Algemene Onzin Topic - Pagina 28

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 39 ... 50  Volgende
Silvergale
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 DPKsfdL
As'
1637
Afwezig

CAT'S PROFILE
Silvergale
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimema 1 dec 2014 - 23:39

Eh eco is saai. Bij ons is het wel bedrijfsbeheer, maar het blijft even saai. Al die cijfertjes ;3
Onze lk stopt mss zelfs met les geven na januari :/ het kan zijn dat we dan weer enkele weken studie krijgen. Hopelijk krijgen we dan niet de lk van tuinbouw als onze nieuwe lk. Blijkt dat zn lessen echt saai zijn, maar dat is het sws al ;p

En ik moest es naar boven ;x ben nog aan het wachten op me kat die zich naast me zit te wassen -.-
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowcrystal
Member
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimema 1 dec 2014 - 23:46

Ehhmm we zijn apart xD
Mijn vrienden en ik ehbben nog wel eens op woensdag de neiging de laatste uren met propjes te gooie xD

Quantas
Member
Egen
555
Actief

CAT'S PROFILE
Quantas
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimema 1 dec 2014 - 23:48

Hahaha zo flauw.. Ik heb ook wel een terrorklas eigenlijk, maar ik vind het persoonlijk niks aan.
Af en toe een geintje kan, maar 50 minuten achter elkaar...
Silvergale
Member
As'
1637
Afwezig

CAT'S PROFILE
Silvergale
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimema 1 dec 2014 - 23:50

En dan zijn wij weer de kleinste klas van de school ;-;
Ook niet leuk hoor. Als ze je buiten sluiten. Maar het ging goed vandaag. Twas echt chill, weer met zn drietjes in klas xD
Snowcrystal
Member
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimema 1 dec 2014 - 23:55

Quantas schreef:
Hahaha zo flauw.. Ik heb ook wel een terrorklas eigenlijk, maar ik vind het persoonlijk niks aan.

Naaaahhh we terroriseren elkaar gwn is leuk xD
Quantas
Member
Egen
555
Actief

CAT'S PROFILE
Quantas
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedi 2 dec 2014 - 0:04

Snowcrystal schreef:
Quantas schreef:

Ohh die mensen uit mijn klas terroriseren elkaar niet zo zeer, vooral de docent.. 2 zijn er al overspannen weggegaan..
Snowcrystal
Member
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedi 2 dec 2014 - 0:10

Quantas schreef:
Snowcrystal schreef:
Quantas schreef:

Ohh die mensen uit mijn klas terroriseren elkaar niet zo zeer, vooral de docent.. 2 zijn er al overspannen weggegaan..

Neen nee
zo ben ik niet, het liefst neem ik wel een baksteen of iets in die richting mee om er een paar te slaan ermee
maar ik uit me nie op docenten
Quantas
Member
Egen
555
Actief

CAT'S PROFILE
Quantas
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedi 2 dec 2014 - 0:12

Snowcrystal schreef:
Quantas schreef:
Snowcrystal schreef:
Quantas schreef:

Neen nee
zo ben ik niet, het liefst neem ik wel een baksteen of iets in die richting mee om er een paar te slaan ermee

HAHAHA een baksteen.. Das ook niet aardig.
Ik ook niet, alleen af en toe maak ik een vervelende opmerking omdat ze dom doen.
Snowcrystal
Member
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedi 2 dec 2014 - 0:14

Quantas schreef:
Snowcrystal schreef:
Quantas schreef:
Snowcrystal schreef:
Quantas schreef:

Neen nee

Ik ook niet, alleen af en toe maak ik een vervelende opmerking omdat ze dom doen.

True maar etterbakjes die hun klep niet kunnen houden tijdens elke les waardoor iedereen stof mist zijn ook niet aardig en verdienen een ontmoeting met een baksteen, of een shotgun.
Ik klaag achter hun rug om vaker
Quantas
Member
Egen
555
Actief

CAT'S PROFILE
Quantas
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedi 2 dec 2014 - 0:18

Snowcrystal schreef:
Quantas schreef:
Snowcrystal schreef:
Quantas schreef:
Snowcrystal schreef:
Quantas schreef:

Neen nee

True maar etterbakjes die hun klep niet kunnen houden tijdens elke les waardoor iedereen stof mist zijn ook niet aardig en verdienen een ontmoeting met een baksteen, of een shotgun.

Ja daar ben ik het opzich wel mee eens, meestal snoer ik hen zelf de mond en dan kijkt 85% van de klas me heel boos aan..

Dus wat houd je bezig zo vlak na middernacht?
Snowcrystal
Member
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedi 2 dec 2014 - 0:21

Quantas schreef:
Snowcrystal schreef:
Quantas schreef:
Snowcrystal schreef:
Quantas schreef:
Snowcrystal schreef:
Quantas schreef:

Neen nee

Ja daar ben ik het opzich wel mee eens, meestal snoer ik hen zelf de mond en dan kijkt 85% van de klas me heel boos aan..

Dus wat houd je bezig zo vlak na middernacht?

Nee ik eindig dan in een huge fight, geen goed idee xD
en wat houdt me bezig? Zometeen niet veel meer maar nog even dit:
Quantas
Member
Egen
555
Actief

CAT'S PROFILE
Quantas
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedi 2 dec 2014 - 0:23

Hahaha ja ik heb ook heel vaak 1 tegen 100 in mijn klas, daarom laat ik het meestal ook maar omdat het niets op lost.

Ahaaa vandaar! Ik ga zo nog even een aflevering Prison Break kijken en dan ook slapen denk ik..
Snowcrystal
Member
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedi 2 dec 2014 - 0:24

3 tegen 1 maar ik heb nog niet genoeg ruggengraat om stand te houden(moet meer oefenen xD)

Maarb ik ga slapen, morgen wel Fairy Tail ofzo kijken xD
Quantas
Member
Egen
555
Actief

CAT'S PROFILE
Quantas
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedi 2 dec 2014 - 0:26

Sleep well!
Sushi
Member
Tess'
2700
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Sushi
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedi 2 dec 2014 - 0:28

Egen ik kan gewoon 5 min ondoorbroken naar je sig staren

Help me wakker blijven, mag niet slapen voor ik weet waarneer mn ma terug komt uit het ziekenhuis of dat ze daar met blijven
Quantas
Member
Egen
555
Actief

CAT'S PROFILE
Quantas
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedi 2 dec 2014 - 0:35

Hahaha ik zat net ook al een tijdje te kijken idd..

En waarom ligt je moeder in het ziekenhuis? Ik wil je best wakkerhouden maar ik heb vanmorgen te horen gekregen dat ik hier niet teveel mag spammen Neutral
Silvergale
Member
As'
1637
Afwezig

CAT'S PROFILE
Silvergale
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedi 2 dec 2014 - 0:41

Oi tess veel sterkte alvast.
Aan mij heb je trouwens niet veel. Ik kom en ik ga xD ben op postronde ;p

Meh ik wil meer silver topics, maar heb alleen inspi voor van die sadistische of bitchy postjes te maken ;3
Sushi
Member
Tess'
2700
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Sushi
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedi 2 dec 2014 - 0:46

aah its alright ze mag al naar huis nu

whaha Egen was je aan het spammen
Quantas
Member
Egen
555
Actief

CAT'S PROFILE
Quantas
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedi 2 dec 2014 - 0:47

Beteeer! Was het iets ergs?
Jaa samen met Marijn 3 pagina's ofzo en de dag er voor veel meer nog.. Oepsie..
Silvergale
Member
As'
1637
Afwezig

CAT'S PROFILE
Silvergale
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedi 2 dec 2014 - 0:49

Ow fijn nieuws ^^
Had je dat dan nog niet door? Ik ging slapen, en de volgende ochtend waren er telkens meer als 5 pagina's bij :')

Mweh ik wil een topic maken, maar iedereen waar sil al mee gepost heeft heeft examens en die shizzle ;c

Nou ja truste dan maar
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 28 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 39 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: