| [GZ] My wings, they're broken | |
|
Angie 87 Actief
| |
| Onderwerp: [GZ] My wings, they're broken ma 13 okt 2014 - 10:29 | |
| Ik ben slecht in inleidingen dus let's just start. Even omdat ze nog niet is gekleurd ofzo; ze is SC Voor mijn nieuwe accje heb ik een verhaallijn bedacht, en nu zoek ik daar dus mensen voor - Brokenwing in het kort:
Brokenwing heeft een trauma opgelopen door haar verleden, is megabang voor alles en iedereen, depressief en weigert ook maar iets te zeggen. Ze zit altijd verstopt in een hoekje, is vermagerd door het weinige eten en een aantal katten maken zich zorgen over haar.
Als je het uitgebreider wilt, hier is voorsteltopic(nog niet af!): https://www.warriorcatsnl.com/t20518-b-r-o-k-e-n-w-i-n-g- Verhaallijn:
Brokenwing zit al zo lang verstopt in een hoekje, waar ze snel wegduikt voor anderen als die dichtbij komen. Ze heeft al eeuwen niet gepraat, en langzaam begint ze enorm te vermageren. Zo erg zelfs dat ze op een dag inelkaar zakt en iedereen nu dus weet dat er echt iets goed mis is. Een paar katten blijven een beetje in haar buurt om op haar te letten. Ze krijgt een "Beste vriendin" Die vaak tegen haar begint te praten en haar probeert op te vrolijken. Soms denkt ze weer terug aan haar verleden in haar slaap, en begint dan als een malle te gillen van angst. Een kater probeert haar te leren om weer blij te zijn, om weer van iets of iemand te houden. Maar valt daarom in love met haar.
Wat ik nu dus zoek: ~2 of 3 katten die zich enorm veel zorgen maken om Brokenwing als ze instort. - - (-) ~Beste vriendin die haar aan de praat probeert te krijgen en alles aan haar verteld. Slenderstep~De kater die haar het mooie van het leven probeert te leren maar ondertussen een crush op haar krijgt. Heartbroken
Laatst aangepast door Brokenwing op do 16 okt 2014 - 8:31; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Angie 884 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] My wings, they're broken wo 15 okt 2014 - 21:27 | |
| |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] My wings, they're broken wo 15 okt 2014 - 21:34 | |
| Op zich zou slender wel willen proberen om haar ad praat te krijgen?
Naam Assie Kat Slenderstep Motivatie well, het lijkt me heel leuk als, door alle omstandigheden momenteel, slender altijd loyaal zal blijven aan haar clan, en ook zorgzaam etc tegenover anderen. Daarbij zou ze iemand graag helpen om haar eigen problemen te vergeten. Ervaring Gewoon omdat het kan, 6 jaar denk ik |
|
| |
Angie 884 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] My wings, they're broken wo 15 okt 2014 - 21:42 | |
| Ik zal Slender toevoegen! : D (Ze is awesome! c; *stalk*) Topic Slender x Broken doen? |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] My wings, they're broken wo 15 okt 2014 - 21:54 | |
| Is goed c:
Maak ik vanaav/strx één aan? moet er sws nog eentje aanmaken ^^ |
|
| |
Angie 884 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] My wings, they're broken wo 15 okt 2014 - 21:55 | |
| Ok is goed! Ik zie m wel verschijnen dan c; |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] My wings, they're broken wo 15 okt 2014 - 22:25 | |
| Ik heb Heartbroken wel als kater, zijn eigen leven mag dan wel een hell zijn geweest waar hij niet over wil praten maar hij kan sommige dingen herkennen van zijn eigen gedrag. Het feit dat hij zelf het mooie van het leven niet ziet betekent niet dat hij het niet kan tonen
|
|
| |
Angie 884 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] My wings, they're broken wo 15 okt 2014 - 22:54 | |
| Is goed! Heartbroken is perfect voor die rol C: we hebben dan ook niet echt een topic nodig want die hebben we al (: Zodra ik op Broken zit zal ik Heart en Slender toevoegen! |
|
| |
Angie 884 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] My wings, they're broken zo 19 okt 2014 - 15:39 | |
| //Bump!\\ Ik zoek nog 2 of 3 katten die zich zorgen over haar maken! |
|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] My wings, they're broken zo 19 okt 2014 - 15:44 | |
| Littlestream wilt zich wel zorgen over haar maken? Aangezien ze medicine cat is lijkt het me meer dan normaal dat ze dat doet. xD |
|
| |
Izza <3 208 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] My wings, they're broken zo 19 okt 2014 - 15:46 | |
| |
|
| |
Angie 884 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] My wings, they're broken zo 19 okt 2014 - 16:28 | |
| Allebei is goed! (: Topicje Little x Broken en Owl x Broken doen dan?
Zodra ik weer op broken zit zal ik jullie erbij zetten! |
|
| |
Angie 87 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] My wings, they're broken za 25 okt 2014 - 23:15 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] My wings, they're broken | |
| |
|