|
|
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 okt 2014 - 22:25 | |
| @Iro, Thankss<3 @Assie, Ja. xD |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 okt 2014 - 22:27 | |
| Stiekem heb ik ook medelijden met de apprentice den. Glow krijg zo'n ernstige paniekaanvallen krijgen dat hij de helft zeker wakker krijgt ;a |
|
| |
Assie/Amy 174 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 okt 2014 - 22:30 | |
| Urgh internet is echt f'ckt up Aimee, no prob ^^ Ik moet toch zien te vragen als ik mn ipod mag opladen. Chi, oeh yay heb dus goed gegokt En waar precies? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 okt 2014 - 22:32 | |
| @Iro, No worss. Broertje Zeal zal hem wel helpen. <3 #Bropower~! @Assie, Provincie Antwerpen. xD Ik zeg liever niet precies waar. ;p |
|
| |
Assie/Amy 174 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 okt 2014 - 22:35 | |
| Haha begrijpelijk @chi
Mm 20% batterijlading over :/ tijd om te vragen dus als k mag opladen ;3 Bye guys, heb tenminste een leuke avond |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 okt 2014 - 22:37 | |
| Ik heb een ex skyclan kat nodig die Glowpaw buitenbewustzijn bij de wastelands wil vinden! Vrijwilligers? |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 okt 2014 - 22:40 | |
| Ehmm ik heb er twee voor je Iro xd |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 okt 2014 - 22:42 | |
| - Snowcrystal schreef:
- Ehmm ik heb er twee voor je Iro
xd Jij mag kiezen :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 okt 2014 - 22:44 | |
| - Glowpaw schreef:
- Snowcrystal schreef:
xd Jij mag kiezen :3 Lucretia of Whisper allebei geen foute keus xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 okt 2014 - 22:45 | |
| - Snowcrystal schreef:
- Glowpaw schreef:
- Snowcrystal schreef:
xd Jij mag kiezen :3 Lucretia of Whisper allebei geen foute keus xD Doe maar Whisper zodat Raza niet boos word >3 Moet ik hem maken? Moet eerst ff reageren op andere topics tho |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 okt 2014 - 22:46 | |
| - Glowpaw schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Glowpaw schreef:
- Snowcrystal schreef:
xd Jij mag kiezen :3 Lucretia of Whisper allebei geen foute keus xD Doe maar Whisper zodat Raza niet boos word >3 Moet ik hem maken? Moet eerst ff reageren op andere topics tho Gheheh okee dan xD ish goed ik moet zelf nog 3 posts typen voor ik klaar ben xD dus maakt niet uit |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 okt 2014 - 22:53 | |
| Ik zat een paar min geleden te RPGen in 1 of andere chatbox bij een spel in het engels. Maar om 1 of andere reden kon je geen he/she/him/her/his/hers schrijven en weetje hoe moeilijk het is om een post te schrijven in het engels zonder die woorden :'D CTYKTYCKTYCTU!FIYFUYFFUGULCUCTKCFGNCNGFCFGJCFGJCGJ |
|
| |
Marieke 159 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 okt 2014 - 22:58 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 okt 2014 - 23:04 | |
| Stiekem wil ik echt weer een kittentje spelen... Maar ik denk dat ik een aanmelding niet aandurf. *faalangst?* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 okt 2014 - 23:05 | |
| Nog twee posts typen en ik kan ze alle 6 droppen xD
En ik heb met deze 3100 post op Snowy, hmm |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 okt 2014 - 23:07 | |
| @Gaby, Gefeliciteerd~! Ik denk dat het nog wel een tijdje duurt voordat ik daar ben met Zeal.. xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 okt 2014 - 23:08 | |
| Volgens mij denken echt dat het raar is om faalangst te hebben als je een kitten van een superleuk koppel bent. Fire x Ice like wauw mijn liefde voor hun maarGOED ik ben zoooo slecht in aanmeldingen |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 okt 2014 - 23:10 | |
| - Glowpaw schreef:
- Volgens mij denken echt dat het raar is om faalangst te hebben als je een kitten van een superleuk koppel bent. Fire x Ice like wauw mijn liefde voor hun maarGOED ik ben zoooo slecht in aanmeldingen
Ik denk aangezien je mega actief bent en super goed kunt posten dat je toch best veel kans maakt om dan gekozen te worden. :3 Het is niet de aanmelding alleen, vaak kijken ze ook naar de activiteit. ^-^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 okt 2014 - 23:11 | |
| - Zealpaw schreef:
- Glowpaw schreef:
- Volgens mij denken echt dat het raar is om faalangst te hebben als je een kitten van een superleuk koppel bent. Fire x Ice like wauw mijn liefde voor hun maarGOED ik ben zoooo slecht in aanmeldingen
Ik denk aangezien je mega actief bent en super goed kunt posten dat je toch best veel kans maakt om dan gekozen te worden. :3 Het is niet de aanmelding alleen, vaak kijken ze ook naar de activiteit.^-^ Maar ik post echt belachelijk : ( ik haat mijn manier van posten ;x |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 okt 2014 - 23:13 | |
| - Glowpaw schreef:
- Zealpaw schreef:
- Glowpaw schreef:
Ik denk aangezien je mega actief bent en super goed kunt posten dat je toch best veel kans maakt om dan gekozen te worden. :3 Het is niet de aanmelding alleen, vaak kijken ze ook naar de activiteit.^-^
Maar ik post echt belachelijk : ( ik haat mijn manier van posten ;x Ik vind je manier van posten juist leuk. xD Het leest altijd lekker vlot. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|