|
|
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 nov 2014 - 13:51 | |
| Time is awsome maar Ditzy is derpy D: |
|
| |
freaking kill me 101 Actief I'm a soldier; I will die in glory
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 nov 2014 - 13:52 | |
| |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 nov 2014 - 13:54 | |
| Ya know derpy hooves van mlp? Ze heet Derpy Hooves maar ook Dipzydoo, of een fan naam; Brighteyes. Maar Dipzy is cute maar doo bestaat niet maar doe wel :') Klunzig hertje <3 Ze heeft dan een oogaandoening waardoor ze niet fatsoenlijk kan jagen/ lopen xD |
|
| |
Bananamy (Amy) 633 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 nov 2014 - 13:57 | |
| Iemand een topicje met deze girl? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 nov 2014 - 14:01 | |
| Ja ik weet best wel wie Derpy is, ik ben een Pegasister, al voor 2-3 jaar denk ik so... x'D Maar ik snap niet goed waarom je haar zo omgooien x3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 nov 2014 - 14:05 | |
| Omdat ik een derp ben x( Ik heb helemaal geen inspi meer aangezien ik alleen in het weekend tijd heb om te posten en dat voor me heel dwingend aanvoelt. Ik zoek dus inspi waar ik het kan vinden. Want voor Time zou ik Scarlets karakter aanhouden in male-vorm :/ Ik ben moeilijk D: Sowwy, maybe moet ik hem/haar maar gewoon dood laten gaan .-. Maar dan zit ik weer, I want kitty D: |
|
| |
163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 nov 2014 - 14:06 | |
| - Acepaw schreef:
- Omdat ik een derp ben x( Ik heb helemaal geen inspi meer aangezien ik alleen in het weekend tijd heb om te posten en dat voor me heel dwingend aanvoelt. Ik zoek dus inspi waar ik het kan vinden. Want voor Time zou ik Scarlets karakter aanhouden in male-vorm :/ Ik ben moeilijk D: Sowwy, maybe moet ik hem/haar maar gewoon dood laten gaan .-. Maar dan zit ik weer, I want kitty D:
Uh, wat?! Dan wil ik ook wel Jam D: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 nov 2014 - 14:09 | |
| |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 nov 2014 - 14:10 | |
| that moment where Fairy Tail will turn into playing bloody cardgames next episode |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 nov 2014 - 14:11 | |
| - Smokykit schreef:
- Maar Jam...?
Ik wil wel maar ben zo bang dat ie eindigt als Vix ;-; Ik ben echt bang dat ik er straks niet meer mee post en dat ie verstoft D: Help me mumma Bo ._. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 nov 2014 - 14:15 | |
| - Acepaw schreef:
- Smokykit schreef:
- Maar Jam...?
Ik wil wel maar ben zo bang dat ie eindigt als Vix ;-; Ik ben echt bang dat ik er straks niet meer mee post en dat ie verstoft D: Help me mumma Bo ._. Naja als je het zou bekijkt kan je nog altijd haar doorgeven aan iemand? Vixie ;^; |
|
| |
Nelson 626 Actief "We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 nov 2014 - 14:16 | |
| {0} Rudecry {0} Rudemask {0} Rudeflight {0} Rudeblaze {0} Rudesigh {0} Rudesizzle
:'3
|
|
| |
163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 nov 2014 - 14:16 | |
| - Sagepaw schreef:
- {0} Rudecry
{0} Rudemask {0} Rudeflight {0} Rudeblaze {0} Rudesigh {1} Rudesizzle
:'3
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 nov 2014 - 14:17 | |
| - Smokykit schreef:
- Acepaw schreef:
- Smokykit schreef:
- Maar Jam...?
Ik wil wel maar ben zo bang dat ie eindigt als Vix ;-; Ik ben echt bang dat ik er straks niet meer mee post en dat ie verstoft D: Help me mumma Bo ._. Naja als je het zou bekijkt kan je nog altijd haar doorgeven aan iemand? Vixie ;^; Je bedoelt haar plekje in het nest afgeven? Of haar aanmaken, kijken of het werkt en zo niet afgeven? En I know, Vixie ;-; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 nov 2014 - 14:19 | |
| - Acepaw schreef:
- Smokykit schreef:
- Acepaw schreef:
- Smokykit schreef:
- Maar Jam...?
Ik wil wel maar ben zo bang dat ie eindigt als Vix ;-; Ik ben echt bang dat ik er straks niet meer mee post en dat ie verstoft D: Help me mumma Bo ._. Naja als je het zou bekijkt kan je nog altijd haar doorgeven aan iemand? Vixie ;^; Je bedoelt haar plekje in het nest afgeven? Of haar aanmaken, kijken of het werkt en zo niet afgeven? En I know, Vixie ;-; Het eerste ja, als je voelt dat dat beter is... |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 nov 2014 - 14:26 | |
| - Smokykit schreef:
- Acepaw schreef:
- Smokykit schreef:
- Acepaw schreef:
- Smokykit schreef:
- Maar Jam...?
Ik wil wel maar ben zo bang dat ie eindigt als Vix ;-; Ik ben echt bang dat ik er straks niet meer mee post en dat ie verstoft D: Help me mumma Bo ._. Naja als je het zou bekijkt kan je nog altijd haar doorgeven aan iemand? Vixie ;^; Je bedoelt haar plekje in het nest afgeven? Of haar aanmaken, kijken of het werkt en zo niet afgeven? En I know, Vixie ;-; Het eerste ja, als je voelt dat dat beter is... Dat is het nou, ik weet niet of het het beste is D: [size=10En ik hou nog steeds zo veel van Lake x Crimson D,<[/size] I think maybe, Mehhh :c Ik maak wel een topic aan... |
|
| |
Vicky 62
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 nov 2014 - 14:33 | |
| - Edd schreef:
- Maskpaw schreef:
- goeiemorgen pplz ^^
heey, jou heb ik al een tijdje niet meer gezien c: i know right ^^ dit is ook me ^^ ander acc. van Maskpaw k wil wil proberen actief(ver) te worden. |
|
| |
564 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 nov 2014 - 14:46 | |
| Prayingkit Spiders are a terrible species The next time you see a spider web, please, pause and look a little closer. You'll be seeing one of the most high-performance materials known to man.
tijd om sheet voor praying te maken speel dr anders toch wel :p
@ by AngelOfTheLord from Kickstart |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 nov 2014 - 14:56 | |
| - Frozenkit schreef:
- Edd schreef:
- Maskpaw schreef:
- goeiemorgen pplz ^^
heey, jou heb ik al een tijdje niet meer gezien c: i know right ^^
dit is ook me ^^ ander acc. van Maskpaw
k wil wil proberen actief(ver) te worden. Omg, Vicky! <3 Dat is echt lang geleden omg nostalgie o-o |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 nov 2014 - 15:28 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|