|
|
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 nov 2014 - 15:01 | |
| - Dice schreef:
- Sushi. schreef:
- Dice schreef:
- Yay. Broer steelt mn iPhone lader die ik zelf had gekocht naar de winkel in de kou, gloednieuw. Prima.
Ik heb hem nodig & vraag waar hij is. Hij weet het niet en ik mag m zelf uren gaan zoeken zondag dat hij helpt of zegt waar ie voor het laatst was. ugh >.<
That's how brothers are Well I don't like it ;-; Hij zei geen idee en ging verder op z'n pc. Wauw ik laat m nooit meer iets nieuws lenen -.- Zo is mijn broertje ook altijd, vreselijk irritant en dan afvragen waarom ik um niets meer uitleen |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 nov 2014 - 15:02 | |
| Hahahah lol xD @emma Omnom, ben nieuwsgierig wie de nieuwe medicine cat gaat zijn. :3 |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 nov 2014 - 15:03 | |
| - Littlestream schreef:
- Hahahah lol xD @emma
Omnom, ben nieuwsgierig wie de nieuwe medicine cat gaat zijn. :3 +1 :3 |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 nov 2014 - 15:04 | |
| - Sushi. schreef:
- Dice schreef:
- Sushi. schreef:
- Dice schreef:
- Yay. Broer steelt mn iPhone lader die ik zelf had gekocht naar de winkel in de kou, gloednieuw. Prima.
Ik heb hem nodig & vraag waar hij is. Hij weet het niet en ik mag m zelf uren gaan zoeken zondag dat hij helpt of zegt waar ie voor het laatst was. ugh >.<
That's how brothers are Well I don't like it ;-; Hij zei geen idee en ging verder op z'n pc. Wauw ik laat m nooit meer iets nieuws lenen -.- Zo is mijn broertje ook altijd, vreselijk irritant en dan afvragen waarom ik um niets meer uitleen +1 hier ook al. Mijn oplader is stuk, en dus gebruik ik die van m'n ma, welke hij ook al gebruikt en dus in z'n kamer gebruikt en daar laat liggen, en wij mogen hem dan zoeken als we h'm nodig hebben -.- en z'n kamer stinkt echt |
|
| |
564 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 nov 2014 - 15:05 | |
| - Sushi. schreef:
- Dice schreef:
- Sushi. schreef:
- Dice schreef:
That's how brothers are Well I don't like it ;-; Hij zei geen idee en ging verder op z'n pc. Wauw ik laat m nooit meer iets nieuws lenen -.- Zo is mijn broertje ook altijd, vreselijk irritant en dan afvragen waarom ik um niets meer uitleen wat ben ik blij dat mn broertje en ik zo goed overweg kunnen, heb dit serieus nooit. Als hij klaar is met iets dat ie geleent heeft brengt ie het terug. En we kijken samen anime enzo |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 nov 2014 - 15:05 | |
| Whaha Emma sadist xD
Ik vraag t me ook af Chi |
|
| |
» Quinty « 271
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 nov 2014 - 15:06 | |
| - Nevermind schreef:
- Littlestream schreef:
- Hahahah lol xD @emma
Omnom, ben nieuwsgierig wie de nieuwe medicine cat gaat zijn. :3 +1 :3 +3 >3 Ik hoop ook op de ceremonie, dan kan ik daarna Tall weer volproppen met Topics <3 Altijd Tess >3
Laatst aangepast door .Echopaw op zo 30 nov 2014 - 15:07; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Evelynn 504 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 nov 2014 - 15:06 | |
| Hahaha, ik hou zo erg van posten in het topic tussen Picklez en Flood xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 nov 2014 - 15:07 | |
| Lol xD @Emma, ja dan kan je ook eindelijk weer reageren op ons topic ;-; |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 nov 2014 - 15:08 | |
| - Floodpaw schreef:
- Hahaha, ik hou zo erg van posten in het topic tussen Picklez en Flood xD
Flood gaat eraan :') |
|
| |
» Quinty « 271
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 nov 2014 - 15:08 | |
| - Littlestream schreef:
- Lol xD
@Emma, ja dan kan je ook eindelijk weer reageren op ons topic ;-; Zo enorm me bij spelletjes xD Indd ;x; Maar ik wil zo graag zijn 8000ste post bij z'n ceremonie |
|
| |
Daan 135
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 nov 2014 - 15:09 | |
| Who wants a topic with Frostie? |
|
| |
Evelynn 504 Actief
| |
| - Nevermind schreef:
- Floodpaw schreef:
Flood gaat eraan :') I knowwww xD Ze denkt nog dat ze kan winnen ook :'D |
|
| |
Marijn 226 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Play with me and maybe I'll tell. Gender: Rank: |
| @Assie wij hebben maar een oplader die officieel van mij is want ik was de enige die zin had om naar de winkel te gaan. Pfff ik leen hem echt niks meer uit. Broers eh -.-
@Tessa (jij bent het right? xD) soms kan mijn broer ook wel leuk zijn met minecraft, maar als hij geen zin in me heeft zegt hij op alles 'geen idee' en negeert ie me totaal. Dan mag ik het zelf maar uitzoeken ;-; |
|
| |
Bunny~ 244 Actief
| |
| @Frost; met windkit als jij maakt (a) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 nov 2014 - 15:10 | |
| - Floodpaw schreef:
- Nevermind schreef:
- Floodpaw schreef:
Flood gaat eraan :') I knowwww xD Ze denkt nog dat ze kan winnen ook :'D Hahahaha, ze gaat hem echt boos krijgen.. Naja boos op z'n Augurkie x3 |
|
| |
Daan 135
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 nov 2014 - 15:10 | |
| - Dovepath schreef:
- @Frost; met windkit als jij maakt (a)
Kan jij maken ik ga even snel wat drinken want heb echt keelpijn ;-; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 nov 2014 - 15:11 | |
| @Daan, Little? :'D Technisch gezien is ze nog niet omver gereden dus kan ik nog topics met der :'D Oh god wat is dish |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 nov 2014 - 15:11 | |
| 'Op 17 oktober 2014 stonden ze in Trix in Antwerpen en daags daarna, op 18 oktober 2014, in 013 in Tilburg.' -Wikipedia over de band Skillet
Damn had 'k da nou geweten. Man man man de 18e kon ik toen al naar 013 poppodium zijn geweest ;3 ik ga toch in januari erheen D: ooh man ik ben echt zo triestig ;c mn favo band D: |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 nov 2014 - 15:12 | |
| Sleeecht sleeecht Emma xD
I need to call mah work, but am scared
Whaha Chi die katten xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |