Help me...Plies!!!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Help me...Plies!!!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Moonkit***
Member
Help me...Plies!!! DPKsfdL
Nathalie VK
64
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ~3 moons~
Gender:
Rank:
Moonkit***
BerichtOnderwerp: Help me...Plies!!!   Help me...Plies!!! Icon_minitimezo 17 apr 2011 - 22:55

Een grijze tijger kitten van amper 2 manen was voor de zoveelste keer uit de kraamkamer geglipt. Maar deze keer, voor de 1ste keer ,was ze ook uit het kamp geglipt. En als je wist wat de toekomst zou meebrengen, zou je wel weten dat het een heel slecht idee was van haar, zonder begeleiding uit het kamp te gaan. Nonchalant voor gevaar draafde ze in de bossen. Maar overal verschool er gevaar, was het geen uil dan was het een vos, was het geen vos dan was het een indringer. Maar nu zou ze eindelijk beseffen dat ze nog te jong was om zich als een krijger door de bossen te paraderen. Moonkit ging op een rots zitten. En hoorde geritsel achter haar. Ze draaide haar om en grinnikte. “Wie durft de Deputy zo te besluipen. Maak je bekent, kat.” Zei ze dapper. Maar ze dacht dat het een of ander konijn was. Maar opeens sprong er een breed gespierde kater uit de struiken. “Hoe durf je, kleintje?” Spuugde hij. Moonkit dook ineen van angst. Wijd opengesperde blauwe ogen keken naar de grootte,brede, gespierde kater. De kater haalde uit. “Dat ik een indringer ben, en jij een kitten bent.; Maakt mij niets uit. Je zult je lesje wel leren.” Krijste de kater. Moonkit werd tegen de rots geklemd en de kater zette zijn nagels in haar vel. “Help!” Piepte het kleintje zo hard ze maar kon. Maar alsof iemand haar had kunnen horen. Ze kreeg bijna geen adem meer, en de kater zijn nagels gingen dieper en dieper in het dunne lijfje van Moonkit. Gepiep en geblaas van pijn was te horen. Tranen doorweekte haar gezichtje. Ze wachte tot haar leven van haar werd beroofd, maar bovenal hoopte ze dat ze nog gered kon worden. Maar daar rekende ze niet echt meer op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Breezestorm
Member
Help me...Plies!!! DPKsfdL
7

CAT'S PROFILE
Age: 18 Manen
Gender:
Rank:
Breezestorm
BerichtOnderwerp: Re: Help me...Plies!!!   Help me...Plies!!! Icon_minitimedi 26 apr 2011 - 15:47

[Ikee]

Breezestorm zat kalmpjes voor de Warriors den. Hij keek kalm rond. Hij had overal zich op. van Apprentice's den tot Elders den Van Medicine cat Den, tot Nursery. Toen hij zijn blik daar liet hangen zach hij een klein poesje er uit glippen, zo'n twee manen of zo. Hij schudde met zijn kop. Hij wauw roepen maar de kitten was al weg. Snelle kitten. Hij rende over de open plek het kamp uit. “Wie durft de Deputy zo te besluipen. Maak je bekent, kat.” Hoorde Breezestorm van uit de verte. Ze was ver weg, maar niet te ver weg om niet te horen. Breezestorm sprong in een boom en bracht zich voort om van tak naar tak zich naar voren te werken. “Hoe durf je, kleintje?” Hoorde hij luider dan de stem van een kitten. Een Vreemde kat. Dat meen je niet. Spugen naar een kitten wat zwak. “Dat ik een indringer ben, en jij een kitten bent.; Maakt mij niets uit. Je zult je lesje wel leren.” Wat en Zwakkeling. Breezestorm ging nog sneller. “Help!” Piepte de kitten. Op dat moment sprong Breezestorm naar voren en klemde de grote kater vast aan de grond. Klauwend en grauwend gingen de twee katers door de struiken en alles heen. Breezestorm beet in de nek van de kater hard heel hard. De Kater krijste alle prooi zo'n beetje het territorium uit. Met een snelle beweging van zijn klauw maakte ze het af. De kat rende mank weg. 'Moonkit!' Breezestorm liep met tot spleetjes geknepen ogen bij me kaar op haar af. 'Ten eerste, je mag het kamp niet uit. Ten tweede je had door dit te flikken dood kunnen zijn, doe dit nooit weer.' Gromde Breezestorm streng. Hij bekeek Moonkit goed. 'Ik zie dat je gewond bent, ik zou je mee nemen naar de Medicine cat den, en ik zou met je moeder of verzorger praten'. Sprak hij. 'Je weet dat je straf gaat krijgen', vervolgde hij. Hij liep dichter naar Moonkit toe en pakte haar bij d'r nek vel om haar mee te nemen terug naar het kamp.
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonkit***
Member
Help me...Plies!!! DPKsfdL
Nathalie VK
64
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ~3 moons~
Gender:
Rank:
Moonkit***
BerichtOnderwerp: Re: Help me...Plies!!!   Help me...Plies!!! Icon_minitimeza 30 apr 2011 - 11:39

Net toen de kater het wou afmaken, sprong een andere kater , genaamd Breezestorm, op de indringer. Moonkit was nog steeds aan het bibberen van schrik, hij zag de katten vechten en keek er toen gefascineerd naar. Woow Breezestorm was een goede vechter. Toen Breezestorm gedaan had met vechten kwam hij kwaad naar Moonkit. Sevens maakt Breezestorm Moonkit nog af. Moonkit drukte haarzelf tegen de grond uit respect. Haar oren lagen geplooid naar achteren. 'Moonkit!Ten eerste, je mag het kamp niet uit. Ten tweede je had door dit te flikken dood kunnen zijn, doe dit nooit weer.' Moonkit knikte. Maar durfde deze keer niet tegen te spreken, omdat ze wist dat ze in fout was. 'Ik zie dat je gewond bent, ik zou je mee nemen naar de Medicine cat den, en ik zou met je moeder of verzorger praten. Je weet dat je straf gaat krijgen' Moonkit werd bij haar nek vel genomen en de kat droeg haar terug naar het kamp. Automatische ging de kater naar de Medicine cat den om Moonkit daar te laten verzorgen. Hoe gaat haar moeder daarop reageren?

(Sorry inspiloos.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Help me...Plies!!!   Help me...Plies!!! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Help me...Plies!!!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Lost Territory :: Skyclan History-
Ga naar: