|
|
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 nov 2014 - 2:22 | |
| Ps als in, op het einde van een brief soms? Betekent post scriptum. Maar das ook het enige dak weet. Ik moet alleen latijnse plantenbenamingen kennen xD
Prefix is idd voorvoegsel en suffix achtervoegsel ^^ Had vaag ook iets te maken met het franse woord PROcent(voor honderd) maar wat precies moet je me niet vragen. Weet die dingen alleen maar van op school ^^ zo'n 3 jaar geleden of zo xD |
|
| |
202 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 nov 2014 - 2:26 | |
| xD Wij hebben geen latijns op school. Ik ga even reloggen want de ipad lagt echt opeens |
|
| |
564 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 nov 2014 - 2:29 | |
| AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
probeer een super vette gif os te maken voor winter krijg ik een of ander monster product |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 nov 2014 - 2:32 | |
| Tja in de richting die'k ook volg moet ik het jammer genoeg wel weten :/ En man, als ik alle snijbloemen ff bij hun latijnse én nederlandse benaming ga moeten kennen, nou ja, dan zal ik mn best toch ff doen. Heb vorig jaar zo'n 130 nederlandse en latijnse benamingen moeten kennen, maar van alle soorten planten. Heesters, varens, bol en knol, noem maar op. Maar helaas is het dit jaar specifiek alleen op snijbloemen :/ dus tja. But maybe is er toch een kans dat ik volgend jaar toch dierenzorg weer ga kunnen leren dat zou zo veel leuker zijn <33 Hierboven; hehe iig zal het vast beter zijn dan mijn gifjes xD |
|
| |
564 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 nov 2014 - 2:37 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 nov 2014 - 2:38 | |
| Hehe ik ga in belgie hoor ^^ Wauw dat os maakt me echt bang (vooral als ik erop inzoom) |
|
| |
564 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 nov 2014 - 2:40 | |
| ooh xD
anders was de kans groot (aan bloem en dier te horen dat je iN DE BUURT had gezeten
jaa ik zou hem ook niet knuffelen xd |
|
| |
202 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 nov 2014 - 2:43 | |
| - Hayden. schreef:
- zit je in aalsmeer op school?
mwha hij valt nu wel mee ben alleen benieuwd of ze hem zo ook leuk vind want de ruis er achter was niet de bedoeling
[IMG]https://2img.net/h/oi61.tinypic.com/2vj1vrl.gif[/IMG*]
edit; komt er nu achter dat ie wat groot is Wooww omg die is echt niceeeeeeeee Me likes dat quote too <3 Thankssoooomuchh En yay! Nog een ava en geacepteerd worden en Winterwolf is af |
|
| |
564 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 nov 2014 - 2:45 | |
| hahaha wat voor kitty wil je kwa uiterlijk of moet ik gewoon random plaatje pakken :p
ja is ie leuk ook met dat onbedoelde ruis er achter? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 nov 2014 - 2:47 | |
| Hayden;; Haha neen xD Nou ja. Tot vorig jaar volgde ik plant dier milieu, maar stom genoeg mocht het van die stomme ministers in brussel niet meer gegeven worden in onze richting in het 5e, 6e en 7e jaar, en daarom kon je nu kiezen: ga naar die kr'puul school een eind verderop dierenzorg gaan leren, of blijf op deze school en volg tuinaanleg en onderhoud(wij noemen ze TBSers) of groendecoratie(bloemschikken dus, waar ik zit) dus tja. Ik wilde niet weer mn hele leven gepest worden door naar die andere school te gaan, dus heb ik voor groendeco gekozen, omdak toch nog een beetje graag werk met bloemen ^^ en tbs staat me niet aan en is tevens nietmogelijk door die hernia, dus keuze was snel gemaakt xD
Ik moet echt stoppen met die vervelend lange teksten te typen want mn arm doet er pijn van ;3
Nou ik ben ff kijken als ik nog wil posten en anders ben ik slapen. Truste iig dus ;3 |
|
| |
202 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 nov 2014 - 2:49 | |
| @Hayden Winterwolf heeft een lange witte vacht :3 oogkleur maakt opzich niet uit. |
|
| |
564 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 nov 2014 - 2:50 | |
| dier is ook zwaar hoor. Ik heb zelf spit en tis echt de domste opleiding die ik had kunnen volgen ofc maar ik doe het zo graag. vooral stage. Maar nou doe ik vrijwillig ook ratten hokkej schoonmaken etc. vaagheid.
succes doen wat je leuk vind meis. je kan die pesters niet negeren? want wij weten allemaal wat voor een geweldig individu je bent en dat zij het niet in zien is omdat ze losers zijn? |
|
| |
564 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 nov 2014 - 2:55 | |
| |
|
| |
202 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 nov 2014 - 2:57 | |
| No no it's fine Ik ga zo ook slapen. Winter is helemaal klaar om te posten zodra die geaccepteerd is ;D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 nov 2014 - 2:58 | |
| Winter, if I could, zou ik helpen zoeken, maar ben echt te lui om mn 500px app te openen :')
Hagden, er wordt niet gepest hoor op deze school ^^ ik wordt enkel een beetje uitgesloten door mn kleine klasje. Although dat gevoel heb ik, daarom is het nog zo niet ^^ En ja, die stage zie ik echt zitten. Ik ga nu met tegenzin gaan werken bij een bloemistenzaak, nochtans is iedereen hartstikke aardig en vriendelijk en zo tegen me, maar het werk bevalt me totaal niet he. En ik heb al een jaartje eens elke zaterdag ochtend vrijwilligerswerk in een asiel gaan doen, dus dat was wel draaglijk. Als iets me ook echt aanstaat, let ik natuurlijk ook minder op die pijn ;p
Maar ik ben slapen. Morgen vroeg uit ;3 So trusten mensjes |
|
| |
202 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 nov 2014 - 3:10 | |
| Oeh, i already love winterwolf now ;D Nog even laatste dingetjes veranderen enndan kijken of ik ook in slaap kan vallen ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 nov 2014 - 3:15 | |
| Wauw nu pas besef ik hoeveel accs van mij er een mentor hebben of zijn ;3 Dat worden veel topics ;3 ah ja ze gaan niet niet voor niets op inactief xD |
|
| |
202 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 nov 2014 - 3:22 | |
| |
|
| |
74 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 nov 2014 - 8:25 | |
| goedemorgen ^-^ uch, morgen weer naar school :'c |