|
|
Beertje 1076 Actief Your kisses
are written in my
mind
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 nov 2014 - 22:18 | |
| - .Tigerkit schreef:
- Ik ben appels aan het eten alsof het snoep is, dit is al mijn derde deze avond x'D
+1 >3 appels zijn lekker |
|
| |
Evelynnetje (: 1324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 nov 2014 - 22:19 | |
| - .Tigerkit schreef:
- Ik ben appels aan het eten alsof het snoep is, dit is al mijn derde deze avond x'D
Ik wil ook D: Ik heb een beugel helaas, en dat is hatelijk /: |
|
| |
Lilith † 87 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 nov 2014 - 22:21 | |
| - Forestrain schreef:
- .Tigerkit schreef:
Ik wil ook D: Ik heb een beugel helaas, en dat is hatelijk /: Ik ook hoor {i'm also Daunt} =) het blijft altijd overal tussen steken, maarja. xD |
|
| |
218 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 nov 2014 - 22:21 | |
| - Merlene schreef:
- Forestrain schreef:
- .Tigerkit schreef:
Ik wil ook D: Ik heb een beugel helaas, en dat is hatelijk /: Ik ook hoor {i'm also Daunt} =) het blijft altijd overal tussen steken, maarja. xD *is 4ever free van die dingen* Wooosh~ Wel mijn hele leven lang aan een bril, maar hey die hebben swag 8) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 nov 2014 - 22:22 | |
| - Merlene schreef:
- Forestrain schreef:
- .Tigerkit schreef:
Ik wil ook D: Ik heb een beugel helaas, en dat is hatelijk /: Ik ook hoor {i'm also Daunt} =) het blijft altijd overal tussen steken, maarja. xD Hahaha, ik weet dat jij Lilith bent heuwr xD Ja, maar dat haat ik dus zo. Meh xd Boo, ik wil da ook D: |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 nov 2014 - 22:24 | |
| Moest es nodig slender's partnertekstje vervangen xD
En man ik wil EQG RR zien D: maar hij staat niet eens volledig op yt, of op internet ;3 |
|
| |
Babs 1452
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 nov 2014 - 22:24 | |
| Als je een Beugel hebt, kun je de appel altijd nog in stukjes snijden en het zo opeten c: |
|
| |
Lilith † 87 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 nov 2014 - 22:25 | |
| - Forestrain schreef:
- Merlene schreef:
- Forestrain schreef:
- .Tigerkit schreef:
Ik wil ook D: Ik heb een beugel helaas, en dat is hatelijk /: Ik ook hoor {i'm also Daunt} =) het blijft altijd overal tussen steken, maarja. xD Hahaha, ik weet dat jij Lilith bent heuwr xD Ja, maar dat haat ik dus zo. Meh xd Boo, ik wil da ook D: xD howkay. Volgende maand ben ik er wel vanaf. Maar dan moet k nog een nachtbeugel en eeuwige draadjes x-x @Babs; idd, maar tis zoveel werk >3 @Assie; PopcornTime <333 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 nov 2014 - 22:26 | |
| - Dogdance schreef:
- Als je een Beugel hebt, kun je de appel altijd nog in stukjes snijden en het zo opeten c:
2 lazy xD |
|
| |
» Chrissy 54 Actief
| |
| ik gaf nooit echt iets om die beugel, ik at wat ik wilde XD |
|
| |
218 Actief
| |
| Inederdaad, Babs heeft gelijk, appels zijn voor groot en klein, oud en jong, dier of mens, wild of tam, plant of dier, aliëns of mensen... Zolang je ze maar goed klaarmaakt~ Appelmoes, appel snijden, appeltaart, appelflap, ja, het kan allemaal >3 |
|
| |
Zoe 139 Actief
| |
| - .Tigerkit schreef:
- Inederdaad, Babs heeft gelijk, appels zijn voor groot en klein, oud en jong, dier of mens, wild of tam, plant of dier, aliëns of mensen... Zolang je ze maar goed klaarmaakt~
Appelmoes, appel snijden, appeltaart, appelflap, ja, het kan allemaal >3 All hail to the great apple |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 nov 2014 - 22:27 | |
| - .Tigerkit schreef:
- Inederdaad, Babs heeft gelijk, appels zijn voor groot en klein, oud en jong, dier of mens, wild of tam, plant of dier, aliëns of mensen... Zolang je ze maar goed klaarmaakt~
Appelmoes, appel snijden, appeltaart, appelflap, ja, het kan allemaal >3 Dat moet jij weer zeggen xD buitenaards wezen ;p Lilith, popcorntime??? |
|
| |
218 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 nov 2014 - 22:28 | |
| Appel, onthou dat woord maar goed >3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 nov 2014 - 22:29 | |
| Boobs, weer lekker verstaanbaar? a' |
|
| |
Lilith † 87 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 nov 2014 - 22:32 | |
| @Assie; http://popcorn-time.se/Er staat geen virus op, kheb het ook op me laptop staan. Alle films {if i stay staat er ook al op dus die ene film waarschijnlijk ook} + ondertitels =3 |
|
| |
Angie 884 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 nov 2014 - 22:34 | |
| - Merlene schreef:
- @Assie; http://popcorn-time.se/
Er staat geen virus op, kheb het ook op me laptop staan. Alle films {if i stay staat er ook al op dus die ene film waarschijnlijk ook} + ondertitels =3 Ik heb ook popcorn time, idd geen virus en werkt xD Alleen soms doet ie een beetje raar en lopen de ondertitels achter, maar da's niet echt erg denk ik xD Je kunt er ook anime mee kijken dacht ik... toch? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 nov 2014 - 22:36 | |
| Lilith, thnx ^^
Hehe trouwens, verwacht je maar aan gestalk he vannacht xD *looks at boobs* jij kent me wel hé ;p |
|
| |
218 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 nov 2014 - 22:37 | |
| Ja gen, ga anime kijken, zoals Kagerou Project *kuch* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 nov 2014 - 22:38 | |
| hehe 'k kijk alleen maar mlp ;p
Hehehe m'n ouders zijn nog steeds niet thuis ;p |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|