Time to go hunting {2} // Z E A L P A W - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Time to go hunting {2} // Z E A L P A W

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Glowstick
Member
Time to go hunting {2} // Z E A L P A W - Pagina 2 GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: Time to go hunting {2} // Z E A L P A W   Time to go hunting {2} // Z E A L P A W - Pagina 2 Icon_minitimezo 2 nov 2014 - 11:16

Zijn kopje schoot omhoog bij zijn broer zijn woorden, waarna een glimlach zijn lippen sierde. "Oké! Ik zal het proberen!" Adrenaline schoot door zijn lichaam waarna hij op een plek ging staan waar hij niet goed te zien was, al in sluiphouding. "Je kan," Lachte hij, waarna hij even nadacht over hoe het moest. "Denk aan wat papa en Silverfang je geleerd hebben Glow. Blij laag, houd evenwicht met je staart. Sla je nagels in de lucht al uit, spring niet al te hoog, maar wel hoog genoeg. Voel zijn bewegingen, voel wanneer die van plan is te vluchten en welke kant dan op. Boor je nagels op een willekeurige plek, maar geen staart of zulke overige plekken. Dood hem met een beet in de nek. Ja, ik ben er klaar voor."
Terug naar boven Ga naar beneden
Zealspark
StarClan
Time to go hunting {2} // Z E A L P A W - Pagina 2 PCAssxW
Chi
2726
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Time to go hunting {2} // Z E A L P A W   Time to go hunting {2} // Z E A L P A W - Pagina 2 Icon_minitimezo 2 nov 2014 - 22:04

Don't cry because it's over, smile because it happened.
Toen hij de lach op Glowpaw's gezicht zag, voelde hij een tevreden gevoel oprijzen in zijn buik. Hij wist wel dat hij zijn broer kon oppeppen, en het was hem gelukt ook! 'Oké! Ik zal het proberen!' Miauwde de rode kater, waarna hij in een sluiphouding ging staan. 'Je kan,' Miauwde de apprentice vervolgens, waardoor Zealpaw knikte en vervolgens zachtjes naar het konijn toe trippelde. Hij voelde de energie door zijn aderen stromen bij iedere stap die hij zette. Voorzichtig versnelde hij zijn passen, totdat hij zich vlak achter het pluizige ding bevond en hij met luide pootstappen het prooidier richting Glowpaw lokte. Algauw schoot het ding weg, niet doorhebbende dat dat juist hetgeen was wat hij en zijn broer wilden.
Glowstick
Member
iro!!
2092
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: Time to go hunting {2} // Z E A L P A W   Time to go hunting {2} // Z E A L P A W - Pagina 2 Icon_minitimema 3 nov 2014 - 20:02

On-alert dat hij was schoot het konijn langs hem, waarna hij eerst een geschokte blik naar zijn broer afwisselde en toen erachteraan schoot. "Deze keer niet!" Riep hij eigenlijk naar niemand waarna hij zich stevig afzette en zijn nagels uitsloeg. Met een slordige sprong kwam hij op het konijn waarna hij eigenlijk automatisch zijn tanden in de nek zette, en gooide het konijn toen van hem af. Het was... Dood? Door hem? Maar... Een blije mislukte lach kwam uit zijn longen waarna hij naar zijn broer keek. "Het is me gelukt! Het is me gelukt!!!!" Riep hij blij, de glimlach van zijn gezicht niet af te halend. Hij kon het wel!
Zealspark
StarClan
Chi
2726
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Time to go hunting {2} // Z E A L P A W   Time to go hunting {2} // Z E A L P A W - Pagina 2 Icon_minitimewo 5 nov 2014 - 17:17

Hij keek even verbaasd toe hoe zijn broer het konijn zomaar langs zich heen zag schieten, en wierp hem dan ook een bemoedigende blik toe toen Glowpaw even naar hem keek. 'Deze keer niet!' Miauwde de rode kater waarna hij achter het pluizige ding aanrende. Toen zijn broer het prooidier dan ook uiteindelijk had gevangen keek hij hem al lachend toe. 'Het is me gelukt! Het is me gelukt!!!!' Riep de kater blij, waardoor hij zichzelf ook opnieuw opgewonden begon te voelen. "Goed zo! Het zag er echt al geweldig uit!" Miauwde hij, zijn broer complimenterende. Vervolgens trippelde hij naar Glowpaw toe en wierp hij zijn blauwe blik hongerig op hem. "Ik denk wel dat we hiermee eten zullen krijgen." Grijnsde hij.
Glowstick
Member
iro!!
2092
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: Time to go hunting {2} // Z E A L P A W   Time to go hunting {2} // Z E A L P A W - Pagina 2 Icon_minitimewo 12 nov 2014 - 19:23

De aanmoediging van zijn broer maakte hem onbeschrijfelijk blij, het was een goed gevoel. Hij kreeg complimenten niet vaak over zijn jaagkunst, alleen commentaar of tips. Hij grinnikte en voelde de honger weer toen hij het over eten had, eigenlijk voelde het vlees door zijn tanden doorboord heerlijk. Met een plof liet hij het beest vallen, waarna hij zijn broer vol verwachting aan keek, niet wetend wat hij van plan was om te doen.
Zealspark
StarClan
Chi
2726
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Time to go hunting {2} // Z E A L P A W   Time to go hunting {2} // Z E A L P A W - Pagina 2 Icon_minitimeza 6 dec 2014 - 14:19

Zijn broer leek zich steeds beter te voelen bij ieder woord dat Zealpaw gebruikte om hem te complimenteren. Hij vond het ergens zelfs een beetje grappig. Maar goed, toen Glowpaw hem verwachtingsvol aankeek zuchtte de rode kater eventjes zachtjes en keek hij om zich heen. "Gaan we anders die eekhoorn ophalen en terug keren naar het kamp? Ik denk wel dat we genoeg hebben gevangen." En eigenlijk rammel ik van de honger!
Glowstick
Member
iro!!
2092
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: Time to go hunting {2} // Z E A L P A W   Time to go hunting {2} // Z E A L P A W - Pagina 2 Icon_minitimema 15 dec 2014 - 18:15

Het voorstel leek hem perfect, zijn buik rammelde eigenlijk wel. "Tuurlijk! Ik heb hónger!" Hij schoof het konijn naar zijn broer om nu voorop te trippelen, hij wist precies waar hij de eekhoorn begraven had. "Kom op! Ik kan niet meer man, ik rammel!"
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Time to go hunting {2} // Z E A L P A W   Time to go hunting {2} // Z E A L P A W - Pagina 2 Icon_minitime

Time to go hunting {2} // Z E A L P A W
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Tallpines-
Ga naar: