Fancy to join me? {Darkmoon + open}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Fancy to join me? {Darkmoon + open}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Zira
Deceased
Fancy to join me? {Darkmoon + open} Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Fancy to join me? {Darkmoon + open}   Fancy to join me? {Darkmoon + open} Icon_minitimeza 22 nov 2014 - 17:49

Met grote passen liep de grote poes door het Shadowclan territorium. Ze was hier niet zonder reden, nee, ze was hier om te stoken. Ze had gefluister gehoord over een Shadowclan apprentice die een soort van gevangen genomen was door de Thunderclanners. Pft, typisch Thunderclan. Ze was blij dat zij eruit was. Erg onbekend gebied was Shadowclan al niet meer voor haar, sinds ze bij de Bloodclan zat was alles toch open grenzen en had ze niks meer te maken met een Warrior Code en Starclan. Ook haar geweten had haar een beetje in de steek gelaten. Al snel kwam Zira een kat tegen, en ze aarzelde niet om de poes aan te spreken. "Hello, my dear. Do you already miss your apprentice?" Gelijk maar naar het punt gaan, waarom ook niet. De bruinrode poes was groot, maar dun door het weinige eten en had grote spieren. Het was goed te zien dat ze een Bloodclanner was, zelfs als je de geur en de halsband weg zou denken.


+ Eerste post Darkmoon en daarna open C:


Laatst aangepast door Zira op ma 24 nov 2014 - 17:03; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkmoon
StarClan
Fancy to join me? {Darkmoon + open} DPKsfdL
66
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 97moons
Gender:
Rank:
Darkmoon
BerichtOnderwerp: Re: Fancy to join me? {Darkmoon + open}   Fancy to join me? {Darkmoon + open} Icon_minitimezo 23 nov 2014 - 21:55

De laatste tijd zorgde de shadowclan poes ervoor dat ze steeds vaker het kamp verliet. Ze probeerde het contact met haar clangenoten zo veel mogelijk te ontwijken. Sinds haar buik was beginnen uitzetten en het voor iedereen duidelijk was geweest dat ze in verwachting was, probeerde ze vragen over wie de vader was af te wimpelen. Het was toch niet hun zaak. Toch? Er waren queens die zelfs nooit zeiden wie de vader van hun kittens waren. Maar sinds de ontdekking van een queen's partner uit een andere clan, had ze zich op de achtergrond gehouden. Niet dat zij veel schrik moest hebben, want de kater waarvan zij kittens verwachtte was helemaal niet haar partner. Darkmoon schrok op uit haar gedachten toen een vreemde geur de lucht vulde. Ze legde haar oren in haar nek bij het zien van een Bloodclan poes. "Hello, my dear. Do you already miss your apprentice?" Een dreigende grom ontsnapte langs haar lippen bij de vraag van de magere poes. "Wat er in onze clan gebeurt gaat alleen ons aan." siste ze direct als antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
Fancy to join me? {Darkmoon + open} Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Fancy to join me? {Darkmoon + open}   Fancy to join me? {Darkmoon + open} Icon_minitimema 24 nov 2014 - 17:03

"Wat er in onze clan gebeurt gaat alleen ons aan." Begon de langharige poes, en een zachte rommel klonk uit de keel van Zira. "Eigenlijk," miauwde ze terug, terwijl ze met haar wat dikkere staart langs de neus van de kattin streek "Gaat dat mij best wel aan." Met een grijns keek ze de ander in de amberkleurige ogen aan, terwijl ze haar poten optilden die wat waren weggezakt in het drassige territorium van de Shadowclan, zodat haar lange scherpe nagels tevoorschijn kwamen.  "Want zie je, de Thunderclan is op zijn zwakste. Ze hebben een groot verlies namelijk, want weet je wat er gebeurd is?" Misschien wisten de Shadowclanners het nog niet, dat zou geweldig zijn. Dan was zíj degene die het verteld had, en had ze vast de Shadowclan achter haar staan. Met haar bruine vacht iets dikker dan normaal opgezet tegen de kou, sloeg ze met haar nagels naar een blaadje in de lucht, die ze ving en verkruimelde in haar klauw. "Ze hebben de Sunningrocks verloren, aan de Riverclan, en daarbij ook hun lieftallige leider Firestar." 
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkmoon
StarClan
Fancy to join me? {Darkmoon + open} DPKsfdL
66
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 97moons
Gender:
Rank:
Darkmoon
BerichtOnderwerp: Re: Fancy to join me? {Darkmoon + open}   Fancy to join me? {Darkmoon + open} Icon_minitimeza 29 nov 2014 - 10:55

Darkmoon wenkte even kort met haar oortjes toen ze zei dat het haar wel aanging. Haar amberkleurige ogen volgde elke beweging van de rogue en keken de poes met dichtgeknepen oogjes aan toen ze zei dat de Thunderclan op z'n zwakste was. Haar interesse was gewekt, waardoor ze geen moeite deed om de rogue aan te vallen, nog niet. "Ze hebben de Sunningrocks verloren, aan de Riverclan, en daarbij ook hun lieftallige leider Firestar." De Shadowclan poes legde haar oortjes even in haar nek bij het horen van het nieuws. Moest ze een rogue wel geloven? Maar wat als ze gelijk had? "Hoe komt een rogue aan zulk groot nieuws?" mompelde ze direct. Ze wilde het zeker weten, bewijs wilde ze. Ze kon niet zomaar elke kat geloven die ze als hun vijand beschouwden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
Fancy to join me? {Darkmoon + open} Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Fancy to join me? {Darkmoon + open}   Fancy to join me? {Darkmoon + open} Icon_minitimezo 30 nov 2014 - 21:00

"Hoe komt een rogue aan zulk groot nieuws?" Wat beledigd keek de bruine poes de ander aan. Serieus? "Ik ben geen rogue, voor het geval je het nog niet doorhad. Ik ben een waardige bloodclanner." En met een grijns voegde ze eraan toe, "Wisten jullie dit dan nog niet? Tut tut tut, wat gaat de communicatie hier toch weer slecht." Met een gemene grinnik keek ze neer op de ander, terwijl ze haar nagels - wat een verschrikkelijk geluid veroorzaakte - langs een steen haalde en er toen op ging zitten. "Hoe ik aan de informatie komt maakt niet uit, het gaat erom dat het zo is en dat we ze moeten aanvallen. Met hulp van de bloodclan lukt het makkelijk,"
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostmist
Member
Fancy to join me? {Darkmoon + open} DPKsfdL
Daan
135

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Frostmist
BerichtOnderwerp: Re: Fancy to join me? {Darkmoon + open}   Fancy to join me? {Darkmoon + open} Icon_minitimezo 30 nov 2014 - 22:54

De kater hoorde stemmen, niet erg ver bij hem vandaan. Eerst wilde hij het maar laten, wie weet wilde de desbetreffende katten niet gestoord worden. Maar toen er een walgende geur zijn neusgaten binnendrong zette hij regelrecht koers op de stemmen. Er klonk een krassend geluid en het liefst wilde hij zijn oren dichtklappen, maar toen was het gelukkig over. De stemmen waren nu luid genoeg om te kunnen horen. "Hoe ik aan de informatie komt maakt niet uit, het gaat erom dat het zo is en dat we ze moeten aanvallen. Met hulp van de bloodclan lukt het makkelijk," klonk een stem die hij niet herkende. De grote kater kwam uit de struiken zetten en wierp een strakke blik op het tweetal wat er stond. Een herkende hij als een jongere poes uit zijn clan, Darkmoon. De andere was onbekend, maar was zeker weten niemand uit zijn Clan. Toen rook hij het. BloodClan. "Wat heeft dit te betekenen?" vroeg de kater toen en wierp een snelle blik op zijn Clangenote, waarna hij zijn blik richtte op het BloodClan mormel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkmoon
StarClan
Fancy to join me? {Darkmoon + open} DPKsfdL
66
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 97moons
Gender:
Rank:
Darkmoon
BerichtOnderwerp: Re: Fancy to join me? {Darkmoon + open}   Fancy to join me? {Darkmoon + open} Icon_minitimema 1 dec 2014 - 19:55

"Dat had ik al wel door," siste de poes geïrriteerd op de poes haar opmerking. Die stank was het eerste dat ze geroken had. Haar verschijning moest er niet eens zijn. Ze draaide even met haar ogen en legde haar oortjes in haar nek bij de volgende woorden van de poes. "Hoe ik aan de informatie komt maakt niet uit, het gaat erom dat het zo is en dat we ze moeten aanvallen. Met hulp van de bloodclan lukt het makkelijk," Dacht ze nu echt dat Bloodclan zich bij hen zou voegen? Het zou een geweldig plan geweest zijn, maar Bloodclan en Shadowclan ging gewoon niet samen. "Wat heeft dit te betekenen?" Nog voor Darkmoon kon antwoorden verscheen er plots een kater achter haar. Frostmist, een oudere warrior. Haar oren zakten automatisch wat meer naar achteren om het feit dat hij haar hier aantrof, zonder zelf iets te doen. Eigenlijk had ze toch wel wat gedaan? Ze was er achter gekomen dat Firestar, de leader van Thunderclan dood was? Right? Na al haar fouten had ze nu toch iets goed gedaan. Darkmoon zwiepte kort met haar en hield deze subtiel langs haar iets bollere buik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
Fancy to join me? {Darkmoon + open} Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Fancy to join me? {Darkmoon + open}   Fancy to join me? {Darkmoon + open} Icon_minitimema 1 dec 2014 - 20:25

De bruine poes was zich er vaag van bewust dat er een andere kat was bij komen staan, totdat hij wat zei en geïrriteerd keek ze op. "Zie je niet dat ik bezig ben?" Was haar simpele antwoord en met een zwiep van haar staart zond ze de ander weg. Maar, toen bedacht ze zich en keek glimlachend om. "Wacht, wacht. Ik heb hier net iets verteld aan mijn vriendin, dat jij misschien ook wel interessant vind?" De kater deed haar denken aan Scar, maar snel verwierp ze dat idee en ze trok wat ongemakkelijk met haar oortje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostmist
Member
Fancy to join me? {Darkmoon + open} DPKsfdL
Daan
135

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Frostmist
BerichtOnderwerp: Re: Fancy to join me? {Darkmoon + open}   Fancy to join me? {Darkmoon + open} Icon_minitimedi 2 dec 2014 - 16:15

De warrior uit zijn clan leek het niet erg fijn te vinden dat ze gezelschap kreeg, maar hij kon deze BloodClan poes toch niet zomaar de rug toe keren? "Zie je niet dat ik bezig ben?" was het simpele antwoord van de rode poes, wat ervoor zorgde dat de kater zijn klauwen uitsloeg en zijn blinkende, witte tanden liet zien. "Wacht, wacht. Ik heb hier net iets verteld aan mijn vriendin, dat jij misschien ook wel interessant vind?" Hun blikken kruisten elkaar even kort, de rode BloodClan poes leek wel wat ongemakkelijk te worden. Hij trok zijn lip wat minachtend op, alsof hij geïnteresseerd zou zijn in de kletspraatjes van deze poes. "Nee, dank je. Niet. Geïnteresseerd." Zijn stem was bot, kortaf en echt niet al te vriendelijk. "Let's play cat and mouse. You're the mouse, I'm the cat. Drie tellen." De kater perste zijn ogen samen, no way dat ze hier ongeschonden vandaan zou komen. En als ze niet wilde rennen, dan zou er nog wat veel ergers gaan gebeuren met zo'n indringer als zij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkmoon
StarClan
Fancy to join me? {Darkmoon + open} DPKsfdL
66
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 97moons
Gender:
Rank:
Darkmoon
BerichtOnderwerp: Re: Fancy to join me? {Darkmoon + open}   Fancy to join me? {Darkmoon + open} Icon_minitimewo 3 dec 2014 - 16:54

Een kort moment wilde de poes naar voren stappen en zelf het heft in handen nemen, maar iets leek haar tegen te houden. Ze was dan wel een warrior, maar haar apprentice gedrag was er niet bepaald mee verdwenen. Ze kneep haar oogjes tot spleetjes toen de warrior begon te praten. Het was niet dat hij ouder was, dat hij zich moest bemoeien met wat zij ging doen. Het was ook niet dat ze de poes zou laten gaan, al hij dat dacht. Natuurlijk zag hij haar nu aan als iemand die indringers gewoon hun gang liet gaan, iets wat ze zeker nog wel zou moeten aanhoren. Wat er ook zou gaan gebeuren, Darkmoon hield zich uiteindelijk toch maar op de achtergrond. Dat dit maar snel over was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
Fancy to join me? {Darkmoon + open} Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Fancy to join me? {Darkmoon + open}   Fancy to join me? {Darkmoon + open} Icon_minitimedo 4 dec 2014 - 17:23

"Nee, dank je. Niet. Geïnteresseerd." Beantwoorde de andere kater, en de bruine poes hoorde de onaardige toon in zijn stem. "Let's play cat and mouse. You're the mouse, I'm the cat. Drie tellen." Een gemene lach klonk door het naaldbos en de rode ogen boorden zich in de blauwe. "Oh no dear, when you're the cat, I'm the lioness." En Zira zakte in gevechtshouding, haar spieren gespannen, klauwen uitgeslagen en tanden ontbloot. Ze lette niet meer op de jongere warrior, en focuste zich alleen maar op de kater.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Fancy to join me? {Darkmoon + open}   Fancy to join me? {Darkmoon + open} Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Fancy to join me? {Darkmoon + open}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: