De dag was rustig begonnen. Ook voor Auora . Auora werd net waker en keek rustig en tevreden om haar heen . Vandaag wilden ze het rustig aan doen en even aan niks denken Ze had al veel te veel aan haar hoofd een agje rust zal haar goed doen . Ze stond op en rekte langzaam zich uit . Opeens rook Ze een lekkere geur . Auora volgde de geur . Ze had niet in de gaten dat ze een territorium van een andere kat was in gestapt . daar zag ze hem zitten een lekkere sappige muisje . Auora Dook snel in haar stalkers mode . En sloop zo rustig als ze kon naar het beestje toe . De muis had haar niet in de gaten... Auora Rende snel naar hem toe en beet hem in zijn nekvel Een Duvels glimlachje verscheen op haar gezicht .
Hahaha...Stupid Mouse.. Zei ze in haar zelf . Auora was net klaar met het opeten van het muisje toen ze opeens een stem
"Je zit in mijn territorium. Donder op of ik maak je af." van achteren Auora keek achter haar en zag een grote langharige poes nijdig naar haar kijken. ''Pardon?'' Auora draaide zich met en ruk om. Hoe druft deze poes zo tegen haar te praten? Auora was de laatse tijd al erg vel en gestresst dit was de druppel voor haar.
Auora keek zo boos als ze kon naar de poes '' Weet je als je ZO tegen mij gaat praten denk ik dat ik nog even blijf. Toen verscheen die duvelse lach weer op haar gezicht . Zachtjes zachtjes grinniken likte Auora de restjes bloed dat nog tussen haar nagels zaten af . En rustig wachtend op een antwoord.
OCC: Auora blijft nog even als je at niet erg vind
Duvels lachje \Sorry als het een flut postje is X.X