|
|
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 nov 2014 - 21:19 | |
| - Nevermind schreef:
- Jaytail schreef:
- *hugs Bo calm*
Relax wow x'D NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEVER >3 ...
<< Nevermind NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEVERmind :') Never en Heather moeten weer een topic >:'D |
|
| |
Daan 17 Actief
| |
| - Smokepaw. schreef:
- @Daan,is er brand bij jullie geweets? :O
Bij de buren schuin onder ons ;o Om zes uur vanochtend ging bij ons het brandalarm af, gelijk iedereen in rep en roer. Ik heb m'n zusje uit bed gehaald en heb mn kat meegenomen terwijl moeder naar haar telefoon zocht en vader zocht naar de brand. Stond de woonkamer en de wc vol met rook, maar er was nergens vuur ofs maar ja rook kan dus ook erg giftig zijn en mn ma kreeg al last van dr longen vanwege de astma. Wij dus op bevel van 112 op aan de telefoon naar buiten, en mn kat was uit mn armen gesprongen maar rende voor ons uit naar de voordeur, vogeltjes moesten we even achterlaten. Wij snel schoenen + jas aandoen, want daar was nog geen rook. Mn moeder had de kat eerst vast maar die flipte helemaal in haar handen dus toen heb ik 'm overgenomen en toen kalmeerde die (A) Stond er al politie voor de deur - dit allemaal in 1 minuut - en tsja, toen moesten mn ma, zusje, ik + kat in een politiebusje gaan zitten. Even later de buren ook naar buiten die boven het appartement wonen die in de fik stond, maar eerst dachten ze dus dat het bij ons was maar het bleken dus de buren schuin onder te zijn maar niemand heeft verder een brandalarm. Nou toen zaten we met zn alle in onze pyjama in een politiebusje.. Het bleek om een keukenbrand te gaan bij de buren schuin onder en 2 mensen die daar blijkbaar woonden (waren buitenlanders die niet eens een woord nederlands spraken) waren al van het balkon naar beneden geklommen. De brandweer daar de deur ingetrapt en toen troffen ze nog een derde man aan in het brandende huis -> bewusteloos en zowat dood. En die is toen later afgevoerd door een ambulance. In totaal 3 brandweerauto's, 1 politiebusje, 2 ambulances en nog het medisch team wat vaak met de traumahelikopter meekomt maar dan in een auto omdat dat sneller was. |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| WAAHAHAHAHAAHAHAHAHAH <'3
JAAAAAAAAAAAAAA ZE MOETEN LIEFDE BO >3 |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 nov 2014 - 21:20 | |
| IK HAAT DIE LAPTOP! *ramt op toetsenbord* STOMME PROGRAMMA'S! |
|
| |
163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 nov 2014 - 21:21 | |
| - Nevermind schreef:
- WAAHAHAHAHAAHAHAHAHAH <'3
JAAAAAAAAAAAAAA ZE MOETEN LIEFDE BO >3 UH NOPE |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 nov 2014 - 21:21 | |
| - Nevermind schreef:
JAAAAAAAAAAAAAA ZE MOETEN LIEFDE BO >3 LOOOOOOOOOOOOVE Wacht iewl nee. Never jij pedo o_o Ik bedoel liefde tussen dochter en vader iwl nee. Mind. Stop. o_____________O |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 nov 2014 - 21:24 | |
| - Jaytail schreef:
- Nevermind schreef:
JAAAAAAAAAAAAAA ZE MOETEN LIEFDE BO >3 LOOOOOOOOOOOOVE
Wacht iewl nee. Never jij pedo o_o Ik bedoel liefde tussen dochter en vader iwl nee. Mind. Stop. o_____________O LIEFDE <3 |
|
| |
Bananamy (Amy) 633 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 nov 2014 - 21:28 | |
| - Icekit' schreef:
- Smokepaw. schreef:
Bij de buren schuin onder ons ;o Om zes uur vanochtend ging bij ons het brandalarm af, gelijk iedereen in rep en roer. Ik heb m'n zusje uit bed gehaald en heb mn kat meegenomen terwijl moeder naar haar telefoon zocht en vader zocht naar de brand. Stond de woonkamer en de wc vol met rook, maar er was nergens vuur ofs maar ja rook kan dus ook erg giftig zijn en mn ma kreeg al last van dr longen vanwege de astma. Wij dus op bevel van 112 op aan de telefoon naar buiten, en mn kat was uit mn armen gesprongen maar rende voor ons uit naar de voordeur, vogeltjes moesten we even achterlaten. Wij snel schoenen + jas aandoen, want daar was nog geen rook. Mn moeder had de kat eerst vast maar die flipte helemaal in haar handen dus toen heb ik 'm overgenomen en toen kalmeerde die (A) Stond er al politie voor de deur - dit allemaal in 1 minuut - en tsja, toen moesten mn ma, zusje, ik + kat in een politiebusje gaan zitten. Even later de buren ook naar buiten die boven het appartement wonen die in de fik stond, maar eerst dachten ze dus dat het bij ons was maar het bleken dus de buren schuin onder te zijn maar niemand heeft verder een brandalarm. Nou toen zaten we met zn alle in onze pyjama in een politiebusje.. Het bleek om een keukenbrand te gaan bij de buren schuin onder en 2 mensen die daar blijkbaar woonden (waren buitenlanders die niet eens een woord nederlands spraken) waren al van het balkon naar beneden geklommen. De brandweer daar de deur ingetrapt en toen troffen ze nog een derde man aan in het brandende huis -> bewusteloos en zowat dood. En die is toen later afgevoerd door een ambulance. In totaal 3 brandweerauto's, 1 politiebusje, 2 ambulances en nog het medisch team wat vaak met de traumahelikopter meekomt maar dan in een auto omdat dat sneller was.
Wow,dan moet je echt geschrokken zijn! Maar wel goed dat de hulpdiensten er snel bij waren,wij hebben ook al eens een brandje gehad(was onder de afdak) en dat was helemaal zwart,en dat stinkt verschrikkelijk,maar al goed dat de brand zelf jullie huis niet getroffen heeft. Als het bij ons brand was moesten wij de cavia,rat,2 katten + de 4 honden naar buiten brengen en onszelf,en wat gaan jullie nu doen tegen de stank van de rook enzo? |
|
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 nov 2014 - 21:28 | |
| - Spottedleaf schreef:
- If only I could get her back. :c <'3
I know that feel <3 :c |
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 nov 2014 - 21:30 | |
| - Lostpath schreef:
- Spottedleaf schreef:
I know that feel <3 :c Nu ik eraan terug denk wil ik echt dat ik dat nooit had gedaan. :c Nu denk ik twee keer na voor ik een kat laat sterven. (A) <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 nov 2014 - 21:31 | |
| - Nevermind schreef:
- Jaytail schreef:
- Nevermind schreef:
Wacht iewl nee. Never jij pedo o_o Ik bedoel liefde tussen dochter en vader iwl nee. Mind. Stop. o_____________O LIEFDE <3 xD Never mag geen pedo zijn mijn brein word gek xD |
|
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| - Spottedleaf schreef:
- Lostpath schreef:
- Spottedleaf schreef:
I know that feel <3 :c Nu ik eraan terug denk wil ik echt dat ik dat nooit had gedaan. :c Nu denk ik twee keer na voor ik een kat laat sterven. (A) <3 Echt spijt van Lostpath's dood heb ik niet, maar jammer was het zeker :c |
|
| |
| |
| - Jaytail schreef:
- Nevermind schreef:
- Jaytail schreef:
- Nevermind schreef:
Wacht iewl nee. Never jij pedo o_o Ik bedoel liefde tussen dochter en vader iwl nee. Mind. Stop. o_____________O LIEFDE <3 xD
Never mag geen pedo zijn mijn brein word gek xD Maar Bo, Dat is ie al :') |
|
| |
Daan 17 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 nov 2014 - 21:32 | |
| - Smokepaw. schreef:
- Icekit' schreef:
- Smokepaw. schreef:
Bij de buren schuin onder ons ;o Om zes uur vanochtend ging bij ons het brandalarm af, gelijk iedereen in rep en roer. Ik heb m'n zusje uit bed gehaald en heb mn kat meegenomen terwijl moeder naar haar telefoon zocht en vader zocht naar de brand. Stond de woonkamer en de wc vol met rook, maar er was nergens vuur ofs maar ja rook kan dus ook erg giftig zijn en mn ma kreeg al last van dr longen vanwege de astma. Wij dus op bevel van 112 op aan de telefoon naar buiten, en mn kat was uit mn armen gesprongen maar rende voor ons uit naar de voordeur, vogeltjes moesten we even achterlaten. Wij snel schoenen + jas aandoen, want daar was nog geen rook. Mn moeder had de kat eerst vast maar die flipte helemaal in haar handen dus toen heb ik 'm overgenomen en toen kalmeerde die (A) Stond er al politie voor de deur - dit allemaal in 1 minuut - en tsja, toen moesten mn ma, zusje, ik + kat in een politiebusje gaan zitten. Even later de buren ook naar buiten die boven het appartement wonen die in de fik stond, maar eerst dachten ze dus dat het bij ons was maar het bleken dus de buren schuin onder te zijn maar niemand heeft verder een brandalarm. Nou toen zaten we met zn alle in onze pyjama in een politiebusje.. Het bleek om een keukenbrand te gaan bij de buren schuin onder en 2 mensen die daar blijkbaar woonden (waren buitenlanders die niet eens een woord nederlands spraken) waren al van het balkon naar beneden geklommen. De brandweer daar de deur ingetrapt en toen troffen ze nog een derde man aan in het brandende huis -> bewusteloos en zowat dood. En die is toen later afgevoerd door een ambulance. In totaal 3 brandweerauto's, 1 politiebusje, 2 ambulances en nog het medisch team wat vaak met de traumahelikopter meekomt maar dan in een auto omdat dat sneller was.
Wow,dan moet je echt geschrokken zijn! Maar wel goed dat de hulpdiensten er snel bij waren,wij hebben ook al eens een brandje gehad(was onder de afdak) en dat was helemaal zwart,en dat stinkt verschrikkelijk,maar al goed dat de brand zelf jullie huis niet getroffen heeft. Als het bij ons brand was moesten wij de cavia,rat,2 katten + de 4 honden naar buiten brengen en onszelf,en wat gaan jullie nu doen tegen de stank van de rook enzo? Mijn ouders zeggen altijd dat de huisdieren niet zó belangrijk zijn -.- Bv de vogels kunnen wij voor geen mogelijkheid meenemen als er echt iets gebeurd want dat duurt minuten om die te pakken te krijgen + mee te nemen. Ik zou sws het huis niet uitgaan zonder mijn kat, vandaag dus ook niet. In de politiewagen lag hij helemaal trillend en bibberend in m'n armen, poor thing. En tsja, we hebben de ramen opengezet etc. en het meeste is weggetrokken maar vooral op de gang + wc ruik je het nog. EDIT: Ik ga slapen, ben helemaal dood .-. Byee all! Morgen ga ik posten! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 nov 2014 - 21:35 | |
| - Nevermind schreef:
- Jaytail schreef:
- Nevermind schreef:
- Jaytail schreef:
- Nevermind schreef:
Wacht iewl nee. Never jij pedo o_o Ik bedoel liefde tussen dochter en vader iwl nee. Mind. Stop. o_____________O LIEFDE <3 xD
Never mag geen pedo zijn mijn brein word gek xD Maar Bo, Dat is ie al :') o_____o |
|
| |
Bananamy (Amy) 633 Actief
| |
| - Icekit' schreef:
- Smokepaw. schreef:
- Icekit' schreef:
- Smokepaw. schreef:
Wow,dan moet je echt geschrokken zijn! Maar wel goed dat de hulpdiensten er snel bij waren,wij hebben ook al eens een brandje gehad(was onder de afdak) en dat was helemaal zwart,en dat stinkt verschrikkelijk,maar al goed dat de brand zelf jullie huis niet getroffen heeft. Als het bij ons brand was moesten wij de cavia,rat,2 katten + de 4 honden naar buiten brengen en onszelf,en wat gaan jullie nu doen tegen de stank van de rook enzo? Mijn ouders zeggen altijd dat de huisdieren niet zó belangrijk zijn -.- Bv de vogels kunnen wij voor geen mogelijkheid meenemen als er echt iets gebeurd want dat duurt minuten om die te pakken te krijgen + mee te nemen. Ik zou sws het huis niet uitgaan zonder mijn kat, vandaag dus ook niet. In de politiewagen lag hij helemaal trillend en bibberend in m'n armen, poor thing. En tsja, we hebben de ramen opengezet etc. en het meeste is weggetrokken maar vooral op de gang + wc ruik je het nog.
EDIT: Ik ga slapen, ben helemaal dood .-. Byee all! Morgen ga ik posten! Ik kan gewoon niet zonder dieren,slaapwel <3 |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Mweh ik wil posten met sil of slen D:
En picmonkey is being a b'tch to me, hij blokkeert steeds weer, en me ander programma ook ;c |
|
| |
Yanthe 904 Actief Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 nov 2014 - 21:38 | |
| - Slenderstep schreef:
- Mweh ik wil posten met sil of slen D:
En picmonkey is being a b'tch to me, hij blokkeert steeds weer, en me ander programma ook ;c Je kan altijd met Sil posten op het topic met Moon :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 nov 2014 - 21:41 | |
| Ik zag het net ^^ hehe
Ah ik wil gewoon iets maken maar al m'n internet programma's doen stom tegen me, en met die nieuwe ps kan ik niet werken En ik ben moe *gaat tekenen* |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 nov 2014 - 22:57 | |
| Morgen naar Amsterdam yay <3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |