|
|
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 nov 2014 - 23:17 | |
| Well mensen, het is me weer gelukt van huis weg te lopen *sigh* |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 nov 2014 - 23:18 | |
| |
|
| |
» Quinty « 271
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 nov 2014 - 23:18 | |
| :c *hug* Sterkte soulmate <3 Ik zou willen dat ik dichter bij je woonde ;x; |
|
| |
Quinty 39 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 nov 2014 - 23:19 | |
| - .Echopaw schreef:
- Holy mensen ik heb veel gedanst vanavond o.o Wel echt heel leuk om iedereen zo gek te zien (A) Mijn economie leraar was een combi van Freddy Mercury en Spork xD
EEEMMMAAAAAAAA~ *tacklehug* und, why Bo? :c |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 nov 2014 - 23:20 | |
| Ben nu alweer even thuis hoor u.u Maar srs had even genoeg van alles en iedereen en heb gwn m'n schoenen aangedaan en ben gaan sprinten tot ik niet meer kon, ben ergens halverwege de weg naar de stal geëindigd, dus ben ik maar die richting op gegaan toen. Naja een heleboel factoren werden me opeens teveelzeker.... |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 nov 2014 - 23:37 | |
| Awh, Bo :/ -- Ik ga slapen I guess. Tot morgen ~ |
|
| |
» Quinty « 271
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 nov 2014 - 23:39 | |
| - .Littlekit schreef:
- .Echopaw schreef:
- Holy mensen ik heb veel gedanst vanavond o.o Wel echt heel leuk om iedereen zo gek te zien (A) Mijn economie leraar was een combi van Freddy Mercury en Spork xD
EEEMMMAAAAAAAA~ *tacklehug*
und, why Bo? :c Quuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuueeeeeeee!! -ik schrijf het maar even uit xD- Hoe was Berlin??! Is het nu wat rustiger Bo? |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 nov 2014 - 23:39 | |
| Truste ezz ^^ awh bo *hugs*
Meh morgen ipod gaan indragen D: hoop maar dat ik h'm niet te lang kwijt ben deze keer want heb echt niets meer om muziek op te zetten ;3 |
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 nov 2014 - 23:41 | |
| - .Echopaw schreef:
- .Littlekit schreef:
- .Echopaw schreef:
und, why Bo? :c Quuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuueeeeeeee!! -ik schrijf het maar even uit xD- Hoe was Berlin??!
Gezellig, koud, grauw, grijs en Duits :') De Berlijnse muur is best wel nice en de Third Reich Tour [alles over Hitler en wat hij in Berlijn deed/had] is echt super vet xD |
|
| |
» Quinty « 271
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 nov 2014 - 23:44 | |
| - Lostvoice schreef:
- .Echopaw schreef:
- .Littlekit schreef:
- .Echopaw schreef:
und, why Bo? :c Quuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuueeeeeeee!! -ik schrijf het maar even uit xD- Hoe was Berlin??!
Gezellig, koud, grauw, grijs en Duits :')
De Berlijnse muur is best wel nice en de Third Reich Tour [alles over Hitler en wat hij in Berlijn deed/had] is echt super vet xD Enorm he xD Die Duitsers houden volgens mij niet zo van gezelligheid >3 tenzij het met bier te maken heeft (A)Gaaf! Was je er zondag al of maandag? De muur is indd wel vet en gaaf om te zien hoe blij ze zijn dat het allemaal nu weg is :') Super interessant ook! Nog wat gaafs te weten gekomen? |
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 nov 2014 - 23:46 | |
| - .Echopaw schreef:
- Lostvoice schreef:
- .Echopaw schreef:
- .Littlekit schreef:
- .Echopaw schreef:
De Berlijnse muur is best wel nice en de Third Reich Tour [alles over Hitler en wat hij in Berlijn deed/had] is echt super vet xD Enorm he xD Die Duitsers houden volgens mij niet zo van gezelligheid >3 tenzij het met bier te maken heeft (A)
Gaaf! Was je er zondag al of maandag? De muur is indd wel vet en gaaf om te zien hoe blij ze zijn dat het allemaal nu weg is :') Super interessant ook! Nog wat gaafs te weten gekomen? Je ziet serieus geen enkele Duitser zonder bier, dat was best wel eng x'D We zijn om half 8 's morgens vertrokken zondag en kwamen tegen 7u 's avonds in het hostel aan T^T die rit was echt een hel xD Echt veel nieuws niet, alleen wat feitjes bij gewerkt, ik wist een deel al xD |
|
| |
Do 751 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 nov 2014 - 23:47 | |
| Ik ben echt niet moe, maar ook weer wel. ;^; |
|
| |
» Quinty « 271
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 nov 2014 - 23:48 | |
| - Lostvoice schreef:
- .Echopaw schreef:
- Lostvoice schreef:
- .Echopaw schreef:
- .Littlekit schreef:
- .Echopaw schreef:
De Berlijnse muur is best wel nice en de Third Reich Tour [alles over Hitler en wat hij in Berlijn deed/had] is echt super vet xD Enorm he xD Die Duitsers houden volgens mij niet zo van gezelligheid >3 tenzij het met bier te maken heeft (A)
Gaaf! Was je er zondag al of maandag? De muur is indd wel vet en gaaf om te zien hoe blij ze zijn dat het allemaal nu weg is :') Super interessant ook! Nog wat gaafs te weten gekomen? Je ziet serieus geen enkele Duitser zonder bier, dat was best wel eng x'D
We zijn om half 8 's morgens vertrokken zondag en kwamen tegen 7u 's avonds in het hostel aan T^T die rit was echt een hel xD Echt veel nieuws niet, alleen wat feitjes bij gewerkt, ik wist een deel al xD Haha xD Gewoon meedoen en niemand heeft door dat je buitenlander bent >3 Gaaf! Dus hebben jullie meegefeest met de val van de muur?? Leek mij zo gaaf om bij te zijn Altijd goed om feitjes bij te werken >3 |
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 nov 2014 - 23:49 | |
| Oh wauw, over een week zit ik hier al weer 4 jaar x'D Dayum xD
@Emma; Ja, ongeveer xD We hebben wel al die ballonnen gezien, want dat stuk waar het merendeel van de Muur nog staat was op 5 min van ons hostel vandaan. Maar echt feesten niet, wij gingen liever met een groep naar de Mexicaan op de hoek aan de cocktails (A) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 nov 2014 - 23:50 | |
| Aaah Chriss, jou had ik nodig skype c:
Emma, ja, was meer mezelf die ik niet in de hand kon houden denk ik :/
Hey Q, je bent back c: zo te horen was het leuk~ ^^ |
|
| |
» Quinty « 271
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 nov 2014 - 23:51 | |
| Oudje >;3 Kidding, I'm glad <'3
Tsssk de jeugd van tegenwoordig xD Ik snap het wel though, meer iets voor volbloed Duitsers I guess
Kan altijd eens gebeuren Bo, in dat geval heb je het goed opgelost door even afstand te nemen right? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 nov 2014 - 23:52 | |
| Well deze keer zat ik niet bijna onder een auto.... Dus... X3 |
|
| |
Do 751 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 nov 2014 - 23:54 | |
| |
|
| |
» Quinty « 271
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 nov 2014 - 23:57 | |
| Jij gaat me op een dag nog eens een hartaanval bezorgen door die dingen de hele tijd te vertellen Bo o:<
Ik ga nu naar bed, de hele dag dansen wordt je moe van D: |
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 nov 2014 - 23:58 | |
| Ik ga ook naar bed, heb nog een shitload aan slaap in te halen x'D Posts komen wss morgenavond, aangezien Walter hier de hele dag zal zijn :'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|