Algemene Onzin Topic - Pagina 31

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 40 ... 50  Volgende
Mistgaze
Elder
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimewo 24 sep 2014 - 14:14

Honeypaw. schreef:
Awhh, Kiek. Moet ze weg, of krijgt ze gewoon een nieuw hok? *hug*

Nee, ze gaat naar nieuwe eigenaren. Haar karakter past niet helemaal bij het mijne en ze vind mij helemaal niet zo leuk volgens mij :')
Maar haar nieuwe huisje gaat ook leuk zijn! En er komt wel weer een nieuwe egel.

You call and I respond
The sparrow and the song
I miss you when you're gone

Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyscent
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 IczSRAF
»Quinty«
1170
Actief
The memory of innocence

CAT'S PROFILE
Rank:
Honeyscent
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimewo 24 sep 2014 - 14:17

Mistkit, schreef:
Honeypaw. schreef:
Awhh, Kiek. Moet ze weg, of krijgt ze gewoon een nieuw hok? *hug*

Nee, ze gaat naar nieuwe eigenaren. Haar karakter past niet helemaal bij het mijne en ze vind mij helemaal niet zo leuk volgens mij :')
Maar haar nieuwe huisje gaat ook leuk zijn! En er komt wel weer een nieuwe egel.

Ach, germ :C
Laten we hopen dat het bij de volgende beter gaat ^^.

Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 EVNsWSC
I'm breakable, unbreakable. I'm shakeable, unshakeable. Unraveling since I found you
Meadowkit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 DPKsfdL
dont matter t me
65
Actief

CAT'S PROFILE
Meadowkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimewo 24 sep 2014 - 14:19

:c Mijn klas is echt gemeen! ik had make up op want ik had daar gewoon zin in om dat te doen Smile toen ik op school kwam: OMG SANNE JE HEBT MACKARA OP WOW!! ik: kroop helemaal in elkaar en loopte zo snel mogelijk naar mijn plek .toen gingen we taal doen ik was klaar en ging nakijken (moeten wij altijd doen bij ons inde klas. Toen zie een klas genoot :Maysa) tegen mij: Sanne waarom heb je mackara op? ik :Gewoon mag dat niet dan?  :Zij:Ja maar als je mackara gebruikt betekend dat je lelijk ben en als je mooi ben hoef je dat niet te gebruiken. Ik:... (ik was helemaal stil ) ik ging snel verder met mijn werk. Toe  ik naar huis loopten van school moest ik de hele tijd denken aan wat ze zie:Als je mackara gebruikt ben je lelijk...Lelijk. LELIJK. nu voel ik me echt rot... :c

Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 2vinwx5
≋̮̑B̮̮̑̑ȇ̮̮̑w̮̮̑̑ȃ̮̮̑ȓ̮̮̑ȇ̮̮̑ ̮̮̑̑ȋ̮̮̑m̮̮̑̑m̮̮̑̑ȃ̮̮̑ ̮̮̑̑c̮̮̑̑ȗ̮̮̑t̮̮̑̑ȋ̮̮̑ȇ̮̮̑p̮̮̑̑ȋ̮̮̑ȇ̮̮̑.̮̮̑̑.̮̮̑̑.̮̑≋
                              Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Gx8LFxh    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 W0qAlxR     Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 PS18GM0                                    
Moonwhite
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 XTPUFzB
Yanthe
904
Actief
Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.

CAT'S PROFILE
Rank:
Moonwhite
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimewo 24 sep 2014 - 14:24

Omg, Meadow. Daar moet je helemaal niet aan denken. Op onze school loopt iedereen met mascara rond. Mascara betekend helemaal NIET dat je lelijk bent.

& Heey everyone c:

Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Iyhm36
Mistgaze
Elder
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimewo 24 sep 2014 - 14:26

Meadowkit schreef:
:c Mijn klas is echt gemeen! ik had make up op want ik had daar gewoon zin in om dat te doen Smile toen ik op school kwam: OMG SANNE JE HEBT MACKARA OP WOW!! ik: kroop helemaal in elkaar en loopte zo snel mogelijk naar mijn plek .toen gingen we taal doen ik was klaar en ging nakijken (moeten wij altijd doen bij ons inde klas. Toen zie een klas genoot :Maysa) tegen mij: Sanne waarom heb je mackara op? ik :Gewoon mag dat niet dan?  :Zij:Ja maar als je mackara gebruikt betekend dat je lelijk ben en als je mooi ben hoef je dat niet te gebruiken. Ik:... (ik was helemaal stil ) ik ging snel verder met mijn werk. Toe  ik naar huis loopten van school moest ik de hele tijd denken aan wat ze zie:Als je mackara gebruikt ben je lelijk...Lelijk. LELIJK. nu voel ik me echt rot... :c

Ik heb de mascara en de eyeliner meters dik op mijn ogen zitten altijd en dat hoeft echt niet meteen te betekenen dat je lelijk bent!
Voor mij is makeup dragen gewoon net even dat beetje exta 'voor jezelf zorgen' voordat je de deur uit gaat. Het is alleen maar een teken dat je er netjes uit wilt zien! c: Niks lelijk dus.

You call and I respond
The sparrow and the song

Littlestream
Member
Chi
3520
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimewo 24 sep 2014 - 14:30

@Meadowkit, Dus ze wilt zeggen dat bijna zo goed als alle modellen in de wereld lelijk zijn? Meisjes gebruiken gwn vaak make-up om meer zelfvertrouwen te hebben, niet omdat ze lelijk zijn. ^^
Trek je 't niet aan joh. (:

We were together.... I forgot the rest♥️
Meadowkit
Member
dont matter t me
65
Actief

CAT'S PROFILE
Meadowkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimewo 24 sep 2014 - 14:32

Hehehe ja jullie hebben alle maal gelijk! Very Happy en dat weet ik maar...Ik ben al zo onzeker over mijn uiterlijk en...Dat ik weet dat ik niet alles letterlijk moet nemen van de andere kinderen zeggen..Ik at toch doe.. :c en ik ben al de wierdo van de klas...

≋̮̑B̮̮̑̑ȇ̮̮̑w̮̮̑̑ȃ̮̮̑ȓ̮̮̑ȇ̮̮̑ ̮̮̑̑ȋ̮̮̑m̮̮̑̑m̮̮̑̑ȃ̮̮̑ ̮̮̑̑c̮̮̑̑ȗ̮̮̑t̮̮̑̑ȋ̮̮̑ȇ̮̮̑p̮̮̑̑ȋ̮̮̑ȇ̮̮̑.̮̮̑̑.̮̮̑̑.̮̑≋
                              Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Gx8LFxh    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 W0qAlxR     Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 PS18GM0                                    
Mistgaze
Elder
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimewo 24 sep 2014 - 14:42

Gewoon lekker je gekke zelf blijven hoor! Wink Je moet je op geen manier aanpassen voor andere mensen alleen omdat zij tegen ze zeggen dat je een 'weirdo' bent. Laat die kinderen uit je klas maar lekker praten, die hebben toch nooit gelijk over iets wat jij zou moeten zijn! C:

You call and I respond
The sparrow and the song

Meadowkit
Member
dont matter t me
65
Actief

CAT'S PROFILE
Meadowkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimewo 24 sep 2014 - 14:47

Smile Thanks  mist voor je begrip! ik voel me alle stukke beter mijn moeder zegt altijd : lieverd denk aan dit:Ik ben lief leuk en aardig Ik ben mooi en ma er zijn Ik ben een fantasties persoon en als andere mensen dat niet kunnen zijn zijn ze blind!. ik denk dat ik nu wat harde muziek gaat anzetten en lekker dansen :3 (Le hugs everyone) Best ppl ever !

Floodfire
Member
Evelynn
504
Actief

CAT'S PROFILE
Floodfire
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimewo 24 sep 2014 - 14:55

WOWOWOW WAIT 
Ik kom er net achter dat ik me niet had ingeschreven voor Snowy x Thrush xD
Ik dacht dat ik in die twee maanden noobtijd alle nestjes had geprobeerd x3

Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 28rmjxt
:; F L O O D ;:
Honeyscent
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 IczSRAF
»Quinty«
1170
Actief
The memory of innocence

CAT'S PROFILE
Rank:
Honeyscent
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimewo 24 sep 2014 - 14:56

Ugh ;w; Op naar school, again. Voor een uurtje luisteren naar die sjwik van SLB en daarna door naar werk. Hoezee ...

Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 EVNsWSC
I'm breakable, unbreakable. I'm shakeable, unshakeable. Unraveling since I found you
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimewo 24 sep 2014 - 15:04

Ik ga hier in slaap vallen man.. Zo moee

Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Nevermind
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night

CAT'S PROFILE
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimewo 24 sep 2014 - 15:07

Wow, wow, wow O-O *staart naar veiligheidsblad* GETEST OP RATTEN? KONIJNEN? ... WAAAT? O-O

and as he was the black canvas
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 MiQen3rW_o
they drew stars and a moon to make him a glorious night

Theme
Floodfire
Member
Evelynn
504
Actief

CAT'S PROFILE
Floodfire
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimewo 24 sep 2014 - 15:10

Noooo Bo D:
Ik voel je pijn Wazz -.-

Roughflower
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimewo 24 sep 2014 - 15:13

Ik heb voortdurend in eens een bloedneus, en weet naar t vandaan komt. Strange :/

Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 EKUWbmh
::
Nevermind
Member
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night

CAT'S PROFILE
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimewo 24 sep 2014 - 15:15

Ik snap er echt niks meer van .-. Ik ga hulp inroepen

Theme
Floodfire
Member
Evelynn
504
Actief

CAT'S PROFILE
Floodfire
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimewo 24 sep 2014 - 15:17

EN TOEN ENGELS PROEFWERK DDDD:

.Ashkit
Member
Denise
289
Actief

CAT'S PROFILE
.Ashkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimewo 24 sep 2014 - 15:29

Bo! van Smoky you here?

[center]Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Oie_edjz6o1_U1_PTN
bedankt Bunny voor het osje <3
Nevermind
Member
Sean
3462
Actief

CAT'S PROFILE
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimewo 24 sep 2014 - 15:35

.Ashkit schreef:
Bo! van Smoky you here?

Yeah *steekt hand op*

Okay yolo dan maar op dit verslag, ik gag gwn invullen wat ik denk, niet gaan twijfelen... Want dat is dus mijn probleem -.-"

Theme
Ternkit
Member
25
Actief
Ternkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimewo 24 sep 2014 - 15:41

tegen morgen niets te doen! xD

Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 F28t1

Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Gx8LFxhAlgemene Onzin Topic  - Pagina 31 IfBu3avAlgemene Onzin Topic  - Pagina 31 W0qAlxRAlgemene Onzin Topic  - Pagina 31 PS18GM0

Laatst aangepast door Ternkit op wo 24 sep 2014 - 15:41; in totaal 1 keer bewerkt
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 31 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 40 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: