 - 19:23 | |
| True story, dit gebeurt mij echt teveel @emma xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 dec 2014 - 19:24 | |
| - Dustkit schreef:
- Jamie-van drie pagina's terug-: Yeah like really, als je moet nadenken over je ademhaling dan ga je echt half dood. Als ik eraan denk dan ben ik echt zovan; WACHT, nu vergeet ik om te ademhalen D: en dan kan ik niet meer automatisch ademhalen en moet ik eraan denken xD
omg, dit , echt zo vaak xD ik dacht dat ik de enige was (a) |
|
| |
392 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 dec 2014 - 19:27 | |
| @ Bun; Als je utrecht een beetje kent, en de musea daar in ;3 Ander moet je helemaal moeite doen en research, dus... @ Emma; Als je Utrecht een beetje kent is het goed, de meeste vragen zijn algemeen over NL. Zal ik de vragen anders sturen?
btw, ik verzin wel een schuilnaam voor iedereen die me wil helpen^^ |
|
| |
43 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 dec 2014 - 19:32 | |
| Lore, ik zou je ook best willen helpen, maar het enige dat ik over Utrecht weet is dat het een plaats in Nederland is '^^ (ik weet niet eens of het een stad, dorp of gemeente is) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 dec 2014 - 19:36 | |
| @Lore; nope, dus helemaal niet xD |
|
| |
392 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 dec 2014 - 19:42 | |
| Ah, oke ^^
Ik stuur wel een pm naar Emma en probeer dan wanhopig nog wat vrienden bij elkaar te schrapen xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 dec 2014 - 19:43 | |
| Je kunt het ook verzinnen natuurlijk :') |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|