Algemene Onzin Topic - Pagina 34

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 42 ... 50  Volgende
Dimlight
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Tumblr_nmcq0qWLI81t7cgieo1_400
Bo2
221
Actief
" So let's be sinners to be saints "

CAT'S PROFILE
Rank:
Dimlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimevr 24 okt 2014 - 21:42

Sparrowpaw schreef:
Haha stiekem is Sparrow ook gebaseerd op Jack Sparrow haha (A)
En peepz, jullie aanmeldingen zijn echt goed :'D (beter dan mijn Eaglekit xp)

Shhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhut up Dx Luster is gwn een krabbeling van woorden, omdat het groot is betekend nog niet dat het goed is xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sleepingcurse
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 DPKsfdL
ϟ ˁᴸᴱᴱᴾᴵᴺᴳ ϟ
518
Actief

CAT'S PROFILE
Sleepingcurse
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimevr 24 okt 2014 - 21:43

CAPTAIN jack sparrow
Forestrain
Member
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimevr 24 okt 2014 - 21:43

Dimkit schreef:
Forestrain schreef:
Dimkit schreef:
*kijkt even snel rond* Hehehehehe >3
Bo, Bo! Ik heb een vraagje voor je >D Hoe is Em? Jij hebt der al ontmoet >3 *heeft totaal geen evile redenen ofzo*kuch** c:

Eeeeeeeeeeeeeeeevy, maar ik wil het >3
Ja maar... Je bent veel te goed D:
Vooruit dan maar *lets go*

Dat is niet waar D: Je moet eens weten hoeveel coole nestjes ik een kit wilde, maar nooit kreeg... Mn karakters zijn gwn nooit goed genoeg Dx
Ja maar nu wel? Nu ben je gewoon geweldig, heb je gewoon het level van ik-heb-die-kit-gewoon-in-m'n-zak bereikt D:
Sleepingcurse
Member
ϟ ˁᴸᴱᴱᴾᴵᴺᴳ ϟ
518
Actief

CAT'S PROFILE
Sleepingcurse
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimevr 24 okt 2014 - 21:48

Spoiler:

kan iemand even kijken ergens in de eerste zit een fout waardoor de hover te lang uitrekt naar rechts

Laatst aangepast door Sleepingpaw op vr 24 okt 2014 - 21:49; in totaal 1 keer bewerkt
Dimlight
StarClan
Bo2
221
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Dimlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimevr 24 okt 2014 - 21:49

Forestrain schreef:
Dimkit schreef:
Forestrain schreef:
Dimkit schreef:
Bo, Bo! Ik heb een vraagje voor je >D Hoe is Em? Jij hebt der al ontmoet >3 *heeft totaal geen evile redenen ofzo*kuch** c:

Dat is niet waar D: Je moet eens weten hoeveel coole nestjes ik een kit wilde, maar nooit kreeg... Mn karakters zijn gwn nooit goed genoeg Dx
Ja maar nu wel? Nu ben je gewoon geweldig, heb je gewoon het level van ik-heb-die-kit-gewoon-in-m'n-zak bereikt D:

Hahahaaha, sure...*kuch* *kuch*
Royal
Member
182
Actief
Royal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimevr 24 okt 2014 - 21:50

Ik had ooit een Rogue, Mr. Sparrow, die was volledig gebaseerd op onze captain Jack :3
Forestrain
Member
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimevr 24 okt 2014 - 21:51

Dimkit schreef:
Forestrain schreef:
Dimkit schreef:
Forestrain schreef:
Dimkit schreef:

Bo, ga alsjeblieft naar het aanmeldtopic van Fawn en Ash en kijk even naar mijn aanmelding. Ga helemaal stuk en voel je geweldig xD
Dimlight
StarClan
Bo2
221
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Dimlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimevr 24 okt 2014 - 21:52

Forestrain schreef:
Dimkit schreef:
Forestrain schreef:
Dimkit schreef:
Forestrain schreef:
Dimkit schreef:

Bo, ga alsjeblieft naar het aanmeldtopic van Fawn en Ash en kijk even naar mijn aanmelding. Ga helemaal stuk en voel je geweldig xD

... Ik geloof niet dat je de aanmelding van Dim en Flash ooit al hebt gezien... *kruipt weg* ;^;
Sparrowfeather
Elder
Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Tumblr_inline_npz363QZRf1s42hpg_500
Daan
904
Actief
"The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"

CAT'S PROFILE
Rank:
Sparrowfeather
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimevr 24 okt 2014 - 21:55

Oké mensen, please, stop xD
Hebben jullie ooit mijn kitten aanmeldingen gezien van vroeger x'D
Royal
Member
182
Actief
Royal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimevr 24 okt 2014 - 21:56

Even een vraagje tussendoor, is het voor Rogue's en Kittypets wel mogelijk om de BC te joinen?
Forestrain
Member
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimevr 24 okt 2014 - 21:56

Dimkit schreef:
Forestrain schreef:
Dimkit schreef:
Forestrain schreef:
Dimkit schreef:
Forestrain schreef:
Dimkit schreef:

... Ik geloof niet dat je de aanmelding van Dim en Flash ooit al hebt gezien... *kruipt weg* ;^;
Uh... Dims aanmelding is gewoon cool ~
Nog niet Daan, maar binnenkort wel.
Al Fawnstep heb jij mijn grootste noob aanmelding nog meegemaakt xD
Sleepingcurse
Member
ϟ ˁᴸᴱᴱᴾᴵᴺᴳ ϟ
518
Actief

CAT'S PROFILE
Sleepingcurse
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimevr 24 okt 2014 - 21:58

gasten zullen we ons zelf gewoon even geen noobs noemen en over iets leuks gaan praten Smile
Whisperwind
Member
GAB MCGABS
948
Actief

CAT'S PROFILE
Whisperwind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimevr 24 okt 2014 - 21:59

Posten met Whisper is geweldig xD
Ze is helemaal in haar element
Heathercloud
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 OWCmOfd
Bo~
530
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Heathercloud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimevr 24 okt 2014 - 22:01

Royal schreef:
Even een vraagje tussendoor, is het voor Rogue's en Kittypets wel mogelijk om de BC te joinen?

*Lítill hiero haha* Jup, maar Kittypets mogen dan niet zomaar hun halsband houden ^-^ Die moeten ze wel echt gaan verdienen als je snapt wat ik bedoel (:
Forestrain
Member
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimevr 24 okt 2014 - 22:03

WHAHAAH DAAN
Ik zag net (wss) jouw eerste kittenaanmelding xD
Okay, let it go ik heb echt niets gezegd. Tho mijn sheet was echt om te janken xD
Dan
Member
55
Actief
Dan
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimevr 24 okt 2014 - 22:06

Halloween met me vriendin was awesome c:
Spoiler:
Sparrowfeather
Elder
Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Tumblr_inline_npz363QZRf1s42hpg_500
Daan
904
Actief
"The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"

CAT'S PROFILE
Rank:
Sparrowfeather
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimevr 24 okt 2014 - 22:07

@Evelyn, welke heb jij gezien dan?

EDIT: AWESOME EZZ o.o
Royal
Member
182
Actief
Royal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimevr 24 okt 2014 - 22:08

Heatherpaw schreef:
Royal schreef:

*Lítill hiero haha* Jup, maar Kittypets mogen dan niet zomaar hun halsband houden ^-^ Die moeten ze wel echt gaan verdienen als je snapt wat ik bedoel (:

Okay cool, ik dacht al van wel maar kwam toen in de verwarring doordat dat bij ander clans niet kan xD
Sleepingcurse
Member
ϟ ˁᴸᴱᴱᴾᴵᴺᴳ ϟ
518
Actief

CAT'S PROFILE
Sleepingcurse
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimevr 24 okt 2014 - 22:09

tis volgende week pas halloween?
Royal
Member
182
Actief
Royal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimevr 24 okt 2014 - 22:10

@Sleeping, dacht ik ook al :')
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 34 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 42 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: