We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Plottwist?! [Kitten search] do 30 okt 2014 - 14:14
Welkom bij deze kittensearch!
Whitelion en Icyrose krijgen kittens! Er komen drie kitties. Eén hiervan word bespeeld door Quinty zelf, dus we zoeken nog twee andere.
Icyrose Icyrose is de moeder van het nestje. Het is een kleine calico poes met mooie, blauwe ogen. Ze is volbloed Windclan. Littleleap, haar vader, was een bruine tabby kater met bladgroene ogen. Haar moeder Strippedleaf was een calico met witte poes met helder blauwe ogen. Chestnutfur, haar broer, is een donker bruine tabby met blauwe ogen.
Whitelion Whitelion is de vader van het nestje. Het is een grote, witte, pluizige kater met één blauw en één groen oog. Zijn vader was Riverclan, al weet niemand dat. Zijn uiterlijk is onbekend. Zijn moeder, Icecloud, is Windclan en is een witte poes met blauwe ogen. Hij heeft ook een zusje, Snowbird. Zij is wit, met blauwe ogen, maar ze is blind.
Dus voor het uiterlijk heb je meerdere mogelijkheden; -Witte vacht -Calico vacht (alleen poezen) -Bruine tabby vacht -Blauwe ogen -Groene ogen -Eén blauw één groen oog -Groot -Gemiddeld -Klein -Lange vacht -Middellange vacht -Korte vacht
De bloedlijn van de kittens is 75% Windclan en 25% Riverclan. Je kunt je aanmelden tot 16 november. Daarna zullen we bespreken en je zo snel mogelijk laten weten wie we gekozen hebben. ~Quinty {Icyrose} & Bunny {Whitelion}
Damn dit x,x Is een zwarte vacht mogelijk? Aangezien Icy ook deels zwart is. Ik weet nog niet zeker pf ik me ook ga aanmelden, maar er is een grote kans xs
Amberkleurige ogen zouden in principe wel kunnen, maar het is niet zo waarschijnlijk, blauw of groen zal meer voorkomen omdat het in beide familie's voorkomt.
Zwarte vacht is niet zo waarschijnlijk, met name omdat white (en white's bekende familie) allemaal wit is en Icyrose niet compleet zwart is, dus ik zou veiligere oorden opzoeken als ik jou was ^^"
ik heb geen idee hoe het werkt met de genen, maar dit is wat ik denk x'D Q zal me wel corrigeren als het nodig is (a)
Dustrise
Member
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
Oh my god, there goes my little Lion's heart. No cookies for you. And by posting here I need to say that I can't resist to break my little lion's heart even more. Aanmelding komt. Ik wens iedereen veel succes hiermee <3 Ik weet zelf nog niet of ik me ga aanmelden, maar misschien dat ik me nog bedenk!
I'm an alien Cuz I'm not of this world I have a namebut I've been changed, and now I can't stay the same and I'm a loser if that means I've been lost before but now I found it, I'm surrounded Cuz you can hear the way it sounded
General
Name Kit: Radiantkit Name Apprentice: Radiantpaw Name Warrior, Medicine Cat, Elder: Radiantgaze Name Leader: Radiantstar Meaning name: Radiant = Stralende, gaze = staar, Stralendestaar Gender: Female Clan: Windclan Clanleader: Everstar Deputy: Lionroar Bloodline: 75% Windclan, 25% Riverclan Position in nest: Last born, rund of the nest
Insides
Kitten: Als kitten is Radiant vrij onzeker. Ze is bang dat haar moeder haar te zwak vind en haar weg zal doen bij het eerste moment dat ze zou krijgen. Daarom wil Radiantkit er alles aan doen te bewijzen dat ze een goede warrior kan worden ondanks haar rare uiterlijk wat zal leiden tot veel ontsnappen uit het kamp en zichzelf vaak in de problemen brengen alleen maar om te laten zien dat ze net zo goed is als haar broertjes en zusjes. Ze is gewoon heel bang haar familie kwijt te raken van wie ze zo veel houd.
Apprentice: Radiantpaw zal een jonge energieke poes zijn die maar wat graag wil leren. Ze wil aan iederee in de clan laten zien dat ze een warrior in spe is waar niemand mee kan spotten. Ze zal zeker op jagen zich meer en meer gaan focussen ondanks haar groot uitgevallen bouw wat perfect is voor gevechten. Ze wil het onmogelijke leren bereiken zodat iedereen trots kan zijn op haar als ze een warrior is. Tijdens deze tijd zal ze veel stuntelen en fouten maken omdat haar lichaam niet perfect geschikt is voor de jacht maar ze zal hoe dan ook doorgaan weigeren om op te houden tot ze de top heeft bereikt.
Warrior: Zodra Radiantpaw de naam Radiantgaze krijgt weet ze dat haar levensdroom volbracht is. In deze tijd zal ze naar haar moeder toestappen en haar vragen of de she-cat trots op haar is. Trots is op wat Radiantgaze geworden is. De albino she-cat zelf barst van het zelfvertrouwen nu ze weet dat haar clan haar vertrouwd en besluit om zich meer te richten op het verdedigen van haar clan zelf beseffend dat ze met jagen alleen maar minder goed doet voor haar clan en ze haar meer nodig hebben met border patrols. Radiant zet een nieuwe droom op. Ze besluit om te gaan leven voor het beschermen van iedereen die haar lief is. Ze zal harder vechten en trainen dan ooit tevoren tot ze boven iedereen uitkomt en aan iedereen aan kan tonen dat ook al ziet ze er heel vreemd uit met haar albino vachtkleur dat ze alsnog een geweldige warrior is geworden. Dit zal ze ook zeker over willen brengen op de jongere katten in windclan die met zichzelf zitten. Ze wil ze laten zien dat het leven niet zo moeilijk is en hun hun eigen leven alleen maar moeilijker maken. Ze heeft een groot hart gekregen en zal ook zeker een goede Queen worden als ze de juiste kater heeft gevonden die haar leven compleet maakt.
Outsides
Als een kitten is radiant echt de rund van het nest. Niet alleen ziet ze er heel vreemd uit door haar albino vacht wat letterlijk betekend dat ze geen kleurpigment heeft. Dit geeft haar ogen rare diep roze randen en blauw/rode ogen die er wazig uitzien alsof ze blind is wat ze niet is. Maar ze is ook nog eens heel zwak waardoor zeker de eerste twee manen niemand precies weet of ze het wel zal overleven of niet.
Als apprentice word haar lichaam iets sterker en ga je al duidelijk zien dat ze geen slanke Windclan kat is maar dat er duidelijk een deel Riverclan in haar te vinden is met haar gespierde bouw die er absoluut uitziet als een vechter.
Als ze uiteindelijk als warrior benoemd word is ze een grote gespierde kattin die zeker voor kittens er heel eng uit kan zien met haar nog altijd raar gekleurde ogen. Vele kittens zullen haar dan ook eng vinden maar ze is nogsteeds een gemiddelde grote of net iets groter. Ergens lijkt ze ook wel op een kater met nog een paar vrouwelijke trekjes.
Bonds
Parents: Icyrose x Whitelion Siblings: ?
Extra Information
Albinisme: Aangezien Radiantgaze een albino is betekend dit dat ze behoorlijk wat gezondheidsproblemen heeft. Ze heeft een slechter immuunsysteem wat betekend dat ze veel eerder ziek kan worden en ziektes zoals greencouch veel gevaarlijker voor haar zullen zijn. Om haar immuunsysteem wat meer op pijl te krijgen zodat ze alsnog een goede warrior kan worden moet ze elke maan een aantal versterkende herbs innemen. Dit gaat bij Radiant voor heel wat twijfel leiden omdat ze zich slecht voelt voor de medicine voorraad gebruiken voor haar eigen 'onnozelheden' en heel vaak zal ze proberen deze herbs te weigeren. Pictures:
Radiantkit:
Radiantpaw:
Radiantgaze, Radiantstar:
I'm a monster if that means I'm misunderstood Cuz its alive and I can't hide it The energy is rising and I'm a traitor if that means I've turned on myself I can't deny it, it's like a riot and I can't keep it quiet
Laatst aangepast door Wolverinebite op vr 31 okt 2014 - 21:55; in totaal 1 keer bewerkt
Glowstick
Member
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
Name: Mossykit Former names: None Future names: Mossypaw, Mossyleaf, Mossystar?? Age: Unborn Parents: Icyrose x Whitelion Siblings: Unknown (Yet) Gender: Male
I N S I D E
Mossykit: Mossykit is a very exploring kitten. Although he likes to find things out, he only likes this by himself. He really hates a conversation unless it's with his mother. He likes to ask her about things he couldn't find out himself. Long story short, he's a mothers child. Mossypaw: Mossypaw really loves training and takes a huge step away from his mum. Als he's focusing on is how to hunt and fight. He's more talkative but wouldn't start a conversation himself. Mossyleaf: Mossyleaf is a very good hunter. He likes a normal conversation but doesn't really gets attached to other cats. He's grown over the mothers-child phase and hangs out with his dad as much as he does with his mum.
O U T S I D E
Mossykit: A calico kitten with dark green eyes. His face is almost fully-red and he has a cute rosy pink nose. He has a short fur. Mossypaw: His fur has grown to middle-length and his structure is normal. Mossyleaf: His structure is bigger and his fur is long now.
Mossykit picture:
Mossypaw picture EYE COLOUR STILL UNCHANGED!:
Mossyleaf picture EYE COLOUR STILL UNCHANGED!:
P A S T
Mossykit is still unborn so he doesn't have a past yet.
I R O
Name: Iro Age: 13 RPG Time: No idea... like 1,5 years? Most famous account: Glowpaw Motivation: I just love the fact that they are going to have kittens! I also just love kittens, and Q, you were already my mum, LET'S MAKE IT OFFICIAL!
Bo II 333 Actief You don't know now who you are, you don't know now what love is for. The mirror face you see is strange; there's no one here to share your pain.
I used to rule the world Seas would rise when I gave the word Now in the morning I sleep alone Sweep the streets I used to own
General Name: Cedarkit Former name: / Future names: Cedarpaw, Cedarpelt/heart/branch? Cedarstar(?) Reason prefix: Zijn bruine vacht, en groene ogen Reason stuffix: He’s a kit. /Past mooi bij het prefix, maar is voor nu nog onduidelijk welke het wordt. Current rank: Kit Former rank:/ Future rank: Apprentice, (Med. Cat app?) Warrior, (Med. Cat?) (Deputy?) (Leader?) Elder Age: Unborn Gender:Male Bloodline: 75% Windlcan, 25% Riverclan
Clan Info Clan: Windclan Clan leader: Everstar Deputy: Lionroar Medicine cat: Brindlepool (To be: Sparrowfeather) Medicine cat apprentice: Sparrowpaw (To be: ?)
Bands Icyrose-Mom-I don’t like you. Whitelion-Dad-I heard we were not plannend, not wanted. I wonder who to blame. Icecloud-Grandmother(Dad)-You’re okay, I guess. Littleleap-Grandfather(Mom)-I don’t think that I’ll ever meet you. Strippedleaf-Grandmother(Mom)-Same. Snowbird-Aunt(Dad)-Blind? Pretty useless. Chestnutfur-Uncle(Mom)-They say I look like you. You must look very handsome. Halfsisters: Sacredpaw, Nimblepaw, Silverpaw, Chainkit, Parrotkit, Lockedkit, Spottedpaw, Tinderpaw, Carrotpaw Halfbrothers: Sorrowkit, Lionkit, Energykit, Innerkit, Brokenkit and Lizardpaw
Outside Fur colour: Dark brown, brown. Fur pattern: Dark tabby marks on a brown kit. Fur length: Medium-long Eyes: A sparkling Green Nose: Brown Paw pads: Brown, pink Whiskers: Black Nails and teeth: Not sharp, not dull. The standard. Build: Pretty big Overall: De eerste blik op de kitten zal je al gelijk zien dat hij sterk is. Bij stoei partijtjes wint hij gegarandeerd. Zijn spieren zullen ook op latere leeftijd goed te zien zijn. Een speelse, witte grijns, en opmerkzame groene ogen. Hij lijkt zeer op zijn oom, vandaar een naam tree-realted. Niet alleen daarom, maar zijn ogen hebben de kleur van de ceder naalden. Verder zal hij de bouw van Whitelion hebben. Setje: Coming!
Inside Keywords: Proud, harsh, sadistic We beginnen natuurlijk bij zijn kitten tijd. Als kitten is deze kater behoorlijk koeltjes. Een ding waar hij wel alles voor doet, zijn zijn siblings. Al vertrouwt hij de rest van zijn familie voor geen meter, de siblings zijn heilig. Vaak neemt hij de rol als grote broer op zich, en beschermt alles wat zijn broertjes en zusjes pijn kan doen. Hij doet werkelijk alles voor hun glimlach. Maar hij houd niet van drukke stuiterballen, en kan daarom ook best hard zijn tegen zijn den-genoten. Als je vraagt of hij komt spelen, krijg je een fikse duw. Nee, hij heeft geen tijd om te spelen. Wat hij wel doet is trainen. Stiekem sneakt hij het kamp uit, om op een speciaal plekje te gaan trainen. Hij wordt sterker en beter met de dag, maar lijkt verder te drijven van zijn familie. Hij zondert zich af, lijkt moeilijk te bereiken. Als Apprentice Gaat hij nu echt trainen. Hij heeft een voorsprong, waardoor het hem makkelijk afgaat. Hij weet wat hij kan, en is er zeker niet bescheiden over. Eerder het tegenovergestelde: Wanneer hij de kans heeft trekt hij de conversatie naar hemzelf toe. Dit doet hij echter alleen bij katten die hij goed kent, zoals familie. Elk ander krijgt alleen een dikke laag ijs te zien. Zijn trots moet je niet schaden, anders zal het je berouwen! Ook is hij heel beschermend over zijn siblings, maar zijn trots staat er naast. Als je ook maar een snorhaar durft te bekritiseren, stort je jezelf in een vijandschap. Cedar zal je leven zuur maken. In zijn apprentice tijd heeft hij zelfs een sadistische tijd. “It amuses me to see you in pain.” Zijn Warrior tijd wil ik nog uitstippelen in de rpg, maar hij zal wat rustiger worden. Een kater die niks meer lijkt te voelen. Emotieloos.
Likes: Training, his siblings, Dislikes: Mom, Dad, other family. Fears: Cilffs. Not that he will let anyone know. Hates: Starclan
Me Names: Lore, Loortje Age: 13 Other accounts: Mary, Yinyang Expirience: Bijna 10 maanden Motivatie: Oh, boy, get ready. Ten eerste wilde ik al een tijdje een kater, een kater zonder gevoel. Ten tweede is dit nestje awesome. Maar waarom? Er zijn toch zat White x Poes relaties? Dat klopt, dat klopt. Maar was dat echte liefde? Misschien van een kant. Maar hier is het anders al leek het eerst echt te zijn, blijkt het later dat Icy een wraak actie had. En waar leidt dit ons? Bingo, een gebroken White. Ik denk niet dat ik Whitelion eerder echt verliefd heb gezien, tot jullie topics. Vooral nu hij een gebroken hart heeft, (MUHAHAHAH KARMA) Lijkt het me interessant om topics nestje x vader te bespelen. En al houden de twee niet meer van elkaar, ze moeten nu toch iets doen met het nestje. Goed, nu over m’n kitty zelf. Zoals ik al zij, ik wilde een kater. Mijn originele plan was om hem een mini Whitelion te maken, maar nee. Ik heb besloten om hem anders te houden. Bij zijn karakter heb ik alles drie keer opgeschreven en weer verwijderd, omdat ik geen idee had van wat slim zou zijn. Ik heb in elk geval erg veel inspiratie met hem, en ik hoop dat hij ook jullie aanspreekt.
Koppig: Het lijkt wel alsof Scorchkit al sinds haar geboorte één bonk koppigheid is. Ze doet nooit wat haar gevraagd wordt maar juist andersom, om je te treiteren.
Zeurderig: Scorch kan heel erg zeuren als ze iets niet krijgt en ze het toch wilt. Meestal lukt het om haar vader over te halen.
Vaders kindje: Omdat het lukt om haar vader over te halen met haar gezeur, valt de vader ook veel meer in de smaak bij Scorch dan de moeder.
Snelle leerling: Scorch leert snel en veel, zelfs als ze alleen maar speelt. Ze houdt ook erg van spelen met de andere kittens en doet het volop.
Dislikes: Warriors.
Scorchpaw
Personality: Koppig, snelle leerling, zeurderig, vaders kindje, roddelaar. Koppig: Zie Scorchkit. Snelle leerling: Nu Scorchpaw leerling is, begint het echte werk. Ze zal niet altijd naar haar trainingen uitzien, maar leert veel, zeker in de vorm van vechten. Zeurderig: Zie Scorchkit. Vaders kindje: Zie Scorchkit. Roddelaar: Veel is er niet veranderd, alleen deze vervelende - of misschien ook niet? - eigenschap is erbij gekomen. Scorchpaw is een echte roddeltante en ze is overal als de kippen bij. Likes: Tegen anderen ingaan, roddelen, vechttrainingen. Dislikes: Meeste Warriors, behandelt worden als een klein kind. Scorchsong Personality: Koppig: Zie Scorchkit. Roddelaar: Zie Scorchpaw. Sterk: Door alle trainingen is Scorch sterk geworden. Haar skills zijn nog niet volledig ontwikkeld maar ze kan erg goed vechten. Hoge plaats in de clan: Aangezien ze zo sterk is, wordt ze gevreesd door een niet laag aantal katten in de clan. Hierdoor heeft ze een hoge plaats in de clan. Trots: Omdat Scorchsong een goede Warrior is, sterk en machtig, is het haar wat naar de bol gestegen en is ze zeer trots. Likes: Tegen anderen ingaan, roddelen, borderscontroles. Dislikes: Everstar, rogues.
Skills
Hoe meer • hoe beter!
- Dit zijn haar ontwikkelde skills van Scorchsong -
Hunting: •••○○
Fighting: •••••
Climbing: ••○○○
Swimming: ○○○○○
Running: •••○○
Me!
Name: Lolo aka Loïs c;
Ervaring: Ik zit nu langer dan een jaar op warrior cats, maar heb al langer RPG ervaring.
Motivation: Ik vind dit echt een heel leuk nestje en ik wil best graag een kitten spelen. Ik heb heel erg mijn best gedaan op deze kitten dus ja, ik hoop dat het lukt om een plaatsje te bemachtigen!
Shadecore
Member
74 Actief
Onderwerp: Re: Plottwist?! [Kitten search] za 1 nov 2014 - 12:44
Shiver: Vlak na haar geboorte trilde Shiverkit zo hard dat het wel leek alsof ze ziek was, maar na geen al te lange tijd ging dit voorbij. Spots: Het achtervoegsel van haar naam verwijst naar haar vlekkerige vacht.
Manipulative Op het eerste zicht lijkt Shiver een lieve kitten die het niet eens in haar kopje zou halen om anderen iets wijs te maken wat niet klopt. Een engeltje, de perfecte dochter. Dit is echter maar schijn, diep vanbinnen is Shiverkit manipulatief van aard. Ze heefd graag controle over van alles en nog wat. Ze kan goed liegen en begind er dan ook vroeg mee. Met een pruilipje en grote, smekende ogen kan Shiver zowat alles berijken wat haar hartje begeert. Wanneer ze zichzelf met problemen opzadeld zal ze met behulp van krokodillentranen met gemak een ander de schuld geven. Ze kan ook met het grootste gemak de leugens van anderen opsporen.
Impatient Shiverkit kent niet veel geduld, voor haar kan niets snel genoeg gaan. Ze wil altijd als eerste zijn. Rustig en netjes blijven wachten is absoluut niets voor haar. Wanneer ze langer dan vijf minutjes op iets of iemand moet wachten, word ze meteen ongeduldig en slechtgezind.
Rough Shiver is ook eerder een jongensachtige kitten, ze speelt liever in de modder dan met andere poezen over vanalles en nog wat te kletsen. Al snel zal Shiver ontdekken dat poezen door sommigen eerder 'zwak' worden genoemd, al snel zal ze een bloedhekel aan dit soort opmerkingen krijgen. Haar vriendegroepje zal dan ook uit een selectief uitgekozen groepje katers bestaan, en liefst ook geen al te slimme katers, die zijn minder makkelijk om de tuin te leiden. Veel katten zullen haar als 'stoer' beschrijven. Ze is ook redelijk dominant en zal dan ook de 'leider' van haar vriendengroepje zijn. Ze is ook niet erg zorgzaam van aard en zal soms een beetje 'te ver' gaan bij spelletjes. Als andere katten te zwak zijn om te winnen, is dat niet haar probleem. Als andere katten beginnen te wenen door haar toedoen, moeten ze maar niet zo zwak zijn.
Sarcasm Ondanks het feit dat Shiver soms wel een beetje kil lijkt te zijn, is ze toch wel bekent met de term 'humor'. Hiermee bedoel ik niet dat ze een grote grappemaker is, maar dat ze soms de neiging heefd om sarcastische opmerkingen te maken. Sarcasme is altijd ten koste van iemand anders, maar dat kan Shiver niets schelen. Zolang zij het grappig vind is haar opmerking geslaagd.
Rude Shiverkit is altijd beleefd naar vreemdelingen en onbekenden toe, maar tegen haar vrienden en famillie, zal ze minder manieren tonen. Tegenover hen is ze een regelrechte flapuit en durft ze zonder ongemak haar mening te zeggen, aangezien ze weet dat deze katten er haar ook niet vreemd voor zullen aankijken, want zij zijn het gewend. Tegenover hen, is ze absoluut niet op haar mondje gevallen, maar dat betekend niet dat ze hen nooit iets zal proberen wijs te maken.
Smart Shiverkit heefd ook een goed werkend stel hersenen. Ze is niet de slimste kat in Windclan, maar zeker ook niet de domste. Ze kan goede observaties maken en kan goed logisch denken. Ook is het haar gewoonte om snel dingen in vraag te stellen en niet zomaar alles te geloven wat men haar wijs maakt. Ze begrijpt snel dingen en denkt soms een beetje te veel, naar haar mening althans. Wanneer ze 's nachts de slaap niet kan vatten, zal ze zich bezighouden met piekeren over vannalles en nog wat.
Fears Shiver is een regelrechte durfal. Stiekem het kamp uit glippen? geen probleem. Over het Thunderpath trippelen? Simpel. Kortom; angst in een woord dat niet bij haar past. Helemaal niet. Shiverkit is niet snel bang, en wanneer ze bang is, zal ze haar best doen om het niet te laten merken. Maar ondanks dit alles, heefd Shiverkit één grote, panische angst. Water. Ze kan absoluut niet zwemmen en heefd ook geen zin om het te leren. Ze beschoud het als haar 'vijand' en vind het dan ook onbegrijpelijk dat de Riverclankatten er zo goed als in leven.
Not arrogant Als je er in geslaagt bent om de bovenstaande tekst voledig te lezen, Proficiat, trouwens. Ik weet dat het wreed lang is zal je misschien denken dat Shiverkit over een zekere arrogantie beschikt, maar dat is eigenlijk absoluut niet het geval. Ze voelt een zeker ongemak bij complimentjes en ontvangt ze eerlijk gezegd liever niet. Naar haar mening kunnen anderen hun tijd wel beter besteden dan haar vertellen dat ze haar werk goed gedaan heefd.
Apprentice
Bored Als apprentice zal er bijna niets veranderen is Shivers' persoonlijkheid, er zullen misschien wel een paar aanpassingen zijn in haar vriendengroepje, maar het zal nog altijd voornamelijk uit niet al te slimme katers bestaan, die ze dan ook met gemak kan overhalen tot het doen van al de vervelende klusjes waar zij geen zin in heefd. Veel van haar tijd zal ze in het territorium besteden, jagend en trainend. Al vroeg zal ze beseffen dat de trainingen haar absoluut niet interesseren, en zal dan ook niet kunnen wachten tot ze het warriorschap ontvangt.
Beauty Ook zal Shiverpaw als oudere apprentice verranderen en een nieuw 'wapen' vinden om in de strijd te gooien om te krijgen wat ze wil; schoonheid. Ze zal zich tot een ware schoonheid ontpoppen, ze is nog steeds een getalenteerde leugenaar en haar uiterlijk is de kers op de taart.
Warrior
Ik hoop dat je het niet erg vind dat ik dit in de RPG laat komen c:
Outside
Kitten Shiverkit is een relatief kleine kitten die hoog op haar poten staat en bezit heefd over een relatief lange staart. Ze heefd een schattig, donkerroos neusje en kijkt helder uit haar opvallende groene ogen die in haar eerste moons er eerder blauw zullen uitzien. Haar halflange vachtje is deels wit en voor de rest met een gestreept schildpad patroon bedekt. Ze heefd witte voetjes en haar pootkussentjes zijn lichtroze van kleur.
Apprentice Shiverpaw zal in haar apprentice tijd steeds groter en slanker blijven worden, tot ze iets groter dan gemiddeld is. Haar ogen zullen nu hun vaste, heldergroene kleur hebben en er zal wat meer wit in haar vacht lijken te komen.
Warrior Wanneer ze eenmaal haar warrior naam ontvangt, zal Shiverspots eenmaal zijn uitgegroeid tot een echte schoonheid; mooie vlekkerige vacht, heldere groene ogen en een slanke lichaamsbouw met relatief lange poten.
Whitelion - Windclan - Father - Respect/love "You're the greatest cat in the world!", Kitten Shiverkit kijkt erg op tegen haar vader, en hoopt ooit net zoals hem te worden. Als kitten zal ze hem ook vaak opzoeken wanneer hij zich in het kamp bevind. Apprentice Whitelion zal nog altijd haar grote rolmodel zijn, ondanks het feit dat ze de trainingen afschuwlijk saai vind, zal ze toch haar best doen, om haar vader niet teleur te stellen. Warrior Shiverspots zal haar vader nog altijd graag zien, maar besluiten dat ze niet zoals hem wil zijn, ze wil zichzelf zijn in de plaats van haar vader te imiteren.
Icyrose - Windclan - Mother - Respect/love "I love you, mommy!", Kitten Shiverkit zal zielsveel van haar moeder houden, wat op zich normaal is. Toch zal ze haar minder als een voorbeeld beschouwen dan haar vader. Apprentice Shiverpaw houd nog altijd van haar moeder, maar zal minder met haar omgaan dan met Whitelion, waardoon ze soms het gevoel krijgd dat ze Icyrose een beetje laat vallen. Warrior Wanneer ze haar warrior naam krijgt, zal Shiverspots wat meer met haar moeder dan naar vader omgaan, dit komt doordat ze zich als warrior wat minder jongensachtig zal gaan gedragen.[/b]
Everstar - Windclan - Leader - Neutral "I guess you're an okey leader, but dad could do better", Kitten Shiver weet niet precies wat ze van Everstar vind. Ze ziet wel dat de leader haar best doet, maar heefd toch het gevoel dat Whitelion met minder moeite de clan beter zou kunnen leiden.
Lionroar - Windclan - Deputy - Dislike "Why are you deputy instead of daddy?", Kitten Vanaf het moment dat ze Lionroar ontmoet, mag Shiverspots hem niet zo. Ze vind het vreemd dat Everstar de rang aan de verkeerde persoon heefd doorgegeven en vind dat Whitelion deputy had moeten zijn.
Brindlepool - Windclan - Med. cat - Neutral "Just keep doing whatever you're doing", Kitten Shiverkit weet niet veel van Brindlepool, maar beseft wel dat de clan in zekere zin afhankelijk van haar is.
The person behind
Name: Hanna (zonder 'h' op het einde) Age: 14 jaartjes jong c: Blijf je actief: NATUURLIJK! ik heb nu al bergen aan inspi voor Shiver, ik zou echt kwaad worden op mezelf moest ik d'r laten versloffen c: RPG - ervaring: iets meer dan een jaar :3 Motivatie: Ik kon gewoon niet anders X3 Nog nooit heb ik zo'n gedetailleerde aanmelding gemaakt en ik kan zeggen dat ik het ook nog nooit zo leuk heb gevonden. Ik heb me de laatste tijd ook minder geitresseerd in kitten aanmeldingen, ik had de laatste tijd wat minder inspi gehad voor kittens en heb me dan ook maar zelden aangemeld. Maar, toen ik zag dat Icy zwanger ging worden van White, kreeg ik oppeens inspi voor Shiver en ik kan eigenlijk ook niet geloven dat ik er in geslaagd ben om zo lang over haar persoonlijkheid te schrijven. En toegegeven, ik heb Lion, Icy en White gestalkt :'3
Laatst aangepast door Shadecore op zo 9 nov 2014 - 14:29; in totaal 7 keer bewerkt
Leader:: Everstar Deputy:: Lionroar Medicine cat:: Brindlepool Medicine cat apprentice:: Sparrowpaw
Rank:: Unborn Former rank:: None Future rank:: Apprentice – Warrior - Medicine Cat Apprentice {?} - Medicine Cat {?} - Deputy {?} - Leader {?} - Elder {?}
Religion:: Starclan
{{ Personality
Likes:: Nieuwe dingen uitvinden en proberen - Een overprinkeling - Discuteren - Over dingen nadenken - Vastberadenheid bij katten Dislikes:: Dood - Machteloosheid - Als zwak worden bekeken - Niet bereid zijn om te ontsnappen - Katten die alleen naar haar engelachtige uiterlijk kijken
Moedig:: Haar voornaamste karaktertrek lijkt moed te zijn. Astral is zeer dapper, hoewel ze er zo niet uit ziet. Ze is namelijk heel fijn gebouwd en aan de kleine kant maar dat maken haar haar troeven. Ze is snel en kan door haar tengere lengte makkelijk ergens onopgemerkt voorbij sluipen. Haar extreme moed leidt vaak dat katten haar zien als een roekeloos iemand die zichzelf in gevaar brengt. Echter is dit wel deels zo, maar haar moed zal er ook voor zorgen dat ze zichzelf weer uit die problemen kan verhelpen. Ondanks dat ze enorm moedig, heeft ze ook angsten zoals iedereen. Soms heeft ze hier wat moeite mee, het is haar breekbaarste punt althans volgens haar.
Enthousiasme:: Astral straalt een bepaald enthousiasme uit bij dingen die haar boeien. Ze krijgt heel veel motivatie voor die bepaalde dingen en gedraagt zich dan wat meer levendig en uitgeladen. Meestal is dit bij nieuwe dingen die ze tegenkomt of ziet. Maar ook gewoon bij alledaagse dingen.
Nieuwsgierigheid:: Haar enthousiasme en ongewone nieuwsgierigheid hangen wat samen. Ze is vooral nieuwsgierig naar dingen die ze nog niet kent of bepaalde dingen die anders niet gebeuren. Ze is dan moeilijk tegen te houden. Tegenover andere katten, gaat ze echter niet meteen poppelen of rondspringen. Ze zal haar nieuwsgierigheid wel tonen en haar enthousiasme ook. Maar eerder in de vorm van een glimlach of een gezichtsuitdrukking of met haar stem.
Onbaatzuchtig:: Astral is onbaatzuchtig op sommige momenten. Ze stelt haar eigen voordeel uit en is ook niet op eigen voordeel uit. Ze is in staat om haar leven te riskeren voor personen die haar lief zijn. Ze zou zichzelf opofferen voor hen, wat het ook kost.
Intelligent:: Astral vertoont trekjes van een bovengemiddelde intelligentie. Zo is ze bereid om de meest logische reactie van een bepaalde situatie te kiezen. Ze is erg goed in logisch denken en kan snel dingen begrijpen. Dit helpt haar om problemen te doorgronden en op te lossen. In observaties maken en redeneren is ze ook sterk. Soms heeft ze het wel wat moeilijk met grote mate informatie op te slaan in haar geheugen.
Grappig:: Dit poesje is zeker geen stijve hark en vind het leuk om hier en daar eens een grappige opmerking te maken. Ze heeft ook het vermogen om iets dat grappig of amusant is aan te voelen. Ook als ze haar sarcasme tot uiting brengt, draait dit meestal uit dat een lachwekkende opmerking.
Slechte leugenaar:: Een van haar karakterkenmerken waar ze misschien wat aan moet werken. Ze kan wel liegen als het nodig is maar enkel vreemde of mensen die ze niet goed kent zullen niet gauw merken dat ze een leugen vertelt. Haar naasten zullen dan weer meteen zeggen dat ze een slechte leugenaar is.
Gevoelig:: Hoewel Astral vaak onbreekbaar lijkt, is ze toch gevoelig. Ze heeft een storm van gevoelens op bepaalde momenten. Zo zit ze vaak gekneld tussen een hoop van gevoelens, bijvoorbeeld woede en verdriet tegelijkertijd. Ze zal niet zo gauw laten tonen wat er is of wat haar dwars zit. Maar als je rustig bij haar gaat zitten, zal ze het je zeker toevertrouwen. Wat betreft haar emoties qua liefde, is dit katje niet echt de beste.
Soms gesloten:: Ze is soms wat gesloten en teruggetrokken. Maar niet verlegen of zwijgzaam. Ze maakt niet al te snel vrienden, maar is daarom geen ijskoningin.
Onverzoenlijk:: Als je Astral iets heb aangedaan wat ze niet pikt of dat haar kwetst, moet je niet snel rekenen op vergeving.
Meelevend:: Ze voelt zich slecht wanneer haar naasten pijn hebben en wenst dat ze de dingen beter kan maken voor hen. Ze blijft steeds proberen om vrienden te blijven en de dingen beter te maken. Haar meelevend kantje wijst er ook op dat ze gevoelig is. Maar haar meelevend kantje is niet voor iedereen weggelegd. Haar ‘vijanden’ en katten die ze om een goede reden niet mag, moeten niet op haar medelijden rekenen. Nee, dat ligt helemaal anders. Ze heeft er geen moeite mee om hen nog meer te pijnigen dan ze al waren. Je kan haar dan snel onverschillig noemen.
{{ Outside
Fur color:: Calico Fur length:: Middellang Eyes color:: Amberkleurig (sorry, maar ik ben echt verliefd op amberkleurig (A)!) Build:: Ze is voornamelijk slank en wat aan de kleine kant. Haar spierbouw is dan ook lenig en snel. Pawpads:: Haar voetkussentjes zijn crèmekleurig lichtroze. Nose:: Haar neusje is eveneens crèmekleurig lichtroze.
Onderwerp: Re: Plottwist?! [Kitten search] ma 3 nov 2014 - 20:15
C h e r r y s p r i n g
»Name Cherrykit »Meaning Name «Cherry; Vernoemd door de kersenbloesemboom aan de rand van de grens. «Spring; Door zijn zonnige pels en zijn afwisselend humeur. »Gender ♂ »Age In mummy's belly »Clan WindClan
»Likes Halfzussen en -broers, Lionroar, Sterren, Gevaar, Spanning, Rust, Complimenten. »Dislikes Icyrose & Whitelion, Krappe ruimtes, Drukte, Afgekeurd worden.
Cherrykit is vernoemd naar de kersenbloesemboom aan de rand van de grens. Hij is al lang niet meer in bloei geschoten en dus bijna zo goed als dood. Het is bekend dat Icyrose totaal geen kittens wou. Cherry is hier dan ook de dupe van. Hij vind zijn naam meisjesachtig en ook omdat de boom bijna dood is vind hij maar niets aan zijn naam. Allen is Icyrose niet wreed. Wat Cherry niet wil geloven is dat hij bij de geboorte op een poesje leek in plaats van een kater. Hij zal van zijn moeder houden zoals elke normale kitten doet. Ook naar zijn vader kijkt hij op. Maar zodra hij beseft dat geen van beide hem en zijn nestgenootjes wilde zal hij van zich afbijten. Net zoals tegen de kittens die hem durven te pesten met zijn naam. Daar begint zijn eerste eigenschap. Cherrykit is een vrij neutrale kitten geweest. Hij zal eigenschappen bezitten, maar niet tonen. Wanneer deze gepast zijn om te gebruiken zal hij ze wel gebruiken en toonbaar stellen. Zijn tweede eigenschap komt naar boven als hij een gesprek tussen zijn moeder en zijn vader hoort. Hij zal meer en meer afluisteren. Hij ontdekt dan ook snel dat hij halfzussen en -broers heeft. Ook de deputy waar hij naar opkijkt zal steeds belangrijker voor hem worden. Het is alleen erg moeilijk om geaccepteerd te worden door Lionroar. Daardoor gaat hij zich willen bewijzen. De eerst stille kitten zal luider worden en zelfs een stoer trekje krijgen. Hij heeft een erg afwisselend humeur. Van vrolijk naar stil en dan weer naar stoer. Hij is erg aanhankelijk naar zijn vrienden toe. Hij heeft niet speciaal veel vrienden. Maar voor de gene die zijn vrienden zijn, katten waar hij van houd en zijn nestgenootjes gaat hij door het vuur.
Als apprentice zal Cherrypaw wat problemen met pesterijen hebben, maar er veranderd weinig aan zijn karakter. Het enige wat zich opbouwt is zijn vriendschap, degene waar hij naar opkijkt ook nog zijn afwisselende humeur en als laatste nog de afkeuring die haat zal worden. Verder wordt alles in de RPG uitgewerkt, als je het niet erg vind.
Cherrypaw krijgt zijn warrior naam waar hij totaal niet blij mee is. Cherryspring is een vrouwelijke naam en hij krijgt wat moeilijkheden met zichzelf. Er komen zeker wat dingen bij, maar die wil ik afwachten in de RPG.
»Nose and pawpads Bruin »Fur length and color Kort. Tabby bruin-gestreept »Eye color Fel Blauw »Picture
Spoiler:
Cherrykit is een normaal gebouwde kater. Hij heeft een korte vacht met een tabby bruin patroon erop. Zijn ogen hebben veel weg van die van zijn vader, maar het felle tintje heeft hij van zijn moeder geërfd. Hij heeft een bruin neusje en bruine pootkussentjes. Cherry is gespierd. Zijn tanden hebben de normale lengte net zoals zijn klauwen en staart. Echter heeft hij één onzichtbaar probleem; zijn oren zijn onderontwikkeld daardoor heeft hij veel evenwichtsproblemen. Dat zal beteren met de tijd, maar hij zal nog heel wankel op zijn poten staan. Het hindert het jagen en vechten amper, behalve als hij een klap op zijn oren zou krijgen. Hij is niet ongewoon knap en niet lelijk.
»Real name Lilith »Age 14 jaartjes --> 20 nov. 15 jaar. »RPG Ongeveer 3,5 jaar. 2,5 jaar op Warrior Cats
Hehe Whitelion is gewoon mega badass. En ik heb de topics met Icyrose & Lionroar altijd bewonderd. Ik vond ze een leuk stel en het was verrassend hoe het uitdraaide. Daarom neem ik mijn kans. Ik heb ontzettend veel inspiratie voor Cherrykit. Om eerlijk te zijn had ik helemaal geen idee over wat voor kitten ik wou. Toen ik begon te typen kwam Cherry tevoorschijn. x'3 Ik zou mezelf iets aandoen als ik dit kereltje liet verstoffen. Ik wens iedereen veel succes met de aanmeldingen van hun kittens. xxx Lilith Boel
Laatst aangepast door Dauntpaw op di 4 nov 2014 - 19:42; in totaal 5 keer bewerkt