|
|
Yanthe 277 Actief
Terror Claws
| CAT'S PROFILEAge: 26moons. I'm getting older and stronger. This white tom-cat is getting fearded in no time.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 okt 2014 - 17:29 | |
| |
|
| |
Marijn (kittypaw) 928 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 okt 2014 - 17:29 | |
| - Jeff schreef:
- Mijn elektrische gitaar heeft metalen snaren, gaat wel huwrh. Mijn akkoest heeft er 3 metalen en 3 plastieken xD
Ik ben pas sinds gister begonnen met gitaarspelen. Mijn vingers zijn niet getraind xD |
|
| |
Do 751 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 okt 2014 - 17:30 | |
| God, kan niet wachten tot ik me hond heb. |
|
| |
Ez 916 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 okt 2014 - 17:30 | |
| - Brightkit. schreef:
- Jeff schreef:
- Mijn elektrische gitaar heeft metalen snaren, gaat wel huwrh. Mijn akkoest heeft er 3 metalen en 3 plastieken xD
Ik ben pas sinds gister begonnen met gitaarspelen. Mijn vingers zijn niet getraind xD Oh zo xD Ik doe het nu al bijna een jaar, volg sinds kort les, het komt wel ;D De snaren staan iedere keer in me vingers, maar ik voel het niet eens, enkel mijn pink omdat ik die niet veel gebruik. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 okt 2014 - 17:31 | |
| - Jeff schreef:
- Brightkit. schreef:
- Jeff schreef:
Ik ben pas sinds gister begonnen met gitaarspelen. Mijn vingers zijn niet getraind xD Oh zo xD Ik doe het nu al bijna een jaar, volg sinds kort les, het komt wel ;D De snaren staan iedere keer in me vingers, maar ik voel het niet eens, enkel mijn pink omdat ik die niet veel gebruik. Heheh, ja. Kun jij al liedjes enz spelen? Ik tokkel gewoon wat en maak constant fouten XD maar iedere keer gaat t beter. |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 okt 2014 - 17:32 | |
| Het enige instrument die ik speel is op me ouders hun zenuwen xD Niet echt een instrument but YOLO
Ik ben maar es posten, tot over een paar uren dan als k weer wakker kom |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 okt 2014 - 17:34 | |
| - Silvergale schreef:
- Het enige instrument die ik speel is op me ouders hun zenuwen xD
Niet echt een instrument but YOLO
Ik ben maar es posten, tot over een paar uren dan als k weer wakker kom Ohh! Dat kan ik ook goed! |
|
| |
Marieke 199 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 okt 2014 - 17:35 | |
| Ik zit hier te lachen/giechelen om een gesprek in de groepschat van mijn vriendengroep. We hebben een discussie over dat een van hen een poedel is (vanwege zijn pluizige, krullerige haar) en nu haalt de "poedel" er allemaal wetten en stuff bij xD Van dat hij volgens de wet geen poedel genoemd mag worden xD |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 okt 2014 - 17:35 | |
| Ezz, NEVAAAAAAAAAAAAAAAH
mn 800ste post is opgegaan aan Everstar xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 okt 2014 - 17:42 | |
| Ik zit het AOT vol te spammen
Ik ga maar is een topic search openen.
|
|
| |
Ez 916 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 okt 2014 - 17:43 | |
| - Brightkit. schreef:
- Jeff schreef:
- Brightkit. schreef:
- Jeff schreef:
Ik ben pas sinds gister begonnen met gitaarspelen. Mijn vingers zijn niet getraind xD Oh zo xD Ik doe het nu al bijna een jaar, volg sinds kort les, het komt wel ;D De snaren staan iedere keer in me vingers, maar ik voel het niet eens, enkel mijn pink omdat ik die niet veel gebruik. Heheh, ja. Kun jij al liedjes enz spelen? Ik tokkel gewoon wat en maak constant fouten XD maar iedere keer gaat t beter. Ik kan Knocking On Heavens Door ._. En ik kan veel kleine stukjes, stukjes van Metallica, stukjes Nirvana (Something In The Way kan ik helemaal maar ok), ik kan niet veel hele nummers, maar een paar xD |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 okt 2014 - 17:46 | |
| - Jeff schreef:
- Brightkit. schreef:
- Jeff schreef:
- Brightkit. schreef:
- Jeff schreef:
Ik ben pas sinds gister begonnen met gitaarspelen. Mijn vingers zijn niet getraind xD Oh zo xD Ik doe het nu al bijna een jaar, volg sinds kort les, het komt wel ;D De snaren staan iedere keer in me vingers, maar ik voel het niet eens, enkel mijn pink omdat ik die niet veel gebruik. Heheh, ja. Kun jij al liedjes enz spelen? Ik tokkel gewoon wat en maak constant fouten XD maar iedere keer gaat t beter. Ik kan Knocking On Heavens Door ._. En ik kan veel kleine stukjes, stukjes van Metallica, stukjes Nirvana (Something In The Way kan ik helemaal maar ok), ik kan niet veel hele nummers, maar een paar xD Is gitaar moeilijk als je een paar dagen bezig bent? |
|
| |
Ez 916 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 okt 2014 - 17:47 | |
| Ik vond het niet zo moeilijk, tablature is makkelijk te lezen |
|
| |
53 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 okt 2014 - 17:49 | |
| Mousedung Yanthe c: I had to <3 |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 okt 2014 - 17:51 | |
| EZZ, EZZ REAGEER NOU EENS OP SKYPE FOXSHISH
c: *whieeeeeeeeeeeeeh* |
|
| |
Ez 916 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 okt 2014 - 17:55 | |
| |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 okt 2014 - 17:55 | |
| Zo heb gepost, ben nu maar ff rusten want ik kan niet naar beneden en mn batterij sterft af en heb geen kabeltje mee :/
Bye peeps |
|
| |
53 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 okt 2014 - 17:59 | |
| |
|
| |
Ez 916 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 okt 2014 - 18:00 | |
| - Kingslayer schreef:
- look my sexy ass c:
Wot. XD |
|
| |
Angie 884 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 okt 2014 - 18:01 | |
| Ik speel ook gitaar! Nu ook al een jaar (:
Moet weer aan mn duits, en nog den boekverslag maken... Yeey.
Ga vrijdag bij halloween als Jeff the Killer, maar dan de vrouwelijke versie xD ik en een vriendin gaan een speurtocht voor 5 anderen uitzetten en ze dan sneaky stalken >3 een van hen is zo ontzettend snel bang xD *dissapears while she is doing an evil laugh* muahaha
Laatst aangepast door Sunset op wo 29 okt 2014 - 18:05; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|