We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Plottwist?! [Kitten search] ma 3 nov 2014 - 21:56
Listen to your heart When he's calling for you. Listen to your heart, there's nothing else you can do. I don't know where you're going. And I don't know why. But listen to your heart. Before... you tell him goodbye.
OUTSIDE Built; Slank, klein, sierlijk, hoog op haar poten Fur color; Calico (wit, zwart en rood) Fur length; Middellang Eyes; Blauw Nose; Rozig Pawpads; Een aantal rozig, aantal zwart Whiskers; Wit Scars; Mothkit heeft nog geen littekens Other; Niet van toepassing
INSIDE Positive;Vriendelijk - Geniet van het leven - Zachtaardig - Leeft in het hier en nu - Alles snel vergeten en vergeven - Nieuwsgierig - Enthousiast om de kleinste dingen - Held op sokken - Komt op voor anderen - Beoordeeld op innerlijk - Loyaal - Staat positief in het leven - Legt graag contacten - Doet wat haar gevraagd wordt - Luister naar je hart
Deze poes heeft een enorm vriendelijke en zachtaardige persoonlijkheid. Ze staat erom bekend dat ze opkomt voor hen die dit zelf niet durven of kunnen, en is ook erg sociaal. Moth legt graag contacten en durft dan ook wel gesprekken aan te gaan. Maar als het haar te heet onder de voeten komt kan ze ook wel een echte held op sokken zijn en kiest ze liever het hazenpad, wat zelden is. Ze is een echte levensgenieter en staat elke dag positief op, alle kleine dingetjes in het leven opmerkend en koesterend. Haar motto is dan ook: "Achter alle wolken schijnt de zon." Daarmee bedoeld ze dus dat alle nare dingen maar tijdelijk zijn, en dat er altijd wel weer iets goeds op volgt. Ze vergeeft anderen snel voor hun daden en ziet soms alleen de goede kant in iemand, wat misschien wel voor wat roekeloze situaties kan gaan zorgen in de toekomst. Verder staat ze bekend als enorm loyaal aan haar clan, ze zou nog liever sterven dan deze te verraden of te vernederen. Vooral in haar kitten periode zal ze momenten hebben waarin ze erg nieuwsgierig kan worden en graag meer wil zien van de wereld om haar heen, alleen zodat ze deze meer kan koesteren. Verder zal ze ook nooit een kik geven als ze opgezadeld wordt met de mindere klusjes in het leven, en doet ze gewoon keurig wat haar gevraagd wordt. Ze geloofd tevens dat het belangrijkste ding in het leven je hart is, en hier moet je naar luisteren zolang het nog kan.
Negative; Kan niet liegen - Katten die snel opgeven of zichzelf in slecht daglicht stellen - Katten die niet positief over het leven denken of niet genieten van het leven - Onweer en regen - Gevechten of ruzies (zowel met woorden als met klauwen) - Ratten
Een van de weinige dingen waar deze positieve poes niet goed tegen kan zijn katten die zichzelf vernederen, snel opgeven, zichzelf in slecht daglicht stellen, negatief over het leven denken of zich helemaal in hun schulp terugtrekken. Voor dit soort zaken zal ze dan ook altijd proberen een stokje te steken. Moth is iemand die niet kan liegen, gewoon omdat ze vindt dat als je goed wilt leven je open en eerlijk moet zijn. Ook heeft ze er een hekel aan als andere vechten, zowel met woorden als met klauwen, en vindt dat dat alleen maar ongeluk en depressie brengt. Tevens heeft ze een redeloze angst voor onweer en ratten, en houd ze absoluut niet van regen.
PERSONAL Name; Daan (Daniëlle) Age; 14 (21-03-2000) Gender; Female Most known account; Fawnstep RPG experience; Bijna 4 jaar waarvan bijna 3 op WC Motivation; Well, om te beginnen vindt ik het echt een geweldige plottwist dat deze twee kittens krijgen. De hele verhaallijn tussen Icy, Lion en White is gewoon superspannend en leuk om de hele tijd mee te lezen. Ik lief zowel Icyrose als Whitelion al sinds hun begin, en was helaas nog niet eerder gekozen voor een van hun nestjes. Ik was dus al echt van plan me hier aan te melden, en uit een bepaald liedje wat ik de laatste tijd graag luister kwam dus Mothkit <3 Haar karakter lijkt een beetje op dat van mij, alleen dan het gedeelte wat ik nooit echt publiekelijk durf te uiten. Dat is iets wat mij meteen al een enorme klik met haar geeft, en dan ook nog de berg familie waar ze meteen in valt is iets wat waarschijnlijk nóg meer inspiratie zal brengen. Ik heb deze aanmelding echt met heel veel plezier gemaakt en hoop dat jullie deze met veel plezier lezen. Veel succes met kiezen alvast, maar het belangrijkste: Listen to your heart <3
Prefix:: Ze werd geboren en toen was de bovenkant van haar rugje te zijn, waar strepen te zien zijn, die lijken op het patroon van een tijger. Suffix:: Rang | Op haar buik heeft ze echter stippen en vlekken.
Leader:: Everstar Deputy:: Lionroar Medicine Cat:: Brindlepool Medicine Cat Apprentice:: Sparrowpaw
Rank:: Kitten Past Ranks:: // Future Ranks:: Apprentice || Warrior || Medicine Cat Apprentice {?} || Medicine Cat {?} || Deputy {?} || Leader {?} || Elder {?}
Mentor:: // Trained apprentices:: // Apprentices in training:: //
•Personality•
Likes:: Stiltes | Het zachte getik van regen | Het wegwaaien van de bladeren | Het laagje vorst 's ochtends op het korte gras | Zonsopkomst | Nieuw leven Dislikes:: Haar ouders, vooral haar vader | Kleffe koppels | Liefde | Nachtmerrie's | Geroep | Lachen
Dreams:: Iets betekenen voor iemand. Fears:: Verdwijnen in het niks.
» Kitten « Geboren in een nest van drie, viel haar bruin gestreepte pels meteen op. Vlekken sierden haar buikje, haar kopje was speciaal. Ze was uniek. Ze was anders. Maar was dat alleen het uiterlijk? Ze is een naïeve kit, normaal en gedraagt zich niet echt anders dan de rest. Ze trekt zich wel meer terug dan de rest en lijkt minder geïnteresseerd te zijn in andere katten. Ze heeft veel vertrouwen in haar moeder, aangezien ze haar vader niet volledig vertrouwd doordat hij nogal dominant en dreigend kan overkomen volgens haar. Ze is nogal snel bang, maar voor de rest is Tiger een redelijk normale kit, ookal past ze niet echt in het nest. Ze is vriendelijk en gewoon in het algemeen speels, maar niet echt druk. Ze lacht niet vaak, omdat ze nogal onzeker is over haar lach. Daarom vinden katten haar nogal raar, maar daar kijkt ze niet vaak naar, ze geniet van het leven zoals het is en ze leeft voor het moment, niet voor de gevolgen. Nadat Tigerkit heeft uitgevonden dat ze redelijk veel halfsibs heeft, reageert ze geschokt, misschien iets té. Langzaam voelt de kleine, gestreepte kit zich normaal en vooral een kopie, gewoon weer een andere kit die er is van de player. Ze voelt zich vooral miserabel en heeft het gevoel dat ze niks is, niks speciaal. Ze trekt zich vaker terug, krijgt last van depressie en sluit zich af van alles en iedereen, om uiteindelijk haar grootste angst te ontwikkelen, verlatingsangst. Ze zag het niet voordien, maar ze zag het zeker nu. Katten mogen haar niet zoveel, althans dat denkt ze. Ze wordt onzeker over haarzelf en wordt zelfs heel verlegen en stil. Ze wil wel iets, maar het lukt niet. Ze wil enkel dat ze soms nog eens wordt opgemerkt, maar met de gedachte van weer een andere kat van de player te zijn, geraakt ze niet echt ver.
» Apprentice « Tigerpaw, zo zou ze noemen van die dag. Een kattin die zeker onzeker is. ze gelooft niet in haarzelf, denkt dat ze alles fout doet en heft het gevoel dat ze voor niks en niemand iets goed kan doen. Ze doet haar best, maar steeds opnieuw raken de opmerkingen haar als messen. Ze wordt geraakt bij het minste, huilt voor de kleinste dingen door de stress die ze creëert en wordt steeds meer afstandelijker tegenover de anderen. De dagen gaan voorbij en Tigerpaw sloopt letterlijk haar lichaam om het de andere naar hun zin te maken, in de hoop niet vergeten te worden. Maar het gevoel van gewoon een ordinaire apprentice te zijn, met de ordinaire vader en moeder die toch al kits hebben met andere poezen en kater, breekt haar iedere dag meer. Vaak denkt ze daar aan, maar dan probeert ze het weg te denken. Niet langer aan te denken, katten zouden anders vragen stellen. Hun butler, slaafje zou dan niet kunnen opletten om te doen wat zij vragen. Na moons zo geleefd te hebben, als slaafje om toch nog een beetje op te vallen, raakt Tiger langzaam uit haar down periode. Ze besluit dat ze niet langer zo zal leven. Ze komt langzaam voor zichzelf op, op een gegeven moment wanneer ze te ver gaan. Een soort van click wordt gemaakt in haar kop en de apprentice die ooit als butler rondliep, wordt sterker. Ijs groeit in haar hart en langzaam begint ze verbitterd te worden, koud en kortom gemeen. Ze wordt nijdig bij de minste gevoelens en snauwt de meeste katten af. Ze lijkt een ijskoningin, maar diep vanbinnen heeft ze angst dat als ze niks doet ze vergeten zal worden en niemand haar naam zal onthouden, enkel de naam van haar ouders, siblings, vrienden, alles behalve zij. Want zij heeft het gevoel dat ze niks is, niks speciaal, niks om te onthouden. Dus dan moet ze maar tonen dat ze wel iets is... Maar wat moet je daarvoor doen als je enkel geloofd in de andere en niet in jezelf?
» Warrior « Gebroken, hard en koud, zo is ze nu. Tigerspots, dat is haar naam. Ze is een koudbloedige warrior met weinig vertrouwen in de katten. Ze is hard en heeft een bepaalde ambitie in zich die ze door de moons heen heeft ontwikkeld. Niet langer wordt ze rond geduwd, want nu is het haar beurt om de baas te zijn over de katten en te tonen wie het beter kan. Daarom heeft ze ook niet veel geduld en is ze ook erg agressief tegenover katten die haar willen tonen hoe het moet of haar de les willen spelen. Verder is ze scherp en vooral ijzig. Een hart van puur ijs dus. Haar wens, die ze al van kits af aan heeft, blijft echter voortbestaan. Ze hoopt nog steeds, maar het besef dat niemand zo'n kat als haar wilt breekt haar alleen nog meer en maakt haar kouder. De vraag is echter of haar droom ooit uit zou komen, want dat weet niemand zeker.
•Name•
○Prefix○ Tiger, Tiger, ja waar zzit de ironie hmmm? Ja, ik wilde dit doen, plus ik vind Tiger zo'n mooie prefix en het past bij haar uiterlijk. Omdat de meeste mensen hingen voor een gevlekte kat, leek het eens leuker iets anders te doen. Daarom koos ik voor een combie van gevlekt en gestreept, zo heb ik een win, win situatie. Tiger past ergens ook bij het karakter die ze zal hebben als warrior. Misschien kan het ook gezien worden als een manier van spot tegenover Whitelion en Lionroar, maar dat is wat ik ervan denk. Ik wilde het simpel houden, bij haar uiterlijk, en dat is het ook gebleven.
○Suffix○ Omdat ze stipjes heeft op haar buik, krijgt ze de naam Tigerspots. Maar waar ik ook aan moest denken, was het veranderen van persoonlijkheden. Alsof ze opeens een nieuw punt zet in haar leven. Ze heeft vele punten in haar leven, vele stippen, die je op haar tijdslijn kan plaatsen. Daarom vond ik deze warriornaam zo passend voor haar.
•Outlook•
Fur:: Bengal cat Eyes:: Ijsblauw
Design based on:: Non
○General○ Tiger is niet echt speciaal als het op lichaamsbouw aankomt. Maar van kleur, van pels, is ze speciaal. Ze heeft het tabby patroon van haar oom geërfd en de vlekken op haar buik van haar moeder. Ze hebben beide dezelfde donkerbruine - zwarte kleur die ze ook van haar moeders kant heeft. Ze zal altijd opvallen zo. De kleine kit zal ook geboren worden met helderblauwe kittenoogjes, net zoals elke kitten. Ze zal echter door de moons heen ijsblauwe ogen krijgen, die ze ook van moederlief heeft. Wat ze niet van haar moeder heeft, is haar grote. Geboren als een middelgrote kit zorgt ervoor dat men niet veel verwacht van haar grote. Maar naarmate de tijd vordert ziet men wel dat ze groter wordt, het valt eerst niet op, maar na enige tijd ziet men toch dat Tiger een grote kattin zal worden. Kleiner dan haar vader, maar zeker veel groter dan haar moeder. Ze zal een klein beetje groter zijn dan de gemiddelde kat, hoog op haar poten en een lange staart. Ze zal ook een slank lijf hebben en een mooie, vrouwelijke bouw, die ervoor zorgt dat ze redelijk aantrekkelijk is. Ze heeft echter geen brede schouders, waardoor ze soms nogal ongespierd overkomt, maar dit zeker niet is. Pictures::Non, ik voeg ze nog toe
•Bonds•
○Thunderclan○
Silverstar - Leader - Fear Snowdrop - Deputy - Fear
○Riverclan○
Dawnstar - Leader - Fear Wolfgaze - Deputy - Fear
○Windclan○
Everstar - Leader - Fear Lionroar - Deputy - Fear || Trust
Icyrose - Queen - Hate || Trust
Whitelion - Warrior - Hate
○Shadowclan○
Shrewstar - Leader - Hate || Fear Innerghost - Deputy - Fear
Name:: Bo2 RPG ervaring:: 2-3 jaar Accounts:: Snowdrop || Mazelock || Chainpaw || Flashpaw || Brokenpaw || Lakeside || Nevermind || Dimpaw || Lurkingkit Motivation:: Hehehehe, opluchting dat ie niet zo lang is? x'D Deze keer is de aanmelding wel erg kort vind ik, maar goed, dit karakter heb ik puur op gevoel gemaakt, niks regels, gewoon uittypen, posten en klaar. Tiger is puur feeling echt waar x'D Lol, een idee werd een aanmelding en deze aanmelding gaat voor de win >3 Neh kidding x'D Ik vind dit koppel nestje geweldig want ik stalk die twee al sinds ik er ben. Jullie hadden dat vast al door x'D Well, ik weet dat ik nog Chain heb, maar Buns weet ongeveer wat ik met haar van plan ben en dat is niet echt iets waarmee ik vrolijk kan zeggen, hey, ik heb nog een kit van White x'D Hahaha, neh. Met Chain heeft het nooit echt geklikt, maar met dit karakter zeker want ze bestaat uit factoren waarmee ik soms te maken hebben. Ik bedoel, ja ze lijkt op mij x3 En uit ervaring ben ik erachter gekomen dat karakters met karakters die op mij gebaseerd zijn actiever zijn, hoe raar x'D Well, dan is het maar beter dat ik het doe niet? x'D Maar goed, ik ben dus altijd al verliefd geweest op hun en ik zou zo zo blij zijn als Tiger gekozen wordt. c: Verder wens ik iedereen nog veel geluk en jullie ook met het kiezen~
Laatst aangepast door Brokenpaw op wo 12 nov 2014 - 20:05; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Plottwist?! [Kitten search] di 4 nov 2014 - 8:58
GENERAL
Names;; Lotuskit | Lotuspaw | Lotusdrop | Lotusstar Age;; Ongeboren Gender;; Vrouwelijk Prefix explanation;; Lotus | Lotus | Haar buik heeft de witte kleur van een lotusbloem Suffix explanation;; Drop | Druppel | Er zit een opvallende druppelvormige vlek in haar pels Sexuality;; Onzeker Season born;; Leaffall Place born;; Onzeker Love status;; Nog niets
CLAN AND FAMILY
Current rank;; Ongeboren Former rank;; Geen Future rank;; Kitten | Apprentice | Warrior | Elder | Med. cat apprentice | Med. cat | Deputy | Leader
Training topics;; Geen Current mentor;; Geen Former mentor;; Geen Future mentor;; Onbekend
Current apprentice;; Geen Trained apprentice;; Geen Future apprentice;; Onbekend
Leader;; Everstar | Respect | Geen gedachten Deputy;; Lionroar | Insecure | Ik weet het niet... Wat heb je met mama gedaan? Medicine cat;; Brindlepool | Respect | Geen gedachten Medicine cat apprentice;; Sparrowpaw | Respect | Geen gedachten
APPEARANCE
Design;; Icyrose Fur pattern;; Calico Fur colours;; Brown | Black | Red | White Eye colour;; Green Fur length;; Short, growing to medium long Pictures;;
Birth topic;; Leaving nursery topic;; Apprentice ceremony;; Training topics;; Asessment topic;; Moonstone journey;; Warrior ceremony;; Vigil;; Elder ceremony;; Death topic;;
WHO AM I?
Nou, ik hoop dat jullie inmiddels mijn naam wel weten xD. Nice to meet you, Chris, of Evelynn, wat je wil. Ik ben 13 jaar oud en heb ervaring van 1,5 en bijna 2 jaar lang. Eerst vreselijk noob RPG op Quizlet.nl, en toen hier, sinds 5 mei dit jaar. Ik heb een totale post-count van ongeveer 300 posts, waarvan Forest er 102 heeft xd en speel 10 karakters actief, en heb er 2 op inactief staan. Dit komt vooral door een gebrek aan inspiratie. Enneee, nu is de vraag alleen nog waarom jullie mij moeten kiezen, non? Well, dat is omdat ik gewoon vet cool ben *flips hair* Okay laat maar -.- Maar goed, even ter zake. Ik hou van haar <3 Ik wilde al heel lang een karakter gebaseerd op Luna Lovegood. Dromerig en ongeconcentreerd; dat was de basis, en terwijl ik luisterde naar new shoes van Paolo Nutini kwam de rest helemaal vanzelf uit mijn vingers. Ze lijkt ontzettend op mij, en dat helpt vaak wel met het actief houden van karakters. Ik mag van mezelf wel zeggen dat ik best wel actief ben. Well, ik heb het innerlijk wel wat ingekort, en ik hoop dat het nu goed is en dat het ook duidelijk is waar ik heen wil met d'r (; Buns, Quinty, jullie zijn fantastische persoontjes en jullie kunnen geweldig RPG'en. Icyrose en Whitelion zijn ontzettend awesome en nu ik geen kit meer in WindClan heb komt het echt awesomely goed uit. Ik stalk hun topics en de koppels die ze samen en met anderen vormen. Tja, Whitelion is gewoon geweldig, en Icyrose heeft echt een geweldig karakter. It's so genius to read :') Jajaja, ik heb al een Whitelion-kitten, maar dat maakt helemaal niets uit :'D Ik wil ontzettend graag in dit nestje because it's so awesaaaaam! Fantastisch, I love you two, en heel veel succes met de moeilijke keuze die er waarschijnlijk moet worden straks >D
Laatst aangepast door Forestrain op vr 14 nov 2014 - 18:19; in totaal 15 keer bewerkt
Laatst aangepast door Emrys op wo 5 nov 2014 - 15:03; in totaal 4 keer bewerkt
Fadepaw
Member
105 Actief
Onderwerp: Re: Plottwist?! [Kitten search] di 4 nov 2014 - 16:39
::General:: Name: Darkkit//Darkpaw//Darkstream Name meaning: Dark: Duister//Paw: Poot//Stream: Stroom Why this name: Door sommige delen van zijn vacht zwart gekleurd is krijgt hij de naam Dark, Hij krijgt de naam stroom door zijn gladden zwarte vacht. Gendre: Male//Tom Cat Clan: Windclan Rank: Kitten, Apprentices, Warrior, (?)Med apprentices(?), (?)Med cat(?), (?)Deputy(?), (?)Leader(?) Mother: Icyrose Father: Whitelion Bloodline: 25% Riverclan 75% Windclan
::Outside:: Built: Firm, Massive Fur: White Fur tints: Black/White Fur length: Short Nose: Pink Paws: White Ears: Black Eyes: Blue
Setje kitten:
AVA:: OS:: Profiel:: Don't steal it
::Inside:: Character short: Loner//Anger//Selfish//Sadness//Worried//Clumsy// Problems: Alleen dat hij woedeaanvallen heeft verder is er niks wat je echt een probleem kan noemen. Character long: ::Loner:: Darkkit zal heel vaak dingen opzichzelf doen en ook zich buitensluiten tegen de groep, als of er een muur tussen zit. Zo min mogelijk contact wilt hij maken met anderen, je zal hem eerder ergens alleen zien dan met een groep samen. Hij is vaak ook erg afstandelijk van een groep en houd totaal niet van drukte, hij kijkt er ook niet echt naar als er iets gebeurt. Soms heeft hij niet in de gaten dat hij ergens is of dat er een kat bij staat, vaak als hij dat merkt schrikt hij even. Vaak maakt hij ook zelf uit wat hij doet en niet doet, ook reageert hij respectloos tegen anderen als ze dat voor hem uit maken. Hij praat niet graag met anderen, alleen als hij vind dat het echt nodig is. Vaak voor hem is het ook nodig, als het niet zo is gedraagd hij zich als iemand die om niks geeft of juist in de verte zit te staren. Hij gedraagt zich ook minder als iemand die in een clan woond maar eerder al iemand die een rogue is, zelf zal hij ook erge dingen in zijn eigen tijd mee maken. ::Anger:: Darkkit is ook niet bepaalt altijd lief, vaak brast hij ineens uit als ze dingen over hem zeggen of iets anders gebeurt wat hem niet aanstaat. Je zal wel denken dat er achter deze schattige uitziende kitten niks lijkt te vallen alleen heeft hij veel dingen die je niet in een keer zal opmerken, hij luister graag mee met gespreken. Hij zal om elk woord wat hem of iemand van zijn fammilie bledigt heeft hij echt haat aan, hij heeft zo nu en dan een woendeaanval uit het niets. Niemand weet hoe hij eraan is gekomen, niet dat hij tijdens een woedeaanval echt kwaad zal reageren tot jankens toe maar alleen gewoon beginnen te vechten of te stoeien. Hij begind ook soms als het hem niet bevald bot te klinken of juist heel erg pestend/plagend. ::Selfish:: Als het uit komt wanneer het kan houd hij ervan om anderen te plagen of uitlopen to pesten, zelf denkt hij ook dat hij alle famillie plichten moet over nemen, waardoor hij zich verandwoordlijk voeld voor anderen en zegt dat hij het sterkste van zijn broertje(s)/zusje(s)is. Vaak daagt hij ook zijn eigen sibbelings uit tot stroeien of rennen, alleen als hij verliest zal hij eerder terug kruipen. Hij zal zich of ergens in een hoek van het kamp verstoppen of gewoon de hele dag heel erg verdrietig zijn en er weinig van zeggen of kwaad reageren op alles wat er tegen hem gezegt word, ook doet hij alles het liefst zelf. Niet alleen denkt Darkkit dat hij alles is maar begind zich ook na een tijdje zich er zo ook naar te gedragen. Ook in de plaats dat je hem Darkkit moet noemen wilt hij persé dat je hem The Dark noemt, meer omdat hij het leuk vind en zo stoer lijkt vind hij. ::Sadness:: Hij is vaak op zichzelf misschien al iets te vaak als kitten zijnde, vaak weet hij ook wel dat andere niet met hem om willen gaan. De eerste reden is zijn vader is Whitelion, waarom zouden ze. De tweede redden is alles wat hij doet is bot en pesten/plagend klinken maar niet alleen dat maar ook zich afzonderen maakt er deel uit van. Vaak vind hij alleen zijn wel leuk maar bregt hem wel in een gevecht met zichzelf, je zou kort kunnen zeggen dat hij gestoord is. Darkkit zonderd zichzelf af doordat hij de drukte haat maar soms zoekt hij het op, soms praat hij ook tegen zichzelf maar dat gebeurt vaak als hij alleen is en het uiteindelijk niet door heeft. ::Worried:: Niet alleen lijkt hij gevaarlijk en vol met veel slechte kanten maar toond hij ook veel loyaliteit naar zijn clan en zijn fammilie, als je het juist niet door hebt dat hij er iets zal voor gaan voelen of juist hij te kil lijkt heb je het mis. Achter deze bad boy zit er ook dingen aan die wat liefs zeggen, soms zal hij ook aardig en vriendelijk uit de kast kunnen komen. Vaak niet maar heel soms komt het eruit, hij voeld zich vaak ook bezorgd over anderen waardoor hij ook bij zijn fammilie zegt dat hij zich er voor verandwoordelijk voel. Het lijkt alleen zo dat het niet zo is, hij is ook vaak bezig met zijn eigen dingen maar eerder speelt zijn bezorgheid meer in zijn hoofd af. ::Clumsy:: Darkkit zal je niet zo snel als een onhandig iemand voor kunnen stellen alleen is hij het wel, hij is goed in struikelen en ergens tegen aanbotsen. Niet alleen dat valt er nog aan hem te zien maar ook dat hij zich teveel bezig houd met dingen en ook vaak totaal niet weet wat hij doet, er valt ook weinig aan te lachen als hij het doet. Als namelijk een andere kat er om lacht zal hij het gewoon aanvallen door een van zijn woede uitbarstingen, hij voeld zich ook vaak zwak tegen over zijn fammilie want Whitelion is gewoon een leeuw het zelf en Icyrose is een harde kille tante. Doordat hij zich er oook zwak bij voeld neemt zijn zelfvertrouwen als zijn ouders er zijn af en zal zich eerder gedragen als iemand die heel erg zwak en onhandig is en moeilijk woorden uit zijn mond zien te krijgen. Vaak wilt hij ook zo snel mogelijk weg als hun dichtbij zijn, eerder zal je hem bij zijn sibbelings/andere katten zien dan zijn ouders.
Short post:
Darkkit was net oud genoeg om uit de den te gaan, zijn blauwe ogen tuurde rond. Wilde hij wel naar buiten vroeg hij zichzelf af, hij sloeg zijn staart om zijn voor poten en besloot te gaan zitten. Even tuurde hij omzich, er was niemand op dit moment dichtbij. Hij had al veel haat dat hij al opgesloten zat hier in het kamp maar hij had er nog meer ergenis aan dat er buiten zoveel katten waren, hij rook de verse buiten lucht met een gleufje Thunderclan stank. Hij had er geen zin in om dit allemaal keer en keer opnieuw te ruiken, ook deze den rook er naar. Zijn poten klawde in de grond, zijn witte vacht waaide langzaam mee met de wind van de den. Hij zat net bij de opening ervan, het viel hem op dat ze buiten aan het spelen waren. Hij had er wel zin in om mee te doen en te winnen, alleen zou hij dat niet eerlijk vinden. Het was misschien tijd om weg te lopen, een keer vrij zijn van de stinkende Thunderclan. Alleen hoe zou hij weg kunnen lopen zonder dat er iets ging gebeuren dat hij gevonden zou worden, kort schudde hij met zijn kop. Het zou misschien voor nu handiger zijn om bij zijn moeder te gaan nesttelen en daar er verder over na te denken, hij draaide zich om maar voor hij het wist was hij op de grond gevallen. Hij stond gelijk op en zag dat hij over een kleine steen was gestruikeld, hij keek er even kwaad naar. Zijn voorpoot deed pijn, het tintelde. Het sliep, het voelde vreemd. Dark ontblote zijn klauwen en begon de steen te bewerken, met zijn vlijm scherpe klauwen kreeg hij het steentje niet eens kapot alleen een paar krasen. Hij probeerde met zijn tanden het los te trekken alleen werkte dat ook niet, met een korte grom draaide hij zich om en besloot om er niet meer aan te denken. Hij wreef wat kwijl van zijn mond weg en trippelde weer dieper in de den, hij besloot dit keer maar kalm te blijven niet dat het zin had maar toch.
::Me:: Name: Derpje RPG Time: 1 en een half jaar, alleen zijn mijn rpg's meestal 10 regels Motivation: Het lijkt me echt geweldig om met een karakter die ik heb gemaakt deel uit te maken van het nestje met teveel drama, ik vind het leuk als er in elk topic wel iets lang gepost kan worden en zelf zou ik dat ook heel graag doen met Darkkit. Ik had gelijk inspi erin toen ik dit topic zag en dacht gelijk hoe of wat er moest gebeuren, een stoer karakter met sommige falende dingen erin die je juist niet verwacht. Ik vind zelf Dark helemaal geweldig, hoe hij is en hoe hij eruit ziet. Whitelions karakter vind ik echt helemaal geweldig en icyrose juist ook, ze hebben juist zoveel dingen niet gemeen dat het juist zo leuk is dat hun de ouders worden. Ik weet gewoon zeker dat het een geweldig nestje zou worden, ook om eerlijk te zijn heb ik ook geen windclan account waardoor ik juist meer inspi kreeg om dit te maken. Het lijkt me geweldig om hier aan mee te doen en ik beloof jullie actief te blijven anders mag je me komen slaan met een pan xD, of mag je me komen stalken maar zelf geloof ik dat ik actief ou blijven en mijn best zou doen om hier aan mee te doen. Ik heb ook teveel ideeén voor mijn kleine Darkje, alleen vind ik het niet zo goed als ik ze gewoon in mijn aanmelding zet.
Laatst aangepast door Fadepaw op do 6 nov 2014 - 16:51; in totaal 15 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Plottwist?! [Kitten search] di 4 nov 2014 - 16:41
@Dieuw; hmm.. Wat mij betreft kan het, als het grootste deel wit is :') Ben wel niet helemaal zeker xD -- omg, zoveel leuke aanmeldingen al o; De keuze gaat zo moeilijk worden ^^'
Omen
Member
216 Actief
Onderwerp: Re: Plottwist?! [Kitten search] di 4 nov 2014 - 17:02
Je kunt ook meer kittens kiezen (A)
Mazerunner
Member
2815 Actief
Onderwerp: Re: Plottwist?! [Kitten search] di 4 nov 2014 - 17:59
ik heb een klein vraagje; gaat Icy veel negatiefs zeggen over White? want dat lijkt me wel logisch na dat ene topic waarin hij haar verwond ^-^ (en als dat het geval is zal ik Shiverkits beeld over whitelion toch wat moeten aanpassen)
Onderwerp: Re: Plottwist?! [Kitten search] di 4 nov 2014 - 18:27
Ik ben er nog niet zeker over hoe Icy gaat reageren op White, maar wss zullen de kittens wel bij hun vader mogen komen, onder wakend oog van hun moeder. Icy vertrouwd White immers meer dan ze wilt toegeven (A)
Onderwerp: Re: Plottwist?! [Kitten search] do 13 nov 2014 - 20:06
Lizardkit || "Life is all about balance." They said. That perfect life is just a fairytail.
GENERAL Name: Lizardkit Future names: Lizardpaw -Lizardwing/storm/leap (For Buns ;D) Gender: She-cat Clan: Windclan Parents: Icyrose is my mom & Whitelion, my daddy Extra: Lizard is geboren met een kleine afwijking, maar deze valt pas op als ze 4-6 moons is.
OUTSIDE Fur: Black and White Eyes: Soft green Nose and Pawprints: Black Build: Lizard is niet zo heel groot, maar heeft toch een stevige bouw. Haar houding wisselt soms van sterk en stevig naar klein en fragiel.
Playfull || Lizard is een heel speelse kitten en zal daarmee vaak haar siblings lastig vallen. Er zal geen moment zijn dat ze stil zit. Ook zal ze daardoor steeds zeer enthousiast zijn om kleine dingen. Wat wel een negatief puntje is, is dat haar 'afwijking' niet direct zal opvallen doordat ze zo actief is en vaak lijkt te struikelen over haar eigen poten. Active || Lizard is een heel actieve kitten, waar men zeker wat last mee zal hebben. Hoe actief ze ook is, ze is heel geïnteresseerd in het clanleven en kijkt al hard uit naar het apprentice zijn. Haar toekomstbeeld zal echter enkele grote obstakels hebben, maar deze zijn nog niet bekend. Niet bij haar ouders, niet bij zichzelf. Sharp-eyed // Ze is dan wel actief en speels, maar haar ogen missen niets. Ze is oplettend en bestudeerd andere katten alsof ze nog nooit iets anders heeft gedaan. Gezichtsuitdrukkingen en bepaalde houdingen vallen haar dan ook direct op. Starting secret || Al sinds het begin heeft Lizard last van evenwichtsproblemen. Iets wat in het begin niet zal opvallen, aangezien men zal denken dat ze gewoon een onhandige, speelse kitten is. Alle kittens zijn immers zo, maar rond de 4moons zal Lizard het zelf ook doorhebben. De moed zal haar in de poten zakken, bij de gedachten dat ze geen warrior zou kunnen worden. Dit is de start van het geheim. Ze zal haar ‘ziekte’ voor zich houden, al kan ze het niet tegenhouden. Ze kan plots in het niets gaan zitten, om te voorkomen dat ze omvalt. Maar als ze omvalt vanwege haar evenwichtsstoornis, zal ze direct een goede reden klaar hebben. Ze wil haar ouders immers niet teleurstellen.
Smart || Haar scherpe ogen en oplettendheid hebben haar een wijsheid mee gegeven. Ze is niet zomaar een poes die dingen doet zonder erbij na te denken. Ze denkt eerst na over de mogelijke gevolgen en stort zich niet zomaar in een gevaarlijk iets. Cheerfull || Haar opgewekt karakter is nog niet verdwenen. Nee, ze maakt nog steeds graag plezier en laat zich ook wel eens graag gaan. Natuurlijk houd ze haar 'afwijking' in haar achterhoofd, maar jonge katten breken hun kopje niet over zulke dingen. Er zullen dus momenten zijn dat ze door de mand zal vallen, maar ze zal altijd direct een weerwoord hebben. Secret || Het geheim dat ze nu al enkele moons heeft, heeft ze kunnen behouden. Al is het nu wel moeilijker om het te verbergen, aangezien ze nu constant in de gaten word gehouden door een mentor. Haar vader lijkt ook steeds meer een oogje op haar te houden. Ze zal er alles aan doen om het geheim te houden, ookal betekend dat, dat ze de clanregels moet verbreken. Unstable || Onstabiel is ze zeker, aangezien ze haar evenwicht snel verliest, maar daar gaat dit niet over. Haar geheimhouding eist z'n tol. Tweestrijd haald haar kopje helemaal door elkaar. Er is niemand waar ze raad aan vraagt, niemand die haar zou kunnen helpen of tips geven. Stukje voor stukje begint haar fysieke kracht ook te verminderen, en dat vlak voordat ze warrior word. Ze zal haar siblings eerder warrior zien worden, maar ze zal zelf nog niet opgeven.
Voor haar volwassen karakter wil ik me baseren op wat er in de rpg is gebeurt, aangezien dat echt afhangt van wat er wel/niet kan gebeuren. ;D
RELATIONS
Windclan
Whitelion || Dad || I'll make you proud, even if that means that I need to break the rules ♥ Icyrose || Mom || You're my big example ♥
ME Naam: WINTER Leeftijd: 17 Rpg-tijd: Ik rpg al zeker 6jaar. Acc's: Moonwhite, Barkpaw, Vinal, Esca, Darkmoon, Silvercloud, Dapplepelt and Hazelkit, Actief: IK ben zeker actief. Misschien wel een beetje té actief naar mijn mening, waardoor ik altijd wel kan posten. Elke dag zie je me hier wel verschijnen. Natuurlijk kan ik wel eens één of twee daagjes verdwijnen, aangezien ik natuurlijk ook wel bezig moet zijn met school. Om te weten hoe actief ik ben: Ik zit 3maanden op WC, net geen 700 posts op m'n hoofd acc xD Motivatie: Ik zit al een tijdje te denken aan een nieuwe kitten met dit karakter en deze eigenschap. Ik moest alleen nog een perfecte kittenaanmelding zoeken en een paar geweldige katten, waar ik Lizard zou kunnen plaatsen. En dat heb ik nu dus gevonden. Voorbeeldpost: Als je mijn schrijfstijl/posts wilt zien, mag je naar Moonwhite's, Bark's,... topics gaan. ;D
Onderwerp: Re: Plottwist?! [Kitten search] za 15 nov 2014 - 15:09
Denk er aan dat jullie je nog tot Morgen 17:00 kunnen aanmelden! Daarna zal ik met Bunny in overleg treden :'D
Mintpool
Member
- EVELYNN IS TO TERRIFY YOUR TOPICS - 50
CAT'S PROFILE Age: I am only 23 moons old Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Plottwist?! [Kitten search] za 15 nov 2014 - 18:00
Lotus is af (: Het innerlijk heb ik wat ingekort ;3 Dus ik hoop dat jullie begrijpen waar ik heen wil, maar een korte aanmelding is makkelijker voor jullie I guess :'D
Dauntrose
StarClan
Beertje 1076 Actief Your kisses
are written in my
mind
Onderwerp: Re: Plottwist?! [Kitten search] za 15 nov 2014 - 20:22
DE CONCLUSIE!
Ja mensen, ik heb gelogen. Het overleg tussen Bunny en mijzelf over de kittens kwam aan te pas en aangezien we er redelijk snel overeens waren welke kittens het gingen worden [en we niet verwachtte dat nog iemand zich aanmeld (A)] hebben we besloten nu al bekend te maken :'D Het geboorte topic zal dan vanavond of morgen al komen (:
Dan nu, wil ik graag Yanthe en Bo2 naar voren roepen. Na een overleg van ongeveer een half uurtje waren Bunny en ik het er dan toch overeens dat Tigerkit en Lizardkit het nestje van Thunderkit compleet mogen maken :'D
Andere mensen, wees niet getreurd, alle aanmeldingen waren bijzonder en speciaal en we hebben toch heel veel moeten overwegen en moeten afstrepen totdat we het perfecte nestje hadden. Thanks for the support guys, love you all <3<3
Onderwerp: Re: Plottwist?! [Kitten search] za 15 nov 2014 - 20:25
Gefeliciteerd Yanthe en Bogod <'3 En ik wil iedereen nog es feliciteren met hun aanmelding, ze waren allemaal awesome, maar die twee net ietsje meer (a)
Mary
Member
392 Actief
Onderwerp: Re: Plottwist?! [Kitten search] za 15 nov 2014 - 20:25
Gefeliciteerd meiden! <3
Snowdrop
StarClan
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
IK BEN HEEL HEEEL HEEEEEEEEEEEEEL HAPPY NU :DDDDDDDDDDDDDDDDDD
TX TX TX *TACKLEHUG*
Coyotekit
Member
Ma name is Evelynn forevah! 56 Actief
CAT'S PROFILE Age: It's... I don't know Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Plottwist?! [Kitten search] za 15 nov 2014 - 20:54
GEFELICITEEEERRD!!!! Jammer dat Lotusje er niet in zit :'c Ik had me erg verheugd op het spelen van haar. Maar ontzettend gefeliciteerd Bo2 en Yanthe, jullie zullen het geweldig doen (: