|
|
Ez 916 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 okt 2014 - 0:53 | |
| I hope so Assie ^^ HEEEEEEEEEEEEEEL mss dit jaar met een vriend van me vader. Hij wilt Slipknot zien. Ik ook xD |
|
| |
Marijn (kittypaw) 928 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 okt 2014 - 0:54 | |
| Oh ok. Mijn kat licht nu op me schoot :3
Waardoor ik de ipad lader niet kan pakken en de ipad die 5% niet op kan laden dus ze kan er maar beter van genieten want straks moet ze er af
Meh, ik wil anime kijken, maar heb geen zin in Clannad :/ |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 okt 2014 - 0:59 | |
| Ezz; ooh das leuk c: Wou dat mn pa dit jaar ook mee kwam. Gmm bestaat dan 20 jaar en kiss komt dan voor het eerst optreden.. Hij's echt gek van die groep. En ik ga voor mn eerste keer een weekendje dan dus zou wel cool zijn. Maar miss komt mn vriend ook mee.. Maar eig ga ik ook om iemand te ontmoeten die'k al een aantal jaar via forums ken. Anyway veel succes marijn, en jij slaapse ezz als je ging slapen, ik ben nog posten~ |
|
| |
Ez 916 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 okt 2014 - 1:01 | |
| Ahzo ^^ Nah ik ga niet slapen khad je net een post klaar -met me mobiel- toen chrome zich updatete en nu is de post kwijt. Mousedung it T-T |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 okt 2014 - 1:03 | |
| heheh, daarom kopieer ik posts voor ik verzend. heb al zovaak gehad dat het wifi er opeens uit ligt of so XD M'n kat is van schoot af D: ze zit zichzelf nu te wassen (voor de 1000ste keer vandaag) |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 okt 2014 - 1:04 | |
| Nawh da doet me ipod ook steeds als ik internet sluit, of naar een ander tabblad ga. Daarom kan ik nie ih aot én in een topic tegelijk posten met me ipod.
Nou, gewoon een topic maken en reageren en ik stop ermee. Mn arm doet nu al pijn ;3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 okt 2014 - 1:06 | |
| xD ik ga maar is opzoek naar leuke animes |
|
| |
Ez 916 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 okt 2014 - 1:09 | |
| Ach ik ga denken over Ace Taylors geschiedenis en praten op FB dus ik verdwijn hier half, if you need me, gwn roepen xd |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 okt 2014 - 1:38 | |
| Ben er nog hoor mensjes! Of ben ik de enige? K was even Free! (Anime) kijken, maar kon maar 1 episode kijken -.-' |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 okt 2014 - 1:45 | |
| Well ja natuurlijk me ipod tript 'em weer es wnneer ik me post wil verzenden :/ Nou in dat geval, ik ben slapen voordat ik dat duivels ding tegen me muur sla. Truste iedereen |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 okt 2014 - 2:04 | |
| Aaand I'm alone. Oh well, gonna sleep soon though. *Tired* |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 okt 2014 - 7:09 | |
| |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 okt 2014 - 7:21 | |
| - Mr. Crowley schreef:
- Ashdrizzle schreef:
- Mr. Crowley schreef:
- Ashdrizzle schreef:
- Van mij mag t weer dinsdag zijn hoor 8)
*Stares at Partner-text* Do I have to be afraid? ;w; whut ..? :C Oh nee D: no no no, nighty will be his 5evuhr <3 Yeah<'3 Zodra ik wat meer tijd heb, zal ik wel weer es posten. Momenteel zit ik gewoon nogal moeilijk door tentamenweek + berlijn reis xD +1 hoor x'D succes iig ^-^ |
|
| |
Evy тнα dαɴcιɴɢ ѕqυιrrel 278 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 okt 2014 - 7:22 | |
| - Snowdrop schreef:
- GOOODMORNING =D
WAAYOOOH xD |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 okt 2014 - 7:32 | |
| Snel met Crossy posten en dan naar school ;-; |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 okt 2014 - 7:41 | |
| |
|
| |
Chi 97 Actief
| CAT'S PROFILEAge: As a girl, I'm not supposed to answer this question {8 moons}Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 okt 2014 - 8:11 | |
| Emma, je hebt letterlijk twee van m'n katten belachelijk gemaakt in twee posts. xD Kleine rode (terwijl hij bijna even groot is. :')) Een sneeuwhoop xD Ik lachte me wel kapot toen ik dat las (A) |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 okt 2014 - 8:55 | |
| Zo, zit ik in de les, zonder dat ik mn project kan laten zien omdat deze nog thuis op mn pc staat. Ik ben echt niet helder 's morgens ;w; |
|
| |
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 okt 2014 - 9:51 | |
| hia peeps c: zometeen komt tessa voor nu zit ik in mn pyjama niets te doen |
|
| |
Ez 916 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 29 okt 2014 - 10:07 | |
| |