We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Maskheart x Cherrypelt {Kittens} za 1 nov 2014 - 21:16
omg, omg, omg, ik had echt niet gedacht dat Pale gekozen zou worden :') Ik maak haar meteen aan <3 Het liefste Pale als laatste omdat ze zo minnie en zwakkig is :')
Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Onderwerp: Re: Maskheart x Cherrypelt {Kittens} za 1 nov 2014 - 22:46
Super gefeliciteerd iedereen <3 Ik heb me niet aangemeld, maar dat betekend niet dat ik dit topic niet gestalkt heb :') Het is echt een super nestje geworden!
∞:
---
---
∞ αrτ ∞:
---
---
---
---
Sleepy Ember, Thanks Jojo <3 :'D
Tallshadow
Member
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
Onderwerp: Re: Maskheart x Cherrypelt {Kittens} za 1 nov 2014 - 23:01
Omg thank you so much! Ik kijk echt naar dit nestje uit, want dit waren zeker weten een van mijn favorieten. Ik kan niet geloven dat ik gekozen ben, honestly, en ik zal Running echt actief houden <3
Oh en ik wil anders wel als eerste/tweede met Running, het maakt me niet zoveel uit honestly. Hij is best klein, maar dat zijn de meesten van het nestje wel.
You may write me down in history with your bitter, twisted lies, You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.
.:
Maplekit'
Member
98 Actief
Onderwerp: Re: Maskheart x Cherrypelt {Kittens} za 1 nov 2014 - 23:35
Onderwerp: Re: Maskheart x Cherrypelt {Kittens} zo 2 nov 2014 - 0:40
Cold's in the house >3
✗✗✗✗
✗ It was a wicked and wild wind ✗ ✗ Blew down the doors to let me in ✗
✗ Shattered windows and the sound of drums, people couldn't believe what I'd become ✗ ✗ Revolutionaries wait, for my head on a silver plate ✗ ✗ Just a puppet on a lonely string, oh who would ever want to be king? ✗
Onderwerp: Re: Maskheart x Cherrypelt {Kittens} ma 10 nov 2014 - 18:20
We weten nog geen precieze datum, aangezien er eerst nog een paar topics moeten komen, maar als we het weten zullen we het jullie zo snel mogelijk laten weten^^
En is voor de volgorde dan dit goed?: 1. Coldkit 2. Runningkit 3. Maplekit 4. Skimpykit 5. Palekit
Spoiler:
Tallshadow
Member
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"