{Terror Claws} Gather around - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 {Terror Claws} Gather around

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Nikita
Member
{Terror Claws} Gather around - Pagina 2 DPKsfdL
» Chi «3
16
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {15 months}
Gender:
Rank:
Nikita
BerichtOnderwerp: Re: {Terror Claws} Gather around   {Terror Claws} Gather around - Pagina 2 Icon_minitimedo 27 nov 2014 - 19:33

Ik meld Nikita aan als lid. Ze is een donkergekleurde kattin met donkerblauwe ogen.
Eerst wist ze nog niets af van de Clans, maar sinds haar vorige ontmoeting met de ex-deputy van Bloodclan wel.
Het zou leuk zijn aangezien ik dan weer een reden heb d'r actief te maken. :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Mangle
Member
{Terror Claws} Gather around - Pagina 2 DPKsfdL
68
Actief
Mangle
BerichtOnderwerp: Re: {Terror Claws} Gather around   {Terror Claws} Gather around - Pagina 2 Icon_minitimevr 19 dec 2014 - 15:54

Zou ik met Mangle en Gravepath een topic mogen??
I wanna join X)
als de terror claws actief zijn dan
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
{Terror Claws} Gather around - Pagina 2 UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: {Terror Claws} Gather around   {Terror Claws} Gather around - Pagina 2 Icon_minitimevr 19 dec 2014 - 15:57

Je mag een topic aanmaken!
Sorry voor de rest, maar ik zal overal zo snel mogelijk posten want ik had met mijzelf afgesproken dat ik in de vakantie weer post met Grave :'3
Terug naar boven Ga naar beneden
Mangle
Member
{Terror Claws} Gather around - Pagina 2 DPKsfdL
68
Actief
Mangle
BerichtOnderwerp: Re: {Terror Claws} Gather around   {Terror Claws} Gather around - Pagina 2 Icon_minitimevr 19 dec 2014 - 16:09

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: {Terror Claws} Gather around   {Terror Claws} Gather around - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
{Terror Claws} Gather around
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: