Algemene Onzin Topic - Pagina 29

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 39 ... 50  Volgende
Slenderstep
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 DPKsfdL
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimezo 2 nov 2014 - 2:22

Ps als in, op het einde van een brief soms?
Betekent post scriptum. Maar das ook het enige dak weet. Ik moet alleen latijnse plantenbenamingen kennen xD

Prefix is idd voorvoegsel en suffix achtervoegsel ^^
Had vaag ook iets te maken met het franse woord PROcent(voor honderd) maar wat precies moet je me niet vragen. Weet die dingen alleen maar van op school ^^ zo'n 3 jaar geleden of zo xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterwolf
Member
202
Actief
Winterwolf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimezo 2 nov 2014 - 2:26

xD
Wij hebben geen latijns op school.
Ik ga even reloggen want de ipad lagt echt opeens
Hayden
Member
564
Actief
Hayden
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimezo 2 nov 2014 - 2:29

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

probeer een super vette gif os te maken voor winter krijg ik een of ander monster product
Slenderstep
Member
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimezo 2 nov 2014 - 2:32

Tja in de richting die'k ook volg moet ik het jammer genoeg wel weten :/
En man, als ik alle snijbloemen ff bij hun latijnse én nederlandse benaming ga moeten kennen, nou ja, dan zal ik mn best toch ff doen. Heb vorig jaar zo'n 130 nederlandse en latijnse benamingen moeten kennen, maar van alle soorten planten. Heesters, varens, bol en knol, noem maar op. Maar helaas is het dit jaar specifiek alleen op snijbloemen :/ dus tja.

But maybe is er toch een kans dat ik volgend jaar toch dierenzorg weer ga kunnen leren Very Happy dat zou zo veel leuker zijn <33

Hierboven; hehe iig zal het vast beter zijn dan mijn gifjes xD
Hayden
Member
564
Actief
Hayden
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimezo 2 nov 2014 - 2:37

zit je in aalsmeer op school?

mwha hij valt nu wel mee ben alleen benieuwd of ze hem zo ook leuk vind
want de ruis er achter was niet de bedoeling

Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 2vj1vrl

[IMG]https://2img.net/h/oi61.tinypic.com/2vj1vrl.gif[/IMG*]

edit; komt er nu achter dat ie wat groot is Mad
Slenderstep
Member
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimezo 2 nov 2014 - 2:38

Hehe ik ga in belgie hoor ^^
Wauw dat os maakt me echt bang (vooral als ik erop inzoom)
Hayden
Member
564
Actief
Hayden
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimezo 2 nov 2014 - 2:40

ooh xD

anders was de kans groot (aan bloem en dier te horen dat je iN DE BUURT had gezeten

jaa ik zou hem ook niet knuffelen xd
Winterwolf
Member
202
Actief
Winterwolf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimezo 2 nov 2014 - 2:43

Hayden. schreef:
zit je in aalsmeer op school?

mwha hij valt nu wel mee ben alleen benieuwd of ze hem zo ook leuk vind
want de ruis er achter was niet de bedoeling

Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 2vj1vrl

[IMG]https://2img.net/h/oi61.tinypic.com/2vj1vrl.gif[/IMG*]

edit; komt er nu achter dat ie wat groot is Mad
Wooww omg die is echt niceeeeeeeee Very Happy
Me likes dat quote too <3
Thankssoooomuchh Very Happy

En yay! Nog een ava en geacepteerd worden en Winterwolf is af Very Happy
Hayden
Member
564
Actief
Hayden
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimezo 2 nov 2014 - 2:45

hahaha wat voor kitty wil je kwa uiterlijk of moet ik gewoon random plaatje pakken :p

ja is ie leuk ook met dat onbedoelde ruis er achter?
Slenderstep
Member
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimezo 2 nov 2014 - 2:47

Hayden;; Haha neen xD
Nou ja. Tot vorig jaar volgde ik plant dier milieu, maar stom genoeg mocht het van die stomme ministers in brussel niet meer gegeven worden in onze richting in het 5e, 6e en 7e jaar, en daarom kon je nu kiezen: ga naar die kr'puul school een eind verderop dierenzorg gaan leren, of blijf op deze school en volg tuinaanleg en onderhoud(wij noemen ze TBSers) of groendecoratie(bloemschikken dus, waar ik zit) dus tja. Ik wilde niet weer mn hele leven gepest worden door naar die andere school te gaan, dus heb ik voor groendeco gekozen, omdak toch nog een beetje graag werk met bloemen ^^ en tbs staat me niet aan en is tevens nietmogelijk door die hernia, dus keuze was snel gemaakt xD

Ik moet echt stoppen met die vervelend lange teksten te typen want mn arm doet er pijn van ;3

Nou ik ben ff kijken als ik nog wil posten en anders ben ik slapen. Truste iig dus ;3
Winterwolf
Member
202
Actief
Winterwolf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimezo 2 nov 2014 - 2:49

@Hayden Winterwolf heeft een lange witte vacht :3 oogkleur maakt opzich niet uit.
Hayden
Member
564
Actief
Hayden
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimezo 2 nov 2014 - 2:50

dier is ook zwaar hoor. Ik heb zelf spit en tis echt de domste opleiding die ik had kunnen volgen ofc maar ik doe het zo graag. vooral stage. Maar nou doe ik vrijwillig ook ratten hokkej schoonmaken etc. vaagheid.

succes doen wat je leuk vind meis. je kan die pesters niet negeren? want wij weten allemaal wat voor een geweldig individu je bent en dat zij het niet in zien is omdat ze losers zijn?
Hayden
Member
564
Actief
Hayden
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimezo 2 nov 2014 - 2:55

http://fc08.deviantart.net/fs70/i/2010/003/0/a/snow_white_by_SaintSnape.jpg

Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Ib989j
https://2img.net/h/oi61.tinypic.com/ib989j.png

als je t lelijk vind moet t nii tis laat en random ik maak vaak niet eens mn eigen setjes.

nou ik ga ff TBBT kijken en slapen i guess.

kom wel loeren tussen door denk
Winterwolf
Member
202
Actief
Winterwolf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimezo 2 nov 2014 - 2:57

No no it's fine Smile
Ik ga zo ook slapen. Winter is helemaal klaar om te posten zodra die geaccepteerd is ;D
Slenderstep
Member
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimezo 2 nov 2014 - 2:58

Winter, if I could, zou ik helpen zoeken, maar ben echt te lui om mn 500px app te openen :')

Hagden, er wordt niet gepest hoor op deze school ^^ ik wordt enkel een beetje uitgesloten door mn kleine klasje. Although dat gevoel heb ik, daarom is het nog zo niet ^^
En ja, die stage zie ik echt zitten. Ik ga nu met tegenzin gaan werken bij een bloemistenzaak, nochtans is iedereen hartstikke aardig en vriendelijk en zo tegen me, maar het werk bevalt me totaal niet he.
En ik heb al een jaartje eens elke zaterdag ochtend vrijwilligerswerk in een asiel gaan doen, dus dat was wel draaglijk. Als iets me ook echt aanstaat, let ik natuurlijk ook minder op die pijn ;p

Maar ik ben slapen. Morgen vroeg uit ;3
So trusten mensjes
Winterwolf
Member
202
Actief
Winterwolf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimezo 2 nov 2014 - 3:10

Oeh, i already love winterwolf now ;D
Nog even laatste dingetjes veranderen enndan kijken of ik ook in slaap kan vallen ^^
Slenderstep
Member
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimezo 2 nov 2014 - 3:15

Wauw nu pas besef ik hoeveel accs van mij er een mentor hebben of zijn ;3
Dat worden veel topics ;3 ah ja ze gaan niet niet voor niets op inactief xD
Winterwolf
Member
202
Actief
Winterwolf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimezo 2 nov 2014 - 3:22

xD
Topic attack !!
Shadecore
Member
74
Actief
Shadecore
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimezo 2 nov 2014 - 8:25

goedemorgen ^-^
uch, morgen weer naar school :'c
Spacecore
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 PgRRc9a
Marieke
199
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Spacecore
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimezo 2 nov 2014 - 8:33

morning, morning c:
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 29 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 39 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: