|
|
83 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 okt 2014 - 21:22 | |
| Iemand van een andere Clan die een topic met Calm wilt? (: |
|
| |
iro 833 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 okt 2014 - 21:23 | |
| - Calmnight schreef:
- Iemand van een andere Clan die een topic met Calm wilt? (:
Oeh oeh! Ik heb Glowpaw, Highfive of Futuresong! |
|
| |
83 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 okt 2014 - 21:25 | |
| - Raza schreef:
- Calmnight schreef:
Oeh oeh! Ik heb Glowpaw, Highfive of Futuresong! Doe maar Highfive of Futuresong, wat jij wilt (: Wie maakt? :3 Oh ja, je moest hierop nog reageren... wanneer en waar wilde je het topic van Riverpaw x Glowpaw? |
|
| |
iro 833 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 okt 2014 - 21:27 | |
| - Calmnight schreef:
- Raza schreef:
- Calmnight schreef:
Oeh oeh! Ik heb Glowpaw, Highfive of Futuresong! Doe maar Highfive of Futuresong, wat jij wilt (: Wie maakt? :3
Oh ja, je moest hierop nog reageren... wanneer en waar wilde je het topic van Riverpaw x Glowpaw? Futuresong lijkt me leuk, gezien ik nu maar één topic met haar heb en haar toch graag actief houd : ) Op het tweede, we kunnen beter wachten tot het andere topic zegmaar is afgerond zodat het wat makkelijker post voor mij snap je? |
|
| |
83 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 okt 2014 - 21:29 | |
| - Raza schreef:
- Calmnight schreef:
- Raza schreef:
- Calmnight schreef:
Oeh oeh! Ik heb Glowpaw, Highfive of Futuresong! Doe maar Highfive of Futuresong, wat jij wilt (: Wie maakt? :3
Oh ja, je moest hierop nog reageren... wanneer en waar wilde je het topic van Riverpaw x Glowpaw? Futuresong lijkt me leuk, gezien ik nu maar één topic met haar heb en haar toch graag actief houd : ) Op het tweede, we kunnen beter wachten tot het andere topic zegmaar is afgerond zodat het wat makkelijker post voor mij snap je? Maak jij 'm of maak'k 'm? (: Fourtrees of Boundaries lijken me voor deze wel handige plekken (: En op het tweede: is prima! :3 |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 okt 2014 - 21:29 | |
| [s]Stiekem vind ik brightkit's persoonlijkheid heel awesome xD[/s]
|
|
| |
iro 833 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 okt 2014 - 21:33 | |
| - Calmnight schreef:
- Raza schreef:
- Calmnight schreef:
- Raza schreef:
- Calmnight schreef:
Oh ja, je moest hierop nog reageren... wanneer en waar wilde je het topic van Riverpaw x Glowpaw? Futuresong lijkt me leuk, gezien ik nu maar één topic met haar heb en haar toch graag actief houd : ) Op het tweede, we kunnen beter wachten tot het andere topic zegmaar is afgerond zodat het wat makkelijker post voor mij snap je? Maak jij 'm of maak'k 'm? (: Fourtrees of Boundaries lijken me voor deze wel handige plekken (: En op het tweede: is prima! :3 Ik maak wel want ik vind t zielig dat jij altijd onze topics maakt x'D |
|
| |
~L 498 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 okt 2014 - 21:39 | |
| - Raza schreef:
- Calmnight schreef:
- Raza schreef:
- Calmnight schreef:
- Raza schreef:
- Calmnight schreef:
Oh ja, je moest hierop nog reageren... wanneer en waar wilde je het topic van Riverpaw x Glowpaw? Futuresong lijkt me leuk, gezien ik nu maar één topic met haar heb en haar toch graag actief houd : ) Op het tweede, we kunnen beter wachten tot het andere topic zegmaar is afgerond zodat het wat makkelijker post voor mij snap je? Maak jij 'm of maak'k 'm? (: Fourtrees of Boundaries lijken me voor deze wel handige plekken (: En op het tweede: is prima! :3
Ik maak wel want ik vind t zielig dat jij altijd onze topics maakt x'D Oh nou dankjewel :3 (xD) |
|
| |
giro555 1285 Actief "Uncertainty is the most stressful thing."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 okt 2014 - 21:41 | |
| even tussendoor, mijn liefde voor Riverpaw blijft groeien <3 Zo'n lief katertje |
|
| |
83 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 okt 2014 - 21:42 | |
| - Futuresong schreef:
- even tussendoor, mijn liefde voor Riverpaw blijft groeien <3 Zo'n lief katertje
Hij wordt binnenkort Warrior en dan wordt hij een stuk serieuzer. Hij zal nog altijd van kittens houden en voor zijn vrienden door het vuur gaan, maar hij zal een stuk volwassener zijn en niet om elk klein dingetje meer enthousiast worden xD Plus hij zal wss eindelijk eens weten wat liefde inhoudt |
|
| |
giro555 1285 Actief "Uncertainty is the most stressful thing."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 okt 2014 - 21:44 | |
| - Calmnight schreef:
- Futuresong schreef:
- even tussendoor, mijn liefde voor Riverpaw blijft groeien <3 Zo'n lief katertje
Hij wordt binnenkort Warrior en dan wordt hij een stuk serieuzer. Hij zal nog altijd van kittens houden en voor zijn vrienden door het vuur gaan, maar hij zal een stuk volwassener zijn en niet om elk klein dingetje meer enthousiast worden xD Plus hij zal wss eindelijk eens weten wat liefde inhoudt Omg yay als hij eindelijk dat weet moet hij echt weer Glowpaw opzoeken >3 |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 okt 2014 - 21:47 | |
| Zoveel stress voor morgen ;-; urgh eig wil ik liever nu thuis blijven, maar voor een keertje dat ik uitgenodigd word door iemand, én ook al toegezegd heb, zou ik de dag zelve dan niet gaan door stress ;-; uh being homester(??) isn't always nice :/ |
|
| |
86 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 okt 2014 - 21:50 | |
| Ben bang dat posten niet meer gaat lukken,aangezien ik nog tien minuten heb. |
|
| |
Cynthia 917 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 okt 2014 - 21:51 | |
| Kreeg een bal tegen mijn middelvinger met waterpolo, dus dat wordt typen met een hand wat niet heel erg goed luktxD |
|
| |
83 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 okt 2014 - 21:52 | |
| - Futuresong schreef:
- Calmnight schreef:
- Futuresong schreef:
Hij wordt binnenkort Warrior en dan wordt hij een stuk serieuzer. Hij zal nog altijd van kittens houden en voor zijn vrienden door het vuur gaan, maar hij zal een stuk volwassener zijn en niet om elk klein dingetje meer enthousiast worden xD Plus hij zal wss eindelijk eens weten wat liefde inhoudt Omg yay als hij eindelijk dat weet moet hij echt weer Glowpaw opzoeken >3 Hahaha, maar hij wilt Glow sowieso nog troosten en voelt zich momenteel slecht tegenover hem vanwege dat gevecht en zo :3 |
|
| |
Assie 32 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 okt 2014 - 21:55 | |
| Mm silver moet echt een paar TC'ers ontmoeten ;3
Maar eerst ff beating bij posten ;p |
|
| |
~L 498 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 okt 2014 - 21:57 | |
| En ik ga offline, ik heb wel weer genoeg gepost voor vandaag. Tot morgen WC <3 |
|
| |
86 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 okt 2014 - 21:59 | |
| |
|
| |
89 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 okt 2014 - 21:59 | |
| Hier gaat een heel zenuwachtig meisje slapen. Welterusten and wish me luck for tomorrow. #Kyokushin#Karate#Internationaal#Wedstrijd#Vechten |
|
| |
Cynthia 917 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 okt 2014 - 22:00 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |