We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Awhh, Kiek. Moet ze weg, of krijgt ze gewoon een nieuw hok? *hug*
Nee, ze gaat naar nieuwe eigenaren. Haar karakter past niet helemaal bij het mijne en ze vind mij helemaal niet zo leuk volgens mij :') Maar haar nieuwe huisje gaat ook leuk zijn! En er komt wel weer een nieuwe egel.
You call and I respond The sparrow and the song I miss you when you're gone
Awhh, Kiek. Moet ze weg, of krijgt ze gewoon een nieuw hok? *hug*
Nee, ze gaat naar nieuwe eigenaren. Haar karakter past niet helemaal bij het mijne en ze vind mij helemaal niet zo leuk volgens mij :') Maar haar nieuwe huisje gaat ook leuk zijn! En er komt wel weer een nieuwe egel.
Ach, germ :C Laten we hopen dat het bij de volgende beter gaat ^^.
I'm breakable, unbreakable. I'm shakeable, unshakeable. Unraveling since I found you
:c Mijn klas is echt gemeen! ik had make up op want ik had daar gewoon zin in om dat te doen toen ik op school kwam: OMG SANNE JE HEBT MACKARA OP WOW!! ik: kroop helemaal in elkaar en loopte zo snel mogelijk naar mijn plek .toen gingen we taal doen ik was klaar en ging nakijken (moeten wij altijd doen bij ons inde klas. Toen zie een klas genoot :Maysa) tegen mij: Sanne waarom heb je mackara op? ik :Gewoon mag dat niet dan? :Zij:Ja maar als je mackara gebruikt betekend dat je lelijk ben en als je mooi ben hoef je dat niet te gebruiken. Ik:... (ik was helemaal stil ) ik ging snel verder met mijn werk. Toe ik naar huis loopten van school moest ik de hele tijd denken aan wat ze zie:Als je mackara gebruikt ben je lelijk...Lelijk. LELIJK. nu voel ik me echt rot... :c
:c Mijn klas is echt gemeen! ik had make up op want ik had daar gewoon zin in om dat te doen toen ik op school kwam: OMG SANNE JE HEBT MACKARA OP WOW!! ik: kroop helemaal in elkaar en loopte zo snel mogelijk naar mijn plek .toen gingen we taal doen ik was klaar en ging nakijken (moeten wij altijd doen bij ons inde klas. Toen zie een klas genoot :Maysa) tegen mij: Sanne waarom heb je mackara op? ik :Gewoon mag dat niet dan? :Zij:Ja maar als je mackara gebruikt betekend dat je lelijk ben en als je mooi ben hoef je dat niet te gebruiken. Ik:... (ik was helemaal stil ) ik ging snel verder met mijn werk. Toe ik naar huis loopten van school moest ik de hele tijd denken aan wat ze zie:Als je mackara gebruikt ben je lelijk...Lelijk. LELIJK. nu voel ik me echt rot... :c
Ik heb de mascara en de eyeliner meters dik op mijn ogen zitten altijd en dat hoeft echt niet meteen te betekenen dat je lelijk bent! Voor mij is makeup dragen gewoon net even dat beetje exta 'voor jezelf zorgen' voordat je de deur uit gaat. Het is alleen maar een teken dat je er netjes uit wilt zien! c: Niks lelijk dus.
Littlestream
Member
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
@Meadowkit, Dus ze wilt zeggen dat bijna zo goed als alle modellen in de wereld lelijk zijn? Meisjes gebruiken gwn vaak make-up om meer zelfvertrouwen te hebben, niet omdat ze lelijk zijn. ^^ Trek je 't niet aan joh. (:
Hehehe ja jullie hebben alle maal gelijk! en dat weet ik maar...Ik ben al zo onzeker over mijn uiterlijk en...Dat ik weet dat ik niet alles letterlijk moet nemen van de andere kinderen zeggen..Ik at toch doe.. :c en ik ben al de wierdo van de klas...
Gewoon lekker je gekke zelf blijven hoor! Je moet je op geen manier aanpassen voor andere mensen alleen omdat zij tegen ze zeggen dat je een 'weirdo' bent. Laat die kinderen uit je klas maar lekker praten, die hebben toch nooit gelijk over iets wat jij zou moeten zijn! C:
Thanks mist voor je begrip! ik voel me alle stukke beter mijn moeder zegt altijd : lieverd denk aan dit:Ik ben lief leuk en aardig Ik ben mooi en ma er zijn Ik ben een fantasties persoon en als andere mensen dat niet kunnen zijn zijn ze blind!. ik denk dat ik nu wat harde muziek gaat anzetten en lekker dansen :3 (Le hugs everyone) Best ppl ever !
WOWOWOW WAIT Ik kom er net achter dat ik me niet had ingeschreven voor Snowy x Thrush xD Ik dacht dat ik in die twee maanden noobtijd alle nestjes had geprobeerd x3