|
|
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 nov 2014 - 20:31 | |
| Bun: ik heb zo'n gevoel dat het ook gaat eindigen in een gevecht xD En als het echt uit de hand loopt kunnen we altijd Flo vragen of ze de twee uit elkaar willen halen WHAHA Emma: Yeah, hell noo this is my hat! |
|
| |
Kiki 1666 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 nov 2014 - 20:33 | |
| Ik ga weer op aanvraag bewerken. Wat doe ik mezelf toch aan :'D Nu eerst HTML. Dan morgen Magento. En dan .... in bad met een zak chips. c: |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 nov 2014 - 20:35 | |
| - Lionroar schreef:
- Bun: ik heb zo'n gevoel dat het ook gaat eindigen in een gevecht xD En als het echt uit de hand loopt kunnen we altijd Flo vragen of ze de twee uit elkaar willen halen WHAHA
Of ik heb een idee c: *vliegt vlug naar Bun* |
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 nov 2014 - 20:36 | |
| - Nevermind schreef:
- Lionroar schreef:
- Bun: ik heb zo'n gevoel dat het ook gaat eindigen in een gevecht xD En als het echt uit de hand loopt kunnen we altijd Flo vragen of ze de twee uit elkaar willen halen WHAHA
Of ik heb een idee c: *vliegt vlug naar Bun* Whut whut can't I know? D: |
|
| |
Chrissy ღ 300 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 nov 2014 - 20:38 | |
| |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 nov 2014 - 20:39 | |
| - Lionroar schreef:
- Nevermind schreef:
- Lionroar schreef:
Of ik heb een idee c: *vliegt vlug naar Bun* Whut whut can't I know? D: Hm... Ik hou het als verassing >3 |
|
| |
Lore&Lolo 314 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 nov 2014 - 20:39 | |
| - Keegan' schreef:
- Heyhey.
Chriss! Wazzup? :3 |
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 nov 2014 - 20:41 | |
| - Nevermind schreef:
- Lionroar schreef:
- Nevermind schreef:
- Lionroar schreef:
Of ik heb een idee c: *vliegt vlug naar Bun* Whut whut can't I know? D: Hm... Ik hou het als verassing >3 Okay :C -sad Lionroar- |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 nov 2014 - 20:41 | |
| - Lionroar schreef:
- Nevermind schreef:
- Lionroar schreef:
- Nevermind schreef:
- Lionroar schreef:
Of ik heb een idee c: *vliegt vlug naar Bun* Whut whut can't I know? D: Hm... Ik hou het als verassing >3 Okay :C -sad Lionroar- Ow, wanneer dat gebeurd zal hij alles behalve sad zijn x'D |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 nov 2014 - 20:42 | |
| |
|
| |
ϟ ˁᴸᴱᴱᴾᴵᴺᴳ ϟ 518 Actief
| |
| wauw wat is dit poesje toch een kreng |
|
| |
there was you
| |
| - Nevermind schreef:
- Lionroar schreef:
- Nevermind schreef:
- Lionroar schreef:
- Nevermind schreef:
- Lionroar schreef:
Of ik heb een idee c: *vliegt vlug naar Bun* Whut whut can't I know? D: Hm... Ik hou het als verassing >3 Okay :C -sad Lionroar- Ow, wanneer dat gebeurd zal hij alles behalve sad zijn x'D Ik snap het niet meer.. xD Zeg me niet dat iemand op hem gaat crushen opeens ofzo xD Of gaat Brokenpaw invallen? |
|
| |
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 nov 2014 - 20:43 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 nov 2014 - 20:45 | |
| - Lionroar schreef:
- Nevermind schreef:
- Lionroar schreef:
- Nevermind schreef:
- Lionroar schreef:
- Nevermind schreef:
- Lionroar schreef:
Of ik heb een idee c: *vliegt vlug naar Bun* Whut whut can't I know? D: Hm... Ik hou het als verassing >3 Okay :C -sad Lionroar- Ow, wanneer dat gebeurd zal hij alles behalve sad zijn x'D Ik snap het niet meer.. xD Zeg me niet dat iemand op hem gaat crushen opeens ofzo xD Of gaat Brokenpaw invallen? Broken is niet de enige kat die iets met hen te maken heeft weet je *hinthint* Oh en dat lijkt me wel nog een idee dat ik kan doen >3 Daaaaaaan! *hug* Yeah, Ems heeft hem gemaakt, Never is al helemaal klaar om onder de kerstboom te kruipen als pakje =3= |
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 nov 2014 - 20:47 | |
| - Nevermind schreef:
- Lionroar schreef:
- Nevermind schreef:
- Lionroar schreef:
- Nevermind schreef:
- Lionroar schreef:
- Nevermind schreef:
- Lionroar schreef:
Of ik heb een idee c: *vliegt vlug naar Bun* Whut whut can't I know? D: Hm... Ik hou het als verassing >3 Okay :C -sad Lionroar- Ow, wanneer dat gebeurd zal hij alles behalve sad zijn x'D Ik snap het niet meer.. xD Zeg me niet dat iemand op hem gaat crushen opeens ofzo xD Of gaat Brokenpaw invallen? Broken is niet de enige kat die iets met hen te maken heeft weet je *hinthint* Oh en dat lijkt me wel nog een idee dat ik kan doen >3
Daaaaaaan! *hug* Yeah, Ems heeft hem gemaakt, Never is al helemaal klaar om onder de kerstboom te kruipen als pakje =3= Ik snap het niet.. xD Wie heeft dan iets met hun te maken? ;o ConfusedIk vind dat Bun dit als haar avatar moet doen. xD |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 nov 2014 - 20:47 | |
| |
|
| |
Lore&Lolo 314 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 nov 2014 - 20:49 | |
| GAY LIONS :'D Don't even try to argue with me. This is the best. |
|
| |
Chrissy ღ 300 Actief