~ B R O K E N W I N G ~



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Nieuw onderwerp plaatsen   ReagerenDeel
 

 ~ B R O K E N W I N G ~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Brokenwing
Member
~ B R O K E N W I N G ~ DPKsfdL
Angie
87
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender:
Rank:
Brokenwing
BerichtOnderwerp: ~ B R O K E N W I N G ~   ~ B R O K E N W I N G ~ Icon_minitimema 13 okt 2014 - 0:09

Brokenwing

My wings, Broken





She was drowning, but nobody saw her struggling.





BROKENWING




Name: Brokenwing
Former names: Brokenkit, Brokenpaw
Future names: Brokenstar??
Prefix: Ze is nooit vrolijk geweest
Suffix: Past er mooi bij
Clan: Shadowclan
Parents: Please just don't ask me...
Short: W-what?


History_________________________________


Well, let's start with my History

Brokenwing beet gefrustreerd op haar lip waarvan een straaltje bloed haar mond in sijpelde, tranen rolden over haar wangen. "Moet ik dit echt vertellen?" Vroeg ze. Angst was in haar stem te horen, haar oren waren plat gaan liggen en bang staarde ze om zich heen. "Mijn ouders waren vermoord, door een rogue. Ik was nét een apprentice, toen heb ik ze dood zien gaan voor mijn ogen. De rogue greep ze, en liet ze leiden. Hij zei dat het mijn schuld was..." De donkergrijze poes stopte even met praten om een paar snikjes te laten horen. "Dat is het ook!" Woest en in de war begon ze rondjes ze draaien en om haar zelf heen te lopen, twee katten drukten haar weer terug op de grond. "Er was een kater.." Voorzichtig wurmde ze zichzelf onder de klauwen van de katten vandaan. "Hij beloofde dat hij mij altijd zou beschermen dat hij van mij houdt, dat hij mij nooit kwaad zou doen." Haar klauwen boorden zich diep in de grond na een klein, innerlijk kreetje. "Hij is ook vermoord, en ik ook bijna." Een  pijnlijke, lichtelijk gestoorde glimlach vormde zich op haar gezicht. Haar staart wikkelde zich om zichzelf heen. Die rogue begon mij uit te schelden, zeggen dat ik lelijk was, en mij uitlachen en inwrijven dat ik niks kan. Toen heeft hij mij aangevallen, en..." Ze hielt op. Dit wilde ze niemand vertellen. Niemand mocht het weten, dat ze zwanger was geweest, de kittens nét op dat moment geboren waren en dat de kater.. Met een ruk draaide de poes zich om. Ze had al eeuwig haar bittere, gebroken stem laten horen. De meeste katten waren vergeten hoe ze had geklonken. De rogue had gelijk. Ze was nutteloos, een zwakke kat. Ze kon haar ouders, haar eigen kittens en haar partner niet redden van één enkele rogue. Een heel verhaal had ze niet vertelt. Dat wilde ze niet, niemand mocht het weten. Over de Thunderclankater die beloofde dat alles beter zou worden, ze hield van hem, maar ze was al snel zwanger. Geloof het of niet maar op weg terug van een meeting met de kat, was ze bevallen en had de rogue voor haar ogen haar kittens alweer het leven afgenomen. Nooit zal ze zichzelf vergeven hoe ze daar machteloos naar haar kittens had gestaard, die hulpeloos en bang piepten, in de hoop dat hun moeder hen zou redden.




Inside_________________________________


||Scared||Traumatic||Depressive||Broken||Confused||Silent||

Scared:
Door haar vreselijke verleden is Brokenwing enorm bang, ze durft het camp niet meer uit. Niet meer te praten, en geen enkele kat meer aan te kijken. Meestal zit ze verstopt, achterin de Warriors den; waar ze wegduikt voor iedereen die maar een staart lengte in haar buurt komt. Haar trauma helpt ook niet echt, ze is bang voor enorm veel dingen.

Traumatic:
Door haar verleden heeft Broken dus een trauma opgelopen. Je hoeft maar in de buurt te komen of ze duikt weg. Ze heeft vaak nachtmerries waarbij ze al haar kittens ziet sterven, haar ouders ziet sterven of haar vermoordde partner. Ze gilt en schreeuwt tot bijna de hele den wakker is, en duikt dan snel weg voor alle boze blikken.

Depressive:
Omdat de rogue heeft gezegd dat ze waardeloos, nutteloos, zwak en gewoon een hoopje niets is, is ze zich ook zo gaan voelen. Ze is depressief door die gedachtes, en ze ziet dat niemand om haar geeft, dus duikt juist meer weg waardoor ze bijna onzichtbaar word.

Broken:
Niemand. Niemand heeft haar geholpen. Sinds wat er is gebeurd was ze haar warrior den in gekropen en was er niet meer uit gekomen. Zelfs niet voor eten. Soms krijgt ze eten van katten die merken dat ze zelf geen eten pakt. Boos is ze omdat niemand haar ooit heeft geholpen tegen de rogue en niemand heeft haar getroost met de kittens. Niemand.

Confused:
Brokenwing is in de war, waarom deed die rogue dat? Was het haar schuld? Ze weet het allemaal niet meer. Ook dat is een van de redenen waarom ze zich zo terugtrekt.

Silent:
Ze praat met niemand, niemand. Ze zegt geen woord. Geen enkel woord behalve een gil komt uit haar keel. Niemand kan herinneren hoe haar bittere, gebroken stem klinkt. Ze weigert te praten omdat ze het gewoon allemaal niet meer weet.



Outside_________________________________



Fur: Dark grey
Eyes: Green
Scars: Nowhere, exept my heart
Pawpads, nose: Grey
Built: Normal
Prettyness: Just Pretty


Cats i know_________________________________



Uhum, noone









@ by AngelOfTheLord from Kickstart



~ B R O K E N W I N G ~ 2w37wnd
|| Sunset || Demon || Brokenwing ||Yarrowfrost ||
Terug naar boven Ga naar beneden
 
~ B R O K E N W I N G ~
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Introduction :: Cat Register :: Shadowclan-
Nieuw onderwerp plaatsen   ReagerenGa naar: