We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 nov 2014 - 21:58
Silverfang; Ze hebben Rogue bloed in zich, wat had je anders van ze verwacht? :'D Dens zijn niks voor ze, ze kunnen niet eeuwig in het kamp blijven want ze moeten vrij zijn >'D Ik weet al precies hoe hij het kamp gaat escapen~ Through the skyyy
Silverstar
Editor
Maaike 1775 Actief "No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 nov 2014 - 22:14
Torchic <'3
Ik. Ben. Zo. Moe. Maar moet nog aardrijkskunde leren + engels leren want anders krijg ik problemen morgen. Wss ga ik donderdag ook nie kunnen posten want moet leren voor een grote natuurkunde toets en daar ben ik slecht in, en vrijdag'/zaterdag wil ik eerst m'n kunstopdracht afmaken want daar stress ik nu al over en heb ik graag gewoon done.
Dus mijn posten moeten nog eventjes wachten, eerst nog wat dingen overleven *sigh*
Lightbringer
StarClan
Mims is a nice girl don't hit T_T (ya can hit on her if ya wantc:) 151 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 nov 2014 - 23:44
Ik wil nog posten met Little.. maar denk dat ik dat morgen wel ga doen. -gaap- Ben zelfs nog niet zeker of ik wel de moeite ga doen om morgen naar school te gaan met die staking. :')
Tallshadow
Member
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 nov 2014 - 23:54
Ja, en tijdens de examens ook. En dan rijden de bussen zéker niet. Ze hebben hier in België echt de perfecte timing altijd. :') Slaapwel~!^-^Had nog snel op ons topic geageerd. xD