|
|
Egen 555 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 nov 2014 - 14:29 | |
| Hahaha die kat.. Wel zielig voor t konijn though.. |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 nov 2014 - 14:29 | |
| |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 nov 2014 - 14:32 | |
| Beterschap Eef, gaat ie een beetje nu? |
|
| |
Bunny~ 244 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 nov 2014 - 14:33 | |
| - Acepaw schreef:
- Nath, poor little bunny D:
Urg ;-; als ik ooit eens van de ag-love af kom ben ik blij x( whut? xD dat klinkt zo vreemd voor mij nu :')@Eef; beterschap o; |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 nov 2014 - 14:33 | |
| Thanks meiden ^^ Het gaat opzich beter nu. Geen paarden meer, geen overgeven meer, maar ik ben vet moe en nog wel misselijk. En ik kan absoluut niet lopen, en de hoofdpijn is killing. Maar ik lig niet meer stuiptrekkend, trillend en bevend in m'n bed. Dus dat is goed |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 nov 2014 - 14:35 | |
| |
|
| |
564 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 nov 2014 - 14:39 | |
| |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 nov 2014 - 14:41 | |
| Wat heeft die toch Laat me gewoon met rust stom mens en praat niet meer met me. Alles dat je zegt steekt toch tegen of is toch alleen maar zagen. Aargh ik kom gek van der.
Otherwise, verslagen zij gemaakt ;3 Gelukkig was het steeds maar 5 zinnetjes of zo typen xD |
|
| |
x 131 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Old enough to destruct the KittypetsGender: Rank: |
| Woa die balloons zijn cool Mag ik 12 voor Thymewillow? Hi all c;
Laatst aangepast door Voldemort op zo 30 nov 2014 - 14:42; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Fawnie haves a balloooon :'D
Iemand topic met Fawnstep of Frostmist |
|
| |
You know me ~ 239 Actief
| |
| - Creamypaw schreef:
- Is het een wild konijntje?
Noppes gewoon bij iemand uit het hok gejat door mijn kat :/ Echt... Rogan kon Rusty wel zijn uit de boeken xD @Daan: Mama x Roughie? |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 nov 2014 - 14:44 | |
| - Shademask schreef:
- Creamypaw schreef:
Noppes gewoon bij iemand uit het hok gejat door mijn kat :/ Echt... Rogan kon Rusty wel zijn uit de boeken xD
@Daan: Mama x Roughie? Kan jij maken? Btw het topic Willow x Shade staat er (A) Oké. Ik ga topo ondertussen leren dus soms reageer ik een beetje laat hehe |
|
| |
564 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 nov 2014 - 14:44 | |
| |
|
| |
You know me ~ 239 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 nov 2014 - 14:50 | |
| - Fawnstep schreef:
- Shademask schreef:
- Creamypaw schreef:
Noppes gewoon bij iemand uit het hok gejat door mijn kat :/ Echt... Rogan kon Rusty wel zijn uit de boeken xD
@Daan: Mama x Roughie? Kan jij maken? Btw het topic Willow x Shade staat er (A)
Oké. Ik ga topo ondertussen leren dus soms reageer ik een beetje laat hehe Ik zal reageren, en dan het topic maken (: |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 nov 2014 - 14:52 | |
| I want to go to my sketchbook so I can draw again, but otherwise I also want to stay at the laptop but I don't want to stay downstairs with... her >> Wat moet 'k toch... Beneden blijven en voortdurend die agressie weer voelen opkomen door haar/hen, of boven gaan tekenen id koude, en dat ze dan strx weer kan roepen dat 'k naar beneden moet komen (en me moet klaar maken -.-) |
|
| |
Marijn 226 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Play with me and maybe I'll tell. Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 nov 2014 - 14:54 | |
| Yay. Broer steelt mn iPhone lader die ik zelf had gekocht naar de winkel in de kou, gloednieuw. Prima. Ik heb hem nodig & vraag waar hij is. Hij weet het niet en ik mag m zelf uren gaan zoeken zondag dat hij helpt of zegt waar ie voor het laatst was. ugh >.<
|
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 nov 2014 - 14:56 | |
| - Dice schreef:
- Yay. Broer steelt mn iPhone lader die ik zelf had gekocht naar de winkel in de kou, gloednieuw. Prima.
Ik heb hem nodig & vraag waar hij is. Hij weet het niet en ik mag m zelf uren gaan zoeken zondag dat hij helpt of zegt waar ie voor het laatst was. ugh >.<
That's how brothers are |
|
| |
Marijn 226 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Play with me and maybe I'll tell. Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 nov 2014 - 14:58 | |
| - Sushi. schreef:
- Dice schreef:
- Yay. Broer steelt mn iPhone lader die ik zelf had gekocht naar de winkel in de kou, gloednieuw. Prima.
Ik heb hem nodig & vraag waar hij is. Hij weet het niet en ik mag m zelf uren gaan zoeken zondag dat hij helpt of zegt waar ie voor het laatst was. ugh >.<
That's how brothers are Well I don't like it ;-; Hij zei geen idee en ging verder op z'n pc. Wauw ik laat m nooit meer iets nieuws lenen -.- |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 nov 2014 - 14:58 | |
| Een deel van labo en fysica erdoor gejaagd c: Nu nog biologie en als ik nog zin heb mss een keer chemie lezen of biotechniek :3 |
|
| |
» Quinty « 271
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 nov 2014 - 15:00 | |
| Latijn is killing D: Waarom moesten ze nou een ppp verzinne ;x; Het meisje dat voor mijn huis voortgetrokken wordt door vijf honden maakt mijn dag weer goed xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|