We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 nov 2014 - 20:47
Ik heb echt een crazy dag gehad o.o echt zo-een waarvan je niet weet wát je hebt gedaan, alleen dat het blijkbaar heel veel tijd kostte want het is al avond..
Zealspark
StarClan
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 nov 2014 - 20:49
Omg omg omg. Ik ga woensdag kijken naar drie paardjes, wss om ééntje te adopteren. c: Normaal ging ik een getraind paard verzorgen (dus ook berijden en les krijgen van een professionele westernrijder), maar toen besloten die mensen om het paard te verkopen. En 5000 euro is wat veel. ;_;
Shadecore
Member
74 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 nov 2014 - 20:49
en toen was de herfstvakantie woor zo goed als voorbij :c , ik ga maar eens douchen en slapen
Tallshadow
Member
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 nov 2014 - 20:51
Awesome Chi!! Niet vergeten foto's te delen ;') Klinkt iig heel gaaf, wel minder van het ietwat dure paard, maar wel stoer dat je wss een gaat adopteren (:
Slenderstep
Member
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig