|
|
Ez 916 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 okt 2014 - 4:57 | |
| Dat was ik. Ik zette die aan. Telepathie *verdwijnt in de mist* |
|
| |
Marijn (kittypaw) 928 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 okt 2014 - 4:59 | |
| Ezz. Get. off. my. pc. NOW!
Meh begin moe te worden xD |
|
| |
Ez 916 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 okt 2014 - 5:01 | |
| *Verlaat de PC* xD Ik ben pitten :') Tot straks ^-^ |
|
| |
Marijn (kittypaw) 928 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 okt 2014 - 5:01 | |
| |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 okt 2014 - 8:12 | |
| |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 okt 2014 - 8:16 | |
| Gisteren ben ik echt te ver gegaan... Ik ga maar naar een dokter x'D
Goedemorgen ^^ |
|
| |
Denise 258 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 okt 2014 - 8:17 | |
| - Snowdrop schreef:
- Gisteren ben ik echt te ver gegaan... Ik ga maar naar een dokter x'D
Goedemorgen ^^ Hoezo :'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 okt 2014 - 8:20 | |
| - Duskpaw' schreef:
- Snowdrop schreef:
Goedemorgen ^^ Hoezo :'D Mijn bloedsuikergehalte lag gisteren weer te laag x'D Ik had geluk dat ik niet ben gaan rondspring, anders kon ik flauwvallen en nu ligt ie weer laag, ik hoop maar dat ik niet opeens bewusteloos val, want er is niemand thuis x'D |
|
| |
Denise 258 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 okt 2014 - 8:22 | |
| - Snowdrop schreef:
- Duskpaw' schreef:
- Snowdrop schreef:
Goedemorgen ^^ Hoezo :'D Mijn bloedsuikergehalte lag gisteren weer te laag x'D Ik had geluk dat ik niet ben gaan rondspring, anders kon ik flauwvallen en nu ligt ie weer laag, ik hoop maar dat ik niet opeens bewusteloos val, want er is niemand thuis x'D Handig c: lig je daar op de koude vloer, alleen. :3 maar die avas zijn geniaal :'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 okt 2014 - 8:23 | |
| - Duskpaw' schreef:
- Snowdrop schreef:
- Duskpaw' schreef:
- Snowdrop schreef:
Goedemorgen ^^ Hoezo :'D Mijn bloedsuikergehalte lag gisteren weer te laag x'D Ik had geluk dat ik niet ben gaan rondspring, anders kon ik flauwvallen en nu ligt ie weer laag, ik hoop maar dat ik niet opeens bewusteloos val, want er is niemand thuis x'D Handig c: lig je daar op de koude vloer, alleen. :3 maar die avas zijn geniaal :'D Die smileys doen hem echt xD Tja, ik ben opzoek naar iets dat ik snel kan opnemen, maar daarnet ben ik al neergevallen, lol xD |
|
| |
Denise 258 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 okt 2014 - 8:25 | |
| - Snowdrop schreef:
- Duskpaw' schreef:
- Snowdrop schreef:
- Duskpaw' schreef:
- Snowdrop schreef:
Goedemorgen ^^ Hoezo :'D Mijn bloedsuikergehalte lag gisteren weer te laag x'D Ik had geluk dat ik niet ben gaan rondspring, anders kon ik flauwvallen en nu ligt ie weer laag, ik hoop maar dat ik niet opeens bewusteloos val, want er is niemand thuis x'D Handig c: lig je daar op de koude vloer, alleen. :3 maar die avas zijn geniaal :'D
Die smileys doen hem echt xD Tja, ik ben opzoek naar iets dat ik snel kan opnemen, maar daarnet ben ik al neergevallen, lol xD Auw xD ik wil stiekem ook zo een ava maar ik ben vreselijk met foto's editten op mijn iPad xD en pc erbij halen heeft weinig nut |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 okt 2014 - 8:27 | |
| - Duskpaw' schreef:
- Snowdrop schreef:
- Duskpaw' schreef:
- Snowdrop schreef:
- Duskpaw' schreef:
- Snowdrop schreef:
Goedemorgen ^^ Hoezo :'D Mijn bloedsuikergehalte lag gisteren weer te laag x'D Ik had geluk dat ik niet ben gaan rondspring, anders kon ik flauwvallen en nu ligt ie weer laag, ik hoop maar dat ik niet opeens bewusteloos val, want er is niemand thuis x'D Handig c: lig je daar op de koude vloer, alleen. :3 maar die avas zijn geniaal :'D
Die smileys doen hem echt xD Tja, ik ben opzoek naar iets dat ik snel kan opnemen, maar daarnet ben ik al neergevallen, lol xD Auw xD ik wil stiekem ook zo een ava maar ik ben vreselijk met foto's editten op mijn iPad xD en pc erbij halen heeft weinig nut Lol, ik kan wel nog een maken, mn progamma's staan nog open van gisteren x'D Het probleem is dat je een gif hebt x3 Kan er wel een voor Ash maken als je wil :3 Donut gevonden =D Nomnom <3 |
|
| |
Denise 258 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 okt 2014 - 8:29 | |
| - Snowdrop schreef:
- Duskpaw' schreef:
- Snowdrop schreef:
- Duskpaw' schreef:
- Snowdrop schreef:
- Duskpaw' schreef:
- Snowdrop schreef:
Die smileys doen hem echt xD Tja, ik ben opzoek naar iets dat ik snel kan opnemen, maar daarnet ben ik al neergevallen, lol xD Auw xD ik wil stiekem ook zo een ava maar ik ben vreselijk met foto's editten op mijn iPad xD en pc erbij halen heeft weinig nut Lol, ik kan wel nog een maken, mn progamma's staan nog open van gisteren x'D Het probleem is dat je een gif hebt x3 Kan er wel een voor Ash maken als je wil :3 Donut gevonden =D Nomnom <3 Okay, geef me een paar seconden en ik heb een prachtige picca voor je c: en als je voor Ashie wilt maken is ook leuk :3 Edit; oehh donuts c: http://ih0.redbubble.net/image.11130280.6253/flat,550x550,075,f.jpg |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 okt 2014 - 8:36 | |
| - Duskpaw' schreef:
- Snowdrop schreef:
- Duskpaw' schreef:
- Snowdrop schreef:
- Duskpaw' schreef:
- Snowdrop schreef:
- Duskpaw' schreef:
- Snowdrop schreef:
Die smileys doen hem echt xD Tja, ik ben opzoek naar iets dat ik snel kan opnemen, maar daarnet ben ik al neergevallen, lol xD Auw xD ik wil stiekem ook zo een ava maar ik ben vreselijk met foto's editten op mijn iPad xD en pc erbij halen heeft weinig nut Lol, ik kan wel nog een maken, mn progamma's staan nog open van gisteren x'D Het probleem is dat je een gif hebt x3 Kan er wel een voor Ash maken als je wil :3 Donut gevonden =D Nomnom <3 Okay, geef me een paar seconden en ik heb een prachtige picca voor je c: en als je voor Ashie wilt maken is ook leuk :3
Edit; oehh donuts c: http://ih0.redbubble.net/image.11130280.6253/flat,550x550,075,f.jpg En done, heb er twee opgestuurd ^^ En nu mn donut opnommen :3 |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 okt 2014 - 8:38 | |
| Goed. Dan nu eens een paar posten in elkaar gaan draaien |
|
| |
Denise 258 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 okt 2014 - 8:39 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 okt 2014 - 8:39 | |
| - Otterflight schreef:
- Goed. Dan nu eens een paar posten in elkaar gaan draaien
spt Never x Otter? c: Hahahaaha ik begon echt te lachen toen ik hem zag x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 okt 2014 - 9:00 | |
| Te lachen toen je wie zag? :3 Rudekit kan denk ik over 2 posten geboren worden in het topic |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 okt 2014 - 9:08 | |
| Duskpaw xD Ik moet mn acc's actief maken, maar al dat tijdgebrek een dat lage inspilevel is zo erg D: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 okt 2014 - 9:11 | |
| Wat gaan we dan doen in het SPT van Otter X Never ? Iets van een verhaallijntje is wel handig want dan kunnen we dat doen |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|