Maskheart x Cherrypelt {Kittens} - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Maskheart x Cherrypelt {Kittens}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Maskheart
Member
Maskheart x Cherrypelt {Kittens} - Pagina 3 DPKsfdL
Cynthia
737
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 116 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Elder (ex-medicine cat)
Maskheart
BerichtOnderwerp: Re: Maskheart x Cherrypelt {Kittens}   Maskheart x Cherrypelt {Kittens} - Pagina 3 Icon_minitimewo 22 okt 2014 - 19:35

We hebben een deadline gekozen! De aanmeldingen zullen sluiten op 1 november.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
Maskheart x Cherrypelt {Kittens} - Pagina 3 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Maskheart x Cherrypelt {Kittens}   Maskheart x Cherrypelt {Kittens} - Pagina 3 Icon_minitimedo 23 okt 2014 - 11:13

Runningshade
» For every bad, there is a good «
General Information
Name: Runningkit
Former names: None
Future names: Runningpaw, Runningshade, Runningstar
Gender: Male
Sexuality: Unknown
Age: Unborn
Place of birth: Not born yet
Season born: Not born yet

Bloodline: Thunderclan
Clan: Thunderclan
Former clans: None
Future clans: Dark Forest, Starclan
Rank: Kit
Former ranks: None
Future ranks: Apprentice, Warrior
Clanleader: Silverstar » You seem to be a nice leader.
Deputy: Snowdrop » I don't doubt you are a good deputy.
Medicine cat: Unknown » No thoughts of Unknown
Medicine cat apprentice: None
Why is my name Runningshade?
Prefix » Zijn [vader/moeder] heeft hem de naam Running gegeven door de snelle bewegingen die hij maakte toen hij werd opgetild. Het leek er namelijk op alsof hij als pasgeboren kitten al wilde rennen.

Suffix » Shade komt voornamelijk door zijn goede jaagvaardigheden, waardoor hij als hij sluipt bijna op een schaduw lijkt, bijna geen geluid maakt en gewoon uiteindelijk heel vaak succes heeft hierin. Ook heeft het te maken met zijn prefix 'Running', aangezien de kater heel snel kan rennen.
Thoughts about the clans
Thunderclan » These cats seem to be very nice, I'm happy I can call this clan my home.
Silverstar the Clanleader » I promise to follow you and don't question your orders.
Snowdrop the Deputy » You seem to be a very nice cat, I think I can trust you.
Unknown the Medicine Cat » There should be a medicine cat somewhere.
Riverclan » These cats have long furs and can swim very good, I hope they can teach me to swim too!
Dawnstar the Clanleader » I haven't met you yet, but you must be a good leader.
Wolfgaze the Deputy » A good leader knows who's a good deputy, so you must be good too.
Nighstream the Medicine Cat » You can heal cats, sounds interesting.
Honeypaw the Medicine Cat Apprentice » Sounds like they also have apprentices for this.
Windclan » These cats are very fast and there is no doubt that they are good hunters too!
Everstar the Clanleader » Sounds like your mother wanted you to live 'forever'.
Lionroar the Deputy » Do you really roar like a lion when you get mad?
Unknown the Medicine Cat » They don't have a medicine cat?
Shadowclan » They say that these cats are evil, but I doubt that. There is a good in everyone.
Shrewstar the Clanleader » I've heard some bad things about you, but I don't really believe them.
Innerghost the Deputy » You are like a ghost to me, no one tells me something about you.
Littlestream the Medicine Cat » Your family must be really talented, because your mother is a deputy and you are a medicine cat.
Bloodclan » I don't like the name of your clan, you should change it. It makes me feel afraid of these cats, are they really that scary?
Lítill the Leader » You don't have -star behind your name, so that means you don't have the nine lifes that all clanleaders get.
Miles the Commander » There must be something good about you, it is impossible to be totally bad.
Kittypets » These cats don't seem to have clanleader nor a deputy nor a medicine cat and live with twolegs. Shouldn't we help them to get out of there? Aren't those twolegs dangerous?

Rogues » Cats that live on their own and don't have a group to care for. Why can't they join us? That's really mean.
Appearance
Vanaf zijn geboorte was Runningkit al erg klein en dat is nooit echt weggegaan eigenlijk. De kitten had altijd al een kleine achterstand qua groei en de meeste katten zijn groter dan hem, vooral de katers, aangezien die over het algemeen groter kunnen worden dan poezen. Over het algemeen blijft Runningkit zelfs kleiner dan de meeste poezen, waardoor hij soms wel eens onderschat kan worden door anderen. Echter is de kater een harde werker en door zijn van nature gestroomlijnde en soepele lichaamsbouw krijgt hij zijn jaagvaardigheden al snel onder de knie. Met vechten heeft hij echter wat meer moeite, maar na mate hij meer traint ontwikkelt hij ook lichtelijk wat spieren en leert hij ook dat hij met zijn kleine lichaamsbouw en zijn snelheid gemakkelijk in het voordeel kan komen - als hij het goed uitoefent natuurlijk. De kater heeft ijsblauwe ogen en een red lynx point patroon, met een halflange vacht die weinig klit.

Fur » Flame lynx point
Fur length » Long
Build » Small, streamlined and slightly muscular
Eyes » Iceblue
Nose » Pink
Pawpads » Pink
Personality
Personality traits: Accepts authority, loyal, devoted, distant, ambitious, closed, guarded, secretive, caring, considerate, cooperative, fearful, indecisive, determined, endures, kept back, flexible, forgiving, focused, generous, goodwill, hard-working, honest, humble, jealous, kind, mature, tolerant, perfects, persistent, practical, reliable, respectful, responsible, insecure, selfless, sensitive, serious, sympathetic, takes others point of view, trusting.
Likes: Hoogtes, bomen, bloemen, newleaf, katten die hem met rust laten, familie, vrienden, Thunderclan,  
Dislikes: Grote groepen, in het middelpunt staan, slecht in iets zijn, verliezen, water,
Fears: Voor paal staan, in het openbaar praten, iemand teleurstellen, de verkeerde keuzes maken, niet in staat zijn iemand te helpen, zijn eigen limieten bereiken.
Goals: Apprentice worden.
Personality description: Runningkit is een erg introverte kater. Hij sluit zijn eigen ik helemaal buiten tegenover de rest en enkel de meeste vertrouwde katten zullen deze kater te zien krijgen. De echte zorgzame, vriendelijke kater die zo af en toe ook eens een leuk grapje kan maken of zijn eigen goede ideeën durft voor te stellen aan jou. Hij staat altijd klaar voor anderen, wie het ook mag zijn. Zijn clangenoten, zijn vrienden, zijn familie en zelfs vreemdelingen - als je hem nodig hebt laat hij alles vallen om je te helpen. Hier komt het onbaatzuchtige naar voren. De kater kent de kunst om zichzelf opzij te zetten en zich helemaal in te storten op iemand die hem nodig heeft. Katten redden uit gevaarlijke posities hoort hier dan ook bij, al is hij zelf niet de dapperste kater in de clan. Helemaal niet zelfs. Hij heeft veel angsten en desondanks dat hij die ooit in het openbaar zal toegeven, maakt hij zich er wel vaak druk over en zal hij naderhand als hij bijvoorbeeld net een bijna dood ervaring in een kolkende rivier heeft gehad, daar nare dromen van kunnen ondervinden. Angstig is hij dus zeker. Het maken van keuzes horen hier ook bij, want hij is hier behoorlijk slecht in. Bang dat hij de verkeerde keuze maakt natuurlijk en nooit meer een andere keuze kan maken, iemand teleurstelt of wat dan ook. In een groep werkt hij meestal gewoon mee, zijn eigen ideeën of beslissingen maakt hij niet snel en je zult hem dan ook bijna nooit horen spreken in de groep. Als hij alleen is blijkt dan wel dat er ook een kant van hem is dat goed is in het maken van keuzes; maar dat enkel als hij puur alleen is. Zelfs als iemand hem volgt dan zal hij nadenkend blijven staan en gewoon geen keuze kunnen maken of hij nou links moet gaan of rechts, zelfs zoiets kleins kan hem dan helemaal overstuurt maken. Katten kunnen hem gemakkelijk misbruiken, omdat hij altijd klaar voor iedereen staat en bereid is de spotlight opzij te zetten voor een ander en ook niet voor zichzelf durft op te komen als iemand de credits neemt voor zijn eigen werk - al betekent dat natuurlijk niet dat het geen steek in zijn hart is als hij niet eens een simpel bedankje ervoor krijgt. Zelf vergeeft hij katten die fouten maken snel en hij is erg goed van vertrouwen, waardoor je meestal gemakkelijk zijn vergiffenis krijgt en hem gewoon weer kunt gebruiken voor iets.
History
Geboortetopic: None
Ceremonie Kit - Apprentice: None
Training Topics: None
Final Assessment: None
Ceremonie Apprentice - Warrior: None
Nachtwake: None
Patrouilles: None
Ceremonie Mentor: None
Sterfte Topic: None
Afscheid Topic: None

Part I || Coming soon.

History
Naam: Linn
Motivatie: Ik weet nog dat ik Maskpaw x Cherrypaw altijd geshipt heb toen ik nog maar een beginneling was hier op het forum. Ik heb hun topics altijd gevolgd en ik heb ze altijd gewoonweg fantastisch samen gevonden - kan het dan ook niet helpen om me hier niet voor aan te melden. Misschien was dit wel mijn eerste ship, ik weet het niet meer zeker though. Ik weet dat ik al redelijk wat kittens heb gehad en soms ook redelijk gefaald heb met het actief houden hiervan, maar ik kan jullie beloven dat het me dit keer wel gaat lukken. Ik heb nu al zin in Runningkit en ik kan hem netzoals Dustkit vast actief houden. Bovendien gaat Dust de komende ceremonie de Nursery uit en dus meer redenen voor mij om nog een kitten erbij te nemen! Ik had eerst een hele persoonlijkheid uitgeschreven maar ben er toen op gestuit dat dit misschien niet handig was (thanks Waz!) en daarom dat ik het wat ingekort heb. Het is nog steeds best veel en er staan nog steeds alle eigenschappen die ik in mijn hoofd had voor hem, maar ik wil jullie wel even erop aanmerken dat zijn karakter in de tijd dat ik met hem rpg kan veranderen. Dat doen tenslotte alle karakters uiteindelijk en ik weet niet of hij vaak misbruikt gaat worden hierdoor en als dit zou gebeuren, dan zou iets een limiet voor hem kunnen zijn, niet waar? Naja, dat zien we wel in de rpg later. Ik ga hem sowieso aanmaken want ik vind hem echt geweldig, maar ik wil het toch graag proberen bij dit fantastische nestje. Bedankt voor de kans om me aan te melden en veel succes tegenover de rest die zich hebben aangemeld! <3

En voor als jullie toch nieuwsgierig ernaar zijn, ik heb zijn persoonlijkheid ook heel groot uitgewerkt, maar op het laatste moment toch besloten hem niet in te voeren, bang dat jullie het teveel vonden en het gewoon niet zouden lezen(wat ik ergens wel kan begrijpen), dus als jullie het toch graag willen lezen. Ik heb het niet helemaal afgemaakt omdat ik het waarschijnlijk niet ga gebruiken, maar het legt bijna al zijn eigenschappen uit:
Spoiler:


Laatst aangepast door Dustkit op za 1 nov 2014 - 16:47; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewisp
Founder
Maskheart x Cherrypelt {Kittens} - Pagina 3 LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Maskheart x Cherrypelt {Kittens}   Maskheart x Cherrypelt {Kittens} - Pagina 3 Icon_minitimeza 25 okt 2014 - 12:08

Ik hou van jullie, maar ik ga echt voor kort maar krachtig haha.

Maskheart x Cherrypelt {Kittens} - Pagina 3 Huq9nq
SKIMPYCROW
“He’s so tiny.. I’m not sure he’ll survive.”
“Ofcourse he will, let’s call him Skimpykit?”
“That’s perfect for him.”




Kitten name: Skimpykit
Apprentice name: Skimpypaw
Warrior/Deputy/Medicine cat name: Skimpycrow
Leader name: Skimpystar
Geslacht: Kater
Ouders: Maskheart x Cherrypelt
Motivatie: Ik heb geen kitten, en ik hou enorm van dit stelletje. Daarbij heb ik een miljoen aan inspiratie voor dit karakter.

Karakter/Innerlijk: Skimpy wordt een lief katertje met een klein hartje van goud. Maar wel met de nadruk op klein. Skimpy is niet de soort kat die iedereen openhartig in zijn leven toelaat, er passen maar een beperkt aantal katten in zijn vriendenkring. Hij is er op tegen om lange gesprekken met katten van andere Clans te voeren, en zal er ook niet blij mee zijn als hij dat bij een ander ziet gebeuren. Hij is dus erg op zijn eigen Clan gericht, en zal dan ook door het vuur gaan voor zijn ‘familie’. Skimpy kan voor katten die hij niet kent chago en afstandelijk overkomen. Dit bedoelt hij niet direct zo, hij is alleen voorzichtig met wie hij toelaat in zijn leven. Skimpy is mager geboren, en zal het kleinste van het nest blijven. Desalniettemin moet hij niet onderschat worden door zijn smalle vertoning.

Sterktes: Skimpy’s heeft geleerd om zich niet teveel aan te trekken van het geplaag van zijn nestgenoten. Hij heeft volop geaccepteerd dat hij de kleinste is en zal blijven, en kan ook best meelachen om een van de flauwe grapjes van de rest. Zijn kracht haalt hij uit zijn behendigheid, en omdat hij zo licht is, is hij een vlugge klimmer. Skimpy krijgt het achtervoegsel 'Crow' omdat dit hele slimme vogels zijn.

Zwaktes: Dit katertje heeft de nare gewoonte om zich volledig te kunnen afsluiten van de rest. Hij wil graag liefde kennen, maar hij durft niet. Hij is sociaal een beetje awkward in dat opzicht.

Toekomst:  Ik weet nog niet wat ik met Skimpy wil, ik zit er over na te denken om veel topics met hem te doen waarin hij zijn karakter nog duidelijker ontwikkeld. Misschien wil ik hem later juist laten daten met een kat uit een andere Clan, omdat hij er zo op tegen is, en juist totaal een faal is in de liefde.

Rang: Skimpy lijkt mij ook wel het type Medicine Cat, misschien laat ik hem daar nog in interesseren en geef ik hem op voor die rang. Om hem in de voetsporen van zijn vader te laten treden, wellicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cherrypelt
Member
Maskheart x Cherrypelt {Kittens} - Pagina 3 DPKsfdL
ϾHŁ ღ
486
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 79 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cherrypelt
BerichtOnderwerp: Re: Maskheart x Cherrypelt {Kittens}   Maskheart x Cherrypelt {Kittens} - Pagina 3 Icon_minitimeza 25 okt 2014 - 13:35

De lijst is ge-update!
Ik weet nu al dat kiezen enorm moeilijk zal zijn. (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Descentpaw
Member
Maskheart x Cherrypelt {Kittens} - Pagina 3 DPKsfdL
Emms
85
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♦ 12 Moons ♦
Gender:
Rank:
Descentpaw
BerichtOnderwerp: Re: Maskheart x Cherrypelt {Kittens}   Maskheart x Cherrypelt {Kittens} - Pagina 3 Icon_minitimezo 26 okt 2014 - 16:51

Ik heb de naam van Twilightkit (breeze) naar Curiositykit (-core) veranderd, deze is veel unieker en mooier naar mijn idee (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Otterflight
StarClan
Maskheart x Cherrypelt {Kittens} - Pagina 3 DPKsfdL
Rebecca
2487
Actief
Paint the sky, make it yours

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Otterflight
BerichtOnderwerp: Re: Maskheart x Cherrypelt {Kittens}   Maskheart x Cherrypelt {Kittens} - Pagina 3 Icon_minitimezo 26 okt 2014 - 17:48

Zwop.~

Mijn aanmelding is klaar, ik heb hem simpel gehouden (:
Het uiterlijk van Wolfspirit staat onderin :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Thymewillow
StarClan
Maskheart x Cherrypelt {Kittens} - Pagina 3 DPKsfdL
Nyn
861
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ✩ Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thymewillow
BerichtOnderwerp: Re: Maskheart x Cherrypelt {Kittens}   Maskheart x Cherrypelt {Kittens} - Pagina 3 Icon_minitimedi 28 okt 2014 - 17:34

Mijn aanmelding is af!Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Highfive
Member
Maskheart x Cherrypelt {Kittens} - Pagina 3 DPKsfdL
faye (IRO)
395

CAT'S PROFILE
Age: 29 moons
Gender:
Rank:
Highfive
BerichtOnderwerp: Re: Maskheart x Cherrypelt {Kittens}   Maskheart x Cherrypelt {Kittens} - Pagina 3 Icon_minitimewo 29 okt 2014 - 20:39

Is het eigenlijk bekend hoeveel kittens er komen? sorry als dit erin staat of al gevraagd is!
Terug naar boven Ga naar beneden
Wintersong
Member
Maskheart x Cherrypelt {Kittens} - Pagina 3 DPKsfdL
Cynthia
917
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 40 manen
Gender:
Rank:
Wintersong
BerichtOnderwerp: Re: Maskheart x Cherrypelt {Kittens}   Maskheart x Cherrypelt {Kittens} - Pagina 3 Icon_minitimewo 29 okt 2014 - 21:07

Dat is nog niet bekend^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Flashkit~
Member
Maskheart x Cherrypelt {Kittens} - Pagina 3 DPKsfdL
Evy тнα dαɴcιɴɢ ѕqυιrrel
278
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Oн, σн, тσσ уσυηg fσя уσυ!
Gender:
Rank:
Flashkit~
BerichtOnderwerp: Re: Maskheart x Cherrypelt {Kittens}   Maskheart x Cherrypelt {Kittens} - Pagina 3 Icon_minitimeza 1 nov 2014 - 9:47

Ik heb er zin in ;D Heel veel succes met kiezen, Chi en Cynth! Dat zullen jullie wel nodig hebben xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Cherrypelt
Member
Maskheart x Cherrypelt {Kittens} - Pagina 3 DPKsfdL
ϾHŁ ღ
486
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 79 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cherrypelt
BerichtOnderwerp: Re: Maskheart x Cherrypelt {Kittens}   Maskheart x Cherrypelt {Kittens} - Pagina 3 Icon_minitimeza 1 nov 2014 - 15:33

De aanmeldingen zullen sluiten om 19:00 en om 21:00 zullen we onze keuze's bekend maken!
Terug naar boven Ga naar beneden
.Mistypaw
Member
Maskheart x Cherrypelt {Kittens} - Pagina 3 DPKsfdL
Rieke
49
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
.Mistypaw
BerichtOnderwerp: Re: Maskheart x Cherrypelt {Kittens}   Maskheart x Cherrypelt {Kittens} - Pagina 3 Icon_minitimeza 1 nov 2014 - 19:46

Oeh.. Ben zo nieuwsgierig wat het nestje wordt!^-^
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadecore
Member
Maskheart x Cherrypelt {Kittens} - Pagina 3 DPKsfdL
74
Actief
Shadecore
BerichtOnderwerp: Re: Maskheart x Cherrypelt {Kittens}   Maskheart x Cherrypelt {Kittens} - Pagina 3 Icon_minitimeza 1 nov 2014 - 19:53

succes iedereen c:
ik heb me niet aangemeld, maar heb dit topic toch gestakt >:3
Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
Maskheart x Cherrypelt {Kittens} - Pagina 3 KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Maskheart x Cherrypelt {Kittens}   Maskheart x Cherrypelt {Kittens} - Pagina 3 Icon_minitimeza 1 nov 2014 - 19:53

Suc6 iedereen en jullie ook, Chi en Cynthia, het zal niet makkelijk zijn x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Vinal
Member
Maskheart x Cherrypelt {Kittens} - Pagina 3 DPKsfdL
Yanthe
277
Actief


Terror Claws

CAT'S PROFILE
Age: 26moons. I'm getting older and stronger. This white tom-cat is getting fearded in no time.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Vinal
BerichtOnderwerp: Re: Maskheart x Cherrypelt {Kittens}   Maskheart x Cherrypelt {Kittens} - Pagina 3 Icon_minitimeza 1 nov 2014 - 20:18

Good luck <'3
Zowel degene die zich ook hebben aangemeld, als tha parents ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Thymewillow
StarClan
Maskheart x Cherrypelt {Kittens} - Pagina 3 DPKsfdL
Nyn
861
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ✩ Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thymewillow
BerichtOnderwerp: Re: Maskheart x Cherrypelt {Kittens}   Maskheart x Cherrypelt {Kittens} - Pagina 3 Icon_minitimeza 1 nov 2014 - 21:04

Whoop whoop~
Veel suc6 nog ja.^^"Lekker laat..:c
Terug naar boven Ga naar beneden
Cherrypelt
Member
Maskheart x Cherrypelt {Kittens} - Pagina 3 DPKsfdL
ϾHŁ ღ
486
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 79 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cherrypelt
BerichtOnderwerp: Re: Maskheart x Cherrypelt {Kittens}   Maskheart x Cherrypelt {Kittens} - Pagina 3 Icon_minitimeza 1 nov 2014 - 21:07

Oké dan,
Na even overlegd te hebben met Cynthia hebben we uiteindelijk onze keuzes kunnen maken.
We hebben in totaal voor  6 kittens gekozen, waarvan één nonrpg gaat sterven. Dit zal Maskheart en Cherrypelt het idee geven dat Starclan hen straft en alle kittens dood geboren zullen worden. Maar dit gebeurd dus niet. Alleen de eerst geboren zal dit lot hebben.

Maar we hebben uit de aanmeldingen 5 kittens gekozen; 3 katers en 2 poezen.
~ Maplekit (-patch) van Nath
~ Coldkit (-play) van Emma
~ Skimpykit (-crow) van Sanne
~ Palekit (-wolf) van Jamie
~ Runningkit (-shade) van Linn

Gefeliciteerd! Jullie verdienen het! Jullie aanmeldingen spraken ons het meeste aan, en paste ook het beste bij Maskheart en Cherrypelt.
Voor de rest; Volgende keer beter! Alle aanmeldingen waren mooi en origineel, het was dan ook ontzettend hard om te kiezen. We hebben vooral gekeken naar de originaliteit en de activiteit de afgelopen weken. Als we het van die dode kitten niet hadden gedaan, dan hadden we er sowieso ééntje bij genomen. Maar het leek ons leuk om iets te doen rond het feit dat Mask medicine cat is, en hen het gedacht te geven bij de geboorte dat Starclan kwaad is. Maar het is ook weer niet leuk om dan iemand te kiezen, en die persoon zijn kitten al direct moet afgeven. (:

Groetjes, Chi & Cynthia!
{Willen jullie ook meteen even de volgorde van geboorte geven? Wat jullie graag willen? ^-^


Laatst aangepast door Cherrypelt op za 1 nov 2014 - 21:10; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadecore
Member
Maskheart x Cherrypelt {Kittens} - Pagina 3 DPKsfdL
74
Actief
Shadecore
BerichtOnderwerp: Re: Maskheart x Cherrypelt {Kittens}   Maskheart x Cherrypelt {Kittens} - Pagina 3 Icon_minitimeza 1 nov 2014 - 21:09

gefeliciteerd c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Icyrose
Member
Maskheart x Cherrypelt {Kittens} - Pagina 3 DPKsfdL
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: Maskheart x Cherrypelt {Kittens}   Maskheart x Cherrypelt {Kittens} - Pagina 3 Icon_minitimeza 1 nov 2014 - 21:10

Gratz guys~ :'D
Misschien dat ik Littlekit nog eens kom laten kijken Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
Maskheart x Cherrypelt {Kittens} - Pagina 3 KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Maskheart x Cherrypelt {Kittens}   Maskheart x Cherrypelt {Kittens} - Pagina 3 Icon_minitimeza 1 nov 2014 - 21:12

Gefeliciteerd mensjes, jullie verdienen het c:
Snow komt wel even kijken ofc~
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Maskheart x Cherrypelt {Kittens}   Maskheart x Cherrypelt {Kittens} - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Maskheart x Cherrypelt {Kittens}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: