Beertje 1076 Actief Your kisses
are written in my
mind
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 okt 2014 - 20:01 Littlestream schreef: Dat moment dat je weet dat je iets belangrijks aan het vergeten bent, maar je weet niet wat.. x'D +1 >3 Ik heb dat ook altijd.
--
Oh k snap het xx
216 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 okt 2014 - 20:04
Bunny 462 Afwezig
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 okt 2014 - 20:07 Omen schreef: Oef ik hou van Omen ♥ Je plaatje is al es eerder gebruikt x'D Door Amy met Flamesoul (ofoziets) dacht ik..
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 okt 2014 - 20:08 @Daykit, Ik vind het wel iets hebben. c: Had alleen zelf de os wat minder breed gemaakt en smaller van hoogte.^-^
216 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 okt 2014 - 20:10 Daykit\" schreef: Omen schreef: Oef ik hou van Omen ♥ Je plaatje is al es eerder gebruikt x'D Door Amy met Flamesoul (ofoziets) dacht ik.. Ik kan haar niet vinden... Nou ja, als ze nog actief is mailt ze me maar :c
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze CAT'S PROFILE Age :
3 years and 6 moons, forever now Gender :
She-cat ♀ Rank :
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 okt 2014 - 20:14 Dauntpaw heeft een mooi setje C:
Eeevvyyhhh 551 Actief CAT'S PROFILE Age :
♡ Not yet forgotten... My star still shines... Gender :
Rank :
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 okt 2014 - 20:15 Welke breedte gebruiken jullie voor een ava? ^^ En wat is mooier; een postsheet met scroll of met stretch?
She-cat ♀ Rank :
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 okt 2014 - 20:16 Iciclespirit schreef: Welke breedte gebruiken jullie voor een ava? ^^ En wat is mooier; een postsheet met scroll of met stretch? Voor mijn avatars gebruik ik bijna altijd 150 pixels breed en 200 pixels hoog ^^ Dit zijn de standaardmaten op de meeste fora :3
21 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 okt 2014 - 20:17
She-cat ♀ Rank :
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 okt 2014 - 20:18 @hierboven, heya~ :33 ------- Bluh, mijn vorige OS was te groot D: Maar ik ben te lui om 'm opnieuw te maken omdat ik dan weer het plaatje moet zoeken en bewerken en zo :c
Rank :
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 okt 2014 - 20:18 Whispersong schreef: Iciclespirit schreef: Welke breedte gebruiken jullie voor een ava? ^^ En wat is mooier; een postsheet met scroll of met stretch? Voor mijn avatars gebruik ik bijna altijd 150 pixels breed en 200 pixels hoog ^^ Dit zijn de standaardmaten op de meeste fora :3 'Kay, thanks Mariek (:
Hi Sacha! Nog gefeliciteerd
jij was toch laatst jarig (A)
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 okt 2014 - 20:19 Niemand interesse in mn kat?
Rank :
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 okt 2014 - 20:20 Ik vind hem schattig heuwr Mims ;D
Aurora Borealis 987 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 okt 2014 - 20:21 Sinpaw schreef: MIJN BOBBY! veel plezier met je
nieuwe kat Daat bobby veel plezier bij ej mag hebben enne kom snel weer mee naar het asiel. Ik weet wel waar ik stage katten kwijt kan
21 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 okt 2014 - 20:22 Iciclespirit schreef: Hi Sacha! Nog gefeliciteerd jij was toch laatst jarig (A) Jup haha, thanks :3
Rank :
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 okt 2014 - 20:27 This is not a game of who the f*ck are you
Postsheet gemaakt (: Moet hij zo of met scroll erin?
Tags, notes, words count etc
As' 1637 Afwezig
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 okt 2014 - 20:30 evy;; geen scroll, da staat mooier Maarre, mss een minder fel kleurtje nemen? epilepsie Hmm ik wil iets doen maar weet nie wat...
216 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 okt 2014 - 20:32 Hoe maak je hem zo dat hij uitrekt en niet scrolt?
Ezz 907 Afwezig
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 okt 2014 - 20:33 Evy, ik zou een aangenamer kleurtje nemen en een postsheet ^-^ TESS je hebt PM op Inner xD
Bunny 462 Afwezig
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 okt 2014 - 20:34 Omen schreef: Hoe maak je hem zo dat hij uitrekt en niet scrolt? euhm.. Ik denk een vaste hoogte geven en dan nog iets, maar dat weet ik niet meer x'D
Ik moet mijn coding skills nog es opfrissen (a)
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic