|
|
Bo2 221 Actief " So let's be sinners to be saints "
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 okt 2014 - 21:42 | |
| - Sparrowpaw schreef:
- Haha stiekem is Sparrow ook gebaseerd op Jack Sparrow haha (A)
En peepz, jullie aanmeldingen zijn echt goed :'D (beter dan mijn Eaglekit xp) Shhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhut up Dx Luster is gwn een krabbeling van woorden, omdat het groot is betekend nog niet dat het goed is xD |
|
| |
ϟ ˁᴸᴱᴱᴾᴵᴺᴳ ϟ 518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 okt 2014 - 21:43 | |
| |
|
| |
Evelynnetje (: 1324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 okt 2014 - 21:43 | |
| - Dimkit schreef:
- Forestrain schreef:
- Dimkit schreef:
- *kijkt even snel rond* Hehehehehe >3
Bo, Bo! Ik heb een vraagje voor je >D Hoe is Em? Jij hebt der al ontmoet >3 *heeft totaal geen evile redenen ofzo*kuch** c:
Eeeeeeeeeeeeeeeevy, maar ik wil het >3 Ja maar... Je bent veel te goed D: Vooruit dan maar *lets go* Dat is niet waar D: Je moet eens weten hoeveel coole nestjes ik een kit wilde, maar nooit kreeg... Mn karakters zijn gwn nooit goed genoeg Dx Ja maar nu wel? Nu ben je gewoon geweldig, heb je gewoon het level van ik-heb-die-kit-gewoon-in-m'n-zak bereikt D: |
|
| |
ϟ ˁᴸᴱᴱᴾᴵᴺᴳ ϟ 518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 okt 2014 - 21:48 | |
| - Spoiler:
- Code:
-
<style type='text/css'>.bk { opacity: 0; width:334px; height:500px; transition-duration: 2.7s; -moz-transition-duration: 2.7s; -webkit-transition-duration: 2.7s; -o-transition-duration: 2.7s; padding:0px; }.bk:hover { background-color:#FFFFFF; opacity:.85; }.bka { }.bkc { }.bkd { }.bke { margin-top:0px; width: 343px; height:500px; background-color:FFFFFF; }.bkf { }.bkg { padding:0px; margin-top: 0px; height:500px; overflow:auto; font-family:tahoma; color::d6cfd1; line-height:120%; text-align:justify; }.bkh { }</style><right><div style="width:434px; height:600px; background-image:url(http://i49.tinypic.com/x1wuf8.png);"><div class="bk"><div class="bkb"></div><div class="bkc"></div><div class="bkd"></div><table cellspacing="0" cellpadding="0"><tr><td><div class="bka"></div></td><td valign="top"><div class="bke"><div class="bkg"><font color="#0F565B"><blockquote>
</blockquote></font></div></div><div class="bkf"><div class="bkh"></div></div></td></tr></table></div></div><div style="padding-left:350px;"></div></right>
---------------------------------------------------------- <style type='text/css'>.bk { opacity: 0; width:334px; height:500px; transition-duration: 2.7s; -moz-transition-duration: 2.7s; -webkit-transition-duration: 2.7s; -o-transition-duration: 2.7s; padding:0px; }.bk:hover { background-color:#FFFFFF; opacity:.65; }.bka { }.bkc { }.bkd { }.bke { margin-top:0px; width: 343px; height:500px; background-color:FFFFFF; }.bkf { }.bkg { padding:0px; margin-top: 0px; height:500px; overflow:auto; font-family:tahoma; color::d6cfd1; line-height:120%; text-align:justify; }.bkh { }</style><right><div style="width:434px; height:600px; background-image:url(http://i49.tinypic.com/33424oh.png);"><div class="bk"><div class="bkb"></div><div class="bkc"></div><div class="bkd"></div><table cellspacing="0" cellpadding="0"><tr><td><div class="bka"></div></td><td valign="top"><div class="bke"><div class="bkg"><font color="#0F565B"><blockquote>
</blockquote></font></div></div><div class="bkf"><div class="bkh"></div></div></td></tr></table></div></div><div style="padding-left:350px;"></div></right>
kan iemand even kijken ergens in de eerste zit een fout waardoor de hover te lang uitrekt naar rechts
Laatst aangepast door Sleepingpaw op vr 24 okt 2014 - 21:49; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 okt 2014 - 21:49 | |
| - Forestrain schreef:
- Dimkit schreef:
- Forestrain schreef:
- Dimkit schreef:
Bo, Bo! Ik heb een vraagje voor je >D Hoe is Em? Jij hebt der al ontmoet >3 *heeft totaal geen evile redenen ofzo*kuch** c:
Eeeeeeeeeeeeeeeevy, maar ik wil het >3 Ja maar... Je bent veel te goed D: Vooruit dan maar *lets go* Dat is niet waar D: Je moet eens weten hoeveel coole nestjes ik een kit wilde, maar nooit kreeg... Mn karakters zijn gwn nooit goed genoeg Dx Ja maar nu wel? Nu ben je gewoon geweldig, heb je gewoon het level van ik-heb-die-kit-gewoon-in-m'n-zak bereikt D: Hahahaaha, sure...*kuch* *kuch* |
|
| |
182 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 okt 2014 - 21:50 | |
| Ik had ooit een Rogue, Mr. Sparrow, die was volledig gebaseerd op onze captain Jack :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 okt 2014 - 21:51 | |
| - Dimkit schreef:
- Forestrain schreef:
- Dimkit schreef:
- Forestrain schreef:
- Dimkit schreef:
Eeeeeeeeeeeeeeeevy, maar ik wil het >3 Ja maar... Je bent veel te goed D: Vooruit dan maar *lets go* Dat is niet waar D: Je moet eens weten hoeveel coole nestjes ik een kit wilde, maar nooit kreeg... Mn karakters zijn gwn nooit goed genoeg Dx Ja maar nu wel? Nu ben je gewoon geweldig, heb je gewoon het level van ik-heb-die-kit-gewoon-in-m'n-zak bereikt D: Hahahaaha, sure...*kuch* *kuch* Bo, ga alsjeblieft naar het aanmeldtopic van Fawn en Ash en kijk even naar mijn aanmelding. Ga helemaal stuk en voel je geweldig xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 okt 2014 - 21:52 | |
| - Forestrain schreef:
- Dimkit schreef:
- Forestrain schreef:
- Dimkit schreef:
- Forestrain schreef:
- Dimkit schreef:
Eeeeeeeeeeeeeeeevy, maar ik wil het >3 Ja maar... Je bent veel te goed D: Vooruit dan maar *lets go* Dat is niet waar D: Je moet eens weten hoeveel coole nestjes ik een kit wilde, maar nooit kreeg... Mn karakters zijn gwn nooit goed genoeg Dx Ja maar nu wel? Nu ben je gewoon geweldig, heb je gewoon het level van ik-heb-die-kit-gewoon-in-m'n-zak bereikt D: Hahahaaha, sure...*kuch* *kuch* Bo, ga alsjeblieft naar het aanmeldtopic van Fawn en Ash en kijk even naar mijn aanmelding. Ga helemaal stuk en voel je geweldig xD ... Ik geloof niet dat je de aanmelding van Dim en Flash ooit al hebt gezien... *kruipt weg* ;^; |
|
| |
Daan 904 Actief "The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 okt 2014 - 21:55 | |
| Oké mensen, please, stop xD Hebben jullie ooit mijn kitten aanmeldingen gezien van vroeger x'D |
|
| |
182 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 okt 2014 - 21:56 | |
| Even een vraagje tussendoor, is het voor Rogue's en Kittypets wel mogelijk om de BC te joinen? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 okt 2014 - 21:56 | |
| - Dimkit schreef:
- Forestrain schreef:
- Dimkit schreef:
- Forestrain schreef:
- Dimkit schreef:
- Forestrain schreef:
- Dimkit schreef:
Eeeeeeeeeeeeeeeevy, maar ik wil het >3 Ja maar... Je bent veel te goed D: Vooruit dan maar *lets go* Dat is niet waar D: Je moet eens weten hoeveel coole nestjes ik een kit wilde, maar nooit kreeg... Mn karakters zijn gwn nooit goed genoeg Dx Ja maar nu wel? Nu ben je gewoon geweldig, heb je gewoon het level van ik-heb-die-kit-gewoon-in-m'n-zak bereikt D: Hahahaaha, sure...*kuch* *kuch* Bo, ga alsjeblieft naar het aanmeldtopic van Fawn en Ash en kijk even naar mijn aanmelding. Ga helemaal stuk en voel je geweldig xD ... Ik geloof niet dat je de aanmelding van Dim en Flash ooit al hebt gezien... *kruipt weg* ;^; Uh... Dims aanmelding is gewoon cool ~ Nog niet Daan, maar binnenkort wel. Al Fawnstep heb jij mijn grootste noob aanmelding nog meegemaakt xD |
|
| |
ϟ ˁᴸᴱᴱᴾᴵᴺᴳ ϟ 518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 okt 2014 - 21:58 | |
| gasten zullen we ons zelf gewoon even geen noobs noemen en over iets leuks gaan praten |
|
| |
GAB MCGABS 948 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 okt 2014 - 21:59 | |
| Posten met Whisper is geweldig xD Ze is helemaal in haar element |
|
| |
Bo~ 530 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 okt 2014 - 22:01 | |
| - Royal schreef:
- Even een vraagje tussendoor, is het voor Rogue's en Kittypets wel mogelijk om de BC te joinen?
*Lítill hiero haha* Jup, maar Kittypets mogen dan niet zomaar hun halsband houden ^-^ Die moeten ze wel echt gaan verdienen als je snapt wat ik bedoel (: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 okt 2014 - 22:03 | |
| WHAHAAH DAAN Ik zag net (wss) jouw eerste kittenaanmelding xD Okay, let it go ik heb echt niets gezegd. Tho mijn sheet was echt om te janken xD |
|
| |
55 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 okt 2014 - 22:06 | |
| Halloween met me vriendin was awesome c: - Spoiler:
|
|
| |
Daan 904 Actief "The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 okt 2014 - 22:07 | |
| @Evelyn, welke heb jij gezien dan?
EDIT: AWESOME EZZ o.o |
|
| |
182 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 okt 2014 - 22:08 | |
| - Heatherpaw schreef:
- Royal schreef:
- Even een vraagje tussendoor, is het voor Rogue's en Kittypets wel mogelijk om de BC te joinen?
*Lítill hiero haha* Jup, maar Kittypets mogen dan niet zomaar hun halsband houden ^-^ Die moeten ze wel echt gaan verdienen als je snapt wat ik bedoel (: Okay cool, ik dacht al van wel maar kwam toen in de verwarring doordat dat bij ander clans niet kan xD |
|
| |
ϟ ˁᴸᴱᴱᴾᴵᴺᴳ ϟ 518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 okt 2014 - 22:09 | |
| tis volgende week pas halloween? |
|
| |
182 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 okt 2014 - 22:10 | |
| @Sleeping, dacht ik ook al :') |